El pas de llit de baranes a llit gran

Els hàbits de dormir de 1 a 3 anys.
Avatar de l’usuari
Jbp
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. jul. 13, 2011 2:04 pm

El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: Jbp » dl. ago. 12, 2013 9:35 pm

Hola noies, tinc un nen de 25 mesos, i ara fa 15 dies que l'hem canviat del llit de baranes al llit gran de 90. El cas és que fins ara, feiem la rutina de cada nit, conte i cançó i s'adormia tot sol dins el seu llit de baranes. Ara, amb el llit gran, co tinuem fent la mateixa rutina, però com que pot sortir, s'ha convertit en una festa d'anar i venir. Total que acabem cada nit i migdiada estirats amb ell mitja hora o una hora esperant que s'adormi...
Us va passar el mateix?
Gràcies per endavant noies!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: Tutty29 » dl. ago. 12, 2013 10:39 pm

Nosaltres fem collit, fa la migdiaa al nostre llit i cada dia m'estiro amb ell al seu costat fins que s'adorm i de moment no baixa de llit.
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: petitaemma » dl. ago. 12, 2013 11:07 pm

Entenc que vols que t'expliquin experiències o solucions per no haver-vos de quedar cada dia fins que s'adorm...
M'interessa, estem a punt de passar de bressol a llit i fins ara s'adormen soles, però em fa por el que dius que sigui la festa de sortir del llit mil vegades, a més són bessones i no tinc cap interés d'estirar-me (amb quina de les 2?) fins que s'adormin, ni de que s'esbarallin per la mama... Així que qualsevol opció que et donin de no haver-te d'estirar amb elles estaré atenta zz:-) zz:-)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: charito » dl. ago. 12, 2013 11:31 pm

No se on.vaig.llegir que era millor.esperar als 3 anys perque tenen mes assumit que es el seu espai i no se'n poden moure. Sigui per aixo o no nosaltres l'hem passat fa dos mesos i perfecte, no s'aixeca sino que em crida o demana permis per sortir, i aixo qe em temia les mil passejades perque es super mogut. Ara al mati quan es desperta si que ve pero perque el seu pare li ha permes. Aixo si triguem molta mes en dormir.... anims i sort!
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: jllt » dt. ago. 13, 2013 8:34 am

Doncs com sempre, segons la criatura: a casa nostra, el nen va passar del llit de baranes al llit de 90 als 18 mesos justos. Era un nen molt llarg i cada nit donava cops tremendos a les baranes (malgrat els protectors), per això vam fer el canvi. I bé a la primera, no va notar-hi cap diferència, en el sentit que va dormir des del primer dia la mar de bé. Si que després va tindre una etapa, curta, que es llevava una pila de vegades quan el posàvem al llit i abans d'adormir-se, però li va passar i no ho ha tornat a fer més. I ja té quatre anys. La nena, com que ha sigut molt més menuda, va passar al llit gran quan li faltaven un parell de mesos per fer els tres anys, i tampoc ens hi ha portat problemes.
Avatar de l’usuari
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: laurita6 » dt. ago. 13, 2013 8:57 am

nosaltres feiem collit i ara fara tres setmanes que dorm al seu llit gran soleta, el que fem es que la porta el seu pare perque si la porto yo no vol que marxi, fins que agafi la rutina i aleshores la portare yo, pero no baixa del llit, ens crida cuan es desperta per fer pipi o cuan ya es el mati.
Imatge
Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: pandora » dj. ago. 15, 2013 10:55 am

Hola noies,

la nostre petita ha fet 2 anys al juliol i esperem un germanet pel setembre. Vam comprar el llit gran i el vam muntar a l'habitació, deixant el bressol muntat perquè serà pel seu germà quan ja no dormi a la nostra habitació.
A la nena li va fer molta gràcia i deia que era el llit de grans i que el germanet dormiria al bressol, em trigat bastant de temps en provar de posar-la, ens faltava el matalàs, també ens feia mandra, ho em anat deixant, i l'altre dia quan vam dir que dormiria al llit gran es va posar ben contenta, però en arribar la nit i portar-la a l'habitació va començar a plorar i dir que no, amb un disgust!!! en braços del seu pare.
Suposo que l'hem cagat trigant tant, o deixant allà el bressol... el fet es que no em preocupa massa, perquè el germà encara estarà messos al moisés i si quan hagi d'anar al bressol encara dorm la nena doncs ja montarem un bressol de viatge, o el que sigui. Però no se com enfocar-ho, suposo que no està preparada...
a alguna li ha passat el mateix?
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: Takita » dv. ago. 16, 2013 12:09 am

Nosaltres el vam passar al llitet als 26 mesos, dies abans que naixés la seva germana i sí que és cert que els primers dies, per la novetat, s'aixecava del llit, però després ja no. Jo, m'estirava (i encara ho faig) amb ell per explicar el conte i, en acabat, s'adorm solet.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: Tutty29 » dt. ago. 20, 2013 9:15 pm

el meu nen fara 19 mesos i dorm amb nosaltres, dintre d'un mes ens mudem de pis i ja li montarem el llit a la seva habitació, esperem que vagi be.
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: El pas de llit de baranes a llit gran

EntradaAutor: pandora » dg. set. 01, 2013 9:04 am

doncs nosaltres continuem igual, vol dormir al bressol, no insistim gaire, ja el voldrà, el germà de moment anirà al moisés, i espero poder fer el canvi abans que ell necessiti el bressol, i si no és així doncs ja ens deixaran temporalment un bressol o comprem un baratet d'ikea, tampoc volem forçar el canvi.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::