Desesperada, no la sé adormir?

Els hàbits de dormir.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: gusiluz » dg. gen. 18, 2015 8:10 am

Hola a totes,

Primer de tot, dir que amb la nostra filla de 11 mesos i mig, sempre hem fet una criança més aviat natural, de la que en diuen "amb apego", dins el possible clar. No la deixem plorar, hem fet LME fins els 6 mesos i seguim, fem collit, etc.

Doncs bé, el problema bé a l'hora d'anar a dormir. Desde sempre s'ha adormit al pit, o com a molt a la Manduca, encara que sempre he pensat que amb el temps aniria canviant, però ara amb gairebé un any encara no sap dormir d'una altra manera. Però bé això no em preocupa gaire, el problema són els horaris.
Després del bany (si toca), sopar etc, comença a posar-se a nerviosa. És d'aquests nens que no saben agafar el son i acaben plorant (tot això sense deixar-la).
Quan veig algun símptoma de son, ja la poso al pit, o la gronxem a braços, el que sigui, però simplement es calma un moment i acaba ben desperta i esverada. Al cap d'una estona li torna a venir la son i llavors ja és quan acaba plorant suposem perque no sap adormir-se, i no és fins ben tard, mai abans de les 23h, que després de fer pit una bona estona al llit, s'acaba adormint.

Després d'un any començo a estar desesperada, no tinc un vespre per sopar tranquila, per parlar amb la parella o per seure una estona al sofà a relaxar-nos de l'estrés del dia. De fet, aquestes hores són les més estressants a casa nostra.
Al matí es lleva al voltant de les 9h no va a l'escola bressol i és al matí fins que ella es lleva que aprofito per fer la feina de casa. No li hem marcat mai un horari peruqe creiem en deixar-la fer al seu ritme mentre les circumstàncies familiars, laborals, etc ho permetin. I de fet, no trobaria tan greu que vagi a dormir tard i les hores prèvies les passés bé i tranquila, però és que des de les 20-21h fins les 23-23.30h que s'adorm finalment, està molt nerviosa, i es plorar, pit, plorar, gronxar...i fer les mil i una.

Quan sento els pares que "posen a dormir" el nen a les 21h i cap problema, com ho fan? S'ho inventen? També penso que una cosa és que realment dormi i l'altra que el deixin en un bressol i tanquin la porta...(això no ho farem).

Us hi heu trobat? Què fem malament? Això canviarà?

Gràcies...
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: aire » dg. gen. 18, 2015 8:34 am

Hola,
Aqui una mare que deixa a la nena al llit i s adorm, no plora, i si ens crida hi anem, logicament...
La meva filla encara porta xumet, nomes per dormir i tambe doudou( nino ) si algun dia no te una de les dues coses li costa molt adormir-se...
Tambe li posem musica... Rotllo nana... Ho has provat? Potser la musica el relaxaria, potser algun nino...
Es complicat....
Espero q les nits vagin millorant!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: martina13 » dg. gen. 18, 2015 9:39 am

Nosaltres tb teniem akest problema gusiluz i no eren les 23h k sadormia haviem arribat a les 3h de la nit i es el k dius necessites 1 estona d"adult" x relaxarte o estar al sofa amb el marit...
Clar jo la solucio k vaig fer esta clar k pel k dius no tanira be ja k nosaltres vem fer estivill i en 2 dies la nena va dormir sola i 10h seguides...
Xo be si aixo no ho vols fer prova la musica o alguna llumeta dakestes k es mouen, sorolls blancs...i paciencia de fet com diuen la jove o la pantley es una questio de temps...la meva pediatre sempre em diu k totes les decisions k prenem van molt en funcio del grau d' "aguante" k tingui cadascu i el dormir doncs nose es el mateix
hi ha una part del metode estivill k es molt similar a la jove o la pantley i es el tema de la rutina abans de dormir.nosaltres intentem k mo hi hagi molt soroll i despres de sopar sempre llegim un conte i li fem la ruta x la casa x dir bona nit als gossos, a les portes jeje etc.
Jo crec k podrieu intentar marcarli uns horaris dins dels limits k volgueu clar.
Nose espero k millori la situacio
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. gen. 18, 2015 10:48 am

Parlo desde la meva experiència personal després de 16 mesos... Amb la meva he trobat que he d'anar variant la rutina de posar-la a dormir... Si de ben petita estirada al llit i fent pit era la solució, ara ha de ser asseguda fent teta i una manta tapant-li cos i cap... Assaig i error jejeje No perdeu res en probar una altra manera que no sigui manduca o llit.

