Part a la Quirón

Experiències i pors del moment més desitjat.

trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: trish » dv. juny 13, 2014 10:35 pm

Me he quedado destrozada ha sido mi ginecóloga los 4 últimos años y trajo al mundo a mi princesa hace 15 meses justo ayer, que injusta es la vida era una buena mujer y una estupenda ginecóloga no esperaba este final para ella allí donde estés descansa en paz te recordaremos por esa sonrisa que siempre tenías.
Avatar de l’usuari
mar36
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: mar36 » dj. jul. 03, 2014 3:42 pm

Hola noies,
Avui mhe enterAt de la Mort de la Maria, no mho acabo de creure, em sap tan greu.
Sempre amb un somriure!
Q injusta q es la vida! Mhe quedat molt triste.
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!
Avatar de l’usuari
miriamola
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. jul. 01, 2014 11:24 am

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: miriamola » dj. jul. 31, 2014 12:10 pm

Hola noies!!
Soc una futura mare que parirà al setembre i he escollit l'Hospital Quirón. La ginecòloga que em porta fa els parts allà i va ser un dels motius per escollir-la. Com que les visites les faig fora de l'hospital, realment no tinc la llista del que s'ha de portar a la canasteta del bebé pel dia del part. Vaig consultar a la web i tenen un llistat amb el que es necessita tant pel bebé com per la mare, sabeu si aquest llistat està actualitzat o falta alguna cosa?
Us poso l'enllaç: http://www.quiron.es/pfw_files/cma/promotions/Informacion%20util%20canastilla

Gràcies i a veure si això s'anima!!
Imatge
Avatar de l’usuari
lovekyn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: lovekyn » dv. ago. 01, 2014 10:17 pm

Hola miriamila!
Si que està actualitzada, jo em visito allà i m'han donat aquest llistat. Penso que de roba pel bebé està indicat fatal ja que no possa quantitats... he estat mirant blogs i recomanen 5 de tot per si de cas i portar-ho a bosses o paquetets per separat amb conjuntets per cada dia.
A mi em toca parir a l'octubre! Ja explicaràs la teva experincia i a veure si algú durant aquest mes ens explica que tal! Fa poc he llegit aqui al SP que en una cessaria programada van dir-li al marit si volia entrar a quirofan, ho trobo genial xq a molts no en deixen.
Espero que t'hagi servit!
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Cuqui0
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. nov. 16, 2013 12:52 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Cuqui0 » dc. ago. 06, 2014 4:50 pm

Hola noies, a mi m'agradaria que el meu part fos a la Quiron, per comoditat nostra en proximitat a on vivim, som de Sta. Coloma de Gramanet i per la ronda de Dalt és el primer hospital que ens trobem.

He estat llegint les vostres respostes i veig que hi ha de tot, però em podrieu explicar això de que hi hagi dos equips de ginecologia, no ho entenc.......dec ser molt tonta, però es que com he vist que està l'equip del dr. Cabero i després el mbg ?

Alguna sugerencia per algún dels dos? jo ara mateix estic en betaespera de la meva segona transferencia de la primera fiv, a veure si tenim sort, però això m'agradaria anar mirant-lo. No tinc ginecóloga, havia anat per la SS i algún cop per la privada, fins que hem començat amb el tractament, que ho estem fent al Cirh.

Us agraïria les vostres opinions i consells.

Gracies a totes!!!
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
Vilaweb
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. des. 20, 2012 4:48 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Vilaweb » dg. ago. 17, 2014 3:30 pm

Quina llàstima...no m ho puc creure...em va portar el meu embaràs fins el mes 8...i just no va poder seguir el novè, perque em van dir que estaria un mes de baixa...i ara veig que era perque estava fatal...i encara i aixo l 'ltim cop que la vaig veure tenia un somriure i la mateixa energia de sempre...el meu nene va neixer el 1 de maig finalment amb la Dra Elida Alonso...i ara veig que Maria va morir un mes desprès...em sembla impossible... :(
Avatar de l’usuari
udine13
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. jul. 22, 2013 5:17 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: udine13 » dg. ago. 17, 2014 10:42 pm

Hola belén,
Jo els vaig tenir amb Mbg amb la Miriam reig es un encant, i molt eficient, hem va encantar com feia les visites de les ecos, hem va asistir ella el part, es molt carinyosa... Només tinc que bones paraules!!!
El equip del cabero no t' assisteix el teu Gine el part sinó es que està de guàrdia ( això és el que hem va comentar una amiga que el va tenir amb ells, ve al que li toca) encanta mbg a no se que sigui per algú puntual els avisen i venen!!

