Flocs de civada

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Flocs de civada

EntradaAutor: tineta14 » dt. maig 05, 2015 8:28 am

Hola! vaig comprar flocs de civada per fer papilla per la nena, més que res perquè darrerament no tenien la papilla Holle que acostumo a comprar i vaig pensar que en faria amb flocs..però ahir vaig bullir-los i em va quedar una pastareta que semblava ciment!! Algu sap com fer un papilla bullint flocs de civada i també receptes que es puguin fer amb aquest cereal..? seria per sopar, per exemple! té 11 mesos!

Gràciesss
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Flocs de civada

EntradaAutor: jaruma » dt. maig 05, 2015 10:45 pm

M'interessa també! Jo el que feia era triturar-li flocs de civada normals, dels que menjo jo. Crec que ja estan precuits. Quan els barrejava amb el suc (la papilla li dono amb suc) s'espessia, i li agradava igual. Però va coincidir que li van sortir uns granets, i em va fer mania donar-n'hi aixi...
Avatar de l’usuari
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

Re: Flocs de civada

EntradaAutor: pesoleta314 » dj. maig 07, 2015 1:21 pm

Jo el que feia era posar-hi més aigua/llet/caldo o el líquid que fos perquè no quedés tan espès, una mica assaig-error perquè el primer dia em va passar com a tu. També hi afegia compota d'alguna fruita o trossets de fruita.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Flocs de civada

EntradaAutor: tineta14 » ds. maig 09, 2015 1:20 pm

Ja ho he fet...el que passa que al cap d'una estona s'acaba espessint! i queda com una mica gelatinós.. i a la nena se li fa un tap! :ufs: :ufs: . Jo faig 2 cullerades soperes de civada per 210 ml de llet... ?-)

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::