Ocurrències divertides !

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: sarabafo » ds. des. 29, 2012 9:12 pm

Avui m'ha fet una gràcia la meva filla que m'ha vingut de gust explicar-vos ho. La Marina té 3 anys i sovint seu a la meva falda i em diu mama parlem? i jo li dic què vols que t'expliqui, i ell diu la història de l'àvai, la història de la tieta..., i jo m'invento una història. Doncs avui li dic de què vols parlar i em diu: de l''UNIVERS !!! xxo.0.o xxo.0.o
Però d'on treuen aquestes coses!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: vicky1983 » dg. des. 30, 2012 2:14 pm

noies avui m'estreno amb una de la meva filla de 2 anys.
Sempre quan anem a banyar-la el seu pare li diu:
"Laia, avui toca cabell", o "Laia avui no toca cabell" segons el dia (li rentem un de cada 2 dies).

Total, que l'altre dia anàvem a rentar la gossa, aixó que la fiquem a banyera i la nena s'asseu al WC per mirar. Quan li començo a mullar el cap a la gossa salta la nena:
"Kika, avui toca cabell eh!"
Jajajaja gairebé caic de cul de tan riure!!!!!! jajaja
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Raqueleta » dl. gen. 14, 2013 10:41 am

Divendres al parc.
Hi ha un grup de nanos d'entre 7 i 9 anys, corrent amunt i avall i parlant a crits.
Un diu a la resta: "¡¡Has roto aguas!!"
Jo me'l quedo mirant sorpresa, a què deuen estar jugant?
I un altre li contesta: "¿Qué dices? Querrás decir "has roto la olla", ¿no?"
I jo pixant-me de riure per dins!!
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nessy » dl. gen. 14, 2013 11:13 am

Ahir el biel (21 mesos) agafa un maletí que li han portat els reis amb un tren de playmovil (pel qual no para de discutir amb el gran), es planta a la oprta de casa, es gira i diu: ADEU!

Deu ser que ja té tot l'equipament important per marxar de casa!

En lloc de dir-li que no, li vaig dir que agafés la jaqueta. A NO, LA JAQUETA NO QUE NO AGRADA, així que va tornar a entrar i ofés va marxar a l'habitació.
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Alehop » dl. gen. 14, 2013 6:47 pm

Anava amb la Mar pel carrer just abans de nadal i li dic que hem de passar pel super i em diu: mami, no se dice "super", se dice "mercadona"...Tomayaaaaa....!!
Avatar de l’usuari
miriam&sergio
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: miriam&sergio » dl. gen. 14, 2013 8:08 pm

Alehop ha escrit:Anava amb la Mar pel carrer just abans de nadal i li dic que hem de passar pel super i em diu: mami, no se dice "super", se dice "mercadona"...Tomayaaaaa....!!


Aquesta Mar és única!!!
Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nuscka » dj. gen. 17, 2013 8:49 am

Piruet ha escrit:Una fresqueta d'aquest matí !
Darrerament el Roc té molt present el tema dels malsons perquè l'altre dia va tenir el primer i ara moltes vegades quan va a dormir diu: "A veure si avui no vé un malson....", posa ninos a la porta perquè vigilin que no vinguin malsons... Vaja, que ho té present....
Doncs aquest matí, quan s'acabava de despertar hem sentit el sorollet del hàmster a la seva roda (nyic, nyic, nyic...). Ell em dira tot estranyat, i jo li dic que és el hàmster. I aleshores em contesta, tot descansat: "Ah........ Pensava que era un malson que venia en bicicleta !!!".
Però quina imaginació......



bonissim! m'estic pixant de riure!!

contrataco amb una del meu filll
No sap dir la R, tot i que ho intenta molt pobret... ara ha aconseguit, concentrant-se moltissim, per una mena de TRR.

I em diu, mira, ja ser di ULDINADO Mira mama: ULDI TRRRRR NADO
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 17, 2013 9:30 am

Nuskca, que bo!! pobret!!! xx:-D xx:-D xx:-D

El meu fill tampoc diu la R però ni n'és conscient.
A mi em fa molta gràcia les paraules que diu malament, en plan que canvia les síl·labes.

Per nadal li han regalat un tren de fusta i tot el dia hi juga, i l'altre dia m'ensenyava la màquina del tren i em diu: Això es pot dir MÀNICA o VAGÓ DEL DAVANT xx:-D

També quan va començar a anar a l'escoleta al setembre, una de les educadores parla en castellà i va començar a aprendre paraules en castellà i per exemple deia MOLOCOTÓN xx:-D
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 17, 2013 9:48 am

La Clara va estar una temporada també dient MÀNICA, em feia molta gràcia. Al tren no, però, que sap perfectament que es diu LOCOMOTORA. La mare de la seva amiga de vegades se sorprèn de les coses que diu la Clara (l'amiga té -o tenia- menys vocabulari), com quan aquest estiu passat la Clara parlava de la LLENGÜETA de les bambes.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 17, 2013 10:09 am

A mi MÀNICA em fa pixar de riure (que dissimulo, clar!). I ara em fas pensar que el Bernat l'altre dia flipava quan jo li estava posant les sabates i deia algo de la llengüeta... Treia ell la llengua i em preguntava que quina llengua xx:-D xx:-D ja ja
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: cross_13 » dj. gen. 17, 2013 10:43 am

Molocotó de tota la vida!!! Que bo!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: jpc » dj. gen. 17, 2013 11:29 am

Ostres quin tip de riure!! El meu nen té 15 mesos i encara no tenim anècdotes d'aquestes però si alguna meva i dels germans:

- Quan era petita i els pares em portàven a dormir sempre em deien "Bona nit si Déu vol" i jo sempre els hi contestaba "I si Déu no vol? No passarem bona nit? Ja apuntaba maneres desde petita amb aquest tema jaja.

