canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

EntradaAutor: novella » dc. set. 17, 2014 11:41 am

Marones, a veure si em podeu aconsellar. El xic farà 2 anys a primers d'octubre. vem fer collit des del primer dia i després varem posar un bressol sidecar lligat al nostre llit on ha dormit fins ara. El problema és que es mou molt i el llit se li fa petit. Ja no hi vol dormir! Demana de venir al llit gran però tampoc hi està bé perquè li fem nosa! ;-) i nosaltres tampoc estem bé perquè es mou molt i ens fa fóra. De moment la solució ha estat que el papa ha marxat a dormir a l'altra habitació. Però estem pensant de fer el canvi i que sigui el xic qui hi dormi. Hi té un llit de 90 amb barana preparat per dormir -hi. De fet, hi dorm alguna migdiada. També té un llit plegable a sota, per fer-li companyia sempre que calgui. El que em fa dubtar és que encara es desperta 3-4 vegades cada nit... I encara fa pit. No sé, ho veieu factible? Alguna experiència??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

EntradaAutor: ginko biloba » dc. set. 17, 2014 12:08 pm

En el nostre cas, va resultar que el meu fill es despertava precisament perquè no dormia comode. El bressol se li havia fet petit, i no trobava que tingués prou espai per dormir amb nosaltres. Finalment el varem canviar a un llit més gran (com tu dius, amb barana) i va deixar de despertar-se tantes vegades.
Perquè no ho provés algunes nits? Com a molt, pot passar que no resulti i tornis a portar-lo amb tu. Que hi pots perdre?
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

Re: canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

EntradaAutor: jambina » dg. set. 21, 2014 12:20 am

Nosaltres vam passar el matalàs de amtrimoni al costat del seu llit (a la seva habitació), així quan es despetava era allà i li donava el pit. Més tard vaig deixar un matalàs individual i quan es despertava anava a calmar-lo (no sempre li donava el pit, primer provava des de la meva habitació li feia ssshhhh i es tornava a adormir). tenia el matalàs perquè a vegades m'hi quedava adormida donant-li el pit i estava més còmode, quan jo em despertava i veia que ja dormia tornava al meu llit... i així anar fent... Amunt i avall... poc a poc es va anar despetant menys i potser només hi anava una vegada...
Avatar de l’usuari
Abril5
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. des. 04, 2012 4:10 pm

Re: canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

EntradaAutor: Abril5 » ds. oct. 18, 2014 2:20 am

Hola,
M'interessa molt el tema. Novella, l'heu posat ja a la seva habitació? Com ha anat?
El nostre fill de 16 mesos no ha passat gairebé cap nit sencera al bressol, normalment passa una part de la nit, i de vegades tota, al nostre llit. Bé, ara fa 3 nits que les passa al bressol però no és habitual . Ja ens agrada que dormi a la mateixa habitació que nosaltres, tot i que preferim que ho faci al bressol pq des dels 10 mesos, quan va començar a gatejar, es mou molt i el meu marit o jo acabem dormint a la punta del llit... . Però ara tornem a esperar un altre fill i pensem que potser seria el moment de fer el canvi, i més tenint en compte que encara falta mig any i tenim marge per anar-nos adaptant tots. Em fan patir un parell de coses: que durant la nit es va despertant, cosa que se soluciona normalment posant-li la pipa i agafant-li una estona la maneta i que la seva habitació estigui tant lluny de la nostra i, que a més, per arribar-hi s'hagi de passar per la cuina....A l'habitació nostra posar-li la pipa és un moment però a l'habitació seva abans no arribem potser ja s'ha desvetllat i potser fins i tot ha baixat del llit, tot i la barana, i està donant voltes per la casa o remenant la cuina sense que ens n'hàgim adonat, amb el perill que això pot comportar!Tot i així, tenim bastant clar que ho hem de fer, ja que el ritme d'un nen acabat de néixer no és el mateix que el d'un de més gran i no volem que es vagin despertant mútuament al llarg de la nit. Algun consell o experiència? Nosaltres havíem pensat començar anant a jugar a l'habitació cada dia una estona i començar només amb la migdiada, a veure què tal... Gràcies per endavant!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

EntradaAutor: novella » dt. oct. 21, 2014 9:04 pm

Hola Abril5!! Doncs el canvi a la seva habitació ha estar aplaçat perquè ha estat començar escola bressol i passar de despertar 3-4 vegades a despertar-se com 10 vegades!!! Haurem d'esperar a que torni tot a posar-se a lloc per provar-ho. Ja explicaré!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Abril5
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. des. 04, 2012 4:10 pm

Re: canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

EntradaAutor: Abril5 » dc. oct. 22, 2014 3:29 pm

Ostres! Ànims, tot passa! Nosaltres estàvem contents perquè havíem passat unes nits molt bones i avui hem passat més de dues hores desperts! Però segur que d'aquí un temps tot això serà una a anècdota.... Oi?
Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

EntradaAutor: Tutty29 » dg. oct. 26, 2014 1:45 pm

Nosaltres vam fer collit quan el nen tenia 10 mesos fins els 24 mesos.
Dormia sol a la cuna pero al fer canvi de pis ja no va voler dormir sol, doncs dormia amb nossltres fins que va fer els 2 anys, que tambe va coincidir amb una altre mudança pero aquest cop cap a millor, al pis nou li vam posar una llitera i va quedar encantat i actualment amb 34 mesos encara hi dorm, algun cop a la nit es desperta perque te pipi, un mal son,..
Avatar de l’usuari
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: canvi habitació quan encara es esperta 3-4 cops. Mala idea?

EntradaAutor: Dimecres » dl. nov. 03, 2014 1:44 pm

Bones!
Nosaltres estàvem exàctament en la vostra situació, i finalment la vam moure al llit de 90 amb baranes de la seva habitació. Ara ja fa un parell de mesos i hi ha nits que les dorm senceres!!! >.-<: >.-<:
Els primers dies el passadís semblava la rambla, tan anar amunt i avall però a poc a poc es va anar acostumant. Si hi ha nits que està més inquieta, i em quedo adormida allà, tampoc em preocupa. A vegades no hi hem d'anar en tota la nit i la paia ens dorm 10 hores seguides i a vegades quan hi he anat 4 vegades, doncs si estic cansada, m'hi quedo.
Jo estic molt contenta d'haver fet el canvi, perquè ella dorm molt més bé, ja que és bellugueta i tan al nostre llit com al sidecar xocava amb tot. I nosaltres també dormim més bé, s'han acabat les nits de dormir fent posicions estranyes per no despertar-la!
Moolta sort i paciència, no és fàcil. Molts petons!!
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::