Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dv. abr. 03, 2015 1:51 pm

doncs feia temps que volia escriure per aquí i no hi havia manera, ara casi no recordo què volia dir! :-D però més o menys la cosa anava per aquí:

Raqueleta ha escrit:Pel que fa a l'Erica i al Patrik, crec que és al cinquè llibre on comença a haver novetats personals sucoses (i risibles, més que criticables). Espero comentaris!


doncs jo ara només en recordo de criticables ;-))) ;-))) el que m'ha fet més ràbia és el tema criança, quan té a la nena i li dóna pit està súper agobiada perquè és molt esclau, la nena no dorm, etc. i quan té als bessons i els dóna biberó tot és fantàstic i meravellós, els nens dormen, ella és lliure per fer coses.... ?-) ?-) :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( o sigui, m'intenta vendre que tenint UNA SOLA NENA està super estressada i quan té DOS BESSONS I LA GERMANA GRAN de (ara no recordo però crec que uns) dos anyets llavors està súper feliç i sense estrés???????????????? vengaaaaa hombreeeeeeeeeeeee!!!!! deixant de banda si fan pit/biberó o si dormen o no, és evident que amb tres nens petits tens més feina que amb un!! no sé, ara no recordo detalls però sé que em molestava molt com ho pintaven i en certa manera era com que guai que donar biberó m'ha alliberat :ufs: ei, i que no tinc res en contra dels biberons, eh? és que no m'ha agradat la manera de plantejar-ho, jo he donat pit molt de temps i mai ha sigut esclau com ho pinten aquí!

sobre les trames, és veritat que com més va menys previsible són però recordo que la última pintava molt bé (la noia i el fill que van a viure al far) però que em va decebre molt SPOILER! perquè des de molt aviat ja es veia venir que el fill era mort...i el que em sorprenia era que no se n'adonés ningú més! en fi, ara a esperar la vuitena part, no? a veure què tal serà!


ja em vaig llegir també els quatre llibres del John Verdon i força bé, la veritat és que és pràcticament impossible que endevinis res i et té enganxada tota l'estona, cap al final potser en algun moment comences a sospitar alguna cosa i és quan es descobreix tot el pastel, diguem que vas una mica al mateix ritme que el protagonista :ok: això sí, el protagonista una mica bèstia és...a cada final de llibre casi es mata i acabes pensant sí hoooome peliculeroooooo però llavors veus que és un problema que té i que ha de solucionar..i ja quadra tot més

mmm i quins llibres he llegit més durant aquest descans del Club? ah, sí, "La soledad de los números primos", feia temps que el tenia a pendents i crec que tenia unes grans expectatives creades per comentaris que me n'havien fet i no em va agradar tant com em pensava, que em va agradar, eh? però és això, que potser esperava més... També he llegit "L'avi de 100 anys que es va escapar per la finestra" i em va passar igual, tan bones crítiques i em va semblar que estava bé però en algunes parts se'm feia una mica pesat...

i ara de memòria no recordo què més...ah, també un totxu sobre ciència que es diu "Breve historia de casi todo" (formació del sistema solar, vida a la terra, etc...) digueu-me friki :love:

i vosaltres què heu llegit últimament??
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 05, 2015 2:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. abr. 07, 2015 12:42 pm

ametista ha escrit:doncs feia temps que volia escriure per aquí i no hi havia manera, ara casi no recordo què volia dir! :-D però més o menys la cosa anava per aquí:

Raqueleta ha escrit:Pel que fa a l'Erica i al Patrik, crec que és al cinquè llibre on comença a haver novetats personals sucoses (i risibles, més que criticables). Espero comentaris!


