croissants (versió fàcil)

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: croissants (versió fàcil)

EntradaAutor: ametista » dc. oct. 03, 2012 12:37 pm

sí, és el del pa! és que els croissants són un pa dolç :content:

Cabana pots provar amb 60% integral 40% força i a veure què et sembla (amb aquesta recepta serien 240 gr d'integral i 160 gr de força) i si els fas d'oli recorda posar-hi algun edulcorant si els vols dolcets!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: croissants (versió fàcil)

EntradaAutor: Cabana » dc. oct. 03, 2012 6:24 pm

Gracies Ametista, quan ho provi ja entraré a compartir-ne el resultat! :ok: Quina pena que no poguem tastar el que anem cuinant!
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: croissants (versió fàcil)

EntradaAutor: Alehop » dj. oct. 04, 2012 10:56 am

Mmmmm...que bo!!! Ara no tinc temps de posar-m'hi o sigui que me'n vaig al lidl a comprar pasta de full (i pijames pels nens, que avui tenen oferta!!)
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: croissants (versió fàcil)

EntradaAutor: Lau » dt. oct. 16, 2012 6:33 pm

Hooooola vaig fer aquests croissants amb el meu fill el dia 12.

No han quedat massa bé que diguem... de gust estan bé però d'aspecte i sobretot de textura molt malamnet,... han quedat molt compactes, com si fóssin pa en comptes de croissant, no sé si em sé explicar... no ha quedat "aire" dins.

-Pot ser per massa estona amassant? vam estar uns 10 minuts.
-Pot ser que ens hi faltés farina? se'ns enganxava bastant al rodillo

Alguna idea?
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Re: croissants (versió fàcil)

EntradaAutor: Ixena » dc. oct. 17, 2012 10:26 am

Hola!

Lau, al final també els vaig fer, però no t'he dit res perquè tampoc no em van quedar gaire bé!
Després d'haver fet un intent amb el Brioix i que no tingués gaire èxit, vaig voler provar els croissants i tampoc no gaire bé. La massa enganxava bastant (no tant com amb el brioix, però déu n'hi do! Aquesta vegada vaig desfer la mantega al microones abans perquè anés millor). I per la resta com tu, la massa molt compacte, el gust no massa bé... I també em van quedar molt blancs (tot i pintar-lo per sobre) i els vaig deixar una estona més perquè es fessin, però em va fer por que llavors em passés.
Aquesta vegada sí que em va pujar (que amb el brioix no!).

Es bén bé que la cuina no és per mi! neujor:-) neujor:-) :sogra: :sogra:

A veure l'Ameista que és un crack, què ens hi pot dir!
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: croissants (versió fàcil)

EntradaAutor: Lau » dc. oct. 17, 2012 9:43 pm

Es presenta un cap de setmana de pluja, així qeu veient lo bé que s'ho va passar el meu fill, potser ens tornarem a ficar a la cuina... però intentaré algo més "fàcil" jejeje.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: croissants (versió fàcil)

EntradaAutor: ametista » dl. abr. 29, 2013 11:36 am

ui que no us havia dit res!!

Lau si et van quedar tan compactes el més probable es que quedessin curts de fermentació, no et pregunto quanta estona els vas tenir perquè ja no te'n deus recordar :content:

Ixena si et van quedar blanquets...o faltava cocció o estaven sobrefermentats (els pans dolços es dauren molt fàcilment al forn i més aviat s'ha de vigilar que no es cremin) la mantega...sé que és més còmode desfer-la al microones però això només és vàlid per reposteria, amb els pans dolços no perquè la massa perd totalment l'estructura que li dóna la mantega...sí que fa més pal anar-la afegint, sobretot si amasses a mà, però el truquet és anar-la posant el quantitats petites que s'incorporen millor a la massa :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::