bolquers sempre pixats

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

bolquers sempre pixats

EntradaAutor: martina13 » ds. gen. 24, 2015 6:44 am

Bon diaaaa
Mireu tinc un dubte
Resulta k des de fa 2 setmanetes aproximadament ma filla es desperta pixada amb pijama i saquito mullats.
Fins ara hem utilitzat els bolquers del lidl i perfecte van genial i estan considerats x ocu com els millors
Pero com k es despertava pixada dic provare els dodot 12h seco a veure.i encara ha sigut pitjor...
Us ha passat i k heu fet?? Kina marca utilitzeu??
Clar ma filla li poso bolquer a 19:15 aprox i li canvio doncs 7:30 k es desperta...masses hores??
La talla es la k li correspon no es un problema k li vingui gran o petit...
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: catalanna » ds. gen. 24, 2015 7:28 am

Prova una talla més a la nit!
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: EMAMI » ds. gen. 24, 2015 7:49 am

Et dic el mateix! Una talla més! Jo també tinc els del lidl i em van fantàstics!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: martina13 » ds. gen. 24, 2015 7:56 am

Pero porta la talla 5 del lidl ja no hi ha mes gran diria no ???
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: ada_bcn » ds. gen. 24, 2015 7:56 am

Jo faig servir del lidl també, ara el meu peque que porta la 4 s'esta despertant cap a les 5 i va moll, no és un problema de la talla es que está bebent i menjant més del que ho fa habitualment, ha estat malalt i ara té molta gana, i jo crec que pixa molt més... li he posat talla 5 per dormir però es segueix despertant i va moll o molt pixat i en canvio... això si, é suna marmota, normalment el bolquer li duraba ven bé de les 7 de la tarda a les 7,30 del matí, són molte shores. Els dodot no em van gaire bé, en tinc un parell de bosses de la talla 5 però de momento no les faig servir perque no aguanten, no són els bàsic, son els de activity crec, però res... per la nit no aguantes les 12 hores que dorm.
Heu canviat alguna cosa en la rutina del menjar? El meu es q sopa a les 6,30 aprox i a les 7 es pren un bibi, es desperta de gana per la nit... total que hi ha nits aquests diez que s'ha pres 3 bibis de 250...
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: ada_bcn » ds. gen. 24, 2015 7:57 am

al lidl no, pero d,altres marques hi ha la 6, jo pel gran he fet servir la 6 del mercadona i bastant bé. De totes formes potser no es la talla, pot ser q sui menys pel fred i pixi més
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: martina13 » ds. gen. 24, 2015 8:29 am

Beu molta aigua aixo si i esta menjant trossets...xo re mes no hem canviat cap rutina...provare una talla mes pero si es mes gran la talla i li ve molt gran no se li escapara mes??
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: catalanna » ds. gen. 24, 2015 9:05 am

Els del lidl acaben a la 5, diria. A mi em va passar i primer vaig passar als dodot blaus talla 6, però al súper només trobava paquets petits i em sortien molt cars i em vaig passar als activity 5+, que de vegades els venen d'oferta.
gemmagemma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: gemmagemma » ds. gen. 24, 2015 9:18 am

Hola,
Jo sempre li he posat dodot activity, són cars però ens han anat molt bé. Vam probar mercadona, consum, dia... i com els activity cap, en compro quan fan promocions i així surten millor de preu (moltes vegades et surten igual que els dodot normal). li poso el panyal a quarts de noui fins les vuit quarts de nou del matí no la canviem. I mai s'ha despertat molla.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: kabbisa » ds. gen. 24, 2015 10:11 am

Martina, amb aquestes talles a mi també em va passar. Portava la 5 de dia, però de nit no aguantava. Vaig provar la 5+ d'activity i oli en un llum!
És mitja talla més gran, només.

Després, quan el nen portava la 5+ de dia (o la 6), recordo que baig comprar les calcetes aquelles per nens més grans.

