Vull deslletar. Algun consell?

Teòricament poden menjar de tot.

saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Vull deslletar. Algun consell?

EntradaAutor: saludoalaluna » dc. ago. 15, 2012 9:31 am

Bon dia,

Fa 18 mesos que estic alletant a la meva filla i he empalmat dos lactancies prolongade. Total, porto 3 anys seguit i voldria descansar. La meva filla nomes pren el pit un o dos cops al dia. Es poc pero em podrieu donar algun consell per a que el delletament fos el menyss traumatic possible?
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Vull deslletar. Algun consell?

EntradaAutor: Julyet » dc. ago. 15, 2012 9:44 am

No negar, no oferir, respectar les seves necessitats, oferir substituts (oferir, no imposar ;) ).

Pensa en el seu desenvolupament verbal, si pot entendre't quan li expliquis, i distreure-la.
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: Vull deslletar. Algun consell?

EntradaAutor: saludoalaluna » dc. ago. 15, 2012 9:54 am

El moment que veig mes complicat es el d' abans d' anar a dormir... La resta crec que m ho podre anar muntant.

Gracies per la resposta
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Vull deslletar. Algun consell?

EntradaAutor: Julyet » dc. ago. 15, 2012 10:02 am

Jo us recomano un deslletament progressiu, plantejar-t'ho amb temps. Jo vaig començar un deslletament nocturn als 19 mesos (fèiem teta casi a demanda) i va acabar sent definitiu als 22 (però estava embarassada, també afectava a la producció i suposo que els canvis van influir en que la meva nena perdés l'interès i preferís substituts).
Quan ja només mamava matí i nit, si me'n demanava primer li deia "no prefereixes X?" (orxata, colacao...). Si deia que sí, doncs ja està. Si deia que no quan començava a mamar li tornava a repetir.

Que t'ajudi a adormir-la el seu pare també és clau.
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Vull deslletar. Algun consell?

EntradaAutor: entrerius » dj. ago. 16, 2012 10:15 am

saludoalaluna, el moment d'abans de dormir pots intentar de substituir-lo per un biberó de llet (si en pren i l'accepta) i el contacte amb tu. El xumar els relaxa bastant i si està pegadet a la mami molt millor.
Pot anar provant d'introduir-lo de forma progressiva i anant-li explicant el perquè....
Nosaltres ho vam fer així, al principi li donava beguda d’avena perquè no volia llet, i desprès ell mateix em va demanar llet.


Molta sort.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::