Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

Més qüestions.
enu
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. març 24, 2013 12:50 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: enu » dl. nov. 18, 2013 8:33 pm

Hola,
Has anat a veure Dracs? Actualment crec que estan plens per aquest curs, però si t'interessa per el curs proxim.. Jo estic molt contenta amb el seu funcionament. Fan molta experimentació, s'adapten als ritmes dels nens, no fan fitxes...
I el preu és bastant assequible, per el que hi ha al barri.
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: nanablau » dc. gen. 29, 2014 3:22 pm

Hola! Veig que aquest fil té ja un bon temps, però de tota manera m'ha sorprès veure que la majoria de vosaltres desaconselleu el Niu de les Corts. Per què? Què té de tan dolent? Jo porto el meu fill des del mes de maig de 2013 i la veritat és que estem molt contents... Sempre ens hem sentit atesos com si fóssim els únics pares a la guarderia, i trobem que el preu tampoc no és escandalós. Però voldria saber per què considereu que no és bona guarderia... Potser és informació que desconec i que em faria falta si ja hi porto el meu fill!
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Magic » dc. gen. 29, 2014 5:48 pm

hola nanablau!
jo hi porto a la meva filla des d'aquest setembre passat i genial tb...!!!!!!!!
No anirà a la classe de les Vaques el teu fill? jejeje!!!!!!!!
Imatge
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: nanablau » dc. gen. 29, 2014 7:44 pm

Hola Magic! Doncs ara mateix està en transició entre la classe dels Pollets i la següent, que no sé si són Vaques o un altre animal :P És que he seguit aquest fil i en altres fils també es diu que no es recomana el Niu de les Corts, la veritat no entenc per què i ho voldria saber. Les instal·lacions són una passada, les noies súper maques, els eduquen crec que bé i tothom és molt atent... A quina classe va el teu fill/a?
Avatar de l’usuari
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Magic » dc. gen. 29, 2014 8:00 pm

LA meva filla va a la Torre, al carrer numancia!
El teu fill deu anar a la Nurserie.
No se quins motius tenen per desaconsellar-la...
Imatge
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: nanablau » dc. gen. 29, 2014 9:23 pm

Això mateix! Va a la Nurserie ;) Però vaja, és la mateixa escola, no? jeje
Avatar de l’usuari
Sushi*
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dt. oct. 23, 2012 10:01 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Sushi* » dj. feb. 06, 2014 7:43 pm

Jo vaig visitar el Niu i gairebé només entrar ja vaig decidir que no era la nostra llar.
Primer, la mestra una mica atabalada ens parlava cridant...era el seu to, la seva manera, però no ens era agradable...
Després, instal·lacions xulíssimes si! però prefereixo antigues i que hi hagi altres coses!
Quines? Doncs a mi em va faltar veure què feien amb els nadons! Crec que no hi ha gaire d'experimentació (almenys no ens van explicar res!!!) i em va donar la sensació que "els tenien per allà" sense gaire més....(no dic que no estiguin ben atesos eh! però la meva sensació era que no hi havia gaire estimulació)
Hi havia un munt de cadires....cal que estiguen asseguts tant petits?
Lluien molt i parlavem molt del pati, del parket, de la calefacció, si si....és molt maca! però per mi això no és tot! NOmés ens explicaven les seves instal·lacions...
Després detalls....ens van citar a les 17h (potser va ser casualitat) però tots els nens marxaven a casa. A les altres llars ens citaven quan els infants estaven a l'escola! Els veiem jugar, manipular, experimentar...podies veure quina cara feien! què feien les mestres!
Potser aquesta no és la realitat (nosaltres no portem el nen i no puc saber-ho!) només parlo de la nostra sensació.
No és una crítica, és una sensació que vem tenir, de fet com us dic només podem parlar per una estona de visita....però ja que algú ha preguntat....
Me'n alegro que estigueu contentes i que els petits hi vagin contents!
mama2013
Entrades: 1
Membre des de: dt. juny 10, 2014 3:12 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: mama2013 » dt. juny 10, 2014 3:25 pm

Hola,

Bona tarda a tots/es.
Jo us puc parlar de la que portem al nostre nen d'un any!
Ell va entrar en aquesta guarderia abans de fer l'any i la veritat és que despres de veure unes quantes del barri (Els Dracs, Micky , Mafalda, Tin Tin, Les Corts, Escola del Carme,Santa Elena, Cascabel i definitivament EL SOL!!!!)

