val la pena la termomix?

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

val la pena la termomix?

EntradaAutor: sargantana:28 » dv. juny 13, 2014 1:17 pm

Hola noies, m'estic plantejant comprar una termomix i volia saber si realment val la pena. Us explico, jo no sóc gaire cuinetes, quan veig receptes m'agraden totes perquè m'agrada el bon menjar però cuinar no m'agrada, em fa mandra i no tinc paciència.
Hi ha dies que penso que la termomix em seria útil perquè em facilitaria la feina i la neteja però hi ha altres dies que em plantejo si la faré servir o si només hi faré les cremes de verdures. Queden bones les coses cuinades? L'utilitzeu molt?
Gràcies
anny
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: anny » dv. juny 13, 2014 1:50 pm

Hola,
Jo no la tinc però amigues meves que la tenen estan encantades, hi ha una que tot ho fa amb la Thermomix... l'altre dia parlant del tema els hi vaig dir que era massa cara i una d'elles em va dir que si que era cara però que ella ja l'havia amortitzat i que si se li trencava i no li entrava per garantia se la tornaria a comprar.
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: Marsa » dv. juny 13, 2014 1:51 pm

Hola sargantana!!

Jo fa 5 anys que la tinc i si se'm espatlles ara mateix (espero que no) la tornaria a comprar segur!! La faig servir moltíssim, a part de que m'agrada com cuina (cremes de verdures, llenties estofades, per preparar pastissos, pa, croquetes, vedella estofada, gambes a la sal, verdures i peix al vapor...).

Això si jo faria vida a la cuina!!! jejeje

>.-<: >.-<: >.-<:

Marsa
Imatge
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: mimi82 » dv. juny 13, 2014 3:37 pm

Hola Sargantana, jo una mica era com tu, no m'agradava la cuina, m'atabalo molt ràpid i no soc gens manyosa, i a principis d'any a cop d'insistir al meu marit la vam comprar...i quin canvi!!!! Ara quan tinc una estoneta lliure em tanco a la cuina a relaxar-me!!!! :love: :love: :love:
Nosaltres no hi hem cuinat massa encara, perquè no tenim temps, però la fem servir a diari per fer verdura i peix al vapor, ens fem el pa que esmorzem (jo un pa sense gluten i ell un pa de motlle), i al principi ens feiem farts de fer postres, ara no tant que estem a dieta... :r) :r)
I diuen que si tens canalla va genial també pels pures i per fer "papilles" i "potitos" més naturals i al teu gust...
Un altre gran que que li trobo jo, es que cada recepta et diu els grams que necessites de cada ingredient, que a mi em facilita un munt la feina fins i tot a l'hora d'anar a comprar!!!
Ah, i també que no embrutes quasi, com que cada cop que la fas servir la neteges, nosaltres només posem al rentaplats plats i gots!!!

Jo fa just 4 mesos que la tinc i n'estic encantada!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: nb_30 » dv. juny 13, 2014 4:43 pm

Jo faig servir la termo casi cada dia per fer el dinar de l'endema.I a la varoma faig verdura i peix per sopar.Sense adonar-me'n en 30 min tinc 2 apats resolts.
Alguns dinars que faig son cremes de verdures, llenties estofades, caldo de pollastre, etc..I a sobre la varoma doncs el peix amb patates o alguna verdura.

Ara l'estiu faig molts sorbets de fruita, sobretot de llimona, i gelat amb fruita congelada i iogur.

Jo n'estic molt contenta i la faig servir mes del que em pensava!
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: aire » dv. juny 13, 2014 5:57 pm

Hola!
Jo cm la Marsa si s em m'espatlles tb me la tornaria comprar, sense dubte! Cm diuen pots fer varies coses a la vegada... X exemple x fer macarrons a la bolonyesa, nomes taques la thermomix, ni olles, no colador, ni paella x el sofregit.
A part es molt facil fer-ho tot!
Te la recomano al 100%!
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: mel2010 » dv. juny 13, 2014 6:47 pm

El mateix que la resta...si no la tingués la trobaria molt a faltar. Pots fer moltes coses més que cremes de verdures! Si segueixes els passos sempre et quedaran bé els plats. Jo la tinc de fa anys i ja l´he amortitzada de sobres i encara el que li queda
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: sargantana:28 » dv. juny 13, 2014 8:57 pm