També ens ha funcionat ensenyar-li a signar "son", és ella qui ens indica que vol anar a dormir. A vegades és a les 9, altres a les 10... I amb el temps, s'ha anat regulant, i gairebé sempre, a les 9:30 ja dorm.

Sort!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: gusiluz » dg. gen. 18, 2015 11:45 am

PetitPrincep79 ha escrit:Parlo desde la meva experiència personal després de 16 mesos... Amb la meva he trobat que he d'anar variant la rutina de posar-la a dormir... Si de ben petita estirada al llit i fent pit era la so?lució, ara ha de ser asseguda fent teta i una manta tapant-li cos i cap... Assaig i error jejeje No perdeu res en probar una altra manera que no sigui manduca o llit.

També ens ha funcionat ensenyar-li a signar "son", és ella qui ens indica que vol anar a dormir. A vegades és a les 9, altres a les 10... I amb el temps, s'ha anat regulant, i gairebé sempre, a les 9:30 ja dorm.

Sort!!


Ostres petit princep, com li heu ensenyat aixo?
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: gusiluz » dg. gen. 18, 2015 11:47 am

PetitPrincep79 ha escrit:Parlo desde la meva experiència personal després de 16 mesos... Amb la meva he trobat que he d'anar variant la rutina de posar-la a dormir... Si de ben petita estirada al llit i fent pit era la solució, ara ha de ser asseguda fent teta i una manta tapant-li cos i cap... Assaig i error jejeje No perdeu res en probar una altra manera que no sigui manduca o llit.

També ens ha funcionat ensenyar-li a signar "son", és ella qui ens indica que vol anar a dormir. A vegades és a les 9, altres a les 10... I amb el temps, s'ha anat regulant, i gairebé sempre, a les 9:30 ja dorm.

Sort!!


Ostres petitprincep, com li heu ensenyat aixo? Si ho pogues fer ja seria la bomba...
Avatar de l’usuari
Cayena
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Cayena » dg. gen. 18, 2015 1:13 pm

Per la meva experiència, quan tenen tanta son que estàn passats de voltes és quan més costa que s'adormin.
A nosaltres ens passava i estava tan cansat que ni sopava ni dormía ni volia res de res. Vam avançar la rutina de nit i ara a les 19 ja comencem amb el bany (si toca) i despres una estoneta de joc tranquil mentre s'acaba de fer el sopar. A les 19:45 mes o menys sopem tots tres,conte, teta al llit i cap a les 20:30 ja està dormint.
Després farà més o menys despertars durant lanit, però aquest es un altre tema... Jejeje
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Marga33 » dg. gen. 18, 2015 1:21 pm

Aixó petitprincep! Que es aixo de 'signar' son?
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: charito » dg. gen. 18, 2015 1:47 pm

Hola veig que proveu de tot i a braços... heu provat deixarla al bressol? La meva peque es nomes veure que te son i posar-la a dormir al bressol amb el.nino i dos o tres xumets i s'adorm soleta. A braços no vol estar i es posa nerviosa. A vegades es posa de peu i anem la estirem i al poc s'adorm. Es cert que si es passen de voltes es un rotllo pq es posen nerviosos pero si plora una mica a vegades tambe es una manera de relaxarse quan estan aixi.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: ada_bcn » dg. gen. 18, 2015 2:12 pm

el meu gran acaba de fer 7 anys i divendres va ser el primer dia que va anar a dormir tot sol, rentar dent i fer pipi i es va posar al llit... fins els 5 anys estaba cada dia com a mínim fins la 1 perque s'adormís... encanvi el petit que té 18 mesos, des de sempre és tenir son posar-lo al llit i clapar-se, té un nino per dormir i cada dia entre les 7,00-7,30 està clapat sense dir ni mu toty sol a la habitació, a coll, al cotxet, al cotxe no s'adorm ni a tiros per molt cansat que estigui... No sé, he fet el mateix amb els dos, al gran l'adormia a coll cantant-li fins ben bé els 2 passats, pero amb el petit imposible, no vol dormir-se a braços està súper intranquil. Ara el gran sd'adorm i ja pots posar-te a fer obres al pis que no s'entera, el petit encens un llum a l'altre punta del pis i ja s'ha despertat amb el soroll... Això si, la pipa cap dels dos la ha volguda mai
Potser pots provar un peluix per dormir i deixar-la al llit, li expliques que és hora de dormir i potser funciona...
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. gen. 18, 2015 4:07 pm

