experiencies en el parc tauli.

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
niki
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 8:06 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: niki » dl. feb. 10, 2014 2:06 pm

Hola Mariela,

Jo no tinc informació però la llevadora em va donar un paper per poder enviar un mail a l'hospital per anar a les sessions informatives que fam: atencioalpart@tauli.cat
Jo vaig enviar un mail fa dues setmanes però encara no m'han respost.
Avatar de l’usuari
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Xop » dt. feb. 11, 2014 9:10 am

Algú que hagi fet part a l'aigua al Taülí??
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Rossinyola » dt. feb. 11, 2014 9:30 pm

Hola Xop, ens trobem per aquí també! Just ahir vaig trobar aquest fil viewtopic.php?f=12&t=37357&p=1651219#p1651219 on una noia deia que al Taulí la piscina només era per dilatar, no sé si encara serà així; a veure si algú ens pot treure del dubte que a mi també m'interessaria!
Imatge

Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: garota » ds. feb. 22, 2014 8:40 pm

Jo també tinc entès que només és per dilatar la banyera del Taulí, i fins i tot a vegades no ha funcionat. Però ja us dic, no ho sé segur perque és el que m'han dit, no ho he viscut pas.
A la Rossinyola, jo vaig parir a l'hospital de Terrassa i un 10! Val a dir que vaig dilatara casa, a la banyera, i vaig arribar ben apurada jejeje. Però em van respectar tot el que jo volia. Vaig parir sense epidural en la posició que vaig voler, vaig treure al meu petit jo. La sala era una sala de parts amb la llum tènue, la llevadora ens va ajudar molt, només posaven un monitor amb la mà per escoltar el cor del petite tre empenta i empenta, em van posar una via sí, però no la van utilitzar x res només "per si. Un cas". Vaig fer pell amb pell quasi dues hores, em van ajudar a que s'enganxés al pit i no ens van separar per res, el vaig vestir jo amb l'infermera sobre el meu llit. I les habitacions individuals que això és un puntasso per ser SS! En fi que jo repetiria amb els ulls tancats. Està tan a propde st. Quirze que podries apurar a casa,....arribar al Taulí i aparcar ja és unaltre tema,......
Ànims a totes!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Rossinyola » ds. feb. 22, 2014 10:40 pm

Gràcies Garota! Doncs fa unes setmanes vaig començar el seguiment per la ss i la llevadora em va dir que em tocava l'hospital de terrassa, però trobo poca informació pel que fa a parts naturals, en canvi del Taulí he llegit més coses. Clar, amb la idea d'anar al Taulí em vaig decepcionar una mica, tot i que em va comentar que podia demanar derivació. Ara bé, ella mateixa assisteix parts a l'hospital de terrassa i me'n va parlar molt bé, em va dir que era molt semblant al taulí en aquests protocols, i mira, em vaig quedar més tranquila. I ara amb la teva experiència encara més! Encara vull trobar més informació i comparar amb Taulí, però cada cop vaig veient que pot ser una bona opció. Moltes gràcies! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: garota » dt. feb. 25, 2014 2:42 pm

Tu informa't i escull l'opció que et deixi més tranquila però jo estic encantadíssima, tant amb l'equip de llevadores, hospital...que tens a la Glòria de llevadora? Perquè si la tens és un encant, molt bona professional i ajuda molt!
Molts ànims i ja explicaras! I qualsevol cosa ja ho saps! Jo també sóc de Sant Quirze jejeje
Gemma82
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 7:49 am

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Gemma82 » dl. març 03, 2014 8:13 am

Bon dia mamis!!!
Us volia fer una pregunta a les que heu parit recentment al taulí. He llegit que les habitacions són de l'any de la catapum però que les havien de renovar...Ho he llegit en post antics així que no sé com està ara...Estan tan destartalades com diuen?
També he llegit que són compartides però n'hi ha individuals...Suposo que el fet que et toqui una o altra depen de la disponibilitat i la sort en aquell moment oi?
Gràcies guapis!!
Imatge
mariela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:49 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: mariela » dv. març 07, 2014 5:42 pm

Hola Gemma !! Les habitacions son totes noves!!Les van extrenar no fa ni un any. Si q son totes compartides menys algunes q creec q les tenen reservades per si hi han bessons.
Avatar de l’usuari
LaiaArnau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dj. set. 27, 2012 8:09 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: LaiaArnau » dt. abr. 01, 2014 9:44 am

Hola noies,

Sóc una mama d'agost del 2013 i vaig parir al taulí. Jo no puc estar més contenta, sincerament.

Al taulí et posen en una habitació superlluminosa, i allà és on dilates i on pareixes. Pots beure sucs i aigua durant la dilatació si vols, pots caminar pq tenen monitors inalàmbrics, tens pilota i la possibilitat d'usar banyera per dilatar (no s'hi pot parir). Pots posar-te música i les llevadores són molt maques.

