EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Araneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Araneta » dl. nov. 04, 2013 1:06 pm

Hola boniques!!!

Si puc, aportaré el meu granet de sorra:

NOM: araneta
TEMPS: 13 mesos de cerca.
INTENTS SEMANA CLAU: Jo en tant de temps he fet de tot... Aquest mes pinxito a dia 11,14,15 i 17, i jo crec que vaig ovular el 17, encara que el FF diu 16... no te prou dades...

TEMPS TEST: 3 dies abans de la W.

TRUQUIS: Jo he fet de tot... peus calentons, veure acuarius (no més d'un got al dia!), fer TO, acupuntura i deixar de menjar les coses a les que tinc intolerància... Ah! I després del pinxito cara avall a dormir! Truco de la meva tieta i el seu gine! :content:

SÍMPTOMES: em vaig fer el TE tant aviat per que vaig notar una cosa a la panxa que no havia notat mai... no ho se explicar, la sensació era diferent a les demés... podia no haver estat res, però va resultar ser panxu! :b-))) Els pits un mal horrible també... (però això m'havia passat en altres cicles i res de res...)


Espero que no trigueu tant com jo a tenir el vostre positiu!! :-)(-: <:-<
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
Avatar de l’usuari
llunalluneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: llunalluneta » dt. nov. 12, 2013 1:59 pm

NOM: Sonia789
Temps buscant: 1r cicle
Edats: jo 34 / ell 38
Intents setmana clau: El dia que va sortir el positiu del TO ho vam fer durant 3 dies seguits. No vaig tenir quasi claraweb però va funcionar
Trucos: Vaig posar coixí al cul i cames doblades durant mitja hora. Postures... cada dia una de diferent o sigui que no sabria dir quina és la bona.
Regularitat cicle: 25-32 dies. Súper irregular.
Dia del test: CD 24 (-), CD 26 (-) i CD29 (+)
Simptomes: 9 dies just després d'ovular, vaig notar unes pessigades molt fortes a l'úter i just aquell dia la temperatura basal em va baixar en picat. Els dies següents em va anar pujant progressivament i es va parar a 37 que per mi és altíssima i es mantenia alta. Mal de pits, mal com de regla, més fluix vaginal que de normal. Em despertava més d'hora del normal (però no sé si eren nervis per prendre'm la temperatura)
Imatge
Avatar de l’usuari
llunalluneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: llunalluneta » dt. nov. 12, 2013 2:00 pm

sonia789 ha escrit:NOM: Sonia789
Temps buscant: 1r cicle
Edats: jo 34 / ell 38
Intents setmana clau: El dia que va sortir el positiu del TO ho vam fer durant 3 dies seguits. No vaig tenir quasi claraweb però va funcionar
Trucos: Vaig posar coixí al cul i cames doblades durant mitja hora. Postures... cada dia una de diferent o sigui que no sabria dir quina és la bona.
Regularitat cicle: 25-32 dies. Súper irregular.
Dia del test: CD 24 (-), CD 26 (-) i CD29 (+)
Simptomes: 9 dies just després d'ovular, vaig notar unes pessigades molt fortes a l'úter i just aquell dia la temperatura basal em va baixar en picat. Els dies següents em va anar pujant progressivament i es va parar a 37 que per mi és altíssima i es mantenia alta. Mal de pits, mal com de regla, més fluix vaginal que de normal. Em despertava més d'hora del normal (però no sé si eren nervis per prendre'm la temperatura)

I m'he oblidat que els últims dies abans de fer el TE em feia cada dia un TO i sortien super positius (la línia més marcada que quan ovulava i tot!)
Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Dafneta27 » dg. nov. 17, 2013 10:55 am

Aquest post el llegia molt quan era cercadora, i ara us dono per fi la meva versió, per si us pot ajudar.

NOM: Dafneta
Temps de cerca: 15 mesos
Edats: jo 29 / ell 27
Intents setmana clau: Quan va sortir el TO positiu ho vam fer aquell dia i el següent.
Trucos: Vaig fer lo de sempre, pujar les cames cap a dalt uns 5-10 minuts.
Regularitat cicle: Vaig deixar les pastilles anticonceptives i el meu cos es va regular quasi al any, no em venia la regla durant 2 o 3 mesos i estava desesperada. Vaig fer a principis d'any Omifin, que no va servir per quedar-me però si per regular els meus cicles, i finalment es va regular el meu cos i em venia la regla puntual, cada 31 dies. Des del moment que em vaig regular, em vaig casar i al mes em vaig quedar embarassada.
Dia del test: TE de tira CD27 (+ fluixet) TE ClearBlue CD28 (embarassada 1-2).
Simptomes: Em notava molt rara, tenia unes sensacions extranyes a la panxa, i no se perquè tenia la intuició de que ho haviem aconseguit aquell cop... Els pits no em feien especialment mal, uns altres mesos em van fer més mal. La temperatura es mantenia alta, i això després de tants mesos com a grafiquera també em va fer dubtar...
Consells: Sincerament, durant 15 mesos hem probat de tot, i el mes que ens hem quedat no hem fet res de diferent. Aixi que paciència que tot arriba, tard o d'hora però arriba.