gusiluz ha escrit:
PetitPrincep79 ha escrit:Parlo desde la meva experiència personal després de 16 mesos... Amb la meva he trobat que he d'anar variant la rutina de posar-la a dormir... Si de ben petita estirada al llit i fent pit era la so?lució, ara ha de ser asseguda fent teta i una manta tapant-li cos i cap... Assaig i error jejeje No perdeu res en probar una altra manera que no sigui manduca o llit.

També ens ha funcionat ensenyar-li a signar "son", és ella qui ens indica que vol anar a dormir. A vegades és a les 9, altres a les 10... I amb el temps, s'ha anat regulant, i gairebé sempre, a les 9:30 ja dorm.

Sort!!


Ostres petit princep, com li heu ensenyat aixo?


Amb mooooolta paciència jejeje
Cada vegada que dic alguna paraula que vull ensenyar el signe, el faig (vàrem començar amb son, menjar, teta i aigua). Tens son? (I feia el signe de son). Els petits entenen més del que ens imaginem, i ensenyar signes és un recurs per quan encara no parlen.
Per aquí al socpetit hi ha algun post que en parla, si no, hi ha webs con la d'Otanana (en castellà) o signar en familia.
Avui estava jugant al menjador, ha vingut al sofà, m'ha mirat i ha fet el signe de son... Dit i fet, en 5 minuts ja dormia al bressol.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: gusiluz » dg. gen. 18, 2015 5:51 pm

charito ha escrit:Hola veig que proveu de tot i a braços... heu provat deixarla al bressol? La meva peque es nomes veure que te son i posar-la a dormir al bressol amb el.nino i dos o tres xumets i s'adorm soleta. A braços no vol estar i es posa nerviosa. A vegades es posa de peu i anem la estirem i al poc s'adorm. Es cert que si es passen de voltes es un rotllo pq es posen nerviosos pero si plora una mica a vegades tambe es una manera de relaxarse quan estan aixi.


Charito,.si que ho hem.provat, si no no fariem tantes peripecies, no es perque ens diverteixi... Es deixarla i es un drama. La opció de deixarla plorant no la contemplem.
De pipa f servir el meu pit, de fet els xumets son uns substituts per qui no vol donarli. A mi no em fa res, la pipa no la vol perque hem fet sempre LM, el problema es que amb pit i tot no hi,ha manera...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: charito » dg. gen. 18, 2015 7:26 pm

Ei que t'ho deia de bon rotllo eh? Ja m'imagino que no us divertiu pero tampoc ho explicaves. Au sort.
nmir
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: nmir » dg. gen. 18, 2015 9:23 pm

Hola Gusiluz.
és desesperant quan no dormen i fas totes les proves possibles, marques rutines i no hi ha manera i acabes nerviosa i sense tenir un moment per tu.
En el nostre cas s'adormia fent LM però quan ja començava a ser més gran ja no funcionava. Me'l portava a dormir al meu llit i podia passar 1 hora o molt més fins que s'adormia i el pitjor de tot era quan el portava al seu bressol només deixar-lo es despertava de cop (potser tenia punxes el bressol, jeje)
Finalment vam optar per juntar el nostre llit amb el seu bressol sense barana lateral, jo hem posava al llit fent veure que dormia, i ell al seu bressol, ben aprop mirant com dormia jo i possiblement per imitació s'adormia, tot i que tardava una estona.
Ara te 3 anys i mig i el seu pare o jo ens hem de quedar una estoneta a la seva habitació, al costat del seu llit fins que s'adorm, però és molt millor que abans.
segur que hi ha nens que dormen en 5 minuts i això fa una enveja terrible, però cada criatura te el seu ritme. Potser al teu li costa dormir però altres coses segur que les deu fer millor que dormir.
A mi em va anar bé juntar llit i bressol, segur qur en aquest forum altres mares o pares t'explicaran com s'ho fan per fer dormir criatures que els costa dormir, prova allò que ens ha anat bé a les altres i de segur que alguna o altra manera t'ajudarà.
molta paciència i molts ànims.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: ada_bcn » dl. gen. 19, 2015 9:29 am

