Clexane 60

Problemes durant l'embaràs.
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » dv. maig 23, 2014 3:40 pm

Hola noies, després d'un antecedent de CIR m'has diagnosticat un possible sindrome antifosfolitic malgrat per analítica no es clar del tot.. El tractament que se'm planteja de cara a un nou embaràs és adiro 100 + clexane 60.. I bufff.. No em fa gens de gràcia.. Alguna valenta que hagi seguit aquest tractament durant l'embaràs que em pugui aconsellar? L'Adiro casca la panxa? Teníeu sangrar de genives o nas a causa de la heparina? O altres efectes secundaris? Socorroooooo.....
Avatar de l’usuari
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

Re: Clexane 60

EntradaAutor: GIANNA » dv. maig 23, 2014 9:04 pm

hola plugeta!!
Tranquila que no ets la única ni la rara. pel què he vist som varies noies que ens hem de prendre l'adiro i punxar clexane.
no sé exactament quin és el teu sindrome però tots els problemes de coagulació en una dona embassada crec que es tracten d'aquesta manera.
jo ja n'he passat un amb aquest tractament i ara estic en el segon. realment les genives em sagnen moltíssim i em costa parar el sagnat per culpa de l'ADIRO, però a part d'això no noto res més. la panxa intacte! no t'angoixis gens ni mica.
Imatge
Imatge
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » ds. maig 24, 2014 10:53 am

Moltes gràcies Gianna!!! Em costa fer-me a la idea de que l'embaràs sigui medicat, però tens raó, he mira't diferents posts i realment hi ha moltes mames amb aquest tractament, per tant entenc que són més les avantatges que els contres.. Tens algún truc per parar el sagnat de les genives?? a mi glopejar aigua normalment em funciona.. ;-)))
Avatar de l’usuari
tineta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 7:28 pm
Contacta:

Re: Clexane 60

EntradaAutor: tineta » dj. maig 29, 2014 4:04 pm

plugeta ha escrit:Hola noies, després d'un antecedent de CIR m'has diagnosticat un possible sindrome antifosfolitic malgrat per analítica no es clar del tot.. El tractament que se'm planteja de cara a un nou embaràs és adiro 100 + clexane 60.. I bufff.. No em fa gens de gràcia.. Alguna valenta que hagi seguit aquest tractament durant l'embaràs que em pugui aconsellar? L'Adiro casca la panxa? Teníeu sangrar de genives o nas a causa de la heparina? O altres efectes secundaris? Socorroooooo.....



Hola noies,
Plujeta, jo havia fet 3 avortaments de repetició (abans de finalitzar 1er trimestre) al llarg dels darrers 2 anys i ara fa un any vam perdre el Nil al 5è mes d'embaràs. Total, 4 avortaments diferents i amb l'únic que vam poder fer diagnosi va ser aquest darrer. Actualment estic en la setmana 27 i segueixo amb Clexane 40 injectat diari i l'adiro - el meu diagnòstic -com algunes mares de per aqui, trombosi placentaria. Efectes secundaris: No em sagnen més les genives que en l'anterior embaràs abans del diagnòstic ni el nas tampoc, però això si, tinc la panxa que sembla un camp de mines però ei! benvinguda sigui! Em segueixen controlant bimestralment els antifosfolípids per si de cas i punt. Ni sagnats fora de lloc, ni la panxa xunga per l'adiro ni res de res. Espero que tot et vagi moolt bé a partir d'ara i que ben aviat ens donis bones notícies.
Una abraçada
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » dv. maig 30, 2014 5:20 pm

Hola Tineta,
Moltes gràcies per la teva experiència, m'alegra saber que no hi han tants efectes secundaris com penso.. Segur que és més la muntanya que em faig que el que serà.. Jo no tinc antecedent d'avort primerenc però vaig patir una mort fetal a la setmana 39 a causa d'un CIR. Ara si em punxó l'heparina serà a partir del positiu, a veure si hi han forces per continuar amb tot endevant..
Bon cap de setmana
Avatar de l’usuari
sardina
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. set. 21, 2010 6:46 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: sardina » dv. maig 30, 2014 5:41 pm

Jo clexane no n'he pres, adiro si als 2 embarassos x 1 antecedent anterior amb Cir sever i et puc dir que cap problema. al meu cas tinc 2 patufets gràcies a l'adiro, tot i que la primera va ser Cir però a les 32 setmanes, ànims!!
Avatar de l’usuari
Blanquerna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 551
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
Ubicació: Vallès Oriental

Re: Clexane 60

EntradaAutor: Blanquerna » ds. maig 31, 2014 10:03 pm

Plugeta, no et puc ajudar amb aquest tema. Però et recordo molt bé i no podia deixar escapar l'ocasió per a saludàr-te. Molts ànims i segur que aquest tractament és oli en un llum. Espero poder llegir ben aviat que tens una panxu en marxa i una gran il.lusió a sobre. Un petonàs, valenta!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Clexane 60

EntradaAutor: maria85 » dl. juny 02, 2014 7:07 pm

Hola noies,
Guau! que bé trobar aquest tema aquí... sincerament anava a obrir-ne un.

