Part a la Quirón

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Wala » dt. gen. 13, 2015 12:26 pm

Hola,

Quin fil tan interessant >.-<:

Jo només estic de 3 mesos però em preocupa això del part. Vinc de família de ginecòlegs des de fa 3 generacions i sempre he sentit dir que "renunciar al part assistit és renunciar a 150 anysde medicina"...però -si la situació ho permet- m'agradaria que fos tan respectuós com possible.

EM visito a la Quirón i em porta la Dra.del Real, me la va recomanar la Dra.Alegre (diagnòstic prenatal) que em va portar un abortament. Estic contenta de llegir les bones experiències. Fins ara he de dir que estic molt feliç d'estar amb ella. Em respon els dubtes i alhora té molt sentit comú.

Quan les que ja heu estat mares dieu "que hem de lluitar pel part que volem" què vol dir? En quin moment ho vau començar a parlar..o...com es defineix?

Sorry sóc super novata!!!!
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
chupee
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: chupee » ds. gen. 17, 2015 1:07 pm

Bon dia maques!!
Jo he treballat molts anys a la Quirón, he conegut a molts dels ginecòlegs que comenteu i els que em semblen més professionals són l'equip MBG. En el meu cas em porta l'embaràs la Dra De SAS i n'estic molt contenta. Quan hi treballava eren els que tenien més professionalitat en tot, els que pitjor veia eren els del Dr Cabero ( fill) que va començar sense massa experiència la veritat i no ajudaven massa en el tema de la lactància natural. Però evidentment no vol dir que no siguin correctes, en general és un bon hospital i t'atenen molt bé durant el part. Jo m'he decantat per la meva experiència viscuda quan hi treballava i sé del cert que les que esteu amb MBG esteu en molt bones mans!!!! Respecten el teu pla de part, ajuden en la lactància i afavoreixen el pell a pell. El tracte és molt agradable i sempre fan la cesària quan no hi ha més remei.

Bon cap de setmana a totes!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ananda
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. gen. 18, 2015 9:53 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Ananda » dl. gen. 19, 2015 7:38 pm

Hola!!!!

El meu primer fill el vaig tenir a la quirón, va ser part vaginal i molt rapid... Vaig amb el grup MBG, la gine que em va portar l'embaras va ser la Doctora Marta Garcia del Real i la que em va ajudar a parir va ser Andrea de Sas (la marta estava de vacances) i de veritat ara només soc cercadora pero en el moment que em quedi :-()) tornaré sense cap dubte...

Amb ma germana va ser cessaria pero perque te una lleu desviació en la cadera i el nen no podia encaixar pel canal i no va ser una decissió inmediata. La van fer dilatar i provar sense exit.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Elma » dl. gen. 26, 2015 11:05 am

Hola mamis.
A mi tambe em porta la Dra. Garcia del Real i, a part d'estar molt contenta tinc molt bones referències sobre l'atenció als parts. La setmna passada tenia visita i ella no hi era,em va visitar el Dr.Marques i em va dinar un "consentiment informat d'atenció al part" que no m'agrada gens, sobretot el primer punt. A alguna més li han donat?? Potser és algo nou d' aquest any? El document està segellat per la Societat de Ginecologia i Obstreticia, per tant no se si "els obliguen" a entregar-ho i ja ve redactat aixi, però no m'agrada gaire.
D'aqui a dues setmanes tinc visita i li comentare a la Dra pero volia saber si alguna ho tenia.

Gracies wapes!
ImatgeImatge

Imatge
Saras
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 28, 2014 9:58 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Saras » dl. gen. 26, 2015 2:15 pm

Hola!