doncs jo ara només en recordo de criticables ;-))) ;-))) el que m'ha fet més ràbia és el tema criança, quan té a la nena i li dóna pit està súper agobiada perquè és molt esclau, la nena no dorm, etc. i quan té als bessons i els dóna biberó tot és fantàstic i meravellós, els nens dormen, ella és lliure per fer coses.... ?-) ?-) :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( o sigui, m'intenta vendre que tenint UNA SOLA NENA està super estressada i quan té DOS BESSONS I LA GERMANA GRAN de (ara no recordo però crec que uns) dos anyets llavors està súper feliç i sense estrés???????????????? vengaaaaa hombreeeeeeeeeeeee!!!!! deixant de banda si fan pit/biberó o si dormen o no, és evident que amb tres nens petits tens més feina que amb un!! no sé, ara no recordo detalls però sé que em molestava molt com ho pintaven i en certa manera era com que guai que donar biberó m'ha alliberat :ufs: ei, i que no tinc res en contra dels biberons, eh? és que no m'ha agradat la manera de plantejar-ho, jo he donat pit molt de temps i mai ha sigut esclau com ho pinten aquí!

sobre les trames, és veritat que com més va menys previsible són però recordo que la última pintava molt bé (la noia i el fill que van a viure al far) però que em va decebre molt SPOILER! perquè des de molt aviat ja es veia venir que el fill era mort...i el que em sorprenia era que no se n'adonés ningú més! en fi, ara a esperar la vuitena part, no? a veure què tal serà!


ja em vaig llegir també els quatre llibres del John Verdon i força bé, la veritat és que és pràcticament impossible que endevinis res i et té enganxada tota l'estona, cap al final potser en algun moment comences a sospitar alguna cosa i és quan es descobreix tot el pastel, diguem que vas una mica al mateix ritme que el protagonista :ok: això sí, el protagonista una mica bèstia és...a cada final de llibre casi es mata i acabes pensant sí hoooome peliculeroooooo però llavors veus que és un problema que té i que ha de solucionar..i ja quadra tot més

mmm i quins llibres he llegit més durant aquest descans del Club? ah, sí, "La soledad de los números primos", feia temps que el tenia a pendents i crec que tenia unes grans expectatives creades per comentaris que me n'havien fet i no em va agradar tant com em pensava, que em va agradar, eh? però és això, que potser esperava més... També he llegit "L'avi de 100 anys que es va escapar per la finestra" i em va passar igual, tan bones crítiques i em va semblar que estava bé però en algunes parts se'm feia una mica pesat...

i ara de memòria no recordo què més...ah, també un totxu sobre ciència que es diu "Breve historia de casi todo" (formació del sistema solar, vida a la terra, etc...) digueu-me friki :love:

i vosaltres que heu llegit últimament??

Ostres, ara no recordo res, ni les coses risibles que deia jo ni això del pit/bibe/estrès.
I sí, els llibres de John Verdon enganxen MOLT.
Jo ara no estic llegint massa, durant la baixa maternal vaig llegir poc (llegeixo al metro sobretot) i després he estat llegint llibres sobre criança, jejeje.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 07, 2015 11:14 pm

Raqueleta ha escrit:Ostres, ara no recordo res, ni les coses risibles que deia jo ni això del pit/bibe/estrès.

doncs a més de risibles i criticables també podem dir que són coses oblidables neu:-D
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 16, 2015 3:56 pm

em poso lanotificació d'aquest tema... a veure si puc llegir les vostres entrades i comentar, em sembla que masses objectius em poso jo, a la de tres segur que l'Isaac començarà a plorar des del llitet, jeej
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dj. abr. 16, 2015 7:19 pm

:-) :-) tranquil·la donaaaaaa, que hi ha comentaris nostres de fa dos anys! amb què ens comentis què estàs llegint ara ja estarà bé! :ok: el grup de lectura del teu poble és cada mes? has dit que llegiu el llibre d'un noi de Lleida que es diu Emili Bayo? explica, explica! si pots i quan puguis, clar :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. juny 16, 2015 4:15 pm

poso aquí el comentari de l'Anna Maria perquè no es perdi :ok: :ok:

Anna Maria ha escrit:Bones! Jo ara estic llegint una novel·la de la Donna Leon, Mort entre línies, és novel·la policíaca, sense arribar a ser negra. És l'autora que més m'agrada perquè no és molt espesa, em fa passar una bona estona... Ara, per novel·la negra el Maurizio de Giovanni amb el seu comissario Ricciardi, perdoneu que aquest no és el post, però ho deixo dit. Normalment sóc una persona molt ordenadeta i ho hagués posat al post corresponent, però ja fa uns quants mesos que jo no sóc jo, ja m'enteneu.
Bona lectura, ja estaré al cas de l'enquesta del pròxim llibre!
Abraçades,
Anna Maria


doncs jo tinc ganes de llegir a la Donna Leon, és la del comissari Brunetti, no? la van recomanar molt al post de recomanacions del subfòrum de Lectura i està a la meva llista de pendents ...que és interminaaaaableeeee, mai estaré al dia de tot el que vull llegir! bé, sí, a vegades penso que potser quan sigui una àvia jubilada.... :-o00m :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dc. oct. 07, 2015 2:56 pm

bé, doncs, ho he de reconèixer... ho he tornat a fer..... he tornat a llegir una novel·la de la saga de Fjällbacka :-:)

la vuitena part... suposo que com que fa temps que vaig llegir les anteriors (segons veig aquí fa gairebé dos anys!) ja m'havia desintoxicat una mica... i per tant m'ha semblat bé, sense ser la bomba però es deixa llegir, la resolució del misteri no és massa evident...vaja, bé. I ja tinc a punt la novena part, però amb la calma, no sigui que ens saturem ara! :r)

ara estic llegint un "chick-lit" sabeu? novel·la fàcil, de riure, sense pretensions... de la Marian Keyes, l'autora que més m'agrada d'aquest gènere. Va començar amb llibres més superficials, divertits, de noies en situacions de crisi, alcohol i bogeries però cada vegada fa novel·les més elaborades (dins del mateix gènere) que també s'agraeix... en definitiva, per passar una estona agradable i no pensar massa i fins i tot riure una mica... i ei, que també enganxa, eh?? (i també tenen coses criticables, com tot o-o:) )

i vosaltres? teniu temps de llegir alguna coseta més a banda de les lectures del Club?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: nienna » dc. oct. 07, 2015 9:51 pm

Quin estas llegint de la Marian Keyes, ametista? Jo vaig llegir Sushi para principiantes a l'estiu i es llegeix molt rapid però no em vaig quedar amb gairebé res. Es entretingut això si, vaig riure molt

Volia comentar un parell de llibres que he llegit a l'estiu i m'han agradat molt.


El primer es Leer Lolita en Teheran de Azar Nafisi, que va d'una profe de literatura i filla de l'alcalde de Teheran (l'autora) que durant la revolució d'Iran feia trobades amb algunes ex-alumnes a casa seva per comentar obres de literatura nord-americana. Em va semblar molt interessant la visió que tenien alla d'un llibre com Lolita o el Gran Gatsby i com això es veia reflectit també a les vides de les protagonistes. Em va agradar moltissim!!

També vaig llegir El jardí oblidat de Kate Morton que tb em va agradar molt per la trama i el misteri que enganxa molt fins el final. Es gruixut però es llegeix rapid

I ara estic llegint Summerhill de A S Neill que parla d'una escola lliure d'autogovern que porta molts anys funcionant a gran bretanya. La veritat es que es molt interessant i més ara que moltes escoles fan un canvi cap a un model educatiu més lliure i mes actiu, el recomano molt.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dj. oct. 08, 2015 8:54 am

ametista ha escrit:bé, doncs, ho he de reconèixer... ho he tornat a fer..... he tornat a llegir una novel·la de la saga de Fjällbacka :-:)

la vuitena part... suposo que com que fa temps que vaig llegir les anteriors (segons veig aquí fa gairebé dos anys!) ja m'havia desintoxicat una mica... i per tant m'ha semblat bé, sense ser la bomba però es deixa llegir, la resolució del misteri no és massa evident...vaja, bé. I ja tinc a punt la novena part, però amb la calma, no sigui que ens saturem ara! :r)

Eh, que jo me'ls he llegit tots ja!! I n'estic enganxada! :-:) :-D
He de dir que l'Erika i l'Anna ja no em fan ràbia, jejeje.
A mi lectures d'aquestes que no et fan pensar massa, que tenen un misteri que t'atrapa fins gairebé al final m'agraden molt. No com a única lectura però sí per a anar combinant amb altres coses...
Per cert, que hi ha sèrie també, amb casos diferents dels dels llibres. I per fi, gràcies a la sèrie, sé com coi es pronuncia Fjällbacka, seria "fielbaca" :ok:

Nienna, apunto les recomanacions!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dj. oct. 08, 2015 11:02 am

:-D :-D "fielbaca"!!! jo també tenia aquest dubte!

