Picor a un dels pits

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

Picor a un dels pits

EntradaAutor: parmac » dj. gen. 09, 2014 8:42 pm

Hola,

Necessito del vostre consell a veure si algu s'ha trobat en una situació semblant.
El petit te 5 mesos i fem lactancia a demanda, i en principi menja bé. Pero des de fa un parell de setmanes que tinc una forta picor en un dels pits, per tot ell no nomes al mugro.
Tinc la zona irritada pero es que no puc estar-me de gratar una mica.

No es ni obstruccio ni mastitis, amb el gran vaig passar per tot aixo i se el que és.

Necessito posar-me alguna crema per calmar el malestar pero tinc por de posar-me quelcom que passi a la llet. Alguna recomanacio?

Geacies
Avatar de l’usuari
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

Re: Picor a un dels pits

EntradaAutor: parmac » dj. gen. 09, 2014 9:05 pm

Hola,
Acabo de tornar de la farmacia i m'han recomanat Aquaphor de Eucerin.
L'heu fet servir? Sabeu si es segura?

Gracies de nou
Avatar de l’usuari
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: Picor a un dels pits

EntradaAutor: sandrajuli » dj. gen. 09, 2014 9:37 pm

Pots mirar a e-lactancia.org
Imatge
Avatar de l’usuari
parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

Re: Picor a un dels pits

EntradaAutor: parmac » dv. gen. 10, 2014 1:54 pm

He mirat a elactancia i no surt la crema ni tots els components que porta.

Els enviaré un correu a Eucerin
Avatar de l’usuari
Gatxàn
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dt. maig 28, 2013 6:17 pm

Re: Picor a un dels pits

EntradaAutor: Gatxàn » dv. gen. 10, 2014 5:54 pm

Hola!
Jo encara no tinc experiència amb la lactància (estic de 22 setmanes), però jo em poso oli d'ametlles ecològic als pits, panxa i glutis des dels primers dies per evitar estries i em va molt i molt bé, i segurament tambéet pot 'alleugerir la picor ja que alguns dies n'he tingut i m'ha marxat. Jo crec que has de mirar que les cremes/olis no portin parabens ni productes sintètics i, sobretot, no posar-te'n al mugró o netejar-lo molt bé abans de donar el pit. També havia llegit que per alleugerir la picor cutània l'avena va molt i molt bé.
Espero haver-te ajudat una miqueta! :ok: :-()-)
Avatar de l’usuari
Galeta_9
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 3:17 pm

Re: Picor a un dels pits

EntradaAutor: Galeta_9 » ds. gen. 11, 2014 9:12 am

Pots provar de posar-te escalfor. Amb un saquet de llavors per exemple.

Una altra opció es anar a un grup de suport a la lactancia a preguntar, segur que allà et poden donar un bon consell o bé dir-te a que es degut. A mi m'ha anat genial anar-hi!!

Lo de la crema ni idea, si no surt a e-lactancia. Jo sempre ho miro tot allà també, i si no surt, doncs no ho utilitzo. Pero potser pots enviar un correu a e-lactancia per preguntar-ho també.

Ànims!!!
Imatge
Imatge
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Picor a un dels pits

EntradaAutor: Beikost » dv. jul. 07, 2017 10:29 pm

Hola,

Recupero aquest tema perquè porto força dies que no paren de picar-me els pits, sobretot a la zona de sota l'aixella. He provat de posar-me oli d'ametllla i en general de no fer-hi gaire cas, però acabo rascant.me, és innevitable, i m'està tornant boja... Serà de la calor? A algú més li passa? Estem en plena lactància, per cert, suposo que hi tindrà alguna cosa a veure.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Picor a un dels pits

EntradaAutor: jaruma » ds. jul. 08, 2017 1:36 pm

No puc ajudar perquè estic igual. El meu fill ja té 3 anys i només pren llet d'un pit. I aquest pit, des de fa mesos, em pica moltíssim. Quan ell mama m'alleuja una mica, i m'ha sortit una taca al mugró que té pinta d'eczema. La setmana que ve tinc hora al metge, a veure què em diu. Si em dóna cap solució ja us informaré.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Picor a un dels pits

EntradaAutor: Anna Maria » dg. set. 10, 2017 5:29 am

Hola guapes,
ostres, no havia vist aquest post fins ara, quin greu... PURELAN de Medela! Es compon de lanolina 100% natural i no s'ha de netejar abans de tornar a donar el pit:
http://www.medela.es/lactancia/producto ... ho/purelan
Inconvenient un de petit, jo el format que utilitzo, perquè encara algun dia em passa el que comenteu, és el format del pot petit de la imatge i és molt espès, costa una mica d'aplicar. No sé si hi ha algun altre format més claret o alguna altra marca que ho sigui més.

Edito la resposta per dir que he recordat que al principi jo vaig estar uns dies que no aguantava cap tipus de roba damunt del pit, ni cotó ni res, i per no anar despullada perquè m'agafava fred el que vaig fer va ser posar-me lanolina entre toma i toma (el que em deixava l'Isaac, jejej) i posar-me les mugroneres damunt amb els sostenidors perquè s'aguantessin. Em va anar bé.

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::