Elma, que posa en el paper que t'han fet signar?
Avatar de l’usuari
udine13
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. jul. 22, 2013 5:17 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: udine13 » dl. gen. 26, 2015 2:50 pm

Jo vaig tenir a la meva Filla l' any passat i també me' l van fer signar.
Es Normal,el signes quan ja queda poc per el part crec recordar.
ote="Elma"]Hola mamis.
A mi tambe em porta la Dra. Garcia del Real i, a part d'estar molt contenta tinc molt bones referències sobre l'atenció als parts. La setmna passada tenia visita i ella no hi era,em va visitar el Dr.Marques i em va dinar un "consentiment informat d'atenció al part" que no m'agrada gens, sobretot el primer punt. A alguna més li han donat?? Potser és algo nou d' aquest any? El document està segellat per la Societat de Ginecologia i Obstreticia, per tant no se si "els obliguen" a entregar-ho i ja ve redactat aixi, però no m'agrada gaire.
D'aqui a dues setmanes tinc visita i li comentare a la Dra pero volia saber si alguna ho tenia.

Gracies wapes![/quote]
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Wala » dl. gen. 26, 2015 4:22 pm

Ei veig que som unes quantes aquí!

chupee m'alegra molt sentir el teu punt de vista, des de dins, ja ens diràs que tal des de fora :)

Elma no tinc ni idea però he tyrobat això amb els documentts "MODEL" de la Gene i de Sanitat etc i alguna informació, els pots comparar :) http://www.donallum.org/part-respectat/ ... -informat/
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
chupee
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: chupee » dt. gen. 27, 2015 7:24 pm

Moltes gràcies wala per l'enllaç, molt interessant!
A mi encara no m'han donat res per firmar, suposo que quan s'acosti el part m'ho donaran i ja us ho podré comentar. Està bé que deixis clares les preferències per escrit, a tot arreu t'ho fan signar. El que han de fer és informar bé de tot.
Ahir una amiga va parir a la Quirón amb el grup MBG, tot i ser un part molt llarg no la van pressionar per fer una cesarea i va ser un part vaginal, en va quedar molt contenta del tracte.

>.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Wala » dc. gen. 28, 2015 6:42 am

chupee estic totalment d'acord...sempre ens diuen que no mirem internet però després tampoc rebem tota la informació necessària...com ho hem de fer?

Quina sort la teva amiga poder tirar endavant amb vaginal, molt bé! És curiós que mai saps com anirà!
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
Elma
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Elma » dl. feb. 02, 2015 12:46 pm

Hola mamis!
Perdoneu que no hagi pogut passar abans, però m'ha estat impossible seure una estona a l'ordinador. Gràcies a totes per les respostes, anem a pams.

Udine13, entenc què és normal però no m'agrada com està redactat en general. És un consentiment informat per l'assistència al part...però potser també caldria entregar un protocol i saber com atenen el part normalment,no?. A més, si no estic d'acord en un punt i el signo...desprès no podré reclamar res (confio en que tot vagi be i no em calgui) perquè està signat. A la meva feina també entreguem aquests consetiments previs a cirurgies, i si no es signa el pacient no s'opera...però un part no és cap cirurgia...

Saras ha escrit:Hola!

Elma, que posa en el paper que t'han fet signar?


Saras, Els punts que menys m'agraden son aquests:
1. Existen una serie de procedimientos dentro de la asistencia al parto, habitualmente utilizados, como rotura de la bolsa amniótica, administración de oxitocina mediante goteo, administración de analgésicos y espasmolíticos, así como la práctica de una incisión en el periné o episiotomía a fin de ampliar el canal del parto, que me han sido explicados y expresamente autorizo, comprendiendo que aun siendo seguros y habituales, pueden tener sus efectos secundarios y complicaciones.
5. Las decisiones médicas y/o quirúrgicas a tomar durante el transcurso del parto quedan a juicio del tocólogo, tanto por lo que respecta a su indicación como al tipo de procedimiento utilizado, si bien yo o mi representate legal, seremos en lo posible informados de los mismos, siempre y cuando la urgencia o circunstancia lo permitan.