jo amb el gran també feina això, tenia un llit al costat del bressol i m'estiva amb ell fins que dormia, per les migdiades súper bé però er la nit l'havia de dormir al llit amb mi i després trasnportar-lo al llit de baranes, però ell no es despertava, un cop adormit es quedaba com un tronc les dos primeres hores i podies fer el que vulguèssis que no es despertava.
potser podries probar això, posar-la al llit amb tu, donar-li pit si vol, tu fas veure que dorms, i pots introduir també un peluix perque el vagi relacionant amb dormir i li doni tranquilitat. el meu fill petit amb el peluix es veure'l abraçar-lo i estirar-se a dormir... és fantàstic al veritat comparat amb l'experiencia del gran
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: gusiluz » dt. gen. 20, 2015 9:39 pm

Gracies noies,

El tema del bressol el tinc solucionat, fem.collit i estem be aixi. De fet també tinc el bressol al costat sense barana, pero no li posem gairebe mai ja que per adormirse al pit i si es desperta ens va molt be tenirla amb nosaltres, al mig!
El problema es des de l' inici del vespre que dóna alguna senyal de son fins que anem a dormir. Si fins llavors no ho hem aconseguit, te via lliure al pit i a vegades m'adormo jo abans que ella, pero no em fa res un cop tots al llit, sopats etc.
Hem provat un canvi de rutina i el primer dia molt be,a les 21:30 dormia. El segon no va voler fer migdiada, es va adormir a les 20h i es va despertar a les 21 (despres ja fins les 23 passades...).
Avui tot i fer la mateixa rutina, son les 22.38 i la tinc al pit, sembla que ja es la definitiva...
Seguirem insistint!
Avatar de l’usuari
Al&Bel
:: conillet
:: conillet
Entrades: 355
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:48 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Al&Bel » dc. gen. 28, 2015 12:47 pm

Hola!
Aquí una altra mare desesperada per poder dormir al seu fill...
Ara té pràcticament 5 mesos i des de sempre ha estat molt mal dormidor, però el posava a la teta i feiem collit i es passava tota la nit enganxat al pit i així s.adormia i jo ben contenta.
De fet sempre hem valorat una criança natural amb molts mimos, abraçades, no deixar plorar...
El problema ha arribat quan ja no s.adormia al pit i semblava incòmode al llit i em feia patades i es desvetllava completament.
I aquí si va començar el nostre calvari per fer-lo dormir.
Hem provat moltes moltes coses ( sempre respectuoses amb ell) i quan sembla que funciona, al cap de dos dies ja no es relaxa i res a tornar a buscar una solució.
És un nen que mai s.ha adormit en braços perque es posa molt nerviós, així que hem provat: primer amb la manduca (ara no la vol ni veure), després adormir-lo al cotxet, amb música marxosa i movent la cuna, després música clássica, moure molt fort la cuna, posar-li sorolls blancs i últimament s.adormia en el sillón de lactància ( però ara tampoc). Així que cada nit és provar a veure que el relaxa, de vegades ho fa molt ràpidament i altres ens costa molt molt.
Un altre tema ja són els despertars...., però comprenc que ha de madurar.
Ara ens trobem en un punt que el deixem despert a la cuna, li fem carícies fem shhhshhhh i li fem agafar la seva manteta en forma de xurro que abraça i es queda adormit, quan durarà??jejeje....
Però aquí les super mamis ens inventarem el que bonament poguem!
Jo respecto tots els models de criança, però em trobo que quan explico que dorm malament la gran majoria em responen el mateix: fes el mètode estivill :ufs: , i jo no vull, tot i que resoecto perque cada familia fa el millor amb els seus fills però el meu home de vegades insinua que ho fem als 6 mesos i jo el fulmino directament amb la mirada.
Doncs res a donar-nos molts ànims i sobretot ens podem explicar " truquillos", a veure si entre totes veiem llum al final del túnel.
zz:-) zz:-) zz:-)
http://www.fertilityfriend.com/home/3a7b7e
Imatge
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77 :-())-Ishtar :-())-Danu :-()) . Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Clara13 » dj. gen. 29, 2015 7:42 am