Us poso una mica al dia: Vaig perdre un embaras a la setmana 32 fa 1 any i mig. Arrel d'això em diagnostiquen SAF (sindrome antifosfolipid) després de repetir-me com 3 vegades la analítica i sempre em donava positiu el SAF. Mai abans m'havia passat res, ni trobos ni res. Total que per prevenir em recepten adiro de 300 i al cap d'uns mesos em donen l'OK per tornar a buscar embaras. Quan vaig tenir el positiu al cap d'uns mesos (pensava que no el tindria mai més) em van canviar l'Adiro de 300 per a 100mg més clexane de 20mg. A partir de la setmana 16 aproximadament em van aumentar la dosi de clenaxe, així que ara m'hen poso 40. Actualment estic de 23 setmanes, em porta l'embaras un equip d'alt risc on em fan eco i visita cada mes.
La nena ja la vaig notant com fa patadetes i quan ja unes hores que no la noto docns m'acollono. La por no me la pot treure ningú.
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Clexane 60

EntradaAutor: maria85 » dl. juny 02, 2014 7:15 pm

Volia comentar-vos una cosa que m'ha passat posar-me el clexane a veure que m'hen podeu dir:

Avui, com cada dia, m'he anat a posar el clexane40 (la veritat que anava pensant amb les meves coses i no me fixat ben bé en l'estat inical de la injecció). Quan tenia la jeringa clavada i he començat a apretar per posar líquid poc a poc m'hen he adonat que la jeringa estava per la meitat de com sempre està. Es a dir tot i ser un envàs de 40mg era com si hi haguessin 20mg. Tonta de mi me tret ràpid la agulla espantada, he mirat la jeringa i sisi, només hi havia la meitat (i m'acababa de posar l'agulla així que no pot ser que hagi entrat la meitat del líquid sol i tan ràpid). Pensava que hi havia una bombolla d'aire al mig però en realitat no hi havia liquid en una part. Total que me tornat a clavar la mateixa agulla i me acabar de ficar el que quedava. Com podeu comprendre ara estic molt atavalada... es que si vaig al meu CAP ells no em podràn dir res, si vaig a la farmàcia estem a les mateixes... he pensat en posar-me una altre injecció de 40 però és molt bèstia m'estaria posant més dosi. Total que no he fet res. Això si quan vagi al metge el dia que em toca (que encara queden unes setmanes) li comentaré. Sé que és fallo meu per no revisar la jeringa abans, us puc asegurar que no em tornarà a passar més. He revisat després tot el paquet i estaven correctes. Quin far de patir... en fi noies, un petonàs! neukiss-)
Avatar de l’usuari
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

Re: Clexane 60

EntradaAutor: GIANNA » dt. juny 03, 2014 11:25 am

maria no et posis cap mes dosis. segur que no passa absolutament res de res, estigues tranquila. jo hi ha dies que no penso a posar-me-la així que millor poc que no pas que et passis de dosis (penso jo....). a partir d'ara em fixare en si les xeringues estan totes plenes...
gracies per compartir! ens pot passar a totes. no t'angoixis!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Clexane 60

EntradaAutor: maria85 » dt. juny 03, 2014 8:35 pm

Gràcies Gianna. Avui ja m'he posat la dosi que toca jeje
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » dc. juny 04, 2014 2:08 pm

Hola noies,
Sardina gràcies per explicar l'experiència, que bé que només amb adiro ja fessis..
Blanquerna!!! Hola bonica, doncs ja veus com ens hem de veure, ara si vull tornar a veure panxa a punxar..
I Maria a mi m'han diagnosticat un possible SAF per antecedents, ja que per analítica surt algun valor elevat però no com per considerar-l'ho un positiu.. El que si que m'estranya és que d'entrada em diguin que a partir del positiu comenci amb clexane 60 i tu hagis començat amb 20.. Jo continuo pensant que el que m'han donat és massa!!!! Enhorabona per les cocetes de la teva petita, sou molt valentes!!! A mi després de la meva primera experiència amb la maternitat em fa pànic tornar-mi a posar i a més aquest cop medicada, però suposo que és el peatge que s'ha de pagar perquè es compleixin els nostres somnis..
Bon dimecres!!!
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » dc. juny 04, 2014 2:31 pm

