Restaurant per anar amb nen de 5anys

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
Cuqui0
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. nov. 16, 2013 12:52 pm

Restaurant per anar amb nen de 5anys

EntradaAutor: Cuqui0 » dt. feb. 24, 2015 9:51 am

Hola noies,

Necessito la vostra ajuda!!!

Aquest diumenge vull anar a dinar amb la familia per celebrar l'aniversari de la meva mare, però m'agradaria anar a un restaurant que estigués bé per anar amb un nen de 5anys i un altre de 13 mesos (els meus nebots).

Estava mirant alguna masia, però el menú es dispara una mica de calers.....havia pensat algun restaurant-masia que potser tingués columpios o estigués a prop d'algun parc o de la natura per després anar a passejar.

Coneixeu algun lloc per els voltants de Barcelona, valles occidental,el garraf.....no sé, estic super perduda!!!

Us agraïria la vostra ajuda!!
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys

EntradaAutor: kabbisa » dt. feb. 24, 2015 2:35 pm

I si busques restaurants amb servei de monitor infantil? Potser et serà més senzill i barat
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys

EntradaAutor: melela » dt. feb. 24, 2015 2:35 pm

Hola Cuqui, jo no hi he anat mai però amb les característiques que busques m'han parlat molt bé de la Masia Can Ametller a Sant Cugat: el cap de setmana fan menús familiars i tenen castell inflable amb monitor. Però no crec que sigui especialment barato. Mira't la web: http://canametller.com/
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys

EntradaAutor: núvol » dt. feb. 24, 2015 5:06 pm

Masia Can Farell (Santa Eulàlia de Ronçana) i Restaurant El Xaloc (Calders), els dos tenen monitors i zona de parc.
Avatar de l’usuari
Mireia11
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys

EntradaAutor: Mireia11 » dt. feb. 24, 2015 6:11 pm

Can Farell com ja t'han dit te monitors i el Restaurant Gran Olla a Granollers tambe. Aquest ultim ea buffet lliure
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys

EntradaAutor: mamavi » dt. feb. 24, 2015 6:34 pm

Els restaurants Tapiñas (a Terrassa n'hi ha 2 i no sé si a alguna ciutat més en tenen) hi ha una sala de jocs força gran i els nens s'entretenen mentre els adults mengen. Hi ha joguines, tobogan, tele...
Sé que hi ha menús i carta. Es menja bé.
Avatar de l’usuari
Cuqui0
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. nov. 16, 2013 12:52 pm

Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys

EntradaAutor: Cuqui0 » dt. feb. 24, 2015 8:32 pm

Gràcies noies!! Em miraré tots els que dieu. Això de monitor no sé com va, jo havia pensat un lloc per dinar que tingués algo per a que el nen gran estigués entretingut una estona despres de dinar.
A veure si trobo alguna cosa que s'ajusti.

Moltes gràcies un altre cop.
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

Re: Restaurant per anar amb nen de 5anys

EntradaAutor: abart » dt. feb. 24, 2015 9:34 pm

La Masia de Can Nicolau, a Cunit.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::