ovulació després d'un abort espontani

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
poliester
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dc. gen. 14, 2015 7:43 pm

ovulació després d'un abort espontani

EntradaAutor: poliester » dt. maig 19, 2015 12:25 pm

Hola a totes! :--/)

A veure si em podeu donar algun consell!

Resulta que he patit un abort espontani complert, pensava que seria legrat, però al final per sort no ha estat així! El gine m'ha dit que al ser complert no cal que esperi, i que ja ens podem tornar a posar en marxa! Que conti l'abort com si fos una relga més llarga.

Ara ja fa un tres o quatre dies que no sagno res, i ahir vaig començar amb els tests d'ovulació! Ahir em va donar súper positiu, i el meu dubte és si és que estic ovulant o que encara marca la hormona del embaràs! Què en penseu???
Si compto des de que vaig començar a sagnar del abort com una regla ahir estaria a dia CD11, on en aquests mesos de cerca sempre veia el meu positiu en TOs aquest dia! Creieu que és coincidència? Avui, a CD12 m'he repetit el TO i m'ha donat ja una mica més fluixet!

No sé que pensar! les que us vareu quedar embarassades just després de l'abort com us vau controlar l'ovulació???

Moltes gràcies!!!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: ovulació després d'un abort espontani

EntradaAutor: Gustineta » dt. maig 19, 2015 1:54 pm

Hola Poliester,

En primer lloc, em sap greu la teva pèrdua, l'altre dia, quan vaig escriure a l'altre post vaig oblidar-me de dir-t'ho.

Intento respondre't:
Els meus dos avortaments també es van resoldre sense raspat i em vaig esperar dues regles seguint el consell de les ginecòlogues. També és molt normal que et diguin que te n'esperis una. Després d'un avortament el cos necessita regular-se i pot ser que no ovulis o ovulis tard, la regla també pot venir-te més aviat o més tard i ser més/menys abundant o més/menys dolorosa.
D'aquí l'espera d'un o dos cicles (o els que aconsellin),jo entenc que per no donar massa canya al cos i deixar que torni tot a lloc :P.
En el cas d'un avortament bioquímic, llavors diria que ho pots tornar a provar de seguida.
Però si el metge us ha dit que no cal esperar, tens el test d'ovulació marcat i us ve de gust... doncs endavant!
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Embarassada
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

Re: ovulació després d'un abort espontani

EntradaAutor: Embarassada » dt. maig 19, 2015 2:44 pm

Hola Poliester!
Em sap greu el teu avortament... Però m'alegro que ja estigueu pensant en posar-vos-hi de nou de seguida!
Jo vaig tenir un avortament a la setena setmana d'embaràs, i també vaig fer net tota sola. A mi la ginecòloga i la llevadora em van dir que esperés una regla, però més per estar segurs de la data de l'última regla, que necessiten saber si hi ha un nou embaràs, que no pas perquè el meu cos "necessités" esperar-se. Ho vaig fer així, vaig deixar passar un cicle i de seguida em vaig tornar a quedar embarassada (d'un nen que ara ja té dos anys). La regla que em va venir just després de l'avortament també va ser ben puntual, o sigui que suposo que el meu cos, com el teu, de seguida es va normalitzar...
No sóc metge, però diria que en el teu cas tot apunta que ja estàs a punt per intentar-ho de nou. Que tingueu molta sort!!
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ovulació després d'un abort espontani

EntradaAutor: Dalilala » dj. maig 21, 2015 8:21 am

Hola poliester!!

Em sap molt de greu que tot hagi anat així... espero que us hi quedeu aviat. Jo encara estic per cercadores. Si t'hi vols apuntar ja saps...

De vegades entro a mamis de desembre i vaig seguint les panxues que vaig cantar. Molts ànims bonica!!

Si us han donat llum verda proveu-ho a veure si és TO+. I sinó doncs fas net un mes i tornes a començar. Ara saps que t'hi pots quedar...

Molts pepos... :-o00m :-o00m

I t'esperem a cercadores!!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
poliester
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dc. gen. 14, 2015 7:43 pm

Re: ovulació després d'un abort espontani

EntradaAutor: poliester » ds. maig 23, 2015 10:40 am

Hola boniques!

Moltes gràcies per les vostres respostes!
La veritat és que estic bastant desconcertada! després del abort i que el gine em digues que estava tot net he estat 5 dies sense sagnar, però ahir vaig començar a tacar rosadet (com quan m'ha de venir la warry) i aquest matí ja he sagnat vermell com una regla regla! també tinc aquell mal de panxa característic de quan em baixa!

No sé gens què pensar! Si això seria una regla i a partir d'aquí s'em regularà tot! He parlat amb la tieta del meu home que a ella tb li va passar, uns 7 dies després del avortament, i a partir d'aquell dia se li va regular tot! però he llegit per aquí al foro que a la gran majoria després del avort us va venir la regla uns 30 dies després! Tinc el cap fet un bon lio! :miko:

Dalilala a veure si m'animo a entrar de nou a cercadores quan tot se'm hagi regulat! Us vaig llegint sempre! Gràcies per els ànims!!!

Gustineta quin greu que hagis hagut de passar dues vegades per això! Merci per els ànims, suposo que com bé dius ho diuen perquè el cos s'adapti i tot torni al seu lloc! a veure si després d'aquest sagnat tot es regula a la perfecció.

Embarassada moltes gràcies! que bé que us quedéssiu de seguida després del avortament, això és lo millor que ens pot passar per no patir tant! al menys la il·lusió torna estar present, tot i que amb una dosi incrementada de por pel què pugui ser. He vist que estàs a cercadores de maig, que bé, espero que ben aviat puguis tornar a cantar el teu positiu! a veure si m'animo i m'apunto, al menys estem més acompanyades en aquest procés!

una abraçada!!!!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::