Jo crec que hi ha un moment en que els seus pipis es fan més grans per la mateixa quantitat d'aigua beguda.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: marta9 » ds. gen. 24, 2015 11:48 am

A mi encara no m,ha passat... La Bruna ara és petita i els altres ja no me,n recordo. Però en bolquers de tela existeix la possibilitat de posar un reforç quan el bolquer es queda curt. No en fan pels de paper? Si no, sempre pots posar-li dos bolquers, un dins de l,altre, fent uns foradets al bolquer que va per dins perquè passi el pipí a l,altre bolquer. Potser és una idea de bomber, però si creus que ara fa més pipí puntualment perquè està malalt podria servir.
Imatge
Imatge
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: martina13 » ds. gen. 24, 2015 8:00 pm

Gracies noies!!!! Mirare aixo de activity 5+ a veure...
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: laiaf3 » dl. gen. 26, 2015 10:00 am

I canviar-li el bolquer quant vosaltrea aneu a dormir?!? jo ho je fet en alguna ocasio, per exemple, ara amb el meu fill mitjà, que porta bolquer calseta, si pk ha anat a dormir molt aviat o pk ha begut molt i nosaltres nem a dormir entre 11h-12h de la nit, l'ultim que faig es passar per l'habitacio d'ells i mira com te el bolquer, i si esta una mica pixat, li canvio. Potser t'aniria be començar a provar aquests tipus calseta, nosaltres portem els del mercadona (oju amb la referencia dels kilos que son grandets i jo tinc un paquet de talla gran encara per encetar). A veure si trobes la solucio i ens ho expliques. Sort!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 26, 2015 5:44 pm

Laiaf3 la cosa esk si la canvio a 23h o abans danar jo a dormir sem desperta te un son super lleuger...
Mhan parlat be de la marca dia algu sap k tal??
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: gusiluz » dj. feb. 12, 2015 9:09 pm

ada_bcn ha escrit:Jo faig servir del lidl també, ara el meu peque que porta la 4 s'esta despertant cap a les 5 i va moll, no és un problema de la talla es que está bebent i menjant més del que ho fa habitualment, ha estat malalt i ara té molta gana, i jo crec que pixa molt més... li he posat talla 5 per dormir però es segueix despertant i va moll o molt pixat i en canvio... això si, é suna marmota, normalment el bolquer li duraba ven bé de les 7 de la tarda a les 7,30 del matí, són molte shores. Els dodot no em van gaire bé, en tinc un parell de bosses de la talla 5 però de momento no les faig servir perque no aguanten, no són els bàsic, son els de activity crec, però res... per la nit no aguantes les 12 hores que dorm.
Heu canviat alguna cosa en la rutina del menjar? El meu es q sopa a les 6,30 aprox i a les 7 es pren un bibi, es desperta de gana per la nit... total que hi ha nits aquests diez que s'ha pres 3 bibis de 250...


Hola Ada,

Jo vaig provar els dodot activity i es llevava mullada cada matí, els que si que li van be sin els del paquet blau, la gamma mitja.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: martina13 » dv. feb. 13, 2015 8:41 am

Hola!!
Vaig probar els dodot activity pero talla 5 ( a la meva li tocaria talla 4 de dodot) i perfecte de moment ni un dia pixada!!!
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: Memer » dg. feb. 15, 2015 9:51 pm

Nosaltres els hem provat tots també, i els que millor li anaven, els moltex, el farcit arriba més amunt per la part del cul, no es queda a mitja falta com en d'altres. Però vaja, que hem comprovat que el tema és que pixa molta quantitat de cop, és a dir que ara aguanta més hores sec i quan pixa, allò són les cataractes del niagara, i no hi ha bolquers que ho aguantin. Suposo que de més petits van fent pipís curtets i és més difícil que se surti..
Ho sabem pq a vegades es desperta sec, i al cap de poc, inundació! (generalment a sobre meu mentre pren el biberó....)
Ara no donem bibi abans d'anar a dormir, li donem a la tarda, i anem millor
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: bolquers sempre pixats

EntradaAutor: martina13 » dl. feb. 16, 2015 6:00 am

Memer kina edat te el teu??? I els moltex son molt cars o que??

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::