millor robot de cuina

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

millor robot de cuina

EntradaAutor: ONDIBRA » dv. ago. 24, 2012 4:16 pm

M'aconselleu quin es el millor robot de cuina programable ? Fa temps tenia al cap comprar-me la termomix però parlant amb amigues he vist que no es el que em fa falta. Jo voldria una que pogues posar els ingredients (en cru) al matí i trobar-me el dinar fet al migdia quan arribés de treballar. Demano massa?
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
CISCA
:: gosset
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dc. juny 23, 2010 9:32 am

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: CISCA » dv. ago. 24, 2012 5:27 pm

Hola,
D'aparells n'hi ha molt i molt variats. Depèn de l'ús que se li'n vulgui donar.
Jo els voldria tots, per que tots fan coses diferents :content: No té res a veure amb la Thermomix, que es molt ràpida i fa moltes coses.
Jo tinc LA COCINERA, no talla, ni pica, però es pot programar i posar tot en cru que es el que t'interessa.
Té les seves desventatges, al deixar-ho tot en cru ni la pasta ni l'arrós surt gaire bé si o deixes programat, ja que s'estova abans d'hora. I es molt lenta, per exemple una beixamel tarda 50 minuts, si estàs a casa vas més ràpid tu. Però la seva gran ventatje es programar-la i que treballi sola.

A mi hem va de conya per la verdura, el peix i la carn. O deixo tot preparat i en cru la nit abans, deixo la cubeta a la nevera i al matí abans d'anar a treballar la programo. Quan arribo a casa tinc el dinar fet i calent. Cuina lent, com antigament però no gasta gens de llum.
Després amassa, fermenta i forneja, però jo el que més utilitzo és per al dinar de dia a dia.

Jo la tinc desde fa uns 10 anys que me la van regalar els sogres, la van comprar en alguna reunió d'aquestes que fan als jubilats. (Ara hi ha models més nous,)
Tenen pagina web http://www.lacocinera.com/index.php on la pots comprar, i la veritat es que si se t'espatlla o necesites algun recanvi son molt eficaços, però et recomano que miris abans de comprar-la per que es bastant careta depèn a on i després en algun lloc l'he vist per 200 i poc euros, crec que a Lestbonus vaig veure alguna oferta.

Aquí et deixo la meva opinió.
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: petazetas » ds. ago. 25, 2012 8:47 am

Jo tinc la thermomix i estic supercontenta, però pel que demanes tu crec que és unaltre cosa el que necessites. Tinc uns amics que tenen la Chef-o-matic i estan més que contents!
La Lia ja és tota una princesa!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: neuetes » ds. ago. 25, 2012 12:13 pm

Ostres, no sabia que existíssin aquestes màquines... i s'hi pot cuinar de tot?? i tot surt ben cuit?? ho dic perquè depèn del plat que facis, s'ha de remenar sovint o potser els ingredients tenen diferents temps de cocció o potser primer s'ha de fer un sofregit...
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: petazetas » ds. ago. 25, 2012 4:59 pm

A veure la thermomix ja te una velocitat de"cullera", que remena a poca velocitat.... I la chefomatic ja son receptes concretes i surten bé!
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: ONDIBRA » dg. ago. 26, 2012 12:07 am

la cheffmatic em sona, la miraré. I la cocinera també però potser ara hi ha coses més modernes. Heu sentit a parlar de la newcook (crec que es diu així)? m'han dit que també va molt bé, em sembla que és de la Taurus.
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
silvieta85
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. des. 30, 2013 8:31 pm

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: silvieta85 » dg. maig 11, 2014 9:25 pm

M'agradaria tornar a obrir aquest tema...
Vull comprar-me un robot de cuina i n'hi ha tants que no sé...
Què em recomaneu??
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: Martina20 » dt. maig 20, 2014 3:53 pm

Personalment recomano la thermomix.
Coses bones: fantàstica per fer masses, sopes, cremes, croquetes, sofregits, qualsevol tipus de brioche o pastís o coca, batuts, muntar masses... L'arròs queda brodat, la pasta fantàstica, l'opció del vapor va molt bé per si volem rebaixar calories...
I un gran etc.
A més és una eina tan popular que hi han un munt de forus a la web on pots trobar receptes de tot. Fins fa poc la utilitzava cada dia però ara que ha nascut el nostre petit em costa cuinar res. Ara la faig servir per fer el menjar del peque i per nosaltres un bistec a la planxa i avall ;-)))

Ara bé, no és programable però per mi això és positiu ja que obliga a cuinar el menjar en fresc. No sé, per mi és extrany posar els ingredients de la nevera a l'olla i que estiguin a temperatura ambient unes hores per després cuinar. Però és només la meva opinió.
SI t'agrada cuinar doncs te la recomano moltíssim. Però si ets de la que no li agrada i així pensa que potser s'animarà doncs no la compraria ja que són molts de diners i es quedaria aparcada.
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 20, 2014 4:06 pm

Jo opino igual, tinc la thermomix i no la canvio per res del món. És careta, però la pots comprar per terminis i en un plis ja la tens pagada.
Te la recomano!
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
silvieta85
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. des. 30, 2013 8:31 pm

Re: millor robot de cuina

EntradaAutor: silvieta85 » dt. maig 20, 2014 9:40 pm

Gràcies per les vostres opinions noies!

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::