Desitjo que us serveixi, ànims i sort a totes!!!
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
elirovi
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:35 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: elirovi » dc. nov. 27, 2013 5:29 pm

NOM: Eli
TEMPS DE CERCA: 2 mesos
EDATS: jo 31 i ell 34 (gairebé 35)
INTENTS SETMANA CLAU: la setmana que ovulava ho intentavem fer dia si dia no. Aquest mes contretament CD11 13 14 i 17 (crec que vaig ovular entre CD13 i 14)
TEMPS TEST: el mateix dia que tenia que venir la W. Portava més d'una setmana amb dolor d'ovaris i no era normal per mi
TRUQUIS: cames amunt!! però només 5 minuts, que em canso, jajaja
SIMPTOMES: un dolor continuat al baix ventre i alguna punxada desde CD 16, dues setmanes!! i encara continuo igual, jeje. Els pits no em feien mal, potser tenia els mugrons més sensibles que de contum però tampoco massa
22/11/13 TE+
17/2/14 Seràs una nena!!

Imatge
Avatar de l’usuari
cuca1985
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dj. jul. 28, 2011 2:16 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: cuca1985 » ds. des. 21, 2013 9:37 am

Hola noies!!!!!

Us explico 2a experiencia :)

Edats: 32 cucu 28 jo

Temps cerca: 1 mes

TE: un parell de dies abans de la falta

Intents setmana clau: un dia q tenia clara d ou i dos dies després

Trucs: cap, prendre ac folic i estar de vacances jijij

Símptomes: aquesta vegada cap....l altra vegada mal de regla i pits molt inflats....ara pits res d res xq la nena encara mama1 cop al dia...

Espero q aviat expliqueu aviat la vostra experiència!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
picara79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: picara79 » ds. des. 28, 2013 12:49 pm

Bones noies aqui la mev fitxa :

NOM: Judit
TEMPS DE CERCA: era el 4 mes de cerca. a finals d'agost vem deixar l'anella i em vaig quedar embarassada a meitat de novembre.
EDATS: jo 34 i ell 36
INTENTS SETMANA CLAU: al principi cada dia. Despres vaig pensar que els bitxitos no tenien temps a refer-se i vem fer dia si dia no.
TEMPS TEST: Tenia cicles de 26 i 28 dies doncs 1 dia abans de fer el CD 26 vaig fer un CB i embarassada 1-2
TRUQUIS: fer-ho dia si dia no i quedarme una mica estirada pero poca cosa. Jo crec que a mi el que va passar es que em vaig tranqulitzar molt ja que la gine em va fer l'analitica completa per veure si tenia be els ovaris i tot i va sortir tot OK i llavors em va dir li farem un seminograma al picaron a veure si tot esta be i torna d'aqui 6 mesos i aixo em va relaxar molt.
SIMPTOMES: jo mai em marejava en cotxe i quan faltaven 6 dies per venir la regla em vaig marejar molt en cotxe i despres jo soc de molt menjar i tenia gana menjava i em quedava tipa al moment. A part d'uns dolorets que encara tinc als ovaris. I els marejos i fastics encara els tinc tambe. Ara estic de 7 setmanes.

petonets noies
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: montsekit » dg. des. 29, 2013 8:09 pm

Ja vaig escriure sobre el primer en el seu moment, anem pel segon

NOM: Montsekit
TEMPS DE CERCA: Primer cicle
EDATS: jo 38 i ell 48
INTENTS SETMANA CLAU: tres o quatre dies seguits
TEMPS TEST: Vaig fer test el dia que m´havia de baixar per marxar de viatge i el vaig donar per negatiu. Quan tenia 6 dies de retard el vaig tornar a fer
TRUQUIS: ell a sobre i jo cames alcades però poquet, res a veure amb el primer cop que m´hi estava mooooolta estona
SIMPTOMES: Cap
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
roella
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dj. des. 12, 2013 12:16 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: roella » ds. gen. 04, 2014 7:33 pm

montsekit
Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces
dg. des. 29, 2013 9:09 pm
Aquí va la meva aportació!