és veritat que en aquesta vuitena part l'Erika ja torna a ser normal, o almenys com se suposava que era abans de tenir nens i quedar apartada a un segon pla.... feia broma amb la desintoxicació perquè l'altra vegada me'ls vaig llegir tots set del tirón i potser va ser massa :r) és el que tu dius, estan molt bé per anar combinant amb altres coses, i això és el que faig ara :content:

i no sabia que hi havia una sèrie! ja ho miraré.... (tot i que si no tinc tot el temps que voldria per llegir tampoc el tinc per mirar totes les sèries que m'agradaria mirar!!!! :-o00m :-o00m :-o00m )

nienna! estic llegint "Mi karma i yo".... el títol no té massa a veure amb el llibre, no sé per què en castellà sempre acaben traduint els títols com els dóna la gana, és com les pelis, que també fan igual... :ufs: El títol original és "The woman who stole my life" :-:) Va d'una noia que té una malaltia que la té postrada a l'hospital gairebé un any sense poder-se comunicar.... i tot el que li passa abans, durant i després, amb flashbacks endavant i endarrere... al principi em perdia una mica i tot :r)

"Sushi per principiants" és el primer que em vaig llegir de la Marian Keyes! ja fa temps i no recordo els detalls però eren vàries protagonistes, no? són lectures divertides, que a vegades també va bé riure una mica :content:

i que interessants els llibres que has llegit! jo també me'ls apunto :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dc. gen. 13, 2016 10:30 am

Bones!
jo ara he llegit la trilogia de la Matilde Asensi del Martin ojo de plata, composta pels llibres Tierra firme, Venganza en Sevilla, i La conjura de Cortés. No havia llegit mai res d'aquesta autora i m'ha agradat, és històrica i va del segle d'or, quan les colònies espanyoles al nou món que en deien. Pel que fa a si està ben documentat, em sembla que sí, però no sóc bona en dates o sigui que o sé si hi ha errors... La qüestió és que m'ha agradat i m'ho he passat bé llegint-ho. Ara, a part del llibre del club, no sé per on tirar... mentrestant, llegeixo intel·ligència social del goleman, un llibre que em vaig llegint a poc a poc perquè és un assaig interessant (i que té a veure amb la meva professió) però espeset.
abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dc. jul. 13, 2016 10:51 am

Doncs estic enganxada a la trilogia de Baztán, de Dolores Redondo. He llegit ja els dos primers (i no podia començar la lectura de juliol deixant a mitges el segon, homeeee!).
Són llibres de crims i investigació policial ambientats a Baztán, una vall de Navarra. Els llibres estan plens de mitologia basca. Recomanables!

http://www.doloresredondo.com/
El primer: EL GUARDIÁN INVISIBLE http://www.doloresredondo.com/novelas/e ... invisible/
El segon: LEGADO EN LOS HUESOS http://www.doloresredondo.com/novelas/l ... os-huesos/
El tercer: OFRENDA A LA TORMENTA http://www.doloresredondo.com/novelas/o ... -tormenta/

Estan preparant la pel.lícula del primer llibre.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Essuca » dc. jul. 13, 2016 12:41 pm

Raqueleta ha escrit:Doncs estic enganxada a la trilogia de Baztán, de Dolores Redondo. He llegit ja els dos primers (i no podia començar la lectura de juliol deixant a mitges el segon, homeeee!).
Són llibres de crims i investigació policial ambientats a Baztán, una vall de Navarra. Els llibres estan plens de mitologia basca. Recomanables!

http://www.doloresredondo.com/
El primer: EL GUARDIÁN INVISIBLE http://www.doloresredondo.com/novelas/e ... invisible/
El segon: LEGADO EN LOS HUESOS http://www.doloresredondo.com/novelas/l ... os-huesos/
El tercer: OFRENDA A LA TORMENTA http://www.doloresredondo.com/novelas/o ... -tormenta/

Estan preparant la pel.lícula del primer llibre.


