CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Moreneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. des. 26, 2012 3:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Moreneta » dl. set. 15, 2014 4:32 pm

Brnc81 jo vaig parir allà i vaig estrenar la sala de parts naturals. Brutal! Llum natural, àmplia, còmoda,
No sé si ja has parit i arribo tard, si vols mes info o tens dubtes m'ho dius.
anabelmces
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 25, 2014 4:11 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: anabelmces » dj. set. 25, 2014 4:13 pm

Moreneta, a mi em seria molt útil que expliqueis com va ser

Una abraçada
Avatar de l’usuari
brnc81
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: brnc81 » dj. oct. 09, 2014 3:49 am

Moreneta, Gràcies!!
El passat 8 de setembre vaig donar a llum a la clínica. Va ser un part natural, sense res més que la via. Lamentablement no vaig fer servir les instal°lacions de part natural. Vaig arribar en dil°latació completa i va ser tot massa ràpid i espontani, per parir gaire bé a l'ascensor vaja!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: daniela3 » dl. des. 15, 2014 11:36 am

Hola guapes!!

Em podeu explicar una mica el tema de parts d'aquesta clínica? encara no ho sé segur però potser hi pariré a l'abril i no en sé res... he vist a la web que una part de la clínica és nova però no sé si és la part de la maternitat o no...
Deixen fer pell amb pell, les habitacions són individuals? posen arracades a les nenes?

Gràcies guapes neukiss-)
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: mdemare » dt. des. 23, 2014 9:41 pm

Sí, la part de maternitat està a la nova i són habitacións individuals. Quan jo vaig parir al 2012 no hi havia sala de part natural, així que no et puc explicar. El primer que va fer la meva gine va ser posar-me'l al pit i em van ajudar molt amb la lactància. Jo vaig estar molt bè!
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Atuchi » dc. des. 24, 2014 7:55 am

daniela3 ha escrit:Hola guapes!!

Em podeu explicar una mica el tema de parts d'aquesta clínica? encara no ho sé segur però potser hi pariré a l'abril i no en sé res... he vist a la web que una part de la clínica és nova però no sé si és la part de la maternitat o no...
Deixen fer pell amb pell, les habitacions són individuals? posen arracades a les nenes?

Gràcies guapes neukiss-)


Daniela a veure si ens trobarem per alla!jo tambe anire a Corachan se que hi ha u mail per poder visitar la clinica i per programar les clases prepart pero no se quan ho fare
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
Lyuba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. març 31, 2011 8:59 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Lyuba » dc. feb. 11, 2015 10:40 am

Bon dia!!

Pujo el post per a preguntar si alguna de vosaltres ha tingut recentment un petit@ a la Clínica Corachán i a part de saber com ha estat l'experiència i el tracte, també saber què fa falta i que no, que dugui a la Canasteta o bossa d'hospital.

El cas és que en unes 3 setmanetes aprox, és la meva FPP i malgrat ja ho tinc tot a punt i la llevadora de la mútua que ens fa les classes pre-part, ja ens ha donat un munt de pistes i llistes del què hem de portar, m'agradaria saber exactament què et dónen de forma gratuïta i què no, perquè la llevadora ens va comentar que hi ha clíniques que fins i tot les compreses (postpart) o els bolquers te'ls les cobren al sortir, i em sembla una mica surrealista.
A part de la llista habitual, ens fa dur: Alcohol de 70º per a la cura del melic, els cotons rodons per a lactancia i alguna cosa més. I per la meva banda m'enduré alguna compresa. Creieu que en fem un gra massa?? A mi m'ho sembla.

Pel que fa a les noves sales de part, i les habitacions, veig que la opinió es força favorable no? I el tracte amb el personal? He estat buscant a la pàg. web de la Clínica algun telèfon d'alguna llevadora, per si arribat el moment vull fer alguna consulta abans d'anar cap allà però no l'he trobat, alguna en té algun??

Ah!!! Important, i el tema PELL amb PELL que tal?? es pot fer??

I el tema de posar-li les arrecades sabeu com va?