NOM: Roella
TEMPS DE CERCA: tercer cicle
EDATS: jo 33 (32 al quedar-m'hi) ell 39
INTENTS SETMANA CLAU: quan ens venia de gust. De fet, com que el primer mes ens vam frustrar molt (al nostre voltant tothom s'havia quedat al primer mes, i nosaltres innocenment esperàvem el mateix,...), després vaig decidir ni apuntar-me quin dia m'havia vingut la regla ni intentar saber quins eren els dies claus,...
TEMPS TEST: al cap de 3 dies del que suposo m'hauria d'haver vingut la regla. De fet, vaig tacar bastant un dia i ho vaig confondre amb la regla.
TRUQUIS: ell a sobre i després coixí a sota els malucs, i intentar quedar-me estirada. Però això ho vaig fer els altres dos mesos i no havia funcionat, així que,...
SIMPTOMES: jo més d'una setmana abans de fer-me la prova estava convençuda q estava embarassada per 3 símptomes concrets: primer, em van sortir uns grans immensos a la cara (ni d'adolescent recordo haver tingut uns grans així). Segon, de cop, el cabell se'm va tornar molt més llis i brillant (el tenia encrespat i molt mate). I finalment, vaig estar 2 dies amb el guapo mooolt pujat, més q el guapo, se'm va posar cara de nina (tot i els grans), tothom m'ho deia i fins i tot jo q sóc molt dura amb el meu físic me'n vaig adonar del canvi. Després vaig tacar durant un dia i no ho entenia, però després es va aturar així que deuria ser pèrdues per implantació.
Molts ànims i sort a totes!
Imatge

Imatge
Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Niss » dj. març 13, 2014 11:12 am

Em fa moooolta il·lusió escriure en aquest post! Fa temps que el vaig llegir i vaig dir-me que quan m'hi quedés tornaria per donar la meva experiència!

NOM: Niss
TEMPS DE CERCA: quatre cicles
EDATS: jo 27, ell 29
INTENTS SETMANA CLAU: Quan ens venia de gust... Els altres mesos vam programar, els dos primers cada dia, el tercer dia sí dia no... i no va funcionar. Així que el quart ens vam deixar anar. Va coincidir que vam acabar fent dia sí dia no, però crec que el nombre d'intents no és l'important, sinó la qualitat :love:
TEMPS TEST: El dia de la falta. Va sortir una ombreta mooooolt fluixeta. L'endemà una ombreta una mica més marcada. I al tercer dia un CB: embarazada 1-2!!
TRUQUIS: Sempre intentava quedar-me estirada el màxim de temps possible, fins i tot fer-ho abans d'anar a dormir per poder estar estirada tota la nit. També vaig intentar veure un gotet d'Aquarius cada dia, ja que diuen que les sals minerals ajuden a la implantació.
SIMPTOMES: He tingut símptomes cada cicle... Així que no me'n fio massa. Però algo diferent de les altres vegades era el mal de pits. No només als mugrons com abans de la regla, mal a tot el pit, per sota i els costats...

Però sobretot, el més important és no desesperar!! Penseu que en cada cicle hi ha entre un 20 i un 25 % de possibilitats, així que no és tant fàcil!!! Tranquil·les, la vostra panxu arribarà!!
Petonets!
Avatar de l’usuari
t_laurfm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. març 10, 2014 10:26 am
Ubicació: Barcelona

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: t_laurfm » dc. març 19, 2014 2:25 pm

Bona tarda, boniques!!!

Em dic Laura i és el meu 1er embaràs.
Des de sempre, no se perquè, havia pensat en que em costaría quedar-me embarassada ja que tinc els ovaris pol.líquistics i les dones amb aquest simptoma tenen més alta probabilitat d'infertilitat.
El meu ginecoleg, em coneix de fa anys,i sempre m'ha donat suport, m'ha resolt tots els dubtes que he tingut i evidentment, m'ha aconsellat.

Degut als meus ovaris pol.liquistics, la meva regla sempre ha estat irregular. Al principi em venia cada 16 dies, després cada 2 mesos i per tant, des del 21 anys he estat prenent pastilles anticonceptives (les més fluixes del mercat per a que no m'afectes a l'estomag, ho tinc delicadet).
He anat fent petits descansos, a partir dels 29 anys, una vegada a l'any i durant 2-3-4 mesos ja que també m'alterava el colesterol.