M'ho apunto, m'agrada molt la novel.la negra i buscava lectura per l'estiu
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dc. jul. 13, 2016 11:16 pm

jo els vaig llegir l'any passat, superxulos!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. ago. 05, 2016 10:23 pm

Bones!
com us he dit a l'enquesta del grup de lectura de setembre, us passo la llista de llibres que he llegit on es parla de llibres (entre els quals hi ha els de l'enquesta):
- La llibreria ambulant de Christopher Morley
- La llibreria encantada de Christopher Morley (2a part de l'anterior)
- L'ombra del vent de Carlos Ruíz Zafón (edito per dir que ara he sabut que n'hi ha tres més!)
- La noia de la biblioteca de Núria Pradas
- Una lectora poc corrent d'Alan Bennett
- La lladre de llibres de Markus Zusak
- La llibreria dels finals feliços de Katarina Bivald
- Matilda de Roald Dahl (novel·la juvenil)
- Mort entre línies de Donna Leon (autora de novel·la negra)
- Las mujeres, que leen, son peligrosas de Stefan Bollmann (quadres on dones llegeixen, evolució de la lectura a la història)
- El club de los viernes de Kate Jacobs
- L'edat de les paraules d'Emili Bayo
- La elegancia del erizo de Muriel Barbery
- El grupo de lectura d'Elizabeth Noble

Per altra banda, tinc pendents per llegir aquests tres:

- El club de los viernes se reúne de nuevo de Kate Jacobs
- La biblioteca de los muertos de Glenn Cooper
- El club de lectura del final de la teva vida de Will Schwalbe

Abraçades,
anna maria
Anna Maria l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 02, 2016 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. ago. 05, 2016 10:51 pm

Raqueleta ha escrit:Doncs estic enganxada a la trilogia de Baztán, de Dolores Redondo. He llegit ja els dos primers (i no podia començar la lectura de juliol deixant a mitges el segon, homeeee!).
Són llibres de crims i investigació policial ambientats a Baztán, una vall de Navarra. Els llibres estan plens de mitologia basca. Recomanables!

http://www.doloresredondo.com/
El primer: EL GUARDIÁN INVISIBLE http://www.doloresredondo.com/novelas/e ... invisible/
El segon: LEGADO EN LOS HUESOS http://www.doloresredondo.com/novelas/l ... os-huesos/
El tercer: OFRENDA A LA TORMENTA http://www.doloresredondo.com/novelas/o ... -tormenta/

Estan preparant la pel.lícula del primer llibre.


Bones Raqueleta!
has acabat amb la trilogia? que tal? és una mica macabre en el sentit del que es troben, però estan molt ben lligats i són apassionants, com es va descobrint tota la trama familiar, i el fet que la prota tingui una filla, amb els dubtes per la maternitat (com vaig plorar amb la tristor de la prota per haver de deixar la popa!)
abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. ago. 05, 2016 10:57 pm

Bones Essuca!
Dius que t'agrada la novel·la negra? A mi també! escolta, temps enrera t'hagués recomanat la Donna Leon, però tot i que segueixo llegint tots els que va escrivint, és de les autores que ha anat perdent xispa amb el temps. El 2014 vaig llegir al Maurizio de Giovanni amb el seu comissario Ricciardi, també està contextualitzat a Venecia com la Donna Leon. El primer d'ells és "L'hivern del comissario Ricciardi", continuant per la primavera, l'estiu, la tardor i finalment el Nadal. Es poden llegir per separat però com que també hi ha la trama particular i privada del protagonista és xulo seguir-ne l'evolució per ordre. Te'ls recomano!
abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. set. 02, 2016 10:32 pm