Merci per endavant i perdó pel rotllo jejejejj :ok:
4a FIV: Nov'17 CIRH: ++!! però embaràs ectòpic.
Transfers 2016: NEG.
Transfer Juny'14: ++!! AINA la nostra preciosa princesa!!!
17/12/13: Perdem l'Aleix i l'Adrià...sempre us durem al cor!
3a FIV. CIRH Juliol'13: +++!! Bessons! Gen i Feb '13: Transfers: NEG.
2a FIV. CIRH Abril'12: ++!! 24/08/12: Perdem el nostre angelet.
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Lexi » dg. maig 10, 2015 12:44 am

Hola noies!

M'interesa molt aquest post, tinc pensat anar-hi a aquesta clinica, alguna mare que hi hagi estat aquest any?

Lyuba com va anar? Moltes Felicitats!!!
Martí i Emma els meus petits
anabelmces
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 25, 2014 4:11 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: anabelmces » dt. maig 26, 2015 8:17 am

Yo tuve a mi hija allí este mes de enero, pregúntame lo que necesites y si lo sé te responderé encantada.
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Lexi » dj. maig 28, 2015 1:14 pm

anabelmces ha escrit:Yo tuve a mi hija allí este mes de enero, pregúntame lo que necesites y si lo sé te responderé encantada.


Felicidades por la pequeña anabelmces!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Tengo tantas preguntas... Que doctor te llevó? Hiciste allí las clases preparto? El parto como fue? Aishhh :content:
Martí i Emma els meus petits
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: shibi » dl. jul. 06, 2015 10:41 am

Hola noies!

torno a pujar el post!
Estic embarassada de 19 setmanes. Aquest dissabte vaig anar d'urgències (al final només va ser un susto) a la Dexeus (en teoria on em visito i on havia de parir). I em van dir que la meva mutua havia tret les urgències d'allà :-(( Només m'entren les visites.
Avui he parlat amb la meva mutua i m'han comentat que no puc parir a la Dexeus (sort que no era el dia del part... sinó m'hagués trobat a punt de parir i sense hospital on anar).
M'han dit que m'entra la Corachan. M'agradaria conèixer les vostres opinions. Sobretot demanar referències sobre ginecòlegs per poder triar-ne algun.

Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: feeling » dc. jul. 08, 2015 10:25 pm

shibi ha escrit:Hola noies!

torno a pujar el post!
Estic embarassada de 19 setmanes. Aquest dissabte vaig anar d'urgències (al final només va ser un susto) a la Dexeus (en teoria on em visito i on havia de parir). I em van dir que la meva mutua havia tret les urgències d'allà :-(( Només m'entren les visites.
Avui he parlat amb la meva mutua i m'han comentat que no puc parir a la Dexeus (sort que no era el dia del part... sinó m'hagués trobat a punt de parir i sense hospital on anar).
M'han dit que m'entra la Corachan. M'agradaria conèixer les vostres opinions. Sobretot demanar referències sobre ginecòlegs per poder triar-ne algun.

Moltes gràcies!

Bones!! A mi em porta l'equip de la dra Gómez roig, concretamente la dra blanca sole i estic súper contenta. El 1er nen el vaig tenir allà i també vaig estar molt be. El 2 on me'l va portar la mateix a dra però el part va ser a la clínica Cima porque la mutua ja no em cubría el part a la corachan.
DENÍS
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: shibi » dj. jul. 09, 2015 8:35 am

Moltes gràcies feeling!

Ahir mateix vaig trucar a la Corachan i directament em van posar amb l'equip de la Dra. Gómez Roig. Concretament amb la Dra. Laura Lopez. A veure què tal!
Almenys em tranquilitza llegir bones experiències.

Merci! :ok:
Imatge

Imatge
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Minta » dj. set. 17, 2015 1:14 am

Molt bones!!!
Necessito ajuda per escollir ginecòleg que hem porti les revisions i un futur embaràç. Estic indecisa entre tres:
1. Doctor samaranch - parir a la corachan
2. Doctor guillem cabero riera i parir a la quiron.
3. Doctor Garcia-Valdecasas i parir a la teknon.

Vaig tenir una visita amb el dr samaranch fa un any, i vaig quedar mes q contenta amb el tracte. Lo q no m'agrada es que te molta estona d'espera (encara tenint cita programada) i que la corachan te un acces mes complicat de cara a nosaltres (vivim al vallès).