Quam vàrem decidir començar a posar-nos, vaig tenir que deixar les pastilles per "desintoxicar-me", és a dir, netejar una mica el cos per a poder quedar-me en estat.
Vaig deixar les pastilles el juny del 2013 i a l'octubre ens vàrem engrescar a ser pares!
Tenia molta por de tenir decepcions darrera decepcions pel meus ovaris pol.liquistics i a més a més, la pressió de l'entorn i l'experiència negativa d'amigues meves que porten 2 anys intentant i sense èxit, i d'altres que han tardat un any.

El dissabte dia 9 de novembre de bon matí, quan tornava el meu marit de viatge de Thailandia, ens vam fer la prova del predictor ,ja que la meva última regla va ser el 6 d'octubre i ja eren uns quants dies de retrás però totalment normal en mi.
Quina va ser la nostra sorpresa que a la 1era va donar POSITIU!
No m'ho creia, i vaig tenir que mirar les instruccions! Vàrem saltar, riure i plorar tot alhora!

No se si el que vaig fer abans, us pot ajudar a totes vosaltres:

1.- Un dia de sexe, un dia de descans. O bé si no, un dia sexe i dos de descans. M'ho va indicar el ginecòleg: si ho fas cada dia els espermes no son de qualitat i per tant, no serveix de res.
2.- Una vegada acabat el sexe, agafar un coixi i posar-lo sota el cul i cames enlaire durant 15-20mini relaxar-te!3.- La millor posició, és la que el home está a sobre de la dona. Llei de la gravetat. Encara que abans, pots fer 50 mils posicions, pero la rematada final ha d'esser amb aquesta posició! ;)
4.- Pendre OVUSITOL: a part d'àcid fòlic, ajuda a la fertilitat! No fa falta recepta mèdica.
5.- I intentar no pensar ni estresar-te. No fer exercicis bruscos ni córrer.

Abans de fer-me la prova,els simptomas que vaig tenir eren pocs com fer més pipi, dolor d'ovaris (normal si esperes que et vagi la regla) i molesties de pit (normal també)... però el que em va fer dubtar, era l'acné que em va sortir a la cara i a l'esquena i jo no en tinc.

Ara estic de 22+3 dies i espero el meu petit BIEL el proper 21 de juliol!

Espero que us hagi pogut ajudar amb la meva experiència! I si teniu, qualsevol dubte, aquí estem per ajudar-vos!!!!

Una abraçada,
Laura
Avatar de l’usuari
annabcn
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 7:52 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: annabcn » dt. abr. 15, 2014 7:59 pm

Vinga, embarassades, que fa més d'un mes que ningú no explica la seva experiència. I van molt bé! :-())
Avatar de l’usuari
gatamaula
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 29, 2014 9:03 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: gatamaula » dt. abr. 22, 2014 10:20 am

Hola a totes!!
Fa poquets dies que em vaig enterar que estic embarassada i la veritat es que encara estic en procés d'assumir-ho i sentirm-hi, cosa totalment normal.
Al 2011 vaig tenir un abort espontani a les 7 setmanes. L'embaras havia estat inesperat i, tot i que ja m'havia fet il·lusions, en aquell moment estava estudiant, vivint amb els pares i no comptava amb ingressos regulars, així que tot i la il·lusió que em feia vaig haver d'assumir que no era el meu moment i que potser en aquella situació era el millor que podia passar. Vaig estar una mica fotudeta un temps.
Al Febrer d'aquest any vam buscar per primera vegada i em vaig quedar embarassada a la primera però em va venir la regla amb 4 dies de retard després d'un test positiu, vaig tenir un bioquimic.
Després d'això vam decidir esperar un cicle i buscar-lo aquest mes però per motius de feina únicament vam fer deures el dia després del test d'ovulació positiu i el següent. Jo pensava que no seria el nostre mes, però com vaig comprar una bona pila de test vaig començar a fer-los a 8 dpo. Havia pres onagra aquell mes fins el dia de la ovulació per regular una mica el meu cicle i l'àcid fòlic.
Una setmana després de la ovulació vaig sentir unes punxades constants a la part dreta de la panxa diferents de quan 'ha de venir la regla i em va deixar una mica descol·locada.Dos dies després (9dpo) vaig veure una sombra al test i a 10dpo ja es veia clarament positiu. He anat fet test cada dos dies i cada cop s'ha marcat més la línia, cosa que és molt bona senyal per que amb el bioquímic del febrer no es va marcar mai tant.
Els primers dies d'assabentar-me del positiu vaig tenir també cremors i moltíssima son.
Si necessiteu saber res més pregunteu!! ;-)
Avatar de l’usuari
judita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: judita » ds. abr. 26, 2014 12:58 pm

