Escoles bressol privades a Girona

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dv. juny 08, 2012 9:57 am

Pitisu
No en conec cap de sta Eugènia, de Salt sé que el carrilet està molt i molt bé!!!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: sivi » ds. juny 09, 2012 8:17 am

Pitisu, tinc una amiga que porta la nena a la caseta dels infants II i n'està molt conetenta.
De l'estel no n'he sentit gaire res, sols que aquest curs tenien 8 nens en tota l'escola!!!no se si es bona senyal això.
L'esquirol te bona pinta, sembla acollidora i les noies que hem varen atendre a mi eren molt simpàtiques, però d'això ja en fa temps!
A mi la del bolet no hem va agradar gens, era molt fosca i els amos una mica antipàtics.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
miula
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:08 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: miula » dt. juny 12, 2012 7:16 am

Jo us recomano sens dubte el sol solet c. Carme. L'ambient es molt familiar i fan moltes coses. Tenen cuina pròpia i pati gros.
Bolquers els portes tu, però jo ho prefereixo xq en moltes q els donen cada setmana canvien d marca segons les ofertes i com tinguis un nen amb pell sensible... Etc jo prefereixo portar els q a mi em van bé! Aneu-hi a informar-vos i us aagradarà es nota q tenen experiència de da molts anys!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NidiaGi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: NidiaGi » dj. jul. 12, 2012 2:53 pm

Bones

La nostra peque va a Salt als Pirulets, la vam portar allà perquè els nostres nebots hi van anar i teniem bones referències. Els horaris els esculls tu ja que son totalment flexibles ja que es guarderia i ludoteca. El menjar es de escolarest però la veritat es que molt bé ja que per els més petitons les mestres fan la barreja depenent de què poden menjar i què no.

Els panyals i tovalloletes els portes tu

La nena hi va sempre contenta i es tira als brassos de les senyoretes inclús quan al vaig a buscar sovint no vol venir amb mi :-(( :-(( :-(( :-(( jajajjajajaja el cert es que estic molt i molt i molt i molt contenta. Pera mi la millor referència és aquesta ahhh i de tant en tant al nena em surt "maqueada" amb cuetes, maquillatge de cara.... jajajajja a vegades juguen amb els que son més grandets a pentinar els petitons... jajajajjaja us poso una foto de al sortida de guarderia un dia que va sortir amb cuetes jijijijijiji

Les senyus molt carinyoses i amb moooooooolta paciència. >.-<: >.-<: >.-<:

L`'únic pero es que no tenen pati però com que a la part del darrera hi ha un jardí i al costat tenen parques tancats amb valla fan miniexcursions sovint, es fàcils veure'ls al parque del costat o per el darrera <:-) <:-)

Que vagi bé
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dv. jul. 13, 2012 8:21 am

Eii pitisu! Sisisi el carrilet de Salt és Pública!!!!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: floreta26 » dj. abr. 11, 2013 2:24 pm

Torno a pujar aquest post pq ja ha arribat la primavera...i comença època de buscar llar!

Avui he anat a:
Petit princep (no m han ni fet passar, m han ates al pati pq m han dit que era "hora punta"; hi he de tornar la setmana q ve.

Pandara: m han atès bé, ja sé q éscareta...caldrà veure si s ho val!

Ninots: m ha agradat tot menys el mini pati a bord i les marfegues a terra x dormir.

Cel blau: pati molt xulo...em tira una mica enrere tot aixo q dieu que en parlen tan malament :(((

Ralet ralet: m han dit q x bessons m ho arreglarien. Hi torno dilluns!

