EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

Universitat, oposicions...
Marta_86
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 10:55 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Marta_86 » dv. maig 24, 2013 12:41 am

miriam7 ha escrit:Ja estic matrículada.

Ara només falta entrar !!!

Jo he agafat el m02 i m06 del bloc 1 i el m03.

Inda, només soms tu i jo per aquí que ens matriculem ara ?


Aquestes asignatures són les que estic fent ara...bé, dissabte ja tinc els exàmens finals, ja veure'm com em surt! De moment, hi ha molta teoria, molts conceptes...el que m'agrada és la part pràctica de dissenyar activitats, bé, si tens dubtes, ja saps, pots preguntar!
miriam7
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 08, 2013 6:50 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: miriam7 » dv. maig 24, 2013 9:44 am

Hola

Moltes gràcies Marta, abans dels dubtes falta que entri jejeejejej ...... Bueno si no entro no em tocara més remei que anar a la ucoc, però val un paston i a sobre només és a Barcelona els examens. Espero entrar al IOC.

Que tinguis molta sort als examens Marta aquest disapte !!! : lasito : :globus:
Marta_86
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 10:55 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Marta_86 » dg. maig 26, 2013 8:31 pm

Moltes gràcies i molta sort per a tu també!
miriam7
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. maig 08, 2013 6:50 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: miriam7 » dc. juny 12, 2013 3:44 pm

Que bé he entrat, espero trobar gent per aqui que començi també el setembre pk ens puguem ajudar entre tots. :--/) :--/) :--/)
Avatar de l’usuari
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Ponchan » dc. juny 12, 2013 9:39 pm

Jo no havia entrat mai en aquest apartat!! Jo tambe estidio educacio infantil per l'Ioc!!
Que tal ha anat el semestre?? Jo m2b2, m4b1, m9 i m7 TOOOOOOT APROBAT!!!!

Ànims a les q començeu!! Qualsevol cosa ja sabeu!!

Ens llegim!
Imatge
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Inda » dj. juny 13, 2013 1:57 pm

Hola!!! Jo també he entrat!!!!!!

Ara només falta pagar la matrícula i al septembre a estudiar!!!!

Ens anem dient!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Marta_86
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 10:55 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Marta_86 » dj. juny 13, 2013 7:12 pm

Enhorabona a les que heu entrat a l'IOC!!!!! Jo també ho he aprovat tot, estic molt contenta! Al setembre faré: M02B2 , M06B2 i M07!
silvia9
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 3:50 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: silvia9 » dt. jul. 23, 2013 3:56 pm

hola, me presento, soy Silvia de Reus tengo una niña de 6 añitos y un niño de 3 añitos y por ffin me he decidido a estudiar lo que siempre me ha gustado, me he matriculado este año en e.i. a través de la ioc. Me ha hecho una ilusión tremenda encontrar este post, ya que estoy bastante pez y me encantaría leer experiencias de otras mamas que están estudiado o ya han terminado, tb me gustaría contactar con mamis que empiecen en septiembre para poder compartir dudas y trabajos!!!

Un saludo.
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Violeta » ds. set. 28, 2013 9:46 pm

Hola noies!

Acabo de trobar aquest post remenant pel sp...jo no estudio per la Ioc, jo he començat 2on en un centre concertat, amb classes presencials de 8 a 13.30h. Després d'estar 3 anys a l'atur i veient com treballaven les educadores de l'escola bressol del Jan em vaig decidir a estudiar això, convençuda que és el que vull fer "de gran", que ja en tinc 35!!
L'any passat vaig començar al setembre amb el Jan que tenia 2 anys i mig i la Bruna 5 mesos (traient-me llet abans de marxar a classe :content: ), la veritat és que vaig tenir moments molt durs, de voler plegar, molts plors, nervis i discussions...però també va ser molt interessant, les professores em van tractar súper bé, m'ho vaig passar de conya i vaig treure les millors notes de la meva vida! A l'estiu he fet les pràctiques (genials!) i ara he començat segon, que costa una mica tornar a agafar el ritme però veig la llum al final del túnel, i més quan tinc feina gairebé assegurada en una escola amb una metodologia fantàstica.
Ben bé que no puc demanar més!
Si necessiteu info d'alguna cosa de primer m'ho dieu! :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
crisdal
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. set. 12, 2012 7:12 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: crisdal » dt. nov. 04, 2014 8:54 pm

Bona tarda a tothom i totdon!

Finalment m'he decidit i em matricularé al IOC del Grau Sup. Educació Infantil al següent semestre. Quina il.lusió!!

Com que m'he quedat a l'atur, he aprofitat per baixar-me tot el material del web i començar a llegir. De totes maneres, no sé pas com diferenciar el Bloc 1 del Bloc 2 en les següents assignatures:

- Didàctica de l'Educació Infantil
- Autonomia Personal i Salut Infantil

Algú em podria ajudar si us plau?? On és la separació dels blocs?

D'altra banda, sabeu quins treballs s'han de presentar d'aquestes assignatures?? Com que estic embarassada i surto de comptes a l'abril... m'agradaria avançar el màxim possible ara que puc!

Moltíssimes gràcies per avançat!

Salut!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Boniqueta » dv. nov. 07, 2014 2:17 pm

Hola crisdal, jo també em matricularé ara per tant serem companyes d'estudi!! També m'he estat mirant una mica els apunts i tinc alguns dubtes.....algú sap si els apunts de cada mòdul ens els envien físicament a casa o bé com que ja estan penjats a la web cadascú si vol s'ho pot imprimir i ja està?
I això que demanes jo tampoc ho sé veure...suposo que quan comenci el curs ens ho explicaran. Mentrestant a veure si algú per qui ens ho pot anar avançant!!
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. nov. 07, 2014 8:12 pm

Bones!!