Per cert,
Qui us ha ensenyat a punxar? Al vostre CAP??
plugeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 13, 2014 2:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
sardina
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. set. 21, 2010 6:46 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: sardina » dj. juny 05, 2014 8:52 pm

Plugeta, on et porten?
Si tens opció (ets de Bcn o aprop) jo demanaria una derivació a la maternitat del Clinic, si tens antecedents de Cir et portaran, tenen un dispensari de Cir fantàstic i et treuran els dubtes de si es massa medicació i etc...

A mi m'han portat els 3 embarassos i no aniria enlloc mes a parir, i tinc mútua.
Avatar de l’usuari
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

Re: Clexane 60

EntradaAutor: maria85 » dt. juny 10, 2014 7:21 pm

Plugeta jo com veig que moltaa gent es punxa 60mg i jo vaig començar per 20 i ara estic amb 40mg de vegades em fa por de fer curt. Saps que vull dir? Que ja que hi sóc que em donguin una bona dossi i no arriscar tant, la veritat. Seria una punyalada molt forta tornar a perdre la criatura... a la següent visita preguntaré a veure quines intensions té el metge amb la medicació. En part em prenc adiro de 100 (aspirina).

Respecte a qui em va ensenyar a punxar... ningú! Recepte del clexane per part del metge, em va dir que m'havia de punxar a la panxa i que no presiones la zona un cop punxat. Aquests van ser totes les instruccions que vaig rebre. Després ja va ser qüestió de preguntar a la farmàcia, llegir les instruccions i mriar algun video per internet. Els primers dies tremolava i suava com una tonta, em fan pànic les agulles. Però mica en mica te'n vas ensortint.

Ànims a totes!!
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » dv. juny 13, 2014 2:18 pm

Maria, doncs a mi que em costa lo de la dosi alta haig de dir que vaig llegir fa poc que dosis baixes d'heparina poden no ser suficients per aturar la resposta immunològica en el sindrome antifosfolipid.. Suposo que quan cal, cal, però jo no em veig tant malament.. Jajjjjaa..
En el teu cas penso que si et donen 40 deu ser que veuen que la cosa ja va bé amb aquesta dosi.. Tema punxar que valenta, jo aniré al CAP que m'ensenyin, que pel meu conte la lio segur, a veure si aquest més ja tinc el positiu i començo..
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » dv. juny 13, 2014 2:19 pm

Sardina, tens raó, estem al mateix lloc i són fantàstics..
Avatar de l’usuari
alganor
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. jul. 28, 2014 10:09 am

Re: Clexane 60

EntradaAutor: alganor » dl. jul. 28, 2014 10:58 am

Hola! Sóc nova al forum, jo tinc diagnosticat un saf i pel proper embaràs m'han enviat clexane 100 i adiro 100, crec que depèn del pes de la persona i grau d'afectació. A mí la anticardipolipina igm m'ha sortit com a molt 26 i m'ha enviat la de 100, peso 65 kg.
Octubre 2010: neix el meu primer fill.
Maig 2013: avort espontani, 6 setmanes.
Setembre 2013: avortament diferit 8 setmanes i legrat
Gener 2014: Proves i diagnòstic SAF. Pauta medicació
Abril 2014: avortament diferit 8 setmanes.
Setembre 2014: iniciem cerca...
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » dl. jul. 28, 2014 11:36 pm

Hola Alganor!!
Jo peso 64 i la gine m'ha dit q per aquest pes em pertoca Clexane 40 pero l'hematòleg em va posar el clexane 60 + adoro100..
Ara estic buscant i ja prenc l'adiro pero quan em quedi no se q faré amb el clexane.. A mi les analítiques de trombofilies em surten negatives i la medicació es x antecedent de retard d creixement i en aquests casos amb l'adiro hi ha prou..
Carai, el clexane d 100 és molt, qui t'ho ha receptat, l'hematòleg? Suposo q encara q sigui molt potser és el q et cal..
plugeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 16, 2014 7:40 pm

Re: Clexane 60

EntradaAutor: plugeta » dl. jul. 28, 2014 11:44 pm

Uff, Alganor, a mi la anti-cardiolipina em surt de 17,3 i valor indicatiu <20.. Veig q la tens més alta, potser es per això q et posen el Clexane100..

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::