Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lisa_Cat » dv. feb. 18, 2011 1:34 pm

Aditi yo le puse queso 0% batido del mercadona. yo creo que es mas parecido a un yogur que al philadelphia, y está bastante bien.
lo del salvado en el yogur, para mi era como comer corcho... horrible! :ufs: :ufs: provaré el pan de Soleilua! a més a més la recepta és molt fàcil!
he trobat dues receptes de madalenes per internet, són aquestes:

MUFFINS
Ingredientes:
-2 huevos
-1 cucharadita de levadura
-4 cucharadas soperas de salvado de avena
-2 cucharadas soperas de salvado de trigo
-2 cucharadas soperas de queso blanco para untar light 0% o ! yogur natural.
-Edulcorante.
-Un poco de limón rallado o canela.

Preparación:
-En un bol mezclamos los ingredientes con las varillas, (mezcla homogénea), queda algo líquida. En moldes vertimos la mezcla hasta ¾ partes. Hornear 10 minutos, o hasta que estén doradas.

"MAgdalena microondas"

-1 huevo y 1 clara
-1 cp de edulcorante liquido
-1 cp de levadura royal
-1 cp de chocolate valor desgrasado
-2 cs de salvado de avena
-1 cs de savado de trigo
-1 cs de queso batido o%

bates en un plato un poco el huevo y la clara y vas echando el resto de ingredientes mientras lo vas batiendo todo.....
lo pones en un molde de plastico redondo de unos 10 cm de diametro.
lo tapas con papel transparente y 3 minutos al microondas.
en cuanto este hecho le quitas el plastico y lo sacas del molde.
lo dejas enfriar y veras que bueno esta!!!!
yo lo suelo preparar por la noche y asi al dia siguiente lo tengo listo.

aquesta setmana aniré provant questes dues i la de la soleilua i us diré el què!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Aditi » dv. feb. 18, 2011 1:54 pm

Ayyy muchas gracias chicas, ya voy a ir probando cositas, porque si no se me hara pesado, yo tambien soy de las que siempre come lo mismo y habiendo tantas recetas es un tonteria cansarse de comer siempre lo mismo.

Awer si aporto alguna receta yo tambien cuando este mas puesta en todo esto!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dv. feb. 18, 2011 2:18 pm

doncs jo sooc mes comodona planxa planxa +yogour
bullit+bullit+formatge es que passo d'embrutar la cuina pe fer dinar per el peque dinar per mi i dinar per el home i el gran estaria tot el dia a la cuina.
jo les tortetes li posso una mica de sal i estant bones.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dl. feb. 21, 2011 9:04 am

doncs comprovat les tortetes mitllor amb formatge fresc que amb yogour.
ara aquest cap de setmana he llençat per la borda els dos kilos que havia perdut en 9 dies pq el dissabte va ser el aniversari del meu fill i no vaig poder dir no i el kilos han dit siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i total tornem a estar al punt de partida quina rabia .
tormen a començar !!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Aditi » dl. feb. 21, 2011 10:35 am

nucosa ha escrit:doncs comprovat les tortetes mitllor amb formatge fresc que amb yogour.
ara aquest cap de setmana he llençat per la borda els dos kilos que havia perdut en 9 dies pq el dissabte va ser el aniversari del meu fill i no vaig poder dir no i el kilos han dit siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i total tornem a estar al punt de partida quina rabia .
tormen a començar !!!!!!!!!!!!!



Animo nucosa!!!!!!!!! Tu puedes!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Pero por otro lado :sogra: :sogra: :sogra: te voy a dar en el culete ehhhhhh hay que portarse bien!!!!!! jejejejejjejejjejje ;-)
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dl. feb. 21, 2011 10:46 am

ja pero la tentacion me mato :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
y ahora estoy muerta muerta .

acepto pataditas en el trasero jejejejejejejejej
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
isauraga
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 10:27 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: isauraga » dl. feb. 21, 2011 11:34 am

Hola Noies,

Fa la tira que no entro però des de principis de desembre estic estancada amb la meva vida en general :(((((((

Del tema règim porto 12 kilos desde finals d'octubre (quan vaig començar) i la veritat que en aquests 2 últims mesos només he baixat 3 kilos :((((( Moooooolt malament, però és que no estic gens animada i això que tinc la boda dels cuñats d'aquí dos mesos justos...així que m'he de posar les piles a la de yaaaaaaaa

Felicitats a totes les que guanyeu a la bàscula, espero agafar les vostres forces i lluitar més que mai a partir de demà (quan vaig a la dietista, i em fotrà una bronca suuuuper merescuda).