Bones!
us recomano el llibre "mi color preferido es verte" de Pilar Eyre, un amorio que va tenir amb un francès, amb retalls de la vida quotidiana dels rics, molta autocrítica i ironia, divertit i dramàtic alhora.
Per altra banda, ja ho he editat a la llista que vaig posar de llibres que parlen de llibres, estic rellegint "l'ombra del vent". Resulta que la vaig llegir al 2008 i ara, al rebre una newsletter d'edicions62 quediu que ha sortit el 4t llibre de la saga, mirant la sinopsis d'aquest llibre no recordava res de res. Així doncs, com que vull llegir els altres, el rellegeixo, i no no, no recordo fins ara res del que vaig llegir-ne. Us ha passat mai? normalment sempre recordo alguna cosa dels llibres que llegeixo... o potser això era abans i a base de totes les altres coses que he de memoritzar i els altres llibres que he anat llegint alguns els he oblidat, però a les meves notes hi tinc un "molt bé", i em sap greu que si em va agradar no recordi res. Bé, ara el descobriré i així no se'm farà difícil la relectura.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dv. feb. 10, 2017 12:35 pm

holaaaaa! feia temps que no participava en aquest post :-o00m

Anna Maria ja has llegit els 4 de la saga de "L'ombra del vent"? jo només vaig llegir el primer en el seu moment i tot i que el recordo positivament no em crida l'atenció seguir... però si em dius que estan bé m'ho pensaré!
ah, ja tinc els del comissario Ricciardi preparats al kindle!

que parlant del kindle.... fa poc m'he adonat que fa més d'un any que no el faig servir! :-:) l'any passat només vaig llegir els llibres del club i els vaig agafar tots de la biblioteca o ja els tenia... així que el kindle parat :ufs:

total, que aquest any m'he fet el propòsit de recuperar una mica el ritme de lectura, que molt malament l'any passat :ufs: i el goodreads ajuda, perquè anima això d'anar posant el progrés, els llibres llegits... :content:

després de "El nom de la rosa" tinc un munt de lectures per llegir-me JA! (com que se m'ha fet llarg, anava acumulant lectures per quan acabés) Per exemple els del comissario Ricciardi que recomanava l'Anna Maria, la novena part de la saga de Fjällbacka que encara no m'he llegit (i ja ha sortit la desena!) la cinquena del Verdon... però vaig anar a la biblioteca i vaig agafar un parell de llibres (que us sonaran) i clar, me'ls havia de llegir primer! Vaig agafar:

39+1+1, de la Sílvia Soler molt a l'estil de la primera part, senzill, ràpid de llegir... potser m'ha agradat una mica menys que el primer (que ja no em va entusiasmar) perquè l'estil, els personatges, etc ja no em venia de nou... i he de dir que alguns tocs d'humor m'han semblat una mica forçats... però bé, una lectura amena i sense més, tot i que em segueix semblant molt poc realista que quedin per sopar tan sovint i tan fàcilment, i més tenint algunes nadons petits! amb el que em costa a mi quedar per sopar amb les amigues! :menjadonuts:

Una lectora poc corrent, de l'Alan Bennett era una de les propostes de l'Anna Maria quan li va tocar fer enquesta (de fet crec que és el llibre que vaig votar) i m'ha agradat molt! també ràpid i amè de llegir (té poc més de 100 pàgines) però amb molta més qualitat literària que el de 39+1+1 :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dv. feb. 10, 2017 10:21 pm

Bones!
Ametista, no he llegit encara el 4t de la saga del Ruiz Zafon (ombra del vent, ...). Et diré que dels tres que he llegit, el segon és el més justet, i el tercer torna a està molt bé tot i que el primer de moment és el que m'ha agradat més. La dona que porta la biblioteca del poble m'ha dit que el 4t l'ha trobat fantàstic, que s'acaben de posar tots els personatges que van sortint en els altres tres llibres... el tinc pendent.
Pel que fa a l'Alan Bennett (una lectora poc corrent) el llibre em va semblar divertit i amè, no pretensiós d'ensenyar res però xulo per llegir i ben escrit, com dius tu. D'ell tinc a la llista de pendents "la dona de la furgoneta", que fa pinta de ser d'un estil semblant.

Jo ara estic llegint dos llibres curts. Un del Sergi Pàmies "la bicicleta estàtica" i l'altre de la Teresa Pàmies "cartes a un fill recluta". El primer el tenia a la llista i és un dels seus reculls de contes curts, amb la ironia i sentit de l'humor una mica negre que el caracteritza. El segon me'l va recomanar la de la biblio a l'agafar el primer, que és les cartes que va escriure a la Teresa quan el Sergi estava a la mili, amb el context del 23F pel mig. Els dos m'estan agradant, combinats fa molta gràcia perquè són mare i fill escriptors.

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::