En quant al doctor guillem cabero riera, no el conec personalment, pero he llegit bones experiències en general amb ell. I sobre la quiron la trobo mes accesible per la ronda i a mes a mes molt mes maca en quant a habitacions i clinica en general (encara q això es lo d menos... pero clar tot suma).

El dr. Garcia-Valdecasas, igual, no el conèc, pero m'ho recomana una companya de feina... tant per atenció com per clinica (bona ubicació a prop de la ronda)

Podeu ajudarme? Alguna q tingui experiencies amb aquets gines i/o cliniques???

Moltisiisissmes gracies x l'ajuda!!!
anabelmces
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 25, 2014 4:11 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: anabelmces » dl. set. 21, 2015 1:17 pm

Lexi ha escrit:
anabelmces ha escrit:Yo tuve a mi hija allí este mes de enero, pregúntame lo que necesites y si lo sé te responderé encantada.


Felicidades por la pequeña anabelmces!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Tengo tantas preguntas... Que doctor te llevó? Hiciste allí las clases preparto? El parto como fue? Aishhh :content:



Disculpa que no te haya contestado pero no suelo entra en el foro. Cualquier cosa me puedes enviar un mail y así lo veo seguro.

Me llevó el Dr Samaranch. Las clases preparo las hice en mi ambulatorio y en un Centro llamado Llevadones al lado de St Pau y el parto...

Rompí aguas a las 17.30h. Llamé a mi ginecólogo que me dijo que me pasara por la consulta y me miraba. Me miró, estaba dilatada de 3 cm y medio y él mismo llamó a la clínica para decir que iba para allí (está al lado) y que ni se les ocurriera enviarme para casa. A las 20h entraba por urgencias sin dolores ni apenas contracciones. No quería epidural pero a las 21h empezaron las contracciones con un dolor horroroso. A las 24h seguía igual de dilatada así que pedí epidural. El anestesista un chico argentino fue un amor y tuvo mucha paciencia conmigo. Las comadronas igual a las 3.33h nació mi pequeña. Noté los pujos y yo misma corté el cordón umbilical. Precioso y encantada con la clínica y mi ginecólogo.
anabelmces
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 25, 2014 4:11 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: anabelmces » dl. set. 21, 2015 1:22 pm

Nereida ha escrit:Molt bones!!!
Necessito ajuda per escollir ginecòleg que hem porti les revisions i un futur embaràç. Estic indecisa entre tres:
1. Doctor samaranch - parir a la corachan
2. Doctor guillem cabero riera i parir a la quiron.
3. Doctor Garcia-Valdecasas i parir a la teknon.

Vaig tenir una visita amb el dr samaranch fa un any, i vaig quedar mes q contenta amb el tracte. Lo q no m'agrada es que te molta estona d'espera (encara tenint cita programada) i que la corachan te un acces mes complicat de cara a nosaltres (vivim al vallès).

En quant al doctor guillem cabero riera, no el conec personalment, pero he llegit bones experiències en general amb ell. I sobre la quiron la trobo mes accesible per la ronda i a mes a mes molt mes maca en quant a habitacions i clinica en general (encara q això es lo d menos... pero clar tot suma).

El dr. Garcia-Valdecasas, igual, no el conèc, pero m'ho recomana una companya de feina... tant per atenció com per clinica (bona ubicació a prop de la ronda)

Podeu ajudarme? Alguna q tingui experiencies amb aquets gines i/o cliniques???

Moltisiisissmes gracies x l'ajuda!!!



Mi ginecólogo desde hace años es el Dr Samaranch. Estoy súper contenta con él y muy agradecida.
Ni mi embarazo ni mi parto fueron complicados pero aún lo mínimo que necesité él estuvo pendiente.
En el post anterior puedes leer cómo fue mi parto.
La única pega que tiene es que te hace esperar hasta las mil.... yo he llegado a salir de su consulta a las 23.30h y me ha mandado a hacer analítica de control a la corachán a esas horas y así no tenía que volver otro día.... pero me da igual, volvería a parir con él porque así como te hace esperar tb te dedica el tiempo que necesites para dudas angustias etc....
Después de parir tendría que haber venido a visitarme la ginecóloga de guardia pues era fin de semana y sin embargo vino él (después de coger dos aviones pues venía de viaje y a las 23.30h de un sábado)
No sé pregúntame lo que quiera pero mejor por privado porque al foro no suelo entrar.
Y lo que es la clínica tb muy bien, muy contenta con la atención y con el apoyo en la lactancia.
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Minta » dl. set. 21, 2015 6:53 pm