Hola noies! El meu peque només s' adorm en braços i al pit. És deixar-lo al bressol i obre els ulls, per adormit que estigui, és automàtic. No pren xumet ni biberó, sap que té la teti a disposició, jeje. També fem collit, tinc el bressol enganxat al costat però sempre acava amb nosaltres. No tenim problema amb això, de fet he asumit que aquesta és la manera en que ha aprés (o li hem ensenyat) a dormir i així ho fa. No obstant, he pogut comprovar altres vegades que si no té el que de forma habitual l'adorm (pit, mama, etc), també acaba adormint-se (per exemple, l'altre dia vaig anar a visitar a les meves companyes de feina amb el nen. Quan em vaig adonar s' havia adormit als meus braços, quan no ho havia fet mai). En el meu cas, agafo al peque en braços i l'acarono mentre li dono pit. De vegades se'm fan les 23h i si, no tinc massa temps per xerrar o veure la tv però sempre penso que és una etapa i que ja passarà. Ja sé que és molt fàcil dir-ho a viure-ho, però és que penso que no ens queda una altra que aguantar. Jo el métode Estivill tinc claríssim que no l'aplicaria, abans prefereixo sacrificar aquests moments i esperar que amb el temps la cosa millori. No obstant, respecto totalment el que els demés facin, penso que cadascú vol el millor pels seus petits. Jo l'avantatge que tinc és que el meu fill dorm molt bé per tenir casi 6 mesos (gairebé tota la nit, mamant dos o tres vegades). Lo únic és que si marxo del llit o el poso al bressol es desperta, però vaja és el que us dic, és una etapa que algun dia acabarà. Ànims a totes :)
Boleta2014
Entrades: 2
Membre des de: dv. abr. 10, 2015 9:22 pm

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: Boleta2014 » dg. jul. 12, 2015 8:41 pm

Hola! Una altra Miami desesperada...el meu fill te 10 mesos I li Costa molt adormir-se...pren pit I no vol xumet, fem collit des del naixement I te una mitjana de 5/6 despertars a la nit (tinc acceptat q aixo encara durara un temps)... les migdiades son de mitja horeta, si vull q dormi algo mes ha d ser enganxat al meu pit o no vol saber res mes d dormir....
el q mes em desespera de tot plegat, es q x dormir hem d'estar 1h/1h30 perque li Costa moltissim dormir....la veritat es q em rallo molt pensant q he fet o faig malament o si el meu fill tindra problemes de coco de gran (em Costa entendre quan estic amb altres nens del mateix temps q dormen super facilment q aixo no deixi una marca En el seu cervell o alguna historia rara...)
Gusiluz, veig q la teva entrada es del gener, heu millorat? Jo em plantejo deixar el pit xq ja no s adorm com abans tranquilament al pit...
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Desesperada, no la sé adormir?

EntradaAutor: shyla » dg. jul. 12, 2015 10:15 pm

[quote="Boleta2014"]Hola! Una altra Miami desesperada...el meu fill te 10 mesos I li Costa molt adormir-se...pren pit I no vol xumet, fem collit des del naixement I te una mitjana de 5/6 despertars a la nit (tinc acceptat q aixo encara durara un temps)... les migdiades son de mitja horeta, si vull q dormi algo mes ha d ser enganxat al meu pit o no vol saber res mes d dormir....
el q mes em desespera de tot plegat, es q x dormir hem d'estar 1h/1h30 perque li Costa moltissim dormir....la veritat es q em rallo molt pensant q he fet o faig malament o si el meu fill tindra problemes de coco de gran (em Costa entendre quan estic amb altres nens del mateix temps q dormen super facilment q aixo no deixi una marca En el seu cervell o alguna historia rara...)
Gusiluz, veig q la teva entrada es del gener, heu millorat? Jo em plantejo deixar el pit xq ja no s adorm com abans tranquilament al pit...[/quote]
En serio penses que estar amb el teu fill durant 1 h pero que s'adormi lo por portar problemes psicológics?? Perqué? Nomes te 10 mesos i un mon per descobrir, es mes interessant aixo que dormir!
Imatge Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::