Hola noies!! A alguna li ha fet molt més mal un pit q l'altre??? Fa molts dies que un hi tinc molesties i a l'altre mal. També mels noto molt més plens. Fins i tot em sento la pell com irritada. Dilluns tinc hora al metge. La veritat és q seria dificil q fos panxu, pq estem amb tractaments de FIV, però em noto estranya!!
Gràcies x la vostra ajuda!! No havia vist mai aquest post i m'ha encantat!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Bluebike » dt. oct. 07, 2014 3:17 pm

Això això, expliqueu!

I també si vau fer alguna cosa diferent duran el cicle que us hi vau quedar? :pandi:
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: montsekit » dt. oct. 07, 2014 4:57 pm

Hola noies,
crec que el primer embaràs ja ho vaig explicar... dia si dia no durant la SW i llavors el dia del positiu i el següent.

Amb els dos últims (un abort i el present que espero tiri endavant) ho hem fet cada dia, el primer 3 dies seguits i ara 4 dies seguits.

No hem fet res més especial... cames amunt però molt poc (ja no tinc esma com amb el primer hahahha). I jo sóc de les que vaig al lavabo de seguida, no em puc aguantar.

Us desitjo tota la sort a totes i que aviat aconseguiu la tant esperada panxu!
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
mel29
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dt. ago. 20, 2013 8:39 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: mel29 » dt. oct. 07, 2014 5:39 pm

Uau, fa impressió escriure aquí dsd l'altre costat... Jo tb l'havia seguit aquest fil com a cercadora...

Doncs jo dia si, dia no, els dies propers a l'ovulacio, ex: dos dies abans, el dia, i dos dies després.
Després estirada almenys 20-30min.
Quan he fet SW "ben fetes", he tingut positiu!!

Per cert, si dubteu, la gine m va dir q els millors pinxis són els d'abans dovular, x tant no espereu massa...!

I si teniu cicles molt llargs (més de 35dies) q us miri un gine... Podríeu tenir ovaris poliquistics (com jo) i hi ha medicació magica x regular ovulació (i q sigui molt més fàcil enxampar-la).

Molta sort!!! Tot arriba!!!
Avatar de l’usuari
Floretes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dt. jul. 22, 2014 4:44 pm

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Floretes » dc. oct. 08, 2014 1:52 pm

Bon dia Cercadores!

Poca cosa que no s'hagi explicat ja...

nosaltres ens vam quedar al segon mes i sense esperar-ho quasi. Estàvem convençuts que trigariem uns mesos i no. Jo crec que la fòrmula va ser:

1. Controlar les Warry amb el calendari per mòbil WomanLog.

2. Fer-ho dia si, dia no des que notes que comences a ovular (fixeu-vos en el fluxe) però sense atabalar-vos.

3. El nostre element clau va ser el VI. Segurament ja ho sabieu però un bon sopar amb peix i marisc, una bona ampolla de vi i al atac amb molt amor i tranquilitat. Sentir-te realitzada i quedant convençuda que si no t'hi has quedat, ha estat meravellós.

I poc més.

Molts ànims i moltíssima paciència!
La Felicitat és un viatge, no un destí!

Imatge
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Bluebike » dc. oct. 08, 2014 2:37 pm

Com m'agrada llegir les vostres històries, moltes gràcies nenes!

Floretes M'agrada molt el teu consell de marisquet i un bon vi! Si es que ens enredem amb tests, aplicacions i dem'és punyetes i ens oblidem de lo bàsic i essencial :sopant: :inthebed:
Astra
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 16, 2014 8:51 am

Re: EMBARASSADES, PASSEU x AQUÍ PLEASE!!!!Les q busquem us neces

EntradaAutor: Astra » dl. oct. 20, 2014 11:23 am

Hola noies!

és la primera vegada que veig aquest post i he decidit explicar-vos la meva experiencia... és una mica peculiar i espero que a alguna li serveixi d'ajuda.

Nosaltres varem estar buscant durant 8 mesos (Juny2013/Febrer2014) sempre havia pensat que ens costaria... pero mai tant... potser perque la meva germana ha encertat tots dos cops a la primera i només fent-ho una vegada en els dies claus (si... quina sort...)

