Anar a dormir amb el papa...

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
GemmaMM
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: GemmaMM » dt. juny 03, 2014 1:04 pm

Hola a tothom!
Avui m'estreno en això de publicar un tema en un fòrum. He estat llegint tot el que heu anat comentant en els diferents temes per veure si trobava una solució o alguna possible resposta al "problema" que tinc, però no ha estat així. Per això m'he decidit a comentar-vos-ho, a veure si algú es troba en la mateixa situació que jo o em pot ajudar.
Bé, al gra. Tinc un nen que està a punt de fer 15 mesos, dorm i menja molt bé, és molt actiu i no para quiet. És molt fàcil cuidar-lo i molt divertit! El "problema" es presenta quan arriba l'hora d'anar a dormir. Si l'hi porto jo, el bressolo una mica, li canto una cançó i el deixo al seu llit, s'adorm tot sol sense protestar (normalment). Si l'hi porta el meu home tot va una mica diferent, només de dir-li que el porta a dormir el seu pare ja es posa a plorar i a demanar venir amb mi. Ho hem provat de totes les maneres que se'ns han ocorregut i no hi ha manera. Quan marxo al gimnàs m'espera a que torni per anar a dormir.
A mi no em molesta però no m'agrada que només vulgui adormir-se amb mi, penso que crea una dependència molt gran i el seu pare està força frustrat. Tenen una relació molt bonica i passen moltes hores junts però per anar dormir no hi ha manera...
Què en penseu?
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: Tutty29 » dt. juny 03, 2014 1:44 pm

Gemma a mi em passa el mateix, tant a la migdiada i a la nit el poso a dormir jo i cap problema, en canvi el posa a dormir el seu pare i es posa a plorar, el nen te 28 mesos.
Tu el vespre no el pots posar a dormir perque treballes?si el nen prefereix que el posis a dormir tu pues posa'l, jo crec que quan sigui mes gran ja voldra que el posi el seu pare.
GemmaMM
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: GemmaMM » dt. juny 03, 2014 2:14 pm

Moltes gràcies! Em quedo més tranquila sabent que no ens passa nomès a nosaltres! Jo l'hi puc portar, a l'hora d'anar a dormir soc a casa.
Amb la meva mare no li passa, ella l'hi pot portar a qualsevol hora i se li adorm sense cap problema.
Merci per tot!!
Avatar de l’usuari
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: AnnaGP » dt. juny 03, 2014 3:08 pm

Jo encara no m'hi he trobat, el meu petit encara es massa petit, pero et puc explicar el cas d'una companya de feina. Ella sempre portava el nen a dormir perque el seu fill es dormia amb el pit, pasat els 2 anys va i el nen un dia li diu a sa mare,"tu no, el papa", i la frustrada va ser ella.

Així que no us amoineu, tot arriba.
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: shibi » dt. juny 03, 2014 3:36 pm

Suposu que són etapes. Etapes de més mama i etapes de més papa.
A mi em passa igual...de moment només la puc fer adormir jo... el papa res...
Imatge

Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: Aly84 » dt. juny 03, 2014 4:35 pm

Jo crec que com t'han dit són etapes i que no cal donar-hi importancia, la meva filla té 25 mesos. Per Eixample: sempre volia que en els àpats hi fos jo, fins que un dia també va ser: "Mama No, Papa!" I ara siguen que ja esta tot + repartit.

I amb el tema del dormir m'he sentit molt identicada, generalment L'adormo al pit, I ella no vol saber res del seu pare. Pero alguna vegada diu: "mama no, teta no!" I em fa fora... O fuig de mi I no vol que L'agafi, només al seu pare, I quan esta als seus braços s'adorm als 5min... I llavors soc jo la frustrada....

Tenen moments I èpoques. No us hi capfiqueu!
piarja
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dv. jul. 20, 2012 9:08 pm

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: piarja » dc. juny 04, 2014 6:47 am

A nosaltres ens pasa el mateix però al reves. Amb el papa s'adorm o el pot deixar al bresol despert i no diu res, s'adorm tot sol. Amb mi, imposible, el tinc que gronxar a la gandula 1 hora de relotge, no el puc deixar a la seva habitacio sol, no fa la migdiada si no anem a passejar amb el cotxet.... Crec que son hàbits-costums que agafen i en un moment determinat ho deixen o canvien. Frustrada? No, tinc una mini estona per mi.
GemmaMM
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. juny 03, 2014 12:49 pm

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: GemmaMM » dc. juny 04, 2014 4:50 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes, la veritat és que em quedo més tranquila!
Avatar de l’usuari
Dimecres
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dt. març 01, 2011 7:38 am

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: Dimecres » dl. nov. 03, 2014 1:56 pm

Buf, que bé, acabo de veure que no sóc la única a qui li passa. El meu home també ho passa fatal, pobre. Ell li explica contes i de tot, però quan a la nena comença a tenir son, l'aparta i comença a cridar: la Mama, la mama untès??
En fi, tindrem paciència
: lasito : z2:-)
https://youtu.be/OBfqq32ZpK8
Cançons tendres per nens i nenes petits
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Anar a dormir amb el papa...

EntradaAutor: inger_0 » dl. nov. 03, 2014 6:52 pm

Hola,

Potser ho fa per costum, vull dir que em sembla que els nens tenen unes rutines o costums i els costa canviar: si normalment ets tu, ell ja té interioritzat que això ho fa amb tu.
Per intentar que accepti fer-ho amb el pare jo provaria que amb el pare hi hagués algo exclusiu, per exemple que li expliqués un conte i això només ho fes el pare, o a mí em funciona molt que li expliqui històries de la família, històries senzilles dels avis, etc.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::