Fins aviat guapetones
Imatge Mariona 14/11/07

El post de la MARIONA viewtopic.php?f=34&t=19248
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. feb. 21, 2011 4:13 pm

Ei Isauraga!! molt bé pels 12 kilos!! i dius que molt malament els últims 2 mesos, però has baixat 3 kilos!! no està gens malament!! molt molt pitjor seria que els haguessis pujat!!
quin règim fas? també ets dukaniana? :content: :content:
va!! molts ànims!!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. feb. 21, 2011 4:19 pm

Ah noies!!! he provat la recepta de madalenes de la Soleilua i han quedat molt bé, no excessivament gustoses (amb nocilla millor, ja ja ja) però molt molt molt millor que les tortitas, que he provat de fer i han estat un fiasco enorme!! suposo que havien de quedar com un crep, però es van trencar en mil bocins i a més a més la textura, pel meu gust, és horrible!!
així que per esmorzar, ja ho tenim, magdalenes i cafè amb llet!
per cert, amb les quantitats que hi ha al post, me n'han sortit 6 no molt grosses, i n'he esmorzat 3.
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dt. feb. 22, 2011 1:31 pm

Isaura, si et conforma, jo estic igual que tu!! En els últims mesos he aconseguit baixar entre 1 i 2 kilets per mes. I el que és pitjor, aquestes tres últimes setmanes he baixat molt poquet, estic una mica desmotivada! El dijous he d'anar a veure la dietista, aviam com ha anat!

A la resta molts ànims!!
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Aditi » dt. feb. 22, 2011 2:03 pm

Flama y Isaura muchos animos, cuanto os queda por perder????? seguro que es poquito!!!!!!! venga va teneis que animaros que os ha costado mucho llegar hasta aqui como para tirar la toalla!!!!!

Os envio a las dos un caja llena de energia para superar el bajo de dieta!!!!!! venga arriba eso animos que son muchos kilos los que habeis perdido!!!!!!

Como digo siempre imaginar que son pollos!!!!!!!! 12 pollos de 1kilo!!!!!!! dios mio esta geniallllll va no podeis negarloooooo, por poquito que sea lo que estais bajando estabais bajando asi que muchos animos preciosassssssssssssssssss cuerpazosssssssssssss tias buenassssssssssssss que no me entere yo que os desanimais con esos cuerpossss!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nacristai » dt. feb. 22, 2011 3:10 pm

Nenes, ja torno a ser aquí, ara sí, va de debò, en exactament 1 mes em reincorporo a la feina, i haig de perdre 8 kilets per entrar de nou a l'uniforme, avui he dinat coliflor i pit de pollastre planxa, i per sopar una sopeta de verdures, demà em pesaré i començarà la dieta-time!
Nenes,veig que vosaltres segui constants...quina enveja!!! segur que amb vosaltres de companyes em motivaré encara més!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dt. feb. 22, 2011 6:40 pm

Aditi ha escrit:Flama y Isaura muchos animos, cuanto os queda por perder????? seguro que es poquito!!!!!!! venga va teneis que animaros que os ha costado mucho llegar hasta aqui como para tirar la toalla!!!!!

Os envio a las dos un caja llena de energia para superar el bajo de dieta!!!!!! venga arriba eso animos que son muchos kilos los que habeis perdido!!!!!!