Els 2 primers mesos, feia servir una calculadora dels díes fértils d'internet, com no sóc gaire regular (cicles de 29/32 dies) era dificil saber exactament els dies, així que ho allargavem un parell de dies més. Procuravem fer els deures dia si, dia no, peró sempre acabava de baixar la regla dels nassos...

A partir del 3er mes, vam començar a utilitzar test d'ovulació... quan donava positiu feiem deures durant els 4 dies següents... i tornava a baixar la guarri...

Mentres estavem de "busca" tenía visita amb la llevadora per fer-me una citologia i vaig decidir comentar-li que portavem un any i uns mesos intentant un embaraç (si, vaig mentir amb el temps de busca... pero ja sabem com va la seguretat social...) deseguida ens va enviar a la ginecologa i ens va demanar proves (al meu home un espermiograma i a mi una ecografia vaginal en els dies que es preveia la ovulació) aixó sería cap a finals de gener... els resultats en els van donar a mitjans de febrer, la meva eco va sortir bé pero l'espermiograma fatal... tan fatal que ens van dir que necessitariem ajuda... que potser fins i tot donant d'esperma... ens va caure com una piscina plena d'aigua gelada...

Davant d'aquestes proves teniem dos opcions, esperar-nos a que ens tornessin a cridar de la ss (un any més...) o anar a una clínica privada, així que vam demanar hora a IVI Barcelona i allá ens van confirmar que segons els resultats de la ss teniem de fer una FIV-ICSI, la més cara i més xunga de totes les reproduccións asistides... per si de cas, li van fer un altre espermiograma (del qual no vam saber el resultat...) al meu home i a mi em va dir que tornés quan tingues la regla per ferme una eco... es suposava que havía de tornar al cap de 10 dies amb la regla, pero no baixava, portava 35 dies de cicle i no baixava, jo pensava: "quins nassos, aquest mes que necessito que baixi ja no ho fa". Les altres vegades que s'havia retrasat un parell de dies em feia un TE i al cap d'unes hores baixava la regla, aíxí que vaig decidir fer-me un test embaraç... i van sortir dos ratlletes... eren les 7 del matí i no sabia si estava veient visions... vaig despertar al meu home i li vaig dir "tu ves dos rallitas aquí o soy yo que estoy dormida aún?" i efectivament, era un POSITIUUUUUUUUU!!!! Al dia següent ho vam confirmar amb un clearblue.

Ara estic de 35 setmanes, amb una ganes horroroses de veure al Òliver!!!

Amb la meva historia us vull dir que crec que és veritat quan diuen aixó de quan no hi penses, és quan passa. Les amigues em deien "relaxat, ja vindrà, no hi pensis" és molt fàcil dir tot això, però ningú t'explica com fer-ho.

El mes que em vaig quedar embarassada, només ho vam fer dos cops, sense mirar si estava ovulant o no perque com ja ens havien dit que necessitariem ajuda... i pam! va ser quan vam fer diana... De fet, quan vam anar a IVI Barcelona, jo ja estava embarassada de 3/4 dies.

Aquí abaix us posaré tot el que vam intentar mentres estavem buscant i després el del mes que em vaig quedar embarassada.

Temps buscant: 8 mesos

Intents setmana clau: (amb detalls si pot ser, jaja) dia si i dia no, els ultims mesos tots els dies. En tots els mesos, jo sempre avall, amb cames amunt, estirada 30min o anant a dormir, amb coixi sota el cul perque no sortis molt o res

Regularitat cicle: 29/32 dies

El mes que em vaig quedar embarassada:

Intents: 2 cops al mes, molt poquet, estavem desanimats... Jo a dalt, vaig pensar que ja que no em podia quedar embarassada volia canviar de postura... Una de les vegades al acabar el meu home em va dir: "he notado como que me absorvias!!!" i vam estar rient una estona. Després una vegada vam anar a dormir i l'altre em vaig aixecar a dutxar-me.

Dia del test: 22 de Març, era el cumpleanys de la meva neboda. 35 dies de cicle.

Simptomes: com deia una noia per aquí, cada mes notava alguna cosa, pits més grans i adolorits, mal de ronyons, marejos... pero el mes que em vaig quedar només vaig tenir mooooolts gasos... pero que mooooolts, moooolts.

Molta sort a tots els que hi esteu buscant, tard o d'hora arriva, sigui natural o amb ajuda :-)
Òliver, ens veiem aviat!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::