Va ser aquesta la guarderia que vam escollir!!. Personalment, la Mafalda també ens va agradar però el Sol ens va cridar més!.

Jo, recomano aquesta guarderia!!!!
Lullaby
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 16, 2014 3:53 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Lullaby » dl. juny 16, 2014 4:00 pm

Hola Bona tarda,

Fins fa un moment ho tenia clar, Mickey Mouse em va agradar molt a part que era l'única llar d'infants que m'oferia poder entrar el nen a les 12h, ja que treballo de tarda i si haig de deixar el nen a primera hora del matí no gaudeixo cap dia d'ell.

Avui he visitat El Pomer i tot i que no té res a veure amb Mickey Mouse, ja que les instal.lacions són modestes, m'ha agradat que fan anglès amb profe natiu i em deixen entrar el nen a les 11h.

Qui m'ajuda a escollir?

Gràcies!!!
Lullaby
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 16, 2014 3:53 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Lullaby » dl. juny 16, 2014 5:49 pm

Sushi* ha escrit:Jo vaig visitar el Niu i gairebé només entrar ja vaig decidir que no era la nostra llar.
Primer, la mestra una mica atabalada ens parlava cridant...era el seu to, la seva manera, però no ens era agradable...
Després, instal·lacions xulíssimes si! però prefereixo antigues i que hi hagi altres coses!
Quines? Doncs a mi em va faltar veure què feien amb els nadons! Crec que no hi ha gaire d'experimentació (almenys no ens van explicar res!!!) i em va donar la sensació que "els tenien per allà" sense gaire més....(no dic que no estiguin ben atesos eh! però la meva sensació era que no hi havia gaire estimulació)
Hi havia un munt de cadires....cal que estiguen asseguts tant petits?
Lluien molt i parlavem molt del pati, del parket, de la calefacció, si si....és molt maca! però per mi això no és tot! NOmés ens explicaven les seves instal·lacions...
Després detalls....ens van citar a les 17h (potser va ser casualitat) però tots els nens marxaven a casa. A les altres llars ens citaven quan els infants estaven a l'escola! Els veiem jugar, manipular, experimentar...podies veure quina cara feien! què feien les mestres!
Potser aquesta no és la realitat (nosaltres no portem el nen i no puc saber-ho!) només parlo de la nostra sensació.
No és una crítica, és una sensació que vem tenir, de fet com us dic només podem parlar per una estona de visita....però ja que algú ha preguntat....
Me'n alegro que estigueu contentes i que els petits hi vagin contents!


jo també vaig tenir la mateixa sensació que tu! No cridava, era el seu to de parlar. Però em va agradar molt l'escola, llàstima del preu...
Lullaby
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 16, 2014 3:53 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Lullaby » dc. juny 18, 2014 5:16 pm

Finalment portarem el nen a Mickey Mouse. Si algú més s'ha decidit per aquesta llar d'infants i em vol escriure per comentar coses, doncs estaria molt bé!
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: nanablau » dl. des. 15, 2014 10:28 am

Hola noies,

Recupero aquest fil de fa temps per desdir-me d’algunes coses que vaig dir en favor del Niu de les Corts. Nosaltres acabem de marxar del Niu i ho fem MOLT DESCONTENTS. Sobretot el que ha passat aquests últims dies ens ha fet marxar abans de temps i amb molt mal sabor de boca.

Tenia un missatge molt i molt llarg però l'edito perquè no val la pena enfadar-se a aquestes alçades. Només dir-vos que si busqueu un projecte educatiu respectuós amb els infants, on les rabietes es tractin acompanyant-les i comprenent-les i no en plan conductista, on es parli als nens amb el mateix respecte que als adults, on l'ordre i la disciplina no passin per sobre del carinyo i la comprensió, i on hi hagi conseqüències però no càstigs, no porteu els nens al Niu. Si bé és cert que hi ha mestres carinyoses, no totes ho són, i el que vam viure no encaixa amb la manera com volem educar el nostre fill.
nanablau l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 29, 2015 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
emmanico
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 2:46 pm

EL SOL O MAFALDA?

