Ocurrències divertides !

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: glorieta » dg. gen. 20, 2013 12:49 pm

La primera que poso d'en Pol, 3 anys i 2 mesos.
Estavem dinant fa uns dies i en els postres em diu:
- mama, d'on venen les pomes?
- Doncs d'un arbre que es diu pomera
- I les peres?
- Doncs d'un arbre que es diu perera
(Aqui he de dir que estic donant el pit a en Jan)
Ell menjava un iogurt i em diu:
- I els iogurts?
- Doncs de les vaques, de la llet que tenen en fem el iogurt.
Em mira tot sèrio i em diu:
- Mama, ets una vaca????
Jo no sabia si riure o plorar!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: entrerius » dt. gen. 22, 2013 4:17 pm

boníssims aquets petitons :love:

una d'avui:
- mama, vull volar fins al menjador, l’habitació i per tot arreu (des de petit sempre l'he agafat en braços per "volar")
- ja et fas gran i cada cop peses més i costa més volar... però si vols podem tancar el ulls podem aixecar els braços i volar els dos alhora.....
- vale, a l'hora i mitja! (amb una cara d’emoció increïble)
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nuscka » dt. gen. 22, 2013 4:28 pm

avui en tinc una del gran!

em pregunta, mare, em pots explicar per que els cotxes tenen tans llums i de colors diferents?
i jo tot didàctica:

mira els blancs serveixen per veure-hi quan és de nit,
els vermells serveixen per avisar al cotxe de darrere que estàs frenant,
els taronges, si engegues el de la dreta vol dir que vols girar a la dreta,i el de l'esquerra vol dir que vols girar a l'esquerra

" mare mare! jo en se un! que si posen els dos taronges a la vegada vol dir que el senyor ha marxat i ha deixat el cotxe al mig de carrer!"


>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

doncs fill, de fet... si que vol dir aixó!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: edae » dc. gen. 23, 2013 4:58 pm

No sé com, ens hem posat a parlar de St Jordi, i en Pau ha començat a dir que seria un cavaller i que tindria una espasa.
Després ha dit que ell i el papa serien uns cavallers grans i matarien el drac.
I jo li pregunto: i la mama què serà??
Resposta: tuuuu...... un conillet petit ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: entrerius » dc. gen. 23, 2013 5:00 pm

neujor:-) neujor:-) edae ja m'imagina la teva cara... i la princesa??????? neujor:-) neujor:-)
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: edae » dc. gen. 23, 2013 5:02 pm

Ah, no, princesa no!!! Jo em pensava que em tocaria ser el drac!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Danu » dc. gen. 23, 2013 5:04 pm

edae ha escrit:No sé com, ens hem posat a parlar de St Jordi, i en Pau ha començat a dir que seria un cavaller i que tindria una espasa.
Després ha dit que ell i el papa serien uns cavallers grans i matarien el drac.
I jo li pregunto: i la mama què serà??
Resposta: tuuuu...... un conillet petit ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)


:content: M'ha encantat... jajaja
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Alesta » ds. gen. 26, 2013 8:36 am

La setmana passada vaig parir a st. joan de deu i la meva filla (2,5anys) ens va venir a veure. Esta obsessionada amb les princeses i en aixo q va entrar una monja a prendrem la pressio i la meva filla tota contenta es posa a cridar: "mami, una princesa!!!!! una princesa!!!!" tots ens moriem de riure! inclosa la monja... jeje
i seguint amb el tema princeses... totes les esglesies o ermites q veu ens diu q son castells de princeses...
jeje
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nuscka » ds. gen. 26, 2013 5:14 pm

entre el conillet petit i la princesa, m'estic fent un bon fart de riure! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: cross_13 » ds. gen. 26, 2013 5:26 pm

nuscka ha escrit:avui en tinc una del gran!

em pregunta, mare, em pots explicar per que els cotxes tenen tans llums i de colors diferents?
i jo tot didàctica:

mira els blancs serveixen per veure-hi quan és de nit,
els vermells serveixen per avisar al cotxe de darrere que estàs frenant,
els taronges, si engegues el de la dreta vol dir que vols girar a la dreta,i el de l'esquerra vol dir que vols girar a l'esquerra

" mare mare! jo en se un! que si posen els dos taronges a la vegada vol dir que el senyor ha marxat i ha deixat el cotxe al mig de carrer!"


>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: aquest nen aprovará la teorica del carnet de conduir a la primera!!!

doncs fill, de fet... si que vol dir aixó!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: entrerius » dl. gen. 28, 2013 11:18 am

edae ha escrit:Ah, no, princesa no!!! Jo em pensava que em tocaria ser el drac!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)


neujor:-) neujor:-) :ok: :ok: vale, vale!!! .... ja veig que això de ser princesa ha passat a la història neujor:-) neujor:-)

El meu fill sempre juga a "salvar princeses" del drac... pobret... li deu semblar que és una missió molt honorable, però encara no se n'ha enterat que les noies d'avui ja no volen ser princeses salvades per herois...

Efectivament. L'altre dia estaven jugant amb una amiga i el pare d'ella a lluites. El pare havia agafat a la seva amiga i aquesta no es podia escapar. Al meu fill de seguida li va sortir la vena heroica i mentre corria en direcció al malfactor anava cridat: "tranquil.la Martina, ja vinc a salvar-te" i la Martina li va deixar anar un "deixa....no vull que em salvis!!!" neujor:-) neujor:-) el pobre fill es va quedar una mica sorprès de que no pogués fer el seu paper de príncep meravellós salvador de princeses, però va continuar atacant al vilà. A l'estona la nena cridava: Omar, ajuda'm!!! neujor:-) i “raudo i veloz” es va llançar contra el pare de l'amiga i entre els dos van aconseguir sortir-se'n neujor:-) neujor:-) :ok:
Van estar una bona estona atacant per partida doble i ajudant-se mútuament per vèncer el pobre pare que va acabar ple de cops de punys, clavades de colze i cops de genolls en parts nobles.....
Els temps canvien :content: ara cooperen! :ok:
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nessy » dl. feb. 04, 2013 8:45 am

Ahir li dic al gran (5 anys):

jo - un ocellet m'ha dit que has vist la tieta
ell- mama, no diguis mentides, els ocellets diuen piu piu, no parlen!

