CL setembre'12 - Enquesta

Llibres, tallers..

Què llegim al setembre?

Recetas y confidencias - Ann Pearlman
0
No hi ha cap vot
Caperucita en Manhattan - Carmen Martín Gaite
4
36%
El secreto del ruiseñor - Victoria Holt
0
No hi ha cap vot
La traductora - Empar Moliner
5
45%
El presoner del cel - Carlos Ruiz Zafón
2
18%
 
Vots totals: 11
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 28, 2012 10:36 am

ametista ha escrit:a mi em semblaria bé Raqueleta, segons l'enquesta el segon és "Caperucita en Manhattan" :ok:
(doncs em semblaria doblement bé, que és el que jo vaig votar :content: )
i el de la col·laboradora el podem deixar per un altre mes si totes l'aconseguim...perquè no sé vosaltres però curiositat ja tinc o-o:)

ah per cert, mentre feia cua a la biblioteca llegia uns panels informatius que han posat sobre la Simone de Beauvoir i he pensat que potser seria interessant de llegir-la al club de lectura (ara aniré a posar la proposta) i ha sigut bo perquè un home argentí que s'esperava darrere meu m'ha dit que em recomanava molt llegir-la, que ell ara mateix s'estava llegint "La dona trencada" i que l'estava fent pensar molt, que tots els homes se l'haurien de llegir :ok:

Em sembla bé tot:
-Llegir ara "Caperucita en Manhattan" (jo també el vaig votar, jijiji)
-Deixar "La col.laboradora" per a més endavant (com més novetat són els llibres, més difícils de trobar)
-Llegir a Simone de Beauvoir, especialment aquest de "La dona trencada", m'ha deixat intrigada això que tots els homes se l'haurien de llegir...

Què hi dieu les altres??
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dv. set. 28, 2012 11:41 am

A mi també em sembla bé, encara que jo tinc el llibre. Però bé, intentaré no llegir-lo i tornar-lo per agafar-lo quan decidim tornar a posar-lo al club.

També m'interessa molt aquest de Simone de Beauvoir :ok:

Llavors el llibre del mes serà Caperucita en Manhattan? A veure si el tenen i ja vaig a canviar el d'Empar Moliner per l'altre quan les altres noies confirmin :ok:
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Lalona » dv. set. 28, 2012 7:48 pm

Hola noies!

Em semblen bé totes les propostes! Encara no m'he acabat Momo... no tinc vergonya!
Jo ja tinc el de l'Empar Moliner perquè va ser el meu regal de Sant Jordi o sigui que no es mourà de lloc, me'l reservo per quan el tinguem totes.

Apa nem xerrant!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dc. oct. 03, 2012 11:58 am

Finalment que fem aquest mes? Caperucita en Manhattan? Alguien lo tiene en ebook?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dc. oct. 03, 2012 1:18 pm

ei sí, què fem? Momo jefaaaaaaaaaaaa! caperucita? :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » dc. oct. 03, 2012 4:56 pm

A mi em sembla molt bé fer Caperucita en Manhattan... Obro post nou, ok?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dc. oct. 03, 2012 5:14 pm

>.-<: :p-) :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » dj. oct. 04, 2012 10:14 am

Noies, pregunta...

La Ametista ha proposat el desembre llegir el llibre de Simone de Beauvoir. En principi tocava fer enquesta de clàssics, però com que veig que totes en tenim ganes i es pot considerar "clàssic" podriem tirar pel dret, no?

A veure que us sembla...
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dj. oct. 04, 2012 10:21 am

Momo ha escrit:Noies, pregunta...

La Ametista ha proposat el desembre llegir el llibre de Simone de Beauvoir. En principi tocava fer enquesta de clàssics, però com que veig que totes en tenim ganes i es pot considerar "clàssic" podriem tirar pel dret, no?

A veure que us sembla...

Per mi perfecte!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dj. oct. 04, 2012 10:49 am

Per mi també, tinc molta curiositat per llegir aquest llibre :ok:
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dt. oct. 09, 2012 9:02 am

Recordeu que us vaig dir que m'estava llegit Inés y la alegría?
Doncs és com per a aixecar-se i posar-se a aplaudir. Fantàstic de veritat. M'ha agradat MOLT, MOLTÍSSIM. M'he emocionat amb els protagonistes, he viscut amb ells, he crescut amb ells, he patit, m'he alegrat, poques vegades he tingut una connexió així amb un llibre, us ho dic de veritat. És cert que em va costar entrar, al principi no tenia clar qui era qui però després se m'han fet tan entranyables... Ma mare em va dir l'altre dia que l'havia començat i que li estava costant, que no sabia si deixar-lo. Us dic el mateix que a ella, al principi costa però val molt la pena.
Us deixo una ressenya: http://www.lecturalia.com/libro/50124/ines-y-la-alegria

El llibre explica la invasió de la vall d'Aran (des de França) per part de 4.000 combatents comunistes a l'exili a l'octubre de 1944, una part de la història de la postguerra poc coneguda. El llibre barreja dades històriques reals, recreacions de l'autora de com pot ser que anés tot i la ficció de la vida dels combatents. Són membres de l'Agrupación de Guerrilleros Españoles (AGE), que formaven part de les Fuerzas Francesas del Interior (FFI), que van lluitar contra l'ocupació alemana a França.
Un, quan llegeix aquest llibre, sap la història d'Espanya i sap que aquella invasió va fracassar però no li treu interès. Jo vaig plorar amb ells quan va sortir malament i mentre ho intentaven desitjava que sortís bé, tot i saber el final, tantes coses haguessin estat diferents si haguessin tornat a instaurar la República... :ufs:

Per cert, l'autora diu que la imatge d'Inés sobre un cavall, amb 3.000 pessetes i 5 kg de rosquilles (que no és l'inici del llibre però sí que seria el punt de partida de la història) li va venir al cap mentre escrivia El corazón helado, llibre també molt recomanable, tot i que m'ha agradat més Inés y la alegría. http://www.lecturalia.com/libro/11241/el-corazon-helado

Apa, no us queixeu, em vau demanar que us parlés del llibre, però el cert és que ho hagués fet igualment, m'ha agradat tant que no ho hagués pogut evitar!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » dt. oct. 09, 2012 1:32 pm

Ostres Raqueleta! Em poses la mel a la boca i no tinc temps!!! Ja li tenia ganes abans, però després del que em dius, uf! A veure com ho faig per treure hores.

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::