Les matèries que estan dividides en blocs ho diu dient bloc 1 i bloc 2.... Autonomia es fa en un únic semestre, Didàctica hi ha bloc 1 i bloc 2... I no es pot fer la 2 si no es té aprovat el bloc 1.
De memòria, les matèries que estan separadees per blocs són M02 Didàctica, M04 Joc, M05 Expressió i M06 Desenvolupament Cognitiu.
La resta, són matèries semestrals.

Els materials els envien a casa, després a la web els pots descarregar en pdf.

Jo estic en el meu 5é semestre (m'ho estic agafant amb calma), i ho recomano molt, és una molt bona manera d'estudiar.

Ànims!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Boniqueta » dl. nov. 10, 2014 7:23 am

PetitPrincep79 moltes gràcies!! Aquest dijous comencen les matrícules, a veure si hi ha sort!!
En les indicacions per fer la matrícula diu que es pot aportar la nota de l'expedient acadèmic amb escala de 1 a 10. Jo tinc l'expedient acadèmic de la carrera amb la nota final però és amb escala de 1 a 4, sabeu si serveix igualment?. Vaig enviar un correu al IOC per preguntar-ho però no m'ho van acabar de contestar.....
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. nov. 10, 2014 7:50 am

Jo vaig haber d'anar a la Universitat a que em fessin la reconversió de nota. Va ser un moment i no vaig haber de pagar res.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Boniqueta » dl. nov. 10, 2014 3:43 pm

Bufff PetitPrincep79, les coses deuen haver canviat molt.....per tal que em canviin l'escala de la nota mitjana (de 1 a 4 passar-la de 1 a 10) em cobren 27€!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Mida » dg. nov. 16, 2014 3:28 am

Hola noies!

Mireu quina hora és i sense poder dormir donant voltes al cap pensant si apuntar-me al IOC a fer Educació Infantil. He vist el títol I he dit "si és el mateix que em pregunto jo! " ;-))) ( tinc 32 anys )

Prunaensucrada em sento molt identificada amb tu perquè també vaig fer educació social, tinc un nen que va fer un anyet al setembre I des que va néixer que em pregunto perquè no vaig fer educació infantil ?-)

si em matriculo el problema que veig (a part dels diners ja que no tinc feina I l'atur se'm va acabar molt abans de l'estiu :ufs: ) és que el petit no va a l'escola bressol aquest curs i amb ell a casa tampoc em deixa fer res....només tinc la poca estona que dorm durant el dia (això si dorm) que és ben poca jujujuju.

Per altra banda volia preguntar si sabeu com funciona el tema de convalidació d'assignatures...suposo que hauria d'anar presencialment amb l'expedient acadèmic....

Boniqueta t'has matriculat?
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Boniqueta » dg. nov. 16, 2014 9:31 pm

Mida si, ja m'he matriculat. Bé, he fet la preinscripció....no em podré matricular fins que no em diguin que he entrat. Vaig portar tota la documentació a un centre de suport i està tot correcte. Ara fins el dia 16 de desembre no sabré el que.....(espero que si). Pel que fa al tema de convalidacions, em sembla que després del periode de matriculació s'obre un període per fer convalidacions, però no n'estic segura. No crec que em convalidin res (a part d'una part del mòdul 10 per ser llicenciada). Jo també m'he arrepentit moltes vegades de no haver fet educació infantil o magisteri i en canvi vaig fer Química. Total per treballar en una cosa que poc té a veure......Per això finalment m'he decidit a fer-ho. Segurament lo complicat vindrà després per trobar feina d'educadora però almenys m'hauré tret l'espina clavada.
Si et serveix de consol jo tinc 36 anys, tinc una nena de 16 mesos i treballo a jornada complerta. Per tant tampoc em queden moltes estones per estudiar, de manera que ho hauré de fer a les nits!!
Anima't si realment és el que vols!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Mida » dt. nov. 18, 2014 2:20 pm

Boniqueta que bé que ja has fet la preinscripció! veig que també tindràs poquet temps per estudiar però quan un té ganes de fer alguna cosa val la pena intentar-ho! segur que sí que entres :)

He vist que tinc fins el 25 de novembre per decidir-me...gràcies pels ànims!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Boniqueta » dc. des. 17, 2014 7:41 am

Una estudiant més al IOC!! Finalment m'han acceptat al CFGS d'Educació Infantil i al gener faig la matrícula :p-) :p-)
Mida al final què vas fer? et vas preinscriure?
Imatge
crisdal
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. set. 12, 2012 7:12 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: crisdal » dj. gen. 08, 2015 12:32 pm

Bon dia i Bon Any!

Felicitats per la resolucions favorables. En el meu cas, com que es tracta d'una readmissió, no sabré el resultat fins el 5 de febrer... uix que es farà llarga l'espera! La qüestió és que vaig matricular-me d'una assignatura fa temps, però al final no m'hi vaig posar i ara consto com a antiga alumne i m'han de readmetre per poder tornar a cursar els estudis. Algú està en la mateixa situació?

PetitPrincep79 ens podries orientar sobre els exàmens finals? Són tipus test com els de les Autoavaluacions que hi ha penjats al web del IOC o també hi ha preguntes de desenvolupament? M'he estat mirant el material i, encara que la matèria no és complexe... sí que n'hi ha molta! I a aquestes alçades he perdut una mica l'hàbit d'estudiar. Suposo que l'embaràs també influeix... ☺️

Merci!!

Una embarassada de 26 setmanes : :-()) :cnen:

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::