Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: nurdeu » dl. feb. 21, 2011 4:42 pm

Hola noies, alguna de vosaltres ha fet mai aquesta dieta o està pensant fer-la?

M'agradaria saber opinions per acabar de decidir si el faig o no...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: artemis » dl. feb. 21, 2011 7:31 pm

Hola!!! jo l'he feta dos vegades, la primera em vaig conscienciar molt i vaig perdre fins a 12 quilos en 4 mesos!! Em va anar de conya, perquè et permet menjar el que vulguis sempre i quan no passis la puntuació diària i mengis la quantitat que et recomanen de verdura, fruita, oli, cereals i làctics.

Jo la recomano plenament, ara és més fàcil perquè han tret un programa informàtic i ho pots fer tot introduïnt les dades a l'ordinador, menús, càlcul de punts extres si fas exercici, calculadora de calories, tot!!!

Si t'animes i tens qualsevol dubte, m'envies un privi i t'explico com va!! Petons!!

PEr cert, jo la torno a fer ara i ja he perdut uns 5 quilos de nadal a aquí i el meu home també!!!! :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: nurdeu » dl. feb. 21, 2011 8:29 pm

Artemis i tu vas a les reunions? Quin preu tenen? i allà et donen les llistes de punts? És que he vist que ho pots fer online però ho trobo molt car!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: martuchi » dl. feb. 21, 2011 8:53 pm

Jo conec molta gent que l'ha feta i realment es pot perdre molt de pes amb aquesta dieta, i pots menjar de tot amb moderació. Jo vaig intentar fer-la i per mi això de comptar tot el que menges em resultava molt estresant, i amb dues setmanes ja me'n vaig cansar
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: artemis » dc. feb. 23, 2011 6:48 am

Guapa!!! Doncs jo no hi vaig ja a les reunions, al principi si que hi anava, i em van ajudar molt, però arriba un moment que ja t'aprens com va tot i ja no necessites anar-hi.

A més el que et comentava, amb el programa informàtic (gratuït) és tot molt senzill,perquè només has d'introduïr les dades a la taula i ja t'ho calcula tot solet!

El preu de les reunions ha anat pujant, jo crec que eren uns 10 euros però no m'enrecordo....

Qualsevol cosa, envia'm un privat que no miro gaire el SP i em sabria greu tenir-te aquí esperant! PEtons!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: ragi » dl. feb. 28, 2011 11:59 am

Jo la vull començar ja aquesta dieta!!!!
Potser hi vaig demà!!!!!
Ja us ho explicare!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Glinda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1391
Membre des de: dl. set. 06, 2010 2:23 pm

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: Glinda » dj. març 03, 2011 7:53 am

Hola noies,

Jo vaig fer aquest No dieta!!! Més que una dieta, ja que no hi ha cap menjar prohibit, és un aprenentatge o recuperació dels bons hàbits!!! Necessites unes setmanes d'adaptació per acostumar-te a comptar els punts, però és fantàstica. A més quan arribes al teu pes saludable, t'ensenyen a mantenir-lo cosa molt important per evitar l'efecte rebot!
Per mi és essencial anar a les reunions, sobretot durant la fase d'aprimament. Tens una monitora que et pesa, t'expliquen trucs, et dona raons de perquè no t'has aprimat X setmana etc... És un bon suport.
I cara??? Home depen de com ho miris! Si que el pack de 5 reunions val uns 45€ o 10€ cada reunió si no les fas seguides, però aneu al Naturehouse o a qualsevol casa de dietes, mínim us gastareu 50€ setmanals en els seus productes!
No es passa gana, i t'ho montes tu al teu gust, i tot està prevíst!! Que un dia surts a menjar a fora, està previst. Que tens un casament o qualsevol festa està previst etc etc
Ja veieu que en faig molt bona propaganda, però és que vaig tenir una època que em vaig engreixar molt, no sé com coi m'ho vaig fer, i vaig provar natureHouse i altres i em vaig gastar diners per res. A través d'una amiga vaig conèixer-los a ells i em va anar genial!!!
És que noies amb els aliments que trobem a tot arreu ens podem alimentar bé, de manera sana i aprimar-nos el que ens sobra, sense necessitat de pendre res extra!
Això si, al principi t'has de consciensar perquè has de fer un canvi de xip per canviar els hàbits i t'has d'acostumar. I a qui no li funciona és que no la fa bé.
Em sembla que algú es pensarà que hi treballo!!! jajajajaj PErò és que m'ha anat de perles i s'acaba tornant el teu estil de vida perquè com us he dit és agafar bons hàbits!
Si algú vol saber alguna cosa que m'enviï un privat, estaré encantada ed'explicar el que sigui!
http://www.fertilityfriend.com/home/30f973
Imatge

Pacte de ladies,Mara, Rela i Glinda

08/01/11 TE+
25/01 1a eco: veiem el saquet
08/02 2a eco: sento i veig el cor. Quasi fas 2cm bunyolet!
09/03 eco 12 s.- 59,7mm
27/04 morfoNENA!
02/08 3a eco 2'190kg i 42cm
13/09 Ja ets amb nosaltres!
Avatar de l’usuari
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: maneta » dj. març 17, 2011 6:30 am

Bon dia noies!
Porto un temps que els kilets no fan més que pujar... em sembla que m'ho miraré :miko: A veures si m'animo.
Imatge
ESTRIS21
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 5:33 pm

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: ESTRIS21 » dc. jul. 30, 2014 7:54 pm

Jo la vaig fer i vaig perdre 24 kg en total.... encara hem queden mes per perdre i ara tor are a començar....
Ne fet moltes de dietes i aquesta es l'unica que he aguantat... perque com han dit mes amunt... no es uma dieta... t'ensenyen a menjar be i com es correcte.. i tens marge per si hi ha alguna cosa especial...
Jo tambe la recomano al 100%
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Entulinia de weight watchers (dieta per punts)

EntradaAutor: Marsa » dj. jul. 31, 2014 2:27 pm

Ostres jo fa molt anys també la vaig fer! I ara vull tornar-hi, quin és aquest Programa q dieu per contar punts??


Marsa
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::