Escriure missatges sense contingut..

Novetats, notícies, normes del forum...
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: edae » dj. nov. 15, 2012 4:18 pm

Si creus que "és una pallissa" no sé què hi fas al SP
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: NyiNyi » dj. nov. 15, 2012 5:25 pm

Bones Txell! com aneu? que fa la peque?
Ostres, doncs jo penso que 100 són molt pocs! si vas escrivint a posts que t'interessen, que venint d'un fòrum de pares/nens per mi n'hi han molts amb els mil dubtes que tinc, de seguida hi arribes.

Un petó!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Txell-Jose Luis
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dj. set. 29, 2011 8:05 pm

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. nov. 15, 2012 7:07 pm

Hola Nyinyi!!!

Paula està maquissima!! (que haig de dir jo...) És molt bona.. el que portem pitjor son les nits que es lleva de 5-6 cops però amb paciencia ho aconseguirem!

I tu com estas? Tot bé?? Perdona però no ho recordo.. que vas tindre un petit o una petita.. el meu cap no sé on para de veritat..

Crec que no em vaig expressar gaire bé en el missatge anterior.. volia dir-ho en el sentit que ara em falten hores al dia entre la Paula i porta la casa.. ara torna a demanar que estigui per ella i no vol estar soleta.. Per això em fa muntanya amunt arribar als 100 però ho aconseguiré!! Al Guia Nupcial no vaig tindre problemes per arribar-hi però aqui em costara una mica més!

Petonets Nyinyi!!
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: roxer » dj. gen. 24, 2013 3:48 pm

edae ha escrit:Si creus que "és una pallissa" no sé què hi fas al SP


home, es una pallissa perque a vegades no saps ni que escriure, jo ho entenc, perque em vaig registrar ahir i crec que mai arrivaré als 100 missatges.

si un home/done que busca fotos de nens (jo de moment ni sabia que n'hi havia.. i tant aqui com a guianupcial mai he possast una foto meva ni del meu home i tant i menys posare de la meva filla) perque ningu sap qui está darrera del pc, i aquesta persona que vol veure les fotos que vas possant potser que sigui una persona amb 5mil missatges que aparentment es una bellisima persona .. no sé si em estic explicant be...

que per cercar cosses especifiques de nens com es el meu cas que estic interesada en comprar un cotxet i explicar les meves experiencias amb em embaras, no hi ha gaire forums, i mes que siguin de aqui a prop.
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
fiona84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 10:38 pm

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: fiona84 » dl. feb. 25, 2013 6:03 pm

A mi tambe m'està costant molt arribar als 100 xro ho trobo molt be ja q hi ha molt tafaner!!
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: roxer » dj. feb. 28, 2013 6:48 pm

tu ja has arribat, viciosa! xD
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
yolandaaom
:: gosset
:: gosset
Entrades: 490
Membre des de: dg. des. 09, 2012 12:59 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: yolandaaom » ds. març 09, 2013 10:42 am

Bones no tots els comentaris sumen no? Quan escrius varis misatges dins la mateixa sessio no? A mi m esta costant pero m encanta aquest foro sobretot ara que estem a punt de veure els nostres Nens i nenes i estem tot@s a l expectativa dels parts i qui es la próxima jeje :p-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6055
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: Toni » dt. abr. 09, 2013 12:45 pm

:-:) :-:) :-:) ...sumen tots els missatges tots, sense excepció ;-)))
Avatar de l’usuari
roxer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
Ubicació: baix llobregat
Contacta:

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: roxer » dj. abr. 11, 2013 12:45 pm

a no ser que siguin esborrats.. :P (nomes 3 mes per les 100!! yuhuuu!!)
Mamá que captura momentos...

https://junefotografia.mypixieset.com/
GironinaNovata
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: ds. abr. 20, 2013 5:07 pm
Ubicació: Girona

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: GironinaNovata » dj. maig 09, 2013 8:37 am

Doncs la veritat que trobo aquesta mesura excessiva ja que per exemple, en el meu cas, tot i ser activa no puc veure varies coses de les que pengen en el meu post mensual, ni enviar la foto de la meva panxa i la veritat que trobo que arribaré a 100 quan ja hagi parit perquè tot i que escric bastant 100 son molts!!!!
I qui ha de voler veure unes fotos per fer mal? Si les fotos no tenen la opció copiar no te sentit aquesta mesura ja que sense poder copiarles no en podran fer un mal us!
Daltra banda el tema mercadillo suposo que es perquè alla la gent dóna les seves dades personals i aqui si que veig lògic posar el màxim de garanties de seguretat
Avatar de l’usuari
mandarines
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: ds. jul. 06, 2013 9:57 am