Como digo siempre imaginar que son pollos!!!!!!!! 12 pollos de 1kilo!!!!!!! dios mio esta geniallllll va no podeis negarloooooo, por poquito que sea lo que estais bajando estabais bajando asi que muchos animos preciosassssssssssssssssss cuerpazosssssssssssss tias buenassssssssssssss que no me entere yo que os desanimais con esos cuerpossss!!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)


eres un solete, Aditi!!! Pues sí, yo desde que empecé mi cruzada contra los kilos ya he perdido 20, ha sido un año duro pero el resultado es genial! Ya sólo me quedan unos 6, aunque preferiría perder un par más para tener más juego.
Y tú qué, ya veo que la cosa va mejor, no??
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dt. feb. 22, 2011 7:12 pm

ja torno a estar en ratxa i dukanitzame !!!!!!!!!!!!!!!!! avui ja pesava 64,100 -1.200 en un dia .
ja em queda menys i ni boja el torno a guanyar que ara segurament anirem de viatge i vull sortir molt maca a les fotos.ç
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: littleif » dj. feb. 24, 2011 3:15 pm

Alguna de vosaltres em pot enviar la fase dues primeres fases d'aquest mètode o he de llegir el llibre sencer??? No tinc temps...
Gràcies maques i felicitats a totes per l'esforç que esteu fent!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lisa_Cat » dv. feb. 25, 2011 8:47 am

Hola LittleIf!
jo em vaig fer una 'xuletilla' de la primera fase, aquí te la copio:

ALIMENTS PERMESOS FASE D'ATAC
bou: totes les parts que es rosteixen o fan a la planxa i cal evitar l'entrecot i la costella, massa gras.
vedella: filet, carn per rostir i tots els talls magres. La mitjana es pot menjar si se li treu tot el greix.
cavall: totes les parts excepte la falda.
porc i xai: NO permès
aus de corral: totes excepte ànec i oca, menjades sense pell
pernil dolç sense greix, gall dindi fumat, cecina o bresaola, però pernil salat o lacón NO
entranyes: cor, ronyons, llengua i fetge de vedella, bou o au de corral
tots els peixos (blanc o blaus) permesos frescos, congelats, en conserva al natural, fumats o secs. El surimi està permès i tots els moluscos, crustacis i conquilles.
3-4 ous per setmana
lactis descremats
1.5 l d'aigua al dia
1.5 cullerades de segó de civada al dia

tan bon punt tingui la de la segona fase te la passo!! >.-<: >.-<:
també ho pots mirar a http://www.dietadukan.es
molts ànims!!!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: littleif » ds. feb. 26, 2011 5:47 am

Gràcies bufona!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Odolly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Odolly » ds. feb. 26, 2011 1:52 pm

Hola noies!!!!
Aqui una altra que ha de perdre 20 kilets!!!!!!uf!!! quin mal que fa dir-ho!!!!

Si em permeteu quedar-me, compartiré la meva aventura de la dieta Dukan que començo dilluns!
En el meu primer embaràs vaig guanyar 20 kilos i els vaig perdre molt ràpid!!!!10 al sorir de la clínica ja no hi eren i els altres 10 vaig anar a NAture house i em va anar molt bé!el rollo era haver de pendre un mnt de productes acada menjada (ampolles, xarops, pastilles.......)
Aquest cop, per la Gemma m'he engreixat 16 kilos, dels quals em queden 10!!! el problema és que abans de quedar-me embarassada ja n'havia guanyat 10!!!per tan em queden 20!!!!!!!!!

Veig que moltes de vosaltres esteu seguint aquesta dieta DUKAN, em pdoeu donar algun consell????alguna recomanació?????Tinc moltes ganes de començar perque em vull tornar a veure bé de cara a l'estiuet!!! però no se si aguantaré, sense la cerveseta, el geladet.....uf!!!!!a veure com anirà!!!!

Gràcies per "escoltar-me"!!! Una abraçada a totes!!!! i felicitats a les que heu perdut tans i tans kilos!!!!! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lisa_Cat » dg. feb. 27, 2011 7:57 pm

Hola Olga!! benvinguda i molts ànims!!
jo vaig començar amb la dieta, però la gine em va recomanar que m'esperés a que el marc ja no prengués pit, ho vaig posposar, però ara que ja menja verdura i pollastre, crec que ja començaré. i en vull perdre 30 pel meu aniversari!! (22 de juliol)
a veure què!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dl. feb. 28, 2011 7:39 am

63.700 jeeeeeeeeeeeee em quedem 3,700 pero em costa moltisson de baixar avui fa una setmana i he perdut 1.600 potser que a menys perdua menys rapidessa !!!!!!!!!!!!
pq es que si no faig 5 die sla fase ataque i enllesteixo pq jo nomes la faig 3 dies pq nomes vull perdre 5kilos .
uffffffffffffffffffff juas quina gana tinc !!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::