Entre mig d'aquests punts s'expliquen els possibles riscs i complicacions, que si apareix alguna complicació s'actuarà de la manera més idònea per tal de mantenir la bona salut del fetus i de la mare, parla també de que si cal anestèsia això si ho decidiré jo juntament amb el professional, de la possibilitat de rebre tranfusions durant la "intervenció programada".
Ho torno a llegir i em dona la sensació de què han agafat un consentiment d'una cirurgia ginecològica qualsevol, li han canviat el títol i quatre coses i prou... No ho signaré, perquè això dista molt del que ja tenia parlat amb la doctora de fa temps i a més no es correspon amb el que fa a sala de parts (almenys la meva dra.), què pel que se és molt més respectuosa que aquest paper.

Wala, gràcies per l'enllaç. Ja conec lo del pla de part perquè en l'altre embaràs vaig anar a Sant Pau i el vam fer. Aquest cop ho vaig parlar fa molt amb la doctora i, malgrat no haver-hi papers, em va explicar com anava tot, vam parlar del que jo volia pel part i entre el que ella em va dir i les experiències recents que conec...ja és el que vull. Però aquest document m'ha deixat ben desconcertada. Tinc visita la setmana que ve...ho parlaré clarament amb ella.

Bueno, mamis! Moltes gràcies a totes!!!
ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Wala » dj. feb. 05, 2015 10:33 am

Elma sí que és raro...això de autoritzar-ho tot de cop...hauria de dir autoritzo "en cas d'emergència clínica" i en cas contrari prèvia autorització meva...o algo així...téns raó que fa poreta!
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Mia84 » dl. feb. 16, 2015 11:10 am

Hola noies!

Sabeu si la Teknon i la Quiron ara són el mateix? És que si mireu a la web surten com una de sola i el meu dubte és si tot el que comenteu serveix per les que tenim gine de la Teknon...

Gràcies!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
chupee
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: chupee » dl. feb. 16, 2015 12:30 pm

Hola Mia84!
El que va passar és que el grup Quirón es va fusionar amb el grup IDC salut ( antic CAPIO), aconseguint aixi el monopoli hospitalari privat d'Espanya i el quart a nivell europeu. Amb aquesta fusió, el grup tenen a Catalunya: 3 hospitals de Quirón ( Dexeus, Teknon, Quirón Barcelona) i 4 d'IDC Salut ( Pilar, Sagrat Cor, Hospital General de Catalunya i Clinica del Vallés). Un gegant de la sanitat privada vaja... però cada centre es gestiona diferent i té la seva manera de fer, és només que els calés van a parar a la mateixa butxaca :ok:
No té res a veure un part a la teknon i un a la Quirón, ja que això depen dels professionals que hi treballen i els ginecòlegs canvien d'un lloc a l'altre.

Una abraçada!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Mia84 » dc. feb. 18, 2015 8:22 pm

Chupee moltes gràcies per la teva explicació! No en tenia ni idea!!

Avui he parlat amb atenció de la Teknon i m'han dit que si no hi ha cap risc respecten que la mare vulgui un part natural, amb sala de dilatació amb pilota, dutxes... respecten i promouen el pell amb pell i LM des del primer moment.
Tot i que pinta molt bé, fins que no parli amb la meva gine no em quedaré covençuda.

Gràcies!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Wala » dj. feb. 19, 2015 9:37 am

Carai chupee quina bona info :9

Elma alguna novetat del document a firmar??
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Wala » dj. abr. 30, 2015 9:48 am

Hola noies recupero el fil...alguna info extra?

Jo fa unes setmanes vaig preguntar a la meva gine (Dra.Garcia del Real) "Què he de tenir en compte per valorar el part que vull" i la resposta va ser...força hardcore "a ver aquí ahora tendremos un debate (...) al final harás lo que yo diga"

També em va dir que si no paria la setmana que em tocava la següent induien. Per la resta semblava força a favor del pell a pell (malgrat dir que se l'enduen per netejar-lo), de fer la mínima episotomía possible i a favor de LM.

La veritat...estic paralitzada amb aquest tema. Ara no sé si anar al clínic, vaig veure que hi fan parts naturals...no sé, no tinc ganes que em facin sentir com un troç de carn o trobar-me amb la oxitocina posada a contra-voluntat....