Caram noies, veig que guanya el si!!! Però a veure, voleu dir que per fer macarrons, per exemple, poso al vas el tomaquet, la carn, la ceba i els macarrons (ja imagino que per passos ) i es fa tot allà dins? No cal ni bullir els macarrons apart? I queda igual de bo? Això casi que és màgia, jejejee
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: nb_30 » dv. juny 13, 2014 11:12 pm

Passa't prl bloc velocidad cuchara? Veuras quantes receptes.
Avatar de l’usuari
MarczingerZ
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: MarczingerZ » ds. juny 14, 2014 2:50 pm

Hola sargantana28!

La meva sogra se l'ha comprat fa dos mesos i ja diu que perquè no se l'ha comprat abans... i això que segons ells és una negada per la cuina!!!
De fet l'hem estat utilitzant nosaltres un parell de vegades (vivim a sota) iés practiquísima. De fet vam fer una fideuà i boníssima.
És cara, si, però et donen facilitats de pagament. Crec que per 28 eurus al mes la pots anar pagant mica a mica.

Ara, no et pensis que per fer els macartrons ho poses tot allà dins i ja està... Has de seguir la recepta i per exemple primer et diu que hi tiris la verdura i la carn, temperatura tants graus, velocitat tal i 10 minuts per exemple. Després pita i hi afegeixes l'aigua, temperatura X graus, etcètera.

Això si no embrutes gairebé res, no has de patir ni de remenar, ni de que se t'enganxi, ni vessi...

Noslatres no la tenim (perquè és cara), però estem fent raconet per comprarla. no t'arregla la vida, però va molt i molt bé.
Tot per tu, petita!!
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: mimi82 » dg. juny 15, 2014 10:42 am

sargantana:28 ha escrit:Caram noies, veig que guanya el si!!! Però a veure, voleu dir que per fer macarrons, per exemple, poso al vas el tomaquet, la carn, la ceba i els macarrons (ja imagino que per passos ) i es fa tot allà dins? No cal ni bullir els macarrons apart? I queda igual de bo? Això casi que és màgia, jejejee


Doncs si!!! El primer cop que ho fas xoca perquè clar, poses l'aigua per bullir els macarrons a sobre del sofregit i sura tot, però amb el temps que t'indica la recepta l'aigua es xupa i queden la mar de bons!!! (no tant com els de ma mare, però això és impossible,.... :love: :love: )
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: Martina20 » dc. juny 25, 2014 4:26 pm

Aquesta recepta de macarrons, algu la pot passar? :r)
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: mimi82 » dc. juny 25, 2014 7:00 pm

Martina20 ha escrit:Aquesta recepta de macarrons, algu la pot passar? :r)


Aqui en tens una MArtina20 http://www.velocidadcuchara.com/macarrones-con-tomate/
Hi ha moltes pàgines per internet amb infinitat de receptes diferents!!!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: Martina20 » dv. juny 27, 2014 8:02 pm

Moltes gràcies Mimi, justament aquesta pàgina que m'has posat la faig servir molt. M'encanta!! :b-)))
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: xirimoia » dt. jul. 15, 2014 12:48 pm

Hola noies!

A mi també m'interessa molt aquest tema, però... totes teniu thermomix? És que és molt cara, em queda fora del pressupost. Alguna té algun robot de cuina d'aquest tipus però més econòmic? N'esteu contentes?
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: mordor » dt. jul. 15, 2014 10:07 pm

Doncs jo soc la veu discordant, la tinc perque me la van regalar i si se'm espatlla no me la compraria pas.

Jo només hi faig crema de verdures i a vegades la massa dels pastissos (i això no sempre perquè depen de la consistència en perdo molta enganxada a les ganivetes)

I els plats més elaborats per mi no queden igual de bons ni de lluny
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: Mara17 » dc. jul. 16, 2014 2:05 am

Jo la faig servir cada dia. De vegades per dinar i per sopar. I si en tingués dues, també les faria anar! :content: :content: :content: :content: :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: val la pena la termomix?

EntradaAutor: Mara17 » dj. jul. 24, 2014 1:13 am

Només us diré que m'he comprat un segon got (val la pena demanar-ho a les presentadores, perquè potser en poden treure bé de preu) i n'estic encantada!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::