EntradaAutor: emmanico » dt. feb. 17, 2015 3:28 pm

Hola!

Nosaltres volem portar el nen a la guarde a partir del mes que ve i després de fer el recorregut (Mickey Mouse, Niu, Sta. Elena, el Sol i Mafalda) estem entre aquestes dues últimes... les dues son molt semblants... i ens costa una mica decidir, encara que jo m'inclino una mica més per la sensació que em va produir El Sol... algú porta els seus nens a alguna d'aquestes dues?

Moltes gràcies
li3li1
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 02, 2015 7:14 am

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: li3li1 » dl. març 02, 2015 9:22 am

Hola!Jo porto el meu fill al Sol. Hi va entrar amb 18 mesos, a P1, i ara ja va a P2. Aquest curs 2014-2015 ha canviat de mans. Abans la portava un matrimoni i ara la porten mare i filla, que li han donat un tomb. Han obert finestres, tret cortines...tot més accessible. Molt familiar; jo dic que és com si anés a casa l'àvia. Les mestres són molt carinyoses i amables i la de P2 parla els nens de la classe en anglès i van aprenent vocabulari i cançons. Estic molt contenta que facin anglès, per mi va ser una molt bona notícia; realment trobes molt a faltar llars i escoles on l’anglès tingui una presència diària i seriosa, i mira que ara és quan els nens són esponges, que ho aprenen tot i tenen una curiositat infinita, a part de què a aquestes edats és quan pots adquirir una bona pronunciació i accent.

Estem contents i ell també. Quan buscàvem llar d'infants vàrem mirar també la Mafalda i el Lapicero i finalment ens vàrem decidir pel Sol. Més econòmica que la Mafalda, i més propera a casa i dinàmica que el Lapicero. La filla (propietària) feia de cangur de dues nenes bessones i la mare d'aquestes nenes quan es va assabentar que agafava la llar d'infants va decidir que portaria les nenes allí (tot i que viu a l'altra punta de Barcelona!).

Ara a P2 els ensenyen a menjar sols i a adquirir més autonomia...en definitiva, a preparar-se per l'aventura d'anar a l'escola, que és un canvi molt important. Ells diuen que “ja són grans”.

Tenen un pati propi a l'aire lliure (no hi ha sorral) amb un terra nou de trinca d'aquests tovets que posen als parcs, però està cobert.

Podria dir que aquesta Llar es diferencia de les altres pel tracte eminentment personalitzat, familiar, transparent i proper, pel menjar casolà que fa la mare i per les facilitats d'horaris que ofereixen tant pel matí com per la tarda. Tenen també un ticket que costa 60 euros i dona dret a unes hores d'estada (no recordo quantes). De manera que si tens altres fills i un dia els has de deixar per un "apuro" és molt útil.

Quan els anem a buscar estan tots jugant molt contents i la feina és fer-los sortir!

L’altre fill meu ara té 8 mesos, a punt de fer-ne 9, i si tot va bé, quan en tingui 18, també li portarem.
IreneL
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 20, 2015 12:41 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: IreneL » dl. març 23, 2015 2:47 pm

Doncs aquí estem nosaltres ara buscant llar per a setembre d'aquest any.

Sabeu quins preus tenen per exemple Sol o Mafalda? Serien les que m'agraden més pel que comenteu, no hi hem anat encara.

Gràcies!
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: nanablau » dt. abr. 21, 2015 9:40 am

Hola! Ja fa un temps vaig compartir una experiència negativa amb una llar d'infants del barri. Avui m'agradaria compartir una experiència positiva, perquè per sort també hi ha gent que ho fa molt i molt bé.