Lo meu va ser una inducció a les 42 setmanes i vaig aconseguir un part vaginal sense necessitar ni forceps ni ventosa, tot i que vaig estar 12h de part. Si em volien fer un tacte em preguntàven si em semblava bé, o si preferia que no

Les habitacions de planta són noves del juny, i hi ha individuals i dobles. No tens opció de triar quina et toca, en el meu cas va ser individual x exemple.

La única cosa que li veig és que en cas de cesària, el pare no pot entrar a quiròfen.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
manu23
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: manu23 » dj. abr. 03, 2014 2:49 pm

Jo he tingut els dos peques al Tauli i genial ara estic al móvil a la nit us explico mes.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Rossinyola » dj. abr. 03, 2014 8:58 pm

Una pregunta: es pot dilatar i parir sense haver de sentir el part d'altres noies? Sé que hi ha hospitals en que la separació entre un part i un altre és mínima i te n'enteres de tot. Això li va passar a una amiga meva que va estar 24h de part i per ella era desesperant sentir com entraven i sortien dones i nadons.... La veritat a mi tampoc m'agradaria!
Gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: carbasseta » dv. abr. 04, 2014 11:13 pm

Jo recordo que quan ja havia parit vaig sentir els crits d'una altra partera, pero molt llunyans. Potser tampoc en vaig sentir mes perque jo vaig cridar molt..:-\
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Rossinyola » dj. abr. 10, 2014 9:00 pm

jeje, gràcies carbasseta!! Sé que pot semblar una tonteria però del meu primer part jo encara recordo les cames d'una altra noia al "potro" amb el metge assegut davant, i mira, crec que hi ha coses que s'haurien d'evitar i que no tenim per què veure-les o sentir-les... ara bé, jo crec que era la única que cridava també, malauradament les llevadores no ho portaven bé i em feien contenir-me enlloc de deixar-me expressar :ufs: En fi... Aquesta vegada vull que sigui diferent!!
Imatge

Imatge

Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: garota » dv. abr. 11, 2014 8:33 pm

Rossinyola!! Ja que estàs interessada en l'hospital de Terrassa, jo en el moment que surt el cap, sí que vaig cridar i recordo l'Helena, la llevadora dient-me: "crida, crida tu crida no pateixis!!!" Duramt tot el part em va anar dient que fes el que em
Sortís!
Un altre punt a favor..! Je je je
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Rossinyola » dv. abr. 11, 2014 9:15 pm

Gràcies garota, la veritat que m'estàs animant molt. Quina diferència de llevadores!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: carbasseta » dg. abr. 13, 2014 2:26 pm

Rossinyola, no es cap tonteria, tu demana que cadascuna te les seves prioritats i tambe experiencies ;-)
A mi tb em van deixar cridar tant com vaig necessitar i em van respectar molt. Jo nomes tinc queixa q de cop entres la gine i mes gent sense avisar i la gine va ser uma mica borde. Persort, la llevadora va veure q m'estressava i va moure fils pq marxes. Quan va marxar la gine en 5 pujos ja neixia la meva nina. En el proper pla de part penso posar q no vull q entri ningu a no ser q sigui estrictament necessari .
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
txikismongetona
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 11:53 am

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: txikismongetona » dg. abr. 13, 2014 9:16 pm

Noies, una pregunta; algú sap el protocol del Taulí per PVDC?
Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: carbasseta » dl. abr. 14, 2014 4:32 pm

Aquest post es antichttp://forum.socpetit.cat/viewtopi ... os#p942594
Pero potser et pots posar en contacte amb la monitopos q t expliqui una mica mes.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
gatamaula
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. març 29, 2014 9:03 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: gatamaula » dt. abr. 22, 2014 10:54 am

Em queda moltíssim pel part però d'aquí poc em mudaré a Sabadell i em quedarà aprop el Taulí. Tot i que me'n han parlat bé, això de compartir habitació no em fa massa el pes...Tinc adeslas. Sabeu si per la zona hi ha algun hospital/clinica que estigui també bé i puguin ser habitacions individuals?Si no havia pensat d'anar directe a Barcelona a la dexeus o a la quiron.. però m'agradaria conèixer més opcions.
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Minta » dc. des. 25, 2019 10:10 pm

Hola noies!

Feia temps que no passava x aquí!
La questió es que volem anar a buscar un germanet/a pel meu peque.
El meu anterior part va a ser x mutua a la teknon i vaig quedar encantada, tot i q va desencadenar en cesaria.

Ara mateix no tenim mutua, i ens plantejavem l’opció d’anar x SS. L’Hospital que ens toca x proximitat es el de Mollet, pero n’he sentit autentiques barbaritats quant a parts.

Tinc varies preguntes:

- alguna sap protocol al taulí x pvdc?
- experiències mes recents d’alguna mare que hagi donat a llum al Taulí? Les mes “actuals” que veig son del 2014...
- sabeu si les habitacions son compartides al taulí?
- i per últim, sabeu si es possible demanar a través de la SS derivació a un hospital que no et pertoca?
Només x tal de no anar al de Mollet estic disposada a pagar mútua i anar a un altre hospital...

En fi, gràcies x llegirme!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::