bIBERO A LA NIT 11 MESOS

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
gemmagemma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm

bIBERO A LA NIT 11 MESOS

EntradaAutor: gemmagemma » dc. ago. 27, 2014 11:00 am

hOLA,
tINC UNA petita de 11 mesets, que es desperta molt sovint a la nit, (5-6 vegades), s'adorm molt aviat (sobre les quarts de nou), el sopar el fem a les vuit, i es desperta entre set i set i mitja del matí, llavors fem esmorzar! entre aquestes dos menjades demana un bibi a cap a les dos-tres d la matinada, com que es desperta tan sovint (ara aigua, ara ha perdut xumet...), quan es mitja nit li faig un bibi pq es torni adormir.
Se que els pediatres no recomanen donar menjar a la nit, però com que vaig tant cansada i les nits son mogudes no veig alternativa.
M'agradaria rebre consells sobre els despertars i sobre el bibi de les nits.
Gràcies
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: bIBERO A LA NIT 11 MESOS

EntradaAutor: Tutty29 » dc. ago. 27, 2014 1:31 pm

Jo al meu nen amb 11 mesos li donava a mitja nit un bibi de llet i es tornava a dormir, aixi que tranquila, el pediatre que diguu el que vulgui, amb 11 mesos encara es petit.
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: bIBERO A LA NIT 11 MESOS

EntradaAutor: novella » dc. ago. 27, 2014 1:57 pm

Gemmagemma! Tranquila, el meu fill té 22 mesos i encara fa teta quan es desperta a la nit (o sigui que també pren llet) i en conec de molt més grans que també ho fan. No pateixis, no li fa cap mal! I quan comenci a dormir seguit ja no ho demanarà. La filla d'una amiga va fer bibi a les 3 de la matinada fins als 4 anys! Ara en té 6, dorm del tiron i no demana bibi.
Imatge
Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: bIBERO A LA NIT 11 MESOS

EntradaAutor: Menudeta » dc. ago. 27, 2014 3:11 pm

Perquè no ho recomanen? Per possible càries?
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: bIBERO A LA NIT 11 MESOS

EntradaAutor: AnnaGP » dc. ago. 27, 2014 4:15 pm

El meu te 14 mesos i encara fa teta durant tota la nit, aixi que llet en pren.

Aixi que tranquila, encara son petits i es molt normal.
Avatar de l’usuari
Abril5
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. des. 04, 2012 4:10 pm

Re: bIBERO A LA NIT 11 MESOS

EntradaAutor: Abril5 » dc. ago. 27, 2014 4:43 pm

Hola, noies,
el meu fill, que ara té 14 mesos, va passar una temporada que també es despertava molt a la nit i li havia de donar el pit o el bibe una o dues vegades durant la nit... va deixar de fer-ho cap a l'any i ara en té prou amb el bibe d'abans d'anar a dormir. No tots els nens són iguals, el meu nebot té 7 mesos i des del principi que dormia tota la nit seguida mentre nosaltres passàvem unes nits...! Però al final, mira! durant les nits encara hi ha moments que ens hem d'aixecar pq remuga però ja no és el mateix, normalment li posem li pipa o li agafem la maneta i es tranquil·litza.
Fins aviat i ànims!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: bIBERO A LA NIT 11 MESOS

EntradaAutor: ada_bcn » dc. ago. 27, 2014 9:06 pm

el meu petit té 13 mesos i fa un parell de mesos que quan vaig a dormir li deixo dos bibis dins el llit i se'ls pren durant la nit... abans m'havia d'aixecar mínim un parell de cops a posar-li el bibi a la boca... no m'agarda gaire pq el fa servir de pipa per adormir-se pq no ha volgut mai pipa
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: bIBERO A LA NIT 11 MESOS

EntradaAutor: martina13 » dc. ago. 27, 2014 9:44 pm

Jo li estic traient ara bibi de les nits xq era cada 2h un bibi i fora no era x gana sino x costum suposo

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::