Les que ja hi heu parit darrerament què dieu??
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
ilargia38
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 52
Membre des de: ds. març 21, 2015 1:10 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: ilargia38 » dv. maig 01, 2015 9:49 am

Ufff quina resposta wala! Et devies quedar....
A mi em porta el Dr.Marquès del grup MBG, estic de poques setmanes però m'agradaria conèixer les vostres opinions.

Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: mar2012 » dv. maig 01, 2015 8:10 pm

Hola. Jo vaig tenir el meu petit a la quiron ara fa un any. Em porta des de fa molt temps la Marta Garcia del real i li tinc molta confiança.. Per ella vaig parir a la quiron, i he de dir que no reperia.. No tant per ella, que no en tinc cap queixa, sino x les infermeres.. Vaig parir amb cesarea a la setmana 38 perque el nen estava girat. Me,l van posar a sobre 5 minuts i se.l van endur. Jp em vaig quedar mes d una hora en una sala de recuperacio.. No entenc perque..pq total no em van fer res mes que pendre m la pressio de tant en tant.. Mentres van portar el nen amb el pare pq fes pell a pell amb ell, pero no us ho perdeu.. Em va dir el meu home que no l havien despullat, sino que simplement li van posar el nen vestit a sobre!!.. Flipant!.. Quan vaig pujar a l habitacio el nen no hi era.. Estava amb la pediatra. O sigui q vaig estar mes de dos hores separada del meu fill. Despres ja el vaig agafar i va estar amb mi tota l,estona.
Tema LM, tampoc estic gens contenta.. Si ara encara fem LM es pq ja tinc un altre nen i em vaig espavilar sola, perque l,ajuda va ser minima.. Ni miraven si estava ben col.locar, ni em van ajudar quan els pits em feien mal per la pujada de la llet... No se, potser estaven col.lapsades, pero si no hagues sabut fer.ho jo, haguessim marxat d alla amb bibis...el meu primer fill va neixer en un hospital public, i l,experiencia, l,ajuda i el suport no es poden comparar..
No se.. Abans de decidir.vos informeu.vos be.
Molta sort.
Avatar de l’usuari
chupee
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: chupee » dg. maig 03, 2015 8:36 pm

Hola noies!
Per complicacions em van haver de fer una cesaria d'urgència totalment justificada, només puc dir meravelles de la meva gine ( grup MBG) i de tot l'equip de quirofan ( anestesista, llevadora, auxiliars, etc...) i de la pediatra. Fins i tot van deixar entrar al meu marit, cosa que havia sentit en tots els forums d'aqui que a la quirón no els deixaven entrar. Fins aqui un 10 pel tracte, eficacia i amabilitat, cosa que vaig apreciar molt en una situació d'urgència que va acabar bé.
Això si, és veritat que les infermeres de planta deixen molt que desitjar, no ajuden gens ni amb la lactancia ni en res en general, per una analitica em van punxar 4 cops, a sobre els papers de l'alta me'ls va portar una auxiliar que no sabia ni què volien dir. Es una llastima perquè fa anys era totalment diferent, el tracte és correcte però trobes a faltar més atenció. Aixi ho vaig comentar tant a la ginecologa com a admissions, és una pena perquè per la resta va ser un 10 tot. Es veu que ara els hi fan contractes curts i no tenen el personal massa implicat, vaja això és la meva opinió.
Si em torno a quedar embarassada repetiré sense dubtar per la confiança que tinc amb la meva gine i espero que les infermeres es posin les piles, a base de queixes potser aconseguim alguna cosa.
Ah i no pagueu pel wifi perquè funciona fatal!!!

Que us vagi bé a totes!!! >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Wala
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. set. 16, 2014 9:47 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Wala » dl. maig 04, 2015 8:41 am

Gràcies chupee i mar2012 per compartir les experiències...
Així que atenció professional de gine super bé però infermeria justet..
Quin dilema!

:-o00m
05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::