Vull deslletar. Algun consell?
- saludoalaluna
- :: papallona

- Entrades: 134
- Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am
Vull deslletar. Algun consell?
Bon dia,
Fa 18 mesos que estic alletant a la meva filla i he empalmat dos lactancies prolongade. Total, porto 3 anys seguit i voldria descansar. La meva filla nomes pren el pit un o dos cops al dia. Es poc pero em podrieu donar algun consell per a que el delletament fos el menyss traumatic possible?
Fa 18 mesos que estic alletant a la meva filla i he empalmat dos lactancies prolongade. Total, porto 3 anys seguit i voldria descansar. La meva filla nomes pren el pit un o dos cops al dia. Es poc pero em podrieu donar algun consell per a que el delletament fos el menyss traumatic possible?
Re: Vull deslletar. Algun consell?
No negar, no oferir, respectar les seves necessitats, oferir substituts (oferir, no imposar ;) ).
Pensa en el seu desenvolupament verbal, si pot entendre't quan li expliquis, i distreure-la.
Pensa en el seu desenvolupament verbal, si pot entendre't quan li expliquis, i distreure-la.
- saludoalaluna
- :: papallona

- Entrades: 134
- Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am
Re: Vull deslletar. Algun consell?
El moment que veig mes complicat es el d' abans d' anar a dormir... La resta crec que m ho podre anar muntant.
Gracies per la resposta
Gracies per la resposta
Re: Vull deslletar. Algun consell?
Jo us recomano un deslletament progressiu, plantejar-t'ho amb temps. Jo vaig començar un deslletament nocturn als 19 mesos (fèiem teta casi a demanda) i va acabar sent definitiu als 22 (però estava embarassada, també afectava a la producció i suposo que els canvis van influir en que la meva nena perdés l'interès i preferís substituts).
Quan ja només mamava matí i nit, si me'n demanava primer li deia "no prefereixes X?" (orxata, colacao...). Si deia que sí, doncs ja està. Si deia que no quan començava a mamar li tornava a repetir.
Que t'ajudi a adormir-la el seu pare també és clau.
Quan ja només mamava matí i nit, si me'n demanava primer li deia "no prefereixes X?" (orxata, colacao...). Si deia que sí, doncs ja està. Si deia que no quan començava a mamar li tornava a repetir.
Que t'ajudi a adormir-la el seu pare també és clau.
Re: Vull deslletar. Algun consell?
saludoalaluna, el moment d'abans de dormir pots intentar de substituir-lo per un biberó de llet (si en pren i l'accepta) i el contacte amb tu. El xumar els relaxa bastant i si està pegadet a la mami molt millor.
Pot anar provant d'introduir-lo de forma progressiva i anant-li explicant el perquè....
Nosaltres ho vam fer així, al principi li donava beguda d’avena perquè no volia llet, i desprès ell mateix em va demanar llet.
Molta sort.
Pot anar provant d'introduir-lo de forma progressiva i anant-li explicant el perquè....
Nosaltres ho vam fer així, al principi li donava beguda d’avena perquè no volia llet, i desprès ell mateix em va demanar llet.
Molta sort.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





