Ocurrències divertides !

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: vicky1983 » dv. ago. 23, 2013 12:34 pm

deu ni do amb aquests Aleix!!!! vaja cracks!!!! jajaja bonissim!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: soclamarga » dg. ago. 25, 2013 11:23 pm

Ahir el meu home portava el nen (Oriol, de 3 anys) al cotxe, i com és habitual el nen li va demanar sisplau que li posés les seves cançons. El meu home li va dir que sí, però que si de cas n'escoltarien una que li agradés al nen, i una que li agradés a ell, i anar alternant. L'Oriol li va dir: "mira papa, podríem compartir tot el dia", i el meu home va dir-li "el què??", i ell li va contestar "això, podríem compartir les meves cançons, vale???" I el meu home li va dir "i les meves què??" i ell li va contestar: "primer compartim totes les meves, i quan s'hagin acabat... al cap d'una estona... escoltarem les teves.... una mica!!"

Això de compartir cadascú ho interpreta com vol!!
Avatar de l’usuari
mandarines
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: mandarines » dl. ago. 26, 2013 9:46 am

És divertit aquest post.

Un de curt i ràpid. Aquest cap de setmana tot anant cap a la platja, amb els meus fills juguem a endevinar les marques de cotxes que ens passen... i el meu fill de 6 anys que tot just comença a diferenciar les marques diu: "aquest és de les olimpíades!"... i era un audi!


A reveure!
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Alehop » dl. ago. 26, 2013 10:25 pm

Que bo que es aquest post i quant de temps sense passar-m'hi!!

Perlita de la meva nena, fa alguns mesos...devia teniamr una miqueta mes de 2 anys i mig...

Estavem amb una amiga meva embarassada i jo li explicava a la Mar que ella quan era mooooolt petiteta també estava a la panxa de la mama i tota seriosa em diu "noooooo, mami, mejor en la de papá que es mas blandita"...jajajajajajaja...

Es un amor la meva nena o no?? Jajajajajaja
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Lalona » dc. ago. 28, 2013 11:18 pm

hahahaha, he rigut molt, sobretot amb els Aleixos tancant portes als nassos, hahaha!

El meu patufet l'altre dia me'n va dir una que em va fer molt riure. Jo últimament menjo amanida molt sovint perquè estic a dieta i li estava fent la punyeta a l'hora de dinar fent veure que li prenia el menjar i per engegar-me em diu amb cara seriosa: "au va mama, menja fulles" :-D
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nessy » dl. set. 09, 2013 10:18 am

Tornada de vacances :-(( i l'última del peque:

porta un temps imitant en tot son germà (que en té 6), el qual últimament no para de queixar-se per tot començant amb un jopeeeee CADA frase (jope el sopar no, jope vui això, jope ...), doncs aquest matí va l'enano i quan li dic que he d'anar a la feina salta: pope a la feina no, mama t'atimo molt popeeee. :love:

I així ha comenaçt el primer dia de feina
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Raqueleta » dl. set. 09, 2013 10:23 am

Popeeeee!

Ahir la Clara li va dir a son pare que ella fa màgia, perquè cada nit es queda dormida al nostre llit i es desperta al seu! :-D
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: glorieta » dl. set. 09, 2013 11:03 am

Una d'en Pol d'ahir. Estavem dinant a un restaurant i com es normal a mig dinar tenia pipi, s'aixeca amb son pare i de camí cap el lavavo li diu: "Papa, com es que saps on son toooots els lavavos???" Quan sàpiga llegir el seu pare deixarà de saber-ho tot....... :love:
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Momo » dl. set. 30, 2013 8:07 am

Fa molts dies que no escric res, però el Jordi últimament està inspirat. :content:

Ha començat l'escola aquest any, i les professores són molt maques.
Professora: Aix! Que guapo que ets!
Jordi (abraçant-la): T'estimo!
Professora: Quant m'estimes?
Jordi (en plan xulo): Avui >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: soclamarga » dl. set. 30, 2013 9:19 pm

L'altre dia vam anar al metge perquè el meu fill feia molts dies que es queixava de mal a les cames... Abans d'anar-hi li vaig explicar que aniríem al metge (ell va començar a dir que no hi volia anar...), i li vaig dir que no li faria mal, que era una doctora molt maca, etc etc.
La metgessa el va examinar i ell es va deixar fer... i quan va haver acabat i va baixar de la "camilla", va anar fins a la metgessa, darrera la seva taula, i li va dir: HO HAS FET MOLT BÉ!
La doctora va quedar tan sorpresa i encantada, que li va donar una medalla (d'enganxina) al nen, dient-li que ell també ho havia fet molt bé! :ok:
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: gisa » ds. oct. 05, 2013 5:41 pm

Em peto cada cop que entro per aquí...
Avui la meva nena estava fina:
Ens trobem una nena que va a la seva classe amb la seva mare, xerrem una estona, i quan ja marxàvem dic:
"Ai! que m'he oblidat de dir-li una cosa a la mare de l'Aina"
I ella respon:
"L'hauràs de trucar"
I jo:
"No tinc el seu telèfon..."
I ella:
"Doncs truca amb el teu!" :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

I després, arribem a cas i li diu al seu pare, tot ensenyant-li una rascada que s'ha fet al turmell:
"M'he fet mal al clatell!!"
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: gisa » ds. oct. 05, 2013 5:43 pm

Ah, i una altra:
Un dissabte teníem amics a sopar a casa i era molt tard, però com que ella mentre hi ha marxa no dorm tot i estar rebentada, de sobte se'ls acosta i els diu amb una bona cara de son:

"Què féu que no marxeu? Que no us hi volem aquí!!!" I clar, tothom partint-se de riure! :-D :-D :-D
Imatge Imatge Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: soclamarga » dl. oct. 07, 2013 11:39 pm

Ostres gisa, que bo això del telèfon!!! tenen cada sortida!! I això de "va marxeu que no us volem aquí" també ho ha fet algun cop el meu fill jeje.

