gestió administrativa a l'Ioc

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: nina81 » dv. gen. 17, 2014 5:23 pm

Alguna de vosaltres fa gestió administrativa a través del Ioc? :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
suadmi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2168
Membre des de: dg. juny 14, 2009 2:44 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: suadmi » dv. gen. 17, 2014 5:26 pm

Yo he echo gestión administrativa!! Que dudas tienes?
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: nina81 » dv. gen. 17, 2014 5:32 pm

Ahora por ahora no tengo dudas...era por si alguien mas lo hacia. Para ver como le habian ido la paf1 y eso..pero merci
Imatge
Avatar de l’usuari
suadmi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2168
Membre des de: dg. juny 14, 2009 2:44 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: suadmi » dv. gen. 17, 2014 5:46 pm

ok espero que te hayan ido bien a ti!!
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: nina81 » dv. gen. 17, 2014 7:07 pm

Si si me han ido bastante bien...ojala hubiera estudiado mas
Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: petitaemma » dj. març 06, 2014 11:27 am

Hola!
Jo vaig començar el semestre passat gestió administrativa, però no per la UOC, ho faig per mitjà d'una acadèmia de Lleida que ara també fan cursos on lin, va començar el meu home el curs passat i em va fer dentetes :content:
Com et va?
Quins mòduls fas? potser ens podem ajudar...
Jo aquest semestre: anglés, operacions administratives de compravenda i operaciones administrativa de apoyo; aquesta última sembla una xorrada... :-:)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: nina81 » dj. maig 08, 2014 2:06 pm

Ei maca fins ara no he vist aquesta resposta. Jo ho faig per Ioc perquè treballo 8h en torn partit i no ho puc compaginar d'altre manera. Aquest semestre tinc empresa i administració,tractament informàtica de l'informació i comunicació empresarial i atenció al client. El dissabte 24 de maig tenim examen. Tu com ho portes?? Petonets


quote="petitaemma"]Hola!
Jo vaig començar el semestre passat gestió administrativa, però no per la UOC, ho faig per mitjà d'una acadèmia de Lleida que ara també fan cursos on lin, va començar el meu home el curs passat i em va fer dentetes :content:
Com et va?
Quins mòduls fas? potser ens podem ajudar...
Jo aquest semestre: anglés, operacions administratives de compravenda i operaciones administrativa de apoyo; aquesta última sembla una xorrada... :-:)[/quote]
Imatge
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: nina81 » dj. maig 08, 2014 2:08 pm

Ei maca fins ara no he vist aquesta resposta. Jo ho faig per Ioc perquè treballo 8h en torn partit i no ho puc compaginar d'altre manera. Aquest semestre tinc empresa i administració,tractament informàtica de l'informació i comunicació empresarial i atenció al client. El dissabte 24 de maig tenim examen. Tu com ho portes?? Petonets


petitaemma ha escrit:Hola!
Jo vaig començar el semestre passat gestió administrativa, però no per la UOC, ho faig per mitjà d'una acadèmia de Lleida que ara també fan cursos on lin, va començar el meu home el curs passat i em va fer dentetes :content:
Com et va?
Quins mòduls fas? potser ens podem ajudar...
Jo aquest semestre: anglés, operacions administratives de compravenda i operaciones administrativa de apoyo; aquesta última sembla una xorrada... :-:)
[/quote]
Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: petitaemma » dt. maig 13, 2014 9:30 am

Hola, doncs ara ho porto fatal, van operar una de les nenes per setmana santa i 2 setmanes fora de casa i sense poder fer res, ni ganes, clar...
Ara retomant i a tope, lo bo és que l'examen és a finals de juny, perquè sino seria per claudicar ja mateix... jiji
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: nina81 » dc. maig 14, 2014 5:43 pm

petitaemma ha escrit:Hola, doncs ara ho porto fatal, van operar una de les nenes per setmana santa i 2 setmanes fora de casa i sense poder fer res, ni ganes, clar...
Ara retomant i a tope, lo bo és que l'examen és a finals de juny, perquè sino seria per claudicar ja mateix... jiji

és normal que tinguessis poques ganes d'estudiar. Estan bé les petites??? veig que en tens 2? ostres si jo no hi arribo i encara no en tenim, no se pas com tu pots fer tu.
Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: petitaemma » dj. maig 15, 2014 9:19 am

Sí estan bé, gràcies!
Doncs, mira, confessaré que el primer semestre va acabar com era d'esperar... 2 últimes setmanes dormint poc, acabant pràctiques atrassades, fent resums i últims dies amb canvis d'horari a la feina perquè em cundís més el temps d'estudi i així vaig aconseguir aprovar... ;-)))
I em sembla que aquesta vegada anirà per l'estil, amb la diferència que, de les 3, només una es d'estudiar o-o:) així que, estic prou tranquila.
Tú tens exàmens abans, no?
I com ho portes?
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: gestió administrativa a l'Ioc

EntradaAutor: nina81 » dj. ago. 07, 2014 12:29 pm

petitaemma ha escrit:Sí estan bé, gràcies!
Doncs, mira, confessaré que el primer semestre va acabar com era d'esperar... 2 últimes setmanes dormint poc, acabant pràctiques atrassades, fent resums i últims dies amb canvis d'horari a la feina perquè em cundís més el temps d'estudi i així vaig aconseguir aprovar... ;-)))
I em sembla que aquesta vegada anirà per l'estil, amb la diferència que, de les 3, només una es d'estudiar o-o:) així que, estic prou tranquila.
Tú tens exàmens abans, no?
I com ho portes?

Wapi, com va tot??? Jo atabalada, acabem de canviar.nos de casa i vaig de bòlid. Els examens no van anar gaire bé, la veritat es q em feia molta mandra estudiar quan arribava a les 21:30 a casa. Tot i aixi aquest setembre mi tinc q posar en serio q sino se m'allargara molt. Tu com han anat??
Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::