Muchas gracias Anabelmces!
Te he enviado un mensaje privado con algunas dudas acerca de la clínica Corachán... estoy hecha un lio! La verdad que estoy entre Corachán y Teknon... a ver si me puedes ayudar!
Gracias!

anabelmces ha escrit:
Nereida ha escrit:Molt bones!!!
Necessito ajuda per escollir ginecòleg que hem porti les revisions i un futur embaràç. Estic indecisa entre tres:
1. Doctor samaranch - parir a la corachan
2. Doctor guillem cabero riera i parir a la quiron.
3. Doctor Garcia-Valdecasas i parir a la teknon.

Vaig tenir una visita amb el dr samaranch fa un any, i vaig quedar mes q contenta amb el tracte. Lo q no m'agrada es que te molta estona d'espera (encara tenint cita programada) i que la corachan te un acces mes complicat de cara a nosaltres (vivim al vallès).

En quant al doctor guillem cabero riera, no el conec personalment, pero he llegit bones experiències en general amb ell. I sobre la quiron la trobo mes accesible per la ronda i a mes a mes molt mes maca en quant a habitacions i clinica en general (encara q això es lo d menos... pero clar tot suma).

El dr. Garcia-Valdecasas, igual, no el conèc, pero m'ho recomana una companya de feina... tant per atenció com per clinica (bona ubicació a prop de la ronda)

Podeu ajudarme? Alguna q tingui experiencies amb aquets gines i/o cliniques???

Moltisiisissmes gracies x l'ajuda!!!



Mi ginecólogo desde hace años es el Dr Samaranch. Estoy súper contenta con él y muy agradecida.
Ni mi embarazo ni mi parto fueron complicados pero aún lo mínimo que necesité él estuvo pendiente.
En el post anterior puedes leer cómo fue mi parto.
La única pega que tiene es que te hace esperar hasta las mil.... yo he llegado a salir de su consulta a las 23.30h y me ha mandado a hacer analítica de control a la corachán a esas horas y así no tenía que volver otro día.... pero me da igual, volvería a parir con él porque así como te hace esperar tb te dedica el tiempo que necesites para dudas angustias etc....
Después de parir tendría que haber venido a visitarme la ginecóloga de guardia pues era fin de semana y sin embargo vino él (después de coger dos aviones pues venía de viaje y a las 23.30h de un sábado)
No sé pregúntame lo que quiera pero mejor por privado porque al foro no suelo entrar.
Y lo que es la clínica tb muy bien, muy contenta con la atención y con el apoyo en la lactancia.
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Lexi » dt. oct. 13, 2015 10:44 pm

Pujo el post :)
Algu a tingut un part recentment amb la dra Guasch?
Expliqueu l'experiencia?
Martí i Emma els meus petits
Lopez1984
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 09, 2015 4:08 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Lopez1984 » dl. nov. 09, 2015 4:15 pm

Lexi ha escrit:Pujo el post :)
Algu a tingut un part recentment amb la dra Guasch?
Expliqueu l'experiencia?


Hola ! Jo estic com tu, m'han parlat molt be d'ella .. Jo busco un Pvdc ( estem buscant embaràs) pero també m'han parlat molt be de la Laura rodellar.. Així que estic feta un liu... Les instal·lacions del hospital general de Catalunya que es on la Laura visita , m'han dit que deixa molt que desitgar... Aviam si algun amb ha parit recentment amb la dra.Carme ens diu quelcom .
Avatar de l’usuari
rosa32
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: rosa32 » dl. des. 21, 2015 2:48 pm

hola jo tb estic molt interessada en aquest post i concretament amb la dra Guasch...M'acabo d'adonar q estic :-()) i estc entre Quiron Dra Castanyer o Corachan dra Guash! graciessss :content:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::