Us en deixo una d'aquesta tarda: A la seva habitació hi havia un paper al terra, i m'ha preguntat mig enfadat que què hi feia un paper a la SEVA habitació... jo li he dit que "debia haver caigut, que estava en un calaix i que de tan obrir-lo i tancar-lo, s'havia arrugat i havia caigut sense que ens n'adonessim..." i va i em diu "s'ha arrugat i s'ha fet vellet???"

Ah, i després, més al vespre me n'ha dit una altra que encara ara no acabo d'entendre... Estàvem parlant que si volia anar a la festa dels súpers, s'havia de portar "SÚPER bé", havia de menjar Súper bé, havia de dormir "súper bé", ... I em diu "sí sí, t'ho anava a dir!! I jo sóc súper... i sóc PUNT CAT!!!!!" (acabava de veure l'anunci de la festa dels súpers i crec que deien que a "super3.cat" podien trobar tota la informació... i s'ha quedat amb això del "punt cat" jeje).
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Momo » ds. oct. 26, 2013 11:04 pm

Avui vinc amb una del Jordi que em va fer petar de riure. :-D :-D

Surt de l'escola d'anglès i ens ensenya un dibuix d'una carbassa que havia pintat.
Mama: Oh! Que bonic Jordi, com es diu això?
Jordi: Carbassa
Mama: I en anglès?
Jordi: (posant la boca de pinyó i amb accent americà) Currrbassa
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Lalona » dg. nov. 10, 2013 11:04 pm

Haha!

Una del Guifré: " el papa està mirant les brutícies del 3/24" neujor:-)
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nessy » dt. nov. 12, 2013 7:44 am

Lalona ha escrit:Haha!

Una del Guifré: " el papa està mirant les brutícies del 3/24" neujor:-)

Entenc el teu fill, últimament les notícies semblen això: brutícies, ni una de bona :-((
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Jurdi » dv. nov. 15, 2013 3:18 pm

Molt bo el post!!!
En poso una del meu fill que llavors tenia 2anys i mig.
Un dia el meu pare va comentar que havia d'anar al dentista perque se li havia caigut una dent.
Dies mes tard vem anar a veure a la cosineta que havia acabat de neixer i l:Oriol quan tornavem cap a casa ena diu:Mama l'Abril no te dentetes hara d'anar al dentista perque n'hi posin.
Jajaja encara ric ara.
Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: soclamarga » dg. nov. 17, 2013 9:48 pm

L'altre dia vaig trobar-me amb la mestra de P2 del meu nen... Quan vaig arribar a casa, vam tenir el següent diàleg:
Jo - "Avui he vist "a la Montse, la senyoreta de l'escola de petits!! i m'ha donat molts records per tu, m'ha preguntat com estaves i si t'anava bé l'escola..." (ara va a P3),
Ell (il·lusionat)- "On són??"
Jo - El què??
Ell: ELS RECORDS!!

Ostres, la feina va ser meva per expilcar què volia dir això de "donar records a algú"....
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nunus » dj. nov. 21, 2013 11:26 pm

Noies, quin post més bo... :-D :-D

El Guillem (4 anys) ja fa un temps que el porta de cap tot el tema del tabac.

Gairebé cada dia passem per davant d'un bar que, a fora, té una petita repisa i 4 tamborets per als fumadors. Un dia, passem per allà davant i el Guillem em diu: "Mama, ja sé què és, aquesta botiga." I jo, "Ah, sí?". I ell: "Sí! Una FUMERIA!". Claríssim, ho tenia!

A casa no fumem, però una tieta meva sí. Aquest estiu es va presentar a casa amb una cigarreta electrònica, i ens va dir que la setmana anterior el Guillem li havia dit que fumar era molt dolent, etc. Glups! A casa és tema tabú, i es veu que ell li va fer el sermó pel seu compte... :-:)

I fa dues setmanes, estàvem fent l'aperitiu a una terrasseta, i van sortir un parell de nois a fumar a fora. El Guillem (a grito pelao): "Mireu, aquests nois han sortit a embrutar-se els pulmons!!!!" :-:) Uff! M'hagués fos allà mateix.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: vicky1983 » dv. nov. 22, 2013 9:07 am

nunus ha escrit: I fa dues setmanes, estàvem fent l'aperitiu a una terrasseta, i van sortir un parell de nois a fumar a fora. El Guillem (a grito pelao): "Mireu, aquests nois han sortit a embrutar-se els pulmons!!!!" :-:) Uff! M'hagués fos allà mateix.


jajaja m'ha fet riure molt el teu fill!! i aquesta anècdota es bonissima! a mi la meva filla també m'ho fa i se't queda una cara... jajaja
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::