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: mandarines » dc. ago. 07, 2013 9:43 am

He anat llegint alguns missatges sobre el tema dels 100 missatges. Jo també pensava que 100 eren molts si t'adjuntaves al sócpetit un cop veure que estas embarassada i descobrir la web, ja que això té un temps, i no de bones a primeres vas escrivint tant sovint, almenys en el meu cas. Vaig fent mica en mica, per saber de què va, vas descobrint i finalment vas trobant el teu lloc. Però es clar, a l'hora que vols penjar alguna foto (com el de les panxes) o mirar el que es cou al mercadillo, estas limitada i ho trobava excessiu. Ara veig, després de lligir-vos, que hi deuen haver hagut alguns casos puntuals que s'han excedit i que el tema de penjar fotos de nadons i la utilització d'aqueste és prou seriós. Bé, no sé si arribaré a poder ultilitzar-ho tot abans de parir, però ara ja ho entenc. I si que de vegades sembla que no hi hagi contingut, però a vegades és, com en la vida real, que repons missatges i fas seguiment d'altres posts per tenir el grup actiu i que sàpiguen que hi ets. Però caaaap problema!
A reveure.
Avatar de l’usuari
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: petitajo » dj. set. 05, 2013 6:09 pm

Hola!! soc nova i vaig una mica perduda, q passa quan arribes als 100 missatges??


Moltes gracies!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
patufeta75
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:33 am
Ubicació: Figueres

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: patufeta75 » dt. oct. 01, 2013 4:10 pm

Estic d'acord amb aquestes normes, en altres fòrums hi ha hagut normes semblants però també hi havia subapartats "trampa" on podies participar molt activament i pujar ràpid el nombre de missatges. Penso que la intimitat nostre i dels nostres fills (encara no en tinc, estic en plena cerca) és molt seriosa i s'ha de protegir tot el que es pugui.

En el meu cas, acostumo a escriure missatges llargs, contestant a tothom que recordo del fòrum, però he vist gent que escriu un missatge per resposta, suposo que per pujar més ràpid. Tinc ganes d'arribar ja als 100 missatges, sobre tot per poder veure els positius de les meves companyes de cerca, que si fa il·lusió saber que el TE ha sigut positiu, més il·lusió farà veure'l... Espero aconseguir-ho durant la cerca d'octubre (ja vaig pel missatge 89), a veure si és un mes tan prolífic com ha estat setembre >.-<:

petitajo Quan arribes als 100 missatges pots veure les fotos que han penjat altres companys i companyes del fòrum, penjar les teves fotos i accedir a d'altres seccions del fòrum.
TE +: 12/10/13. Ecos: 17/10, no es veu res - 31/10, el cor comença a bategar - 18/11, el cor s'ha parat, mai t'oblidarem.
TE +: 10/03/14. Ecos: 18/03, hi ha un saquet!!! - 07/04, aturat amb 6mm. Comencem proves per avortaments de repetició.
TE +: 18/09/14, tractament amb heparina
Eco: 29/09, hi ha un saquet molt petit - 03/10, començo a tacar.
Avatar de l’usuari
sije
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dj. juny 21, 2012 7:55 am

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: sije » dt. nov. 12, 2013 10:56 am

Jo ja estic a punt d'arribar als 100!!! en tinc unes ganes ja....!! així ja podre veure fotitos!!
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: pebreta » dj. nov. 28, 2013 1:15 pm

Estic d'acord que ha d'haver algun tipus de limitació, però personalment també trobo que 100 missatges són excessius... Potser es podria haver optat per un terme mig... o bé mantenir-se en una mitja de x missatges al mes o algo així...

La veritat és que moltes vegades he llegit missatges i m'han semblat absurds, perquè no diuen res... molta gent fa servir el fòrum com si fos el whatsapp... però clar, si s'ha d'arribar a 100 missatges... al final les normes tan estrictes acaben pervertint el sistema.
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Escriure missatges sense contingut..

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 3:29 pm

veure les fotos??????????? No entenc res!! No m´he adonat jo encara ( no he pujat fotos tampoc ), que no les veia. Voleu dir que ve gent a tafanejar les fotos dels nenes de forma malsana?? osti quin yuyu!!!

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::