BUENORRAS d'agost

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Kiara » dj. ago. 02, 2012 7:49 pm

Hola noies!!

Aquest mes obro jo el post. Es un mes dificil, moltes estarem de vacances i es complica molt fer dieta! Encara aixi desitjo que m'acompanyeu aquest mes, doncs jo no fare cap descans (nomes quan arribi al meu pes! jajaja)

Mirant la tabla hem perdut 6,2 kilos al juliol!!! I aixo que al final erem poquetes les que podiem entrar cada setmana.

INGREDIENT DEL MES: MELO




Petons!
Kiara l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 06, 2012 2:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sivi » dj. ago. 02, 2012 9:13 pm

Hola Kiara, jo t'acompanyo al post.
Com a ingredient podriem fer el meló! que també dona molt joc a l'hora de fer menús!
Com a proposit d'agost...baixar dels 85, ara estic estancada als 86 kilos.
Us poso una recepta de sopa de meló

Ingredients

1 kg de meló de pell de galàpeg
150 g de pernil
1 iogurt natural
pebre mòlt
sal
fulles de menta fresques

Elaboració

1. Peleu el meló i traieu-ne les llavors.

2. Separeu un parell de talls del meló i feu-ne boletes. Deixeu-los a banda. Feu a trossos la resta del meló, poseu-lo en una batedora i afegiu-hi el iogurt. Bateu-ho bé.

3. Poseu la crema en un bol gran i assaoneu-la amb sal i pebre al gust. Deseu-la a la nevera fins al moment de servir-la.

4. Just abans de servir la sopa, aboqueu-la als plats i afegiu-hi unes quantes boletes de meló i uns encenalls de pernil salat; trinxeu la menta i escampeu-la pel damunt.

Trucs i consells

. Podeu provar-la, també, amb la varietat Cantaloup.

. Si us agrada el pernil cruixent, poseu els encenalls al forn baix, una estona fins que quedin secs.

. Podeu fer servir pernil d’ànec curat en lloc del de porc.

. Si voleu fer-la vegetariana, utilitzeu iogurt de soja i afegiu-hi daus de cogombre.

Ànims que ho aconseguirem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dv. ago. 03, 2012 7:58 am

Bon dia!! m'hi apunto !
Objectiu: -2 kg

Aquesta setmana tinc la regla i la bàscula marca: +200 grams
Paciència i a menjar meló jajajaja

Bon cap de setmana noies!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Kiara » dv. ago. 03, 2012 4:17 pm

Hola guapes!

El meu objectiu es el mateix del mes passat, arribar als 55Kg, encara que aquest ho tindre mes facil perque ja he perdut algun kilet al juliol jajaja osigui que 2 menys

Aquesta setmana encara tinc la regla però he perdut 100 grams.

Em sembla molt be el melo, encara que jo no se cap recepta!!! Melo amb pernil? jajaja
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: nienna » ds. ago. 04, 2012 10:51 pm

Gracies Kiara per obrir el post!

Jo aquest mes vull perde 1 kg i se que em costara molt, pero bé, provarem. Ens anem de vacances l'ultima setmana d'agost i crec que recuperare tot el que he perdut. Es que a Asturies es menja massa be, jo...

Em sembla molt be el melo encara que jo tampoc conec cap recepta, pero ja trobarem alguna coseta.

Anims que ja falta menys per arribar al nostre pes!
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Jaleturu » dl. ago. 06, 2012 2:02 pm

Ei noies!

m'uneixo de nou...al juliol no vaig aconseguir el meu proposit...a veure si a l'agost sí...

ai...començo a desesperar i no paro de mirar dietes i menus que em pugui ajudar a perdre!!

apa, bona sort a totes!!!

*jale*

pd: com a mínim a 31 d'agost 2,5kg menys!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Kiara » dl. ago. 06, 2012 2:57 pm

Us tinc apuntades a la tabla però no aconsegueixo penjar-la, m'ho tinc que mirar. Tinc al petit amb gastronteritis lleu i entre que vomita, esta neguitos, tinc poc temps, però no m'oblido de vosaltres!!!

Amb els nervis que estic passant m'està entrant una gana... bufff
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dc. ago. 08, 2012 8:40 pm

hola noies, força per aquesta setmana! a veure si amb la onada de calor ens va millor i no tenim tanta gana!

petonets!

kiara que es millori l'alan, me catxis, tan petit i amb gastrointeritis, pobret....
tranquila que ens fem el càrrec, deus anar molt atrafegada i cansada, no?
ànims noies! ho aconseguirem!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dv. ago. 10, 2012 7:55 am

Bon dia!!
La bàscula no enganya:0 grams perduts! :ufs:
però estic contenta perquè aquesta setmana no he fet bondat he menjat un munt de finestres) però almenys no m'he engreixat :ok:
La setmana vinent segur que va millor: tinc a la nevera un preciós meló i una pinya jajajaja
No tiro la tovallola com podeu veure! ànims a totes, juntes és més fàcil, ho aconseguirem!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Kiara » dv. ago. 10, 2012 3:43 pm

Hola buenorres!