Sip, sóc una mentidera i un mal exemple pel meu fill :-o00m
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Ponioleta » dc. feb. 06, 2013 12:33 pm

El meu fill ahir estava en plan "tonta i tonto" tota l'estona.

Va haver-hi un moment que em diu:
-anem a dormir, tonta
I jo li contesto:
-no em diguis tonta
I em diu:
-anem a dormir, persona Júlia xx:-D xx:-D xx:-D
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: edae » dc. feb. 06, 2013 4:27 pm

El teu nen és genial! neu:-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: entrerius » dj. feb. 07, 2013 10:36 am

Ponioleta ha escrit:El meu fill ahir estava en plan "tonta i tonto" tota l'estona.

Va haver-hi un moment que em diu:
-anem a dormir, tonta
I jo li contesto:
-no em diguis tonta
I em diu:
-anem a dormir, persona Júlia xx:-D xx:-D xx:-D


neujor:-) neujor:-) :love: :love:
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: MARUXA » dj. feb. 07, 2013 1:08 pm

Quin fart de riureee!!! Entre les princeses vàries, els conillets, "bona nit persona Júlia", "mama, ets una vaca?" "d´aquí una hora i mitja". Ostres, res per pujar l´ànim com llegir una estoneta aquest post, és fantàstic jajajaja!!
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!
Avatar de l’usuari
crislanena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: crislanena » dl. abr. 08, 2013 12:23 am

Noies! Aquest post és genial, sempre em passe per veure novetats però fa temps que no s'actualitza i de segur que no.és per falta d'ocurrències dels vostres petits.
;-)
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Avatar de l’usuari
Carme-it
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Carme-it » dl. abr. 08, 2013 4:34 pm

noies,

faig un parell d'aportacions.

Aquesta setmana hem tret el bolquer a la nostra filla, i ahir parlavem per telèfon amb el pare (que és de viatge) i li diu: "pare, mira amb calcetes" s'abaixa els pantalons i es posa el telèfon a davant les calcetes. Quin fart de riure que em vaig fer!

una altra de fa un parell de setmanes, anavem amb el seu pare a comprar el pa, i el seu pare li diu "mira a dreta i esquerra del carrer per travessar per veure si venen cotxes" i així amb tots els passos de vianants... arriben amb un altre que el carrer fa pujada i el seu pare li diu "mira amunt si venen cotxes" i ella mira enlaire (cap amunt, al cel)... és que és lògica aplastant... vaig riure molt quan m'ho va explicar.

apa, que són molt divertits!! :b-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Raqueleta » dl. abr. 08, 2013 4:39 pm

Heu vist Rapunzel?
La dolenta, Madre Gothel, li canta una cançó quan ella li demanda de sortir per veure les llumetes, la cançó diu que és perillós i bla bla bla i tota l'estona va dient "Madre sabe más".

Algun cop quan li he dit alguna cosa a la Clara i ella no m'ha volgut fer cas i després ha vist que jo tenia raó (per exemple, fer pipi quan es lleva al matí -ella deia que no en tenia-), enlloc de dir-li "Veus com tenia jo raó?" per fer conya li he cantat "Madre sabe más".

L'altre dia la Clara, que la sap llarga, em va contestar cantant "Hija sabe más". :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
MARUXA
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:33 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: MARUXA » dl. maig 27, 2013 2:23 pm

Raqueleta ha escrit:L'altre dia la Clara, que la sap llarga, em va contestar cantant "Hija sabe más".

:r) :r) :r) !!!!! quina bitxetaaa!! jajajajaa!!!

El nostre petit és moooooooooooooolt llaminer, haig de reconèixer que jo també, l´altre dia vaig comprar un pack de tres d´ous Kinder (mmmmmmmmmmmh!!!) i li vaig donar un per ell i un per mí. al cap d´una estona em va demanar "i l´altre quan m´el donaràs?" i jo "d´aquí a un temps, no podem menjar aquestes coses cada dia" i respon mentre se n´anava "d´acord, quan es mori el papa! :r) juaaaaa!!! em va fer molta gràcia. El Maruxo estava a l´ordinador i vaig anar a explicar-li i li vaig dir "yo de tí me cubriría las espaldas" :r)

Una altra, ja fa un temps que el nostre petitó sap com va la reproducció humana, gràcies en part al vídeos de "el cuerpo humano", ja sé més vells que anar a peu, però li encanten!!!. Total que em va començar a fer preguntes i poc a poc li vaig anar explicant com funcionava el tema. L´altre dia em vaig trobar amb un conegut que aca baven de tenir un nen. jo portava al Roger en braços i parlava amb l´home de què tal havia anat el part etc etc. De cop i volta el Roger salta "el que passa és que tú has ficat el penis dins de la vulva i heu ft un nen, i ara ja ha nascut per la vulva" I jo, sí Roger exacte, així és. L´home es va quedar callat reflexionant (em va semblar una eternitat mentre jo deia tota natural "sí exactament") i després va riure, reia i eem mirava a mí i a ell. em va fer gràcia, quins tabús que tenim els gans.
Imatge
Roger, ets la nostra alegria!!

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::