Belén ha escrit:Hola noies, a mi m'agradaria que el meu part fos a la Quiron, per comoditat nostra en proximitat a on vivim, som de Sta. Coloma de Gramanet i per la ronda de Dalt és el primer hospital que ens trobem.

He estat llegint les vostres respostes i veig que hi ha de tot, però em podrieu explicar això de que hi hagi dos equips de ginecologia, no ho entenc.......dec ser molt tonta, però es que com he vist que està l'equip del dr. Cabero i després el mbg ?

Alguna sugerencia per algún dels dos? jo ara mateix estic en betaespera de la meva segona transferencia de la primera fiv, a veure si tenim sort, però això m'agradaria anar mirant-lo. No tinc ginecóloga, havia anat per la SS i algún cop per la privada, fins que hem començat amb el tractament, que ho estem fent al Cirh.

Us agraïria les vostres opinions i consells.

Gracies a totes!!!
Avatar de l’usuari
mar36
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: mar36 » dc. ago. 20, 2014 11:20 pm

Noies,
No paro de pensar amb la Maria.
Sabeu q va passAr, suposo q va recaure camcer de pit pero portava tant temps lluitantq injust
L altre dia vaig anar a revisio i em va fer molta pena q no estigues. Em va atendre dra perdomo i forca be.
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!
aureliana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 30, 2013 3:50 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: aureliana » dt. oct. 07, 2014 4:42 pm

Hola!

En 2 mesos pariré a la Quirón amb l'equip MBG.
M'agradaria saber quin protocol tenen, si quan et posen la epidural t'adormen del tot o si es possible que en posin poqueta per tal d'anar fent pujos quan tinguem ganes. Si fan episiotomia per protocol o donen una mica de marge a veure que passa.
La semana que ve tinc visita amb la gine i li preguntaré tot això i si tenen pla de part, a veure que em diu.

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
udine13
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. jul. 22, 2013 5:17 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: udine13 » dt. oct. 07, 2014 4:58 pm

aureliana ha escrit:Hola!

En 2 mesos pariré a la Quirón amb l'equip MBG.
M'agradaria saber quin protocol tenen, si quan et posen la epidural t'adormen del tot o si es possible que en posin poqueta per tal d'anar fent pujos quan tinguem ganes. Si fan episiotomia per protocol o donen una mica de marge a veure que passa.
La semana que ve tinc visita amb la gine i li preguntaré tot això i si tenen pla de part, a veure que em diu.

Gràcies!!


Jo vaig parir amb Mbg aquest juny. La meva doctora es la Miriam Reig.
El part va anar genial, hem van fer epistomia després de comprobar que la nena necesitava una ajudeta per sortir, però només van ser 3 punts. El seu lema és intentar no tallar pwr no cosir...o sigui que si poden no tallen!!!
El pla de part no serveix de gran cosa si poden les llevadores ho fan tot lo més natural que poden però sinó fan el que creuen convenient.
Són molt professionals jo vaig quedar encantada de tot l' equip de la quiron, de la Presen ( la llevadora) i de la meva gine.
Vaig sortir dient que repetiria!!!
Qualsevol dubte que tinguis...
aureliana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 30, 2013 3:50 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: aureliana » dt. oct. 07, 2014 7:04 pm

Que bé Udine, em deixes molt més tranquila la veritat, llegeixo cada cosa de la Quirón que fa por.

Així que vas fer pla de part? a la següent visita el demanaré a veure si me'l poden facilitar.
La meva gine és l'Ester Muñoz, a la Miriam la conec pq em va fer la eco de les 20 setmanes i tant una com l'altre m'agraden molt.
Et donen opció a posar-te poqueta epidural però pq puguis notar una mica les contraccions?
El que si em va comentar la gine que ajuden bastant amb el tema de la lactància, és així?

Moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Alexita012 » dj. oct. 09, 2014 3:18 pm

Hola Aureliana, jo vaig tenir els meus bessons a la Quiron a l'agost i la meva gine és la Esther. He dir que un 10 no, un 11!!!! Vaig ingressar al juliol de 30 setmanes amb amenaça de part prematur i durant 15 dies em van tractar genial; la gine va passar a veure'm cada dia i el cap de setmana ho feia qui estigués de guàrdia del seu equip. Vaig tornar a casa amb medicació per aguantar fins la 34 que finalment es va produir el part. No tinc paraules per agrair lo bé que em vaig sentir amb totes les infermeres de la sala de dilatació, amb la Presen que també va ser la meva llevadora i per suposat amb la Esther: un part ben curt de 6 horetes, sense molèsties ni dolor. La epi me la van posar quan estaba dilata de 5cm; em feia por que parés el part però res de res, els meus "gorditos" volien conèixer món. Com eran prematurs els meus bessons, a quirofan també van baixar dues pediatres de la UCIN amb la incubadora ja preparada per atendre'ls i una altra gine del equip MBG, la Marta García del Real ja que va ser part vaginal i la segona gine ajuda sobretot entre la sortida del primer nadó i la del segon. L'expulsiu no va durar més de 15 minuts: em van fer episio perquè va fer servir el vacuum per evitar que els bebés estiguessin gaire estona patint ja que eren petits i a més venien amb volta de cordó tots dos (5 puntets de no res i llestos); en altres circumstàncies és molt probable que no hagués fet episio.

Del tema de la lactància també et dic que molt i molt bé; jo no vaig donar pit per motius personals però en els 20 dies que vaig tenir els nens a la UCIN vaig veure com les infermeres ajudaven a totes les mamis que donaven pit als nadons d'allà (o inclús per donar-lis per sonda o per bibes quans els pares marxàvem d'allà a les nits) Em van allargar l'estada allà el màxim possible per tenir els bebés a la UCIN i també em va visitar la gine tots els dies, de veritat: un sol. Tots els dubtes que tinguis pregunta-li directament, segur que et quedes molt més tranquil·la :ok: Jo només tinc bones paraules per ella i pel seu equip després d'un embaràs difícil i un part massa d'hora.
Imatge
aureliana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 30, 2013 3:50 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: aureliana » dj. oct. 09, 2014 3:52 pm

Alexita, quina alegria llegir les teves paraules, m'alegro molt que el teu part fos tan bo encara que els teus nens han estat prematurs, 20 dies a l'hospital ufff, suposo que ha de ser bastant durillo, però segur que va valer la pena, els teus bebés volien sortir abans per tenir-te ben a prop :love:
Això que dius que la gine es va passar cada dia per veure com estaves no crec que ho faci tothom, dona molta tranquilitat.
La veritat que l'Ester és un sol, només tinc paraules bones per ella. Passa que com llegeixo tantes coses dolentes de la Quirón al final m'he espantat. Suposo que depèn molt de la gine que tinguis i pel que sembla l'equip mbg és bastant respectuós.

Amb l'epidural et van adormir les cames o notaves les contraccions? Per cert, que és el vacuum?

Quan hi torni li preguntaré quin és el protocol que segueixen, així em quedo més tranquila, però pel que veig no fan episiotomia per fer-la i son bastant respectuosos.
Avatar de l’usuari
puski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: puski » dv. oct. 10, 2014 2:38 pm

Jo vaig tenir un gine del Dr.Cabero, i si que el van avisar que vingués...però no va arribar a temps. El vam esperar i tot!
Suposo que cadaun...