Jo igual que la Clara, 0 patatero, però tambe estic contenta ja que he menjat mes quantitat i he picat entre hores... Aixo de no dormir i tenir el petit malalto fa que tingui molta gana. Per cert, sembla que està millor, no ha vomitat desde ahir encara que menja super poc!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dv. ago. 10, 2012 8:54 pm

ai kiara pobret, me n´ alegro que estigui millor,
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sivi » ds. ago. 11, 2012 2:37 pm

Kiara que be que el nen estigui millor.
Si menja poquet no et preocupis, que entre la gastrointeritis i la calor que fa...però aviat es trobarà millor i segur que menja mes.
ànims a totes dues!!!no defalliu!!!
Clara, podries fer unes brotxetes de pinya i melo amb formatge fresc per sopar.
Jo si us soc sincera no he pensat a pesar-me aquesta setmana, entre que començoa treballar a les 7 i que hem toca treballar tot el finde...a veure si demà tinc un pensament i avanç d'esmorzar em peso!
Molts ànims a totes!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dg. ago. 12, 2012 2:01 pm

sivi molt bona proposta, la faré segur!! no me m'havia ocorregut!
Hauré de comprar una altra pinya perquè la que tenia ja ens l'hem menjat jajajaja
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: nienna » dg. ago. 12, 2012 3:20 pm

Jo aquesta setmana un desastre. M'he quedat igual que la anterior, però clar, la anterior havía pujat 1 kg :ufs: L'estiu m'està sentant molt malament, però bé, a veure si a setembre em poso les piles i baixo una mica. El dissabte ens anem de vacances, així que aquesta setmana intentaré fer bondat per perdre el quilo que vaig guanyar la anterior... Quan torni de vacances ja veurem el desastre :ufs: Intentaré sopar fruita si més no, perqué anant a Asturies es impossible no tornar amb algun quilo de més :ufs:

Kiara, espero que el petitó estigui millor. Ànims, i si necessites ajuda amb la taula o el post m'ho dius. Ànims, és molt dur quan es posen malalts, però tenen molta força i de seguida es recuperen :-()-)

Molt bona idea, Sivi! Ho provaré, segur que als meus fills també els hi agradarà. Ho faré demà a la nit per sopar per tothom, i ja us diré que tal :ok:

ClaraO., molts ànims! Potser l'estiu ens costa massa, però l'important es aguantar i no deixar-ho. Poc a poc ho anirem perdent i ens posarem buenorres! :love:
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sivi » dg. ago. 12, 2012 6:46 pm

Nienna que vagin molt be les vacances per Asturies!!!nosaltres a primers de setembre anem al pais basc, i ja tremolo, com molt be tu dius, es imposible no tornar amb algun kilo de mes.
Aquest matí m'he pesat, i quina ha estat la meva sorpresa :-) peso 85.200!!!-800gr!!!!!!!Serà que la calor m'ha ajudat a sortir del meu estancament!
Ànims a totes!!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: giuliette » dt. ago. 14, 2012 3:44 pm

Hola!
Jo tb m'apunto!! viag estar al post del juliol, pero no havia pogut escriure... hem va anar fatal... vaig començar a 56.1 i fa una setmana hem vaigg pesar i estava a 59.1! emtre aniversaris, tapetes, vacances, fatal! :ufs: hem vaig deprimir molt i fa una setmaneta que faig dieta en serio, i aquest mati pesava 56.8.

Al juliol tenia de proposit els 53, però ara hem proposo els 55 pel que queda de mes... Es passa malament, ara, pq costa no picar res! en fi....avui estic amb una mica de passa de panxa, i no he menjat quasi res.... arros bullit i poc mes, espero que a part de recuperarme, tb m'ajudi a aprimar!!

Una pregunta, que son les 'finestres' que mengeu?!

El meló m'encanta!! en menjo cada tarda desde que faig dieta, pero sol,sense res mes.... però es indigest,no??

Apa, anims a totes!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Kiara » dt. ago. 14, 2012 4:24 pm

Gracies noies per els anims! Alan esta molt millor, recuperant el pes perdut, com menja!!! Es desperta a les 7 mort de gana, i mai es desperta a aquesta hora, sino a les 9 o 10... Però estic super contenta!!!

Actualitzada la taula. Una pregunta, com puc penjar-la nienna??? Que vagi molt be per Asturies!! Dificil no engreixar-se... gauideix-lo!

Mmm Sivi que bona la brotxeta!!! Encara que pinya no puc menjar que tinc una especie d'alergia. Jo tinc ganes d'anar al Paix Basc!!

El meu company agafa avui les vacances, aixi que m'he propossat no agafar pes... igualment em controlaré i si m'aprimo molt millor!!! Al septembre ens anirem de camping una setmana i no penso fer verdura jajaja
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sivi » dt. ago. 14, 2012 9:23 pm

Benvinguda giuliette.
Les finestres son aliments prohibits, que per no dir que t'has menjat un paquet de donuts o una xocolata amb xurros, dius que has menjat una finestra (o a vegades la casa sencera) i així no temptes a les demés companyes. Es una mica a mode de broma.
Dius que el meló es indigest? hi ha persones que els costa mes de pair, potser que fessis una macedonia de fruites si no et senta tant be, així en pots seguir menjant.
Kiara, canvia la pinya per sindria o poma o prèssec...qualseol fruita i pot quedar be.
Va noies, no us desanimeu, guanyarem la batalla!!!!!ànims!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: giuliette » dc. ago. 15, 2012 10:49 pm

gracies sivi per la explicacio de 'finestrs! hi tindré en compte!!!!!

Noies, jo divendres marxo el cap de setmana fora i menjaré malament :(
Avui ja estic bé de lapanxa, i peso 57.1... no crec qye pugui acabar el agost a 55! :ufs:
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: nienna » dv. ago. 17, 2012 8:39 am

Bon dia buenorras! Com ha anat la setmana?

Jo molt i molt bé, he perdut el quilo que vaig afagar la setmana passada. Així que aquesta setmana -1,2kg :