- El meu germà, no sé a quina edat, va anar al forn a comprar un Bollycao i ho va voler dir tan correcte que va a dir a la depenenta "Queria un BOLLYCADO por favor" jajaja. :b-)))
Imatge
Avatar de l’usuari
devo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: devo » dj. gen. 17, 2013 11:47 am

Que bons!! :-D :-D :-D


Una del meu peque: el dia 8 de gener al matí mentre ens acabàvem de preparar pel primer dia a la llar després de festes, ve amb el paraigües que li havien portat els reis (el regal que li va agradar més :love: ), i em diu "mama, avui plou????" amb una cara de sisplau sisplau... em va saber greu dir-li que no plovia, pobre, amb les ganes que tenia d'estrenar-lo.
I casualitats, sortint de l'escola al parc hi havia un nen de la seva llar amb un paraigües :content:
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
jugapa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1455
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:36 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: jugapa » dj. gen. 17, 2013 1:00 pm

Aquests peques són bonissims!!!

L'altre dia estava fent peix al forn, i en Martí (3 anys i mig) em va veure posar aigua a la plata del forn per sobre de les patates i la ceba. Quan el sopar ja estava fet, li dic, Martí que vols provar les patates?
I em diu: Mama però si són molles!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: nessy » dj. gen. 17, 2013 1:45 pm

jugapa ha escrit: Mama però si són molles!!!!!

Com sempre, és la lògica aplastant dels peques el que ens deixa completament descol·locats.

Tenir fills és redescobrir el món cada dia :love:
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: soclamarga » dj. gen. 17, 2013 5:20 pm

Ostres que bones aquestes sortides que tenen!

Amb això que dieu de canviar lletres, el meu nen (2 anys i mig) parla molt bé però també fa molts canvis d'aquests. Per exemple Felo (per dir celo), Pastasma (Fantasma), cargó (carbó), bargut (barbut), "al nuniró" ("a l'ordinador!!" Aquesta té mèrit, eh!), etc, etc. Però avui m'ha fet molta gràcia quan imitant el que diu un nino del "Jake y los Piratas" que li van portar els reis, va i fa: "Todos a GORDOOOO!"

Ah, Devo, a l'Oriol també li van portar un paraigües molt xulo, i es va posar a plorar i tot quan va saber que no plovia i no el podia portar per anar a l'escola bressol!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 17, 2013 5:31 pm

Veig que tant Reis com nens són poc originals... a la Clara també li van portar un paraigües i també va quedar decebuda (sense arribar a plorar, però) perquè no el va poder estrenar el primer dia...
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: entrerius » dj. gen. 17, 2013 6:24 pm

neujor:-) neujor:-) que bons aquests patufets i patufetes :love:


avui, com molts altres dies, he hagut de repetir les típiques frases matutines que cada dia repeteixo 10 cops per tal de poder arribar a temps a l'escola. Que si acaba d'esmorzar, que si a rentar, les dents, a vestir, la jaqueta...... en fi... segurament com moltes de vosaltres també sonen aquelles típiques "ja t'ho he dit 3 cops"...
Doncs al migdia m'he enfadat amb ell perquè no m'ha fet cas i ell m'ha demanat perdó. Jo, però, continuava estant enfadada i repetint la mateixa cantarella: que si.... bla, bla... Ell m'ha tornat a demanar perdó mentre jo continuava fotent-li el rotllo de que m'ha d'escoltar i bla, bla.... finalment ell, amb to molt emprenyat em diu: "mama, t'he demanat perdó 3 vegades ja!" (3,5 anys i escaig....)
lliçó magistral neu:-) neu:-)
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: bertian » dv. gen. 18, 2013 8:33 am

sí, sí entrerius jo m'estic adonant que costa molt predicar amb l'exemple!!!! i mira que encara estem a l'any i mig!!!!!! no em queda res!!! jeje
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Ocurrències divertides !

EntradaAutor: Ponioleta » dv. gen. 18, 2013 8:46 am

Devo que bo el Nil amb el paraigües!
El Bernat en va heretar un de la meva cosina i vam haver de sortir al carrer més d'un dia amb el paraigües amb un sol espatarrant :***: Però pobret, cada dia preguntant si plovia, i a Barcelona no plou mai!!

Soclamarga, m'has fet recordar que el Bernat ha après fa poc el nom de les celles i les pestanyes i ara tot el dia se les assenyala i ho diu, però diu CELLES i CASTANYES xx:-D
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::