Si algu te cap comentari, per petit q sigui, li agraire eternament!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dj. abr. 11, 2013 2:35 pm

Ei floreta!! Jo nomes et puc dir q Cel Blau està molt bé! El meu peque hi va i estic contenta! No del tot... Pero coses lin trobaras a totes!!!! Lo de q en parlen malament es veritat pero la gent parla malament de totes!!!! Jo si fos de tu em guiaria pel q veies i no pel q et diguin o sentis!!! Ànims! Jiji!! Ja ens explicaras per quina et decideixes!!!!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: mishka » dv. abr. 12, 2013 8:46 pm

Perquè dieu que el Cel Blau no??
(potser ha desaparescut el comentari o sóc molt cateta i no ho trobo)

Jo n'he mirat algunes, i entre el Teypi2, el Ralet-ralet, el petit Lord i el Ninots, em quedava amb el Cel Blau...

Ara m'heu deixat intrigada....
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: floreta26 » ds. abr. 13, 2013 10:37 am

Mishka, en algun post he pogut llegir q les directores del cel blau (mare i filla) son una mica "sargentos" -cito textualment- i q hi havia mestres q criticaven aquesta llar (!!!???!!!) . Ningu, pero, ha concretat res mes. Es complicat, pq a la q furgues una mica, de totes n'expliquen histories...

Jo la setmana q ve tinc hora per veure'n unes quantes amb mes calma, ja us diré què m'han semblat!
ImatgeImatge
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: novella » ds. abr. 13, 2013 8:39 pm

No sé si us queda ben situada, però nosaltres el portarem a la Querubí, a c/ bonastruc d porta. Comença aq dilluns. Ens n'havien donat molt bonrs referències i quan vem anar a conèixer l'espai i les educadores en vem sortir amb molt bones sensacions!! Tenen web, si voleu fer una ullada: querubi.cat.
Ja us explicare q tal nosaltres!!
Imatge
Imatge
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: floreta26 » dl. abr. 15, 2013 8:22 pm

Merci nesbb!!! Ja la conec! A mi em cau una mica lluny :-(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
NidiaGi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: NidiaGi » dc. abr. 17, 2013 3:08 am

Del 22 al 26 d'abril preinscripcions a la llar d'infants municipal de Riudellots de la Selva per a P0 (nascuts o que naixeran al 2013, incorporació a partir dels 4 mesos),
p1 i p2.
Equipaments nous , amb un gran pati i 5 educadores.

www.riudellots.cat


No es sols per gent del municipi... i està molt ben comunicat ;)
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: floreta26 » dv. abr. 26, 2013 2:48 pm

Be, ja m'he fet la patejada x totes les llars i les q d entrada m han agradat mes son la pandara (pero moooolt cara), la cel blau i el ralet.

La ninots em van agradar les instal-lacions i les noies pero vaig veure el pati una mica fred, a la teypi igual, era com una terrassa de rajol.

El q no tinc son referencies...a veure si algu s'anima i me'n diu alguna cosa, d aquestes tres!
ImatgeImatge
macgirona
Entrades: 4
Membre des de: dl. maig 06, 2013 1:28 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: macgirona » dt. maig 07, 2013 10:07 am

novella ha escrit:No sé si us queda ben situada, però nosaltres el portarem a la Querubí, a c/ bonastruc d porta. Comença aq dilluns. Ens n'havien donat molt bonrs referències i quan vem anar a conèixer l'espai i les educadores en vem sortir amb molt bones sensacions!! Tenen web, si voleu fer una ullada: querubi.cat.
Ja us explicare q tal nosaltres!!


Hola Novella!!
he vist que volies portar el teu nen a la Querubí, que tal?? N'esteu contents? I les educadores?
Jo estic mirant guarderies per portar-lo al setembre que tindrà 5 mesos, però tinc dubtes de quina escola bressol triar...
M'he mirat la Caseta (car com el foc però tothom me n'ha parlat bé) i la Querubí que no fa mala pinta però m'agradaria que algú me'n doni la opinió.
Merci!!!
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: laiaf3 » dt. maig 07, 2013 12:48 pm

