dieta DUKAN

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
nones
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. des. 04, 2008 8:33 pm

dieta DUKAN

EntradaAutor: nones » dg. ago. 07, 2011 7:48 am

Bon dia!
Després de l'embaràs haig de perdre alguns kilos, molta gent em comenta que han fet la dieta Dukan però ningu m'aclareix que menga, que si el salvat d'avena,... algu l'ha fet i em pot ajudar a l'hora de donar-me la dieta i els menús, ... es que jo si no tinc una pauta sóc un desastre.
us ha funcionat?

petonets
Avatar de l’usuari
montpra
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

Re: dieta DUKAN

EntradaAutor: montpra » dg. ago. 07, 2011 9:20 pm

A mi tb m'interessa ...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
rampoina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dj. abr. 30, 2009 5:45 pm

Re: dieta DUKAN

EntradaAutor: rampoina » dl. ago. 08, 2011 8:33 am

La veritat funciona com totes les dietes si les fas bé, el problema l'efecte rebot que fa després quan la deixes perquè t'has tret tants aliments que et venen de gust tots jijji sort!!!!

El millor que podeu fer és anar a un dietista, nutricionista o menjar poc, sa i variat i fer exercici, el que sabem totes i no fem ;)
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: dieta DUKAN

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 11, 2012 2:57 pm

El primer que cal per fer aquesta dieta és llegi molt i molt bé el llibre. Sense això és impossible seguir-la. I no, no té efecte rebot si fas totes les fases com cal. El problema és que la gent es queda a la segona fase, un cop perduts els kg (que per cert no és una dieta gens ràpida, com alguns creuen) s'ha d'acabar la dieta segons les fases que queden. I evidentment, després no es pot tornar a menjar guarrades deliberadament. Però si no es fan totes les fases, sí, té efecte rebot.
És una dieta molt eficaç, lenta i dura, però s'ha d'anar alerta i fer-la al peu de la lletra. No és una dieta de la qual se'n puguin fer variacions, és molt clarapel que fa al què es pot i s'ha de menjar.

Això sí, i és molt important, només està indicada per gent que ha de perdre pes de veritat. És una dieta ignífuga... però si el cos no té greix afecta als músculs i altres teixits. Així que compte que es pot acabar a l'hospital!!!! Que si s'està prim i només s'han de predre tres quilets... no és la vostra dieta!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Avatar de l’usuari
NINI77
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

Re: dieta DUKAN

EntradaAutor: NINI77 » dj. ago. 29, 2013 9:36 am

Bon dia, jo vaig començar-la ahir. Per tant avu segon dia de la fase 1 i amb proteïna a tot drap!
A mi m'han deixat el llibre, i penso que és molt difícl fer-lo bé sense poder consultar.... T'explico el que vaig fer jo ahir: Esmorzar - formatge tipus burgos 0% materia grassa amb lonchas de pechuga de pavo i cafè amb llet desnatada. Dinar - Salmó fumat i gambes al vapor. Berenar- torta de salvado de avena amb ou. Sopar - 5 bastonets de surimi i pollastre a la planxa amb espècies, activia natural 0% materia grasa. I durant tot el dia molta molta aigua
A veure que tal.... A veure si t'animes i ens animem mutuament ;)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NINI77
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

Re: dieta DUKAN

EntradaAutor: NINI77 » dj. ago. 29, 2013 9:37 am

alfonsoicecilia ha escrit:El primer que cal per fer aquesta dieta és llegi molt i molt bé el llibre. Sense això és impossible seguir-la. I no, no té efecte rebot si fas totes les fases com cal. El problema és que la gent es queda a la segona fase, un cop perduts els kg (que per cert no és una dieta gens ràpida, com alguns creuen) s'ha d'acabar la dieta segons les fases que queden. I evidentment, després no es pot tornar a menjar guarrades deliberadament. Però si no es fan totes les fases, sí, té efecte rebot.
És una dieta molt eficaç, lenta i dura, però s'ha d'anar alerta i fer-la al peu de la lletra. No és una dieta de la qual se'n puguin fer variacions, és molt clarapel que fa al què es pot i s'ha de menjar.

Això sí, i és molt important, només està indicada per gent que ha de perdre pes de veritat. És una dieta ignífuga... però si el cos no té greix afecta als músculs i altres teixits. Així que compte que es pot acabar a l'hospital!!!! Que si s'està prim i només s'han de predre tres quilets... no és la vostra dieta!





Hola!!!! En algun moment l'has fet?? T'has mantingut en el pes fent el que ell diu a les 4 fases??
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: dieta DUKAN

EntradaAutor: terrassa5 » dt. set. 03, 2013 2:40 pm

Jo vaig fer la dieta Dukan fa 2 anys i genial, vaig perdre 10kg en 3 mesos sense passar gens de gana. Gairebé al final em vaig fer una analítica i estava perfecta.

Vaig fer totes les fases i res d'efecte rebot. Només aquest estiu he agafat 3kg però perquè m'he saltat totes les normes, no he pres el salvat d'avena diari i m'he fartat de gelats de xocolata tots els dies (entre moltes altres guarrades), així que és totalment culpa meva i hagués agafat el mateix pes si no hagués fet cap dieta. L'estiu passat em vaig portar més bé i el pes estava clavat.
Avatar de l’usuari
NINI77
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

Re: dieta DUKAN

EntradaAutor: NINI77 » dl. oct. 14, 2013 7:21 pm

Hola noies, doncs jo segueixo amb la Dukan i ja porto uns quants kilets? Com aneu les demés?
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::