Jo a la quirón no crec que el tingui un altre cop. Em va nar molt be, i em vantractar tambe be, però a toro pasado, el veig instrumentalitzat, i m'agradaria algu més natural...
pero no per ells eh?
Imatge
aureliana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. març 30, 2013 3:50 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: aureliana » dg. oct. 12, 2014 11:25 am

Això és el que he llegit Puski, encara que suposo que dependrà del ginecòleg que et porti, ja que poden ser de corrents diferents i cadascú deu portar els parts a la seva manera, al menys això espero :ok:
Avatar de l’usuari
Alexita012
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Alexita012 » dt. oct. 14, 2014 9:39 pm

Aureliana! Doncs he de dir que la epi em va fer efecte en una cama però perquè tinc l'esquena una miqueta desviada... així doncs notava les contracciones només a la cama esquerra (però no et capfiquis que això va com va de veritat) i el vacuum és una mena de 'ventosa', com una campana de silicona que li van posar al meu primer nadó al cap per tal de fer-lo sortir ràpid i que no patís (pel fet de ser prematur i no tenir força ell solet sense ajuda) Espero que hagis parlat ja amb la Esther i que estiguis molt tranquil·la perquè de veritat que és una gran ginecòloga i el seu equip és molt i molt bo :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Cuqui0
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. nov. 16, 2013 12:52 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Cuqui0 » ds. des. 13, 2014 10:31 am

Hola noies!!

Estava fent una ullada al quadre medic de ginecologia de Quiron, i us volia preguntar si coneixeu a la dra.Marina Folch Folch ? Algú que s'hagi visitat amb ella i pugui explicar com li ha anat?

Per el que estaveu dient sembla que l'equip MBG és bastant bo, però tinc el problema que no m'entra a Fiatc, m'hauria de canviar de mutua i ara no sé que fer. De veritat necessito les vostres mes sinceres opinions, si quedar-me amb l'equip del dr. Cabero o canviar-me per poder triar MBG.
Val a dir que no m'he visitat amb cap dels dos i ara a principis d'any volia fer-me la revisió anual ja amb algún dr./dra. que en el futur em portés el part.

Gràcies per la vostra ajuda!!
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: ragi » dc. des. 17, 2014 10:23 am

Cuqui0 ha escrit:Hola noies!!

Estava fent una ullada al quadre medic de ginecologia de Quiron, i us volia preguntar si coneixeu a la dra.Marina Folch Folch ? Algú que s'hagi visitat amb ella i pugui explicar com li ha anat?

Per el que estaveu dient sembla que l'equip MBG és bastant bo, però tinc el problema que no m'entra a Fiatc, m'hauria de canviar de mutua i ara no sé que fer. De veritat necessito les vostres mes sinceres opinions, si quedar-me amb l'equip del dr. Cabero o canviar-me per poder triar MBG.
Val a dir que no m'he visitat amb cap dels dos i ara a principis d'any volia fer-me la revisió anual ja amb algún dr./dra. que en el futur em portés el part.

Gràcies per la vostra ajuda!!


Cuqui, jo vaig amb l'equip del Dr. Cabero. Vaig amb el Guillem Cabero, pero la Dra. Marina Folch es la que em va fer la eco del 1er trimestre i ara em fara la morfologica al segon trimestre, la vaig veure una dona seria i molt implicada a la seva feina, em va agradar.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Cuqui0
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. nov. 16, 2013 12:52 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: Cuqui0 » dj. des. 18, 2014 3:02 pm

Ningú més que ens doni la seva opinió sobre el seu ginecoleg?

Ja sabem que és una opinió molt personal, però a una sempre li agrada saber de les experiencies de les demés per apendre algo.

Vinga noies,animeu-vos!!!
06/03/14 - Inici 1ª FIV
06/06/14 - 1ª transfer
01/08/14 - 2ª transfer
06/11/14 - 3ª transfer cancel.lada
09/04/15 - Inici 2ª FIV
24/04/15 - Transfer. Bioquimic 26)
06/09/15 - Inici 3ª FIV
20/09/15 - Transfer
19/11/15 - Inici 4ª FIV
04/12/15 - Transfer
22/12/15 - Beta + 1 embrió campió!
Avatar de l’usuari
mar36
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

Re: Part a la Quirón

EntradaAutor: mar36 » dg. gen. 11, 2015 12:48 am

Cuqui,
Jo tenia a la Maria, i era fantastica.
Ara a les revisions anuals hem visito amb la dra perdomo. No esta mal pero no es mateix. No crec q torni a quedsrme embsrassada i per revisions esta be. Pero per un embsras no se q dirte. A mi me la va recomanar la noia del callcenter. La perdomo q fa molts anys q treballa amb nosaltres.
El part em va assistit Dr armando hernandez o fernandez va ser encantador.
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::