Hola, per la zona que veig que parleu, jo vaig portar el meu primer fill al Petit Princep,
i no em va agradar gens, sobretot quan va anar passant el temps, i no el vaig canviar l'ultim
curs pk ja tens el nen acostumat a anar allà, però el segon no el vaig portar allà ni boja.
Us haig de dir que hi ha gent que si que ha portat el segon fill allà, però bé, per costum,
hi ha gent que van treure el seu d'allà, que el que deien inicialment era per problemes
econòmics... però..... A la classe del meu fill van arribar a ser 25/26 nens, una bojeria!
Quan buscava guarderia fa 4 anys, vaig anar dos vegades al Petit Lord, i no em va agradar
gens veure com tenien els 3 o 4 nens que quedaven, pero hi ha gent que els porta allà per
tema horari. Jo també he hagut de portar els bolquers per ambdós nens, i jo no hi veig
cap mal amb aixó, i tovalloletes. No t'en puc recomenar cap, per sort, el segon fill m'ha
entrat a l'escola bressol pública, i estic encantada, i aixó que ha plorat des del setembre
al febrer, però jo estava molt tranquila. La búsqueda d'escola es un mal de cap la primera
vegada! Ànims!
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: novella » dt. maig 07, 2013 8:22 pm

Hola macgirona!! El meu xic fa un mes q va a la Querubí i n'estem molt contents. D'entrada, tot i q preferiria q no hi hagués d'anar, em kdo tranquila deixant-lo allà. Les educadores són molt dolçes amb el petits i els tracten molt bé! La guarderia és oberta als pares i això està molt bé! El meu home, algun dia q ha plegat d'hora li ha donat el dinar ell allà mateix!! Hi ha un dia a la setmana q hi va un noi a tocar-los la guitarra!! Tenen cuinera pròpia q els fa els àpats... Jo te la recomano. Crec q tracten als petits amb amor i respecte, els abraçen, els mimen i els atenen quan ploren. Per mi això és crucial. Tenen web, x si vols mirar: www.querubi.cat
Imatge
Imatge
macgirona
Entrades: 4
Membre des de: dl. maig 06, 2013 1:28 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: macgirona » dc. maig 08, 2013 9:09 am

Moltes gràcies per donar-me'n la teva opinió novella! Seguiré investigant i a veure quina triem al final...
Fa una pena deixar el petitó ...segur que ho passaré pitjor jo que el nen!
:)

Salut!!!
napbufa
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 22, 2013 1:25 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: napbufa » dc. maig 22, 2013 1:28 pm

Nosaltres el portem al Teypi2 i n'estem molt contents. Les professores són molt maques i a ell se'l veu molt feliç, que és el més important.
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: mishka » dg. maig 26, 2013 4:35 pm

Doncs jo he mirat:
L'Olivera: pública i la millor amb diferència. Es una ESCOLA bressol i no una guarderia. Nova i amb molt d'espai. 77 nens i 8 educadores!
Garbí: pública i fantàstica també. Estil Olivera. A mi em cau lluny.
Ninots: bé, però pati de paviment ceràmic (sense sorra ni arbres, ni res viu), amb les joguines fora sota pluja o vent i fent-se malbé (bastant deixat tot). Ah i orientat a nord.
Cel Blau: la millor darrera l'Olivera. Pati xulo de pedretes però també orientat a nord. Careta. A mi tothom me n'ha parlat super bé.
Teypi2: Pati ceràmic i també a nord. No tan cara com el cel blau. Les aules que donen al carrer tenen grans vidres i són fredes de cullons. El menjador també dona al carrer.
Petit Lord: no te pati i és molt fosca. Fa pudor de resclusit. Ara, la jefa és infermera, i en cas d'urgència sabrà què fer i no perdrà els nervis.
Pandara: pati super xulo, amb hort, una gran figuera... SI entren els bolquers i també és la més cara. Personalment, no m'agrada la metodologia que fan servir, però seria llarg d'explicar.
Pipes: la més barata.
Totes aquestes tenen cuina pròpia.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Escoles bressol privades a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dg. maig 26, 2013 4:38 pm

Mishka a la Garbí porten càtering.... No tenen cuina propia!!!!
Imatge

Imatge



PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::