Que heu fet amb les canes?

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: cross_13 » dt. feb. 12, 2013 11:50 am

Jo soc morena de cabell i fins ara (34 primaveres) he aguantat valenta sense res més que quatre canes rebels que sortien mol de tant en tant, suposo que ara amb els disgustos i l’edat han sortit moltes més i pot ser és el moment de dissimular-les, el que passa és que mai m’he pintat el cabell i no en tinc ni idea de que em quedarà millor. (soc morena de cabell) i una mica de pell però a l’hivern tinc una tonalitat de pell més aviat groga. Algú em pot explicar la seva bona/mal experiència i quins colors queden millor, una companya de feina em va dir que les metxes vermelles es tornen taronja... uy no se...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 12, 2013 12:19 pm

podries triar un color que no marxi molt del teu to natural, per no veure't estranya, un color xocolata, per exemple. Que té molta lluminositat però no et veuràs un canvi radical. El que has de fer servir és tint, no agafis bany de color, que no tapen bé les canes.

A veure si alguna experte en perruqueria et dona una gran idea! I ja ens explicaràs!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: cross_13 » dt. feb. 12, 2013 1:23 pm

gracies! :content:
Imatge
Imatge
SINDRIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: SINDRIA » dt. feb. 12, 2013 4:48 pm

A mi m'agraden i et recomano els tints sense amoníac. Estic d'acord que el color xocolata és xulo.
ImatgeImatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: nb_30 » dt. feb. 12, 2013 7:06 pm

jo porto metxes per no haver de tenyir-me perquè és molt esclau.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 12, 2013 7:25 pm

Pel que dius, sóc una mica com tu ;-))) i faig servir tonalitats tipus xocolata o "castaño oscuro" com t'han dit les noies i no es nota que vaig tenyida :ok:
Avatar de l’usuari
Coloma32
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dv. oct. 26, 2012 3:15 pm

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: Coloma32 » dt. feb. 12, 2013 8:19 pm

Jo també recomano metxes amb tonalitats de xocolata o castany, així quan et creixen els cabells nomhas d'estar cada mes i mig tenyint el cabell :love:
Avatar de l’usuari
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. feb. 13, 2013 9:03 am

Quina sort haver pogut aguantar fins al 34 anys!!! Jo porto tenyint-me des dels 15!! Si és molt trist, però des de la meva adolescència que em van començar a sortir canes i ja no han parar... De fet, al principi em feia gràcia, fins que va arribar a un punt que ja es van descontrolar i vaig haver de començar amb banys de color, metxes, però vaig haver d'acabar tenyint-me perquè les altres coses no em tapaven bé... Si tens poques canes, fer-te metxes roses ajuda una mica, però si ja en tens més, més val un tiny xocolata o castany fosc. Jo fins ara anava a la pelu, però des de l'estiu que compro jo el tiny al super mercat i m'ho faig jo i també obtinc bons resultats!!
Imatge
Avatar de l’usuari
vittela
:: poltre
:: poltre
Entrades: 684
Membre des de: dc. des. 12, 2012 9:17 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: vittela » dc. feb. 13, 2013 9:05 am

I recomaneu alguna marca de tiny/bany de color en concret? O n'hi ha algun que us hagi anat molt malament (per no agafar-lo)?

Jo no m'he tenyit mai, només m'havia posat henna alguna vegada, i sempre m'ho miro, i no sé mai què agafar!
Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Avatar de l’usuari
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. feb. 13, 2013 9:09 am

vittela ha escrit:I recomaneu alguna marca de tiny/bany de color en concret? O n'hi ha algun que us hagi anat molt malament (per no agafar-lo)?

Jo no m'he tenyit mai, només m'havia posat henna alguna vegada, i sempre m'ho miro, i no sé mai què agafar!


Jo faig servir un de Garnier que et porta el pinzell per aplicar el tiny. Moltes altres marques en lloc de pinzell porten una ampolleta amb aplicador, però a mi em va millor la que em dóna el pinzell. Val 4 euros i jo faig servir el color "espresso" i jo que sóc morena, em queda bé, o sigui que no es nota gaire.
Imatge
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: cross_13 » dc. feb. 13, 2013 9:44 am

Sílvia26 ha escrit:
vittela ha escrit:I recomaneu alguna marca de tiny/bany de color en concret? O n'hi ha algun que us hagi anat molt malament (per no agafar-lo)?

Jo no m'he tenyit mai, només m'havia posat henna alguna vegada, i sempre m'ho miro, i no sé mai què agafar!


Jo faig servir un de Garnier que et porta el pinzell per aplicar el tiny. Moltes altres marques en lloc de pinzell porten una ampolleta amb aplicador, però a mi em va millor la que em dóna el pinzell. Val 4 euros i jo faig servir el color "espresso" i jo que sóc morena, em queda bé, o sigui que no es nota gaire.


gracies a totes!
Sílvia, et fas metxes a casa >.-<: ets una crac!!!
jo aniré aviat a la pelu,i provaré unes metxes xocolata... però ja només pensar que ara tindré que anar mes sovint... :-:) jo anava a tallar-me dos o tres cops a l'any, amb el tint que compto 1 cop/mes o cada 2 mesos?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: Takita » dc. feb. 13, 2013 10:23 am

cross_13 ha escrit:jo aniré aviat a la pelu,i provaré unes metxes xocolata... però ja només pensar que ara tindré que anar mes sovint... :-:) jo anava a tallar-me dos o tres cops a l'any, amb el tint que compto 1 cop/mes o cada 2 mesos?


Si tens poquetes, les metxes t'aniran bé, però sinó no. Per anar més sovint, jo vaig quan m'he de tallar, però el tint me'l poso jo a casa.
Avatar de l’usuari
vittela
:: poltre
:: poltre
Entrades: 684
Membre des de: dc. des. 12, 2012 9:17 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: vittela » dc. feb. 13, 2013 12:51 pm

Gràcies noies, seguiré investigant!!
Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: bertian » dc. feb. 13, 2013 1:01 pm

A la pelu que jo vaig em van dir que pel volum de canes que tinc (poquetes, tot i que van sortint) podia aguantar bé amb metxes i a sobre bany de color xocolata.
Realment estic ben contenta del resultat, les metxes dissimulen molt les canes i el bany de color fa que quedin més brillants i més macos!
Ah! i jo continuo anant a la pelu un cop cada 3 mesos, evidentment quan hi vaig hi arribo una mica apurada, però tampoc tant com per anar-hi en ambulància! ;-)))
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: cross_13 » dc. feb. 13, 2013 1:17 pm

:-D si puc anar cada tres mesos això ja està fet! ja us diré que tal que segur que qudaré divina de la muerte :love:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: Yaiza202 » dj. feb. 14, 2013 9:07 am

Jo soc morena de cabells, hi ha cambiat varies vegades de tonalitat, el que mes em va agradar va ser el Caoba, queda estupendo!!!
Pero si vols seguir amb el teu color tens que escollir un marró semblant al teu cabell, pensa que el tindras que agafar una mica mes clar perque amb cabells marrons agafa molt i de vegades sembla negre, jo vaig trobar el meu to en un 4.3 em sembla, lo que pasa que per 4 canes també ho he deixat estar i fins que no sigui mes evident tirarem sense tints jejeje
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: coquette » dj. feb. 21, 2013 4:54 am

Per mi, la millor marca sens dubte és Apivita, i he provat moltes. És una marca grega de cosmètica natural, i els colors són molt bonics i naturals. No tenyeix molt i per tant no provoca tant efecte arrel, però a mi sí que em cobreix les canes.

No la trobes a gaire llocs, jo només conec dues farmàcies de Bcn i una al maresme, i val uns 13€ la caixa
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
sherma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dg. gen. 10, 2016 11:13 pm

Re: Que heu fet amb les canes?

EntradaAutor: sherma » dj. abr. 14, 2016 10:29 pm

Se q aquesta consulta es de fa temps. Però a alguna també li ha passat q despres de l'embaraç li han surtit mes canas??
Jo he estat 2 vagades embarasada i amb 34 anys tinc un munt de canas i ja no se que fer. Anar a la perruqueria em fa molta mandra i no tinc ni temps ni ganas d'estar tanta estona alla.
Soc rossa fosca i si q les metxes es una solució.

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::