Algunes ja ho sabeu, nosaltres portàvem el nostre fill al Niu i des del gener que va a Dracs. I no podríem estar més contents! Dracs és tot el que esperàvem i més, ha superat totes les nostres expectatives i cada dia sortim d'allà tan o més contents que el nostre fill. No sé com explicar-ho, és que és un lloc màgic! Jo no he vist escola bressol on tots i cadascun dels nens es quedin contents i feliços, no només sense plorar o enfadats, sinó que s'hi queden a gust, saben on van i on estan i que s'ho passen d'allò més bé. L'ambient és d'allò més acollidor, els nens són amics entre ells i s'estimen i es cuiden fins i tot quan es troben fora de l'escola.

Els nens tot ho aprenen jugant (sense fitxes) i experimentant amb les mans, que és com (almenys nosaltres) creiem que els pertoca en aquesta edat. I hi ha molta participació dels pares, ens trobem també fora de l'escola i ens ho passem genial! I una cosa que a mi m'encanta, i és que cada dia ens expliquen amb pèls i senyals què han fet durant el dia, quines activitats i jocs han fet, i l'objectiu educatiu de cadascuna d'aquestes activitats. Les mestres s'ho curren molt!

Nosaltres hem notat un canvi gran en el nostre fill des de que va a Dracs. Abans estava sovint molt nerviós, sobretot a les tardes en sortir de l'escola, tenia moltes rabietes i ho passava malament, al matí era un drama per vestir i marxar... Tot això ha desaparegut de la nit al dia. Vaja, que el nostre fill està molt a gust a Dracs i s'ho passa molt bé, ara sí que li agrada anar a l'escola! >.-<:

Veig que molts us esteu fixant en el Sol i Mafalda, jo us recomanaria que no deixeu de visitar Dracs. Potser les instal·lacions no són les més modernes, però el projecte educatiu i com cuiden els nens per mi compensa de sobres qualsevol altra cosa. Dracs és per nosaltres la millor escola bressol del barri, amb diferència!!
fosca1
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 16, 2015 1:29 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: fosca1 » dc. set. 16, 2015 1:37 pm

Hola! Algún té referències sobre l' escola bressol "Petit Món" que han obert al carrer Numància? Es tracta de l antiga Mafalda. No conec a ningún que vagi ni tampoc troba gaire informació sobre ella. Algún em pot ajudar, si us plau????
Iraila81
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 16, 2015 4:44 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Iraila81 » dc. set. 16, 2015 5:35 pm

Hola! Jo porto a la meva nena de 7 mesos a Petit Món i de moment estic molt contenta. Tenen un espai molt maco i com són poquets nens estàn molt atesos. Les noies les veig molt carinyoses amb la meva filla i sempre tenen temps per parlar amb els pares. A més, pots anar sempre que vulguis a veure que estàn fent els nens (desde fora). Tenia molta por de que plorés per separar-se de nosaltres, però sempre la deixo la mar de tranquila i quan la vaig a buscar, igual.
També depèn del que busquis tu, a mi m'agrada aquesta guarde perque no és de les de sentar-se a fer fitxes.
Et recomano que facis una entrevista amb elles, perquè t'expliquin com treballen. Hi havia una altre guarde que m'agradava molt però no vaig congeniar amb la directora, són coses molt personals i és una gran decisió.
Sort!
fosca1
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 16, 2015 1:29 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: fosca1 » dc. set. 16, 2015 9:26 pm

Moltes gràcies per la resposta! Es que vaig una mica perduda. Aniré a donar un cop d' ull. Es que la Mafalda em va agradar molt però no he trobat referències d' aquesta al ser nova. Vaig anar al Lapicero i, em va causar bona impressió tot i que el tema de que fos un pis no em va acabar de convèncer. Del Sol també m' han parlat força bé però crec que no en queden places i el Pare Manyanet vaig anar a visitar-la però, tot i que em va agradar, vaig trobar que era massa gran. Busco una cosa més familiar. Provaré amb el Petit Món a veure que em sembla. Merci!!
Iraila81
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 16, 2015 4:44 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Iraila81 » dj. set. 17, 2015 2:47 pm

Si, a mi també em va agradar molt la Mafalda i vaig continuar perque em van dir que segueixen la mateixa filosofia.
El lloc és molt familiar i proper, encara que estàn començant i hi han coses pendents de fer.
Mai se sap però jo de moment estic contenta. Trobo que és un lloc on cuiden dels nens més que guardar-los.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::