Dieta detox

Estil de vida saludable
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Dieta detox

EntradaAutor: tristantao » dl. gen. 12, 2015 1:08 pm

Hola!

Estem al camí de adquirir hàbits alimentaris molt més saludables amb l'entorn i amb nosaltres. Ara voldríem fer una mica neteja del nostre organisme per fer fora les toxines i netejar-nos.

Investigant i llegit la pàgina Ets el que menges, hem descobert les dietes detox i m'agradaria saber si alguna de vosaltres les ha fet, si sap pautes o menús ja fets per portar-les a terme.

A vera si ens ajudeu! ;-)

Gràcies!!
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Dieta detox

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dl. gen. 12, 2015 1:31 pm

Jo també en voldria saber alguna cosa...

Avia'm si ens ajuden!!
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Dieta detox

EntradaAutor: mimi82 » dl. gen. 12, 2015 4:56 pm

Hola!

Jo he fet 2 Detox dels de Ets el que Menges, un de sucs verds i un de Depuratiu super complert de dues setmanes, i tots 2 super bé!!!
Amb el de dues setmanes i l'ajuda de mesoterapia i corrents elèctriques i seguint una mica la dieta uns 2 mesos, vaig perdre vora 8 kilets a l'estiu, que no he recuperat!!! Menjo menys pq no tinc tanta gana, i hi ha força aliments que no he reintruduït ja que no em senten massa bé... Jo ho recomano 100%!!
A més estan molt bé pq tens un grup de facebook privat on tothom pot dir la seva, i tothom aporta idees i coses i a l'estar acompanyat es més fàcil i distret!!!

Ara estic embarassada però quan pareixi segur que els tornaré a fer!!! ;-))) ;-)))
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: Dieta detox

EntradaAutor: tristantao » dc. gen. 14, 2015 8:17 pm

Gràcies Mimi82, me les miraré, a veure si trobo algina d'una setmaneta o així que per començar ja estarà bé! ;-)
lauradietista
Entrades: 4
Membre des de: dt. maig 17, 2016 12:10 pm

Re: Dieta detox

EntradaAutor: lauradietista » dc. maig 18, 2016 8:41 am

Hola a tots!

La veritat es que jo aconselle realitzar al menys una vegada a l'any una dieta depurativa o de desintoxicació que puga netetjar el nostre organisme de toxines. Perqué hui en dia es necessari fer-ho per a millorar la nostra salut

Jo faig tots els anys la següent per si vos serveix d'ajuda: dieta liquida detox
Estudiant de Nutrició, deportista i quasi triatleta. Colaboradora en: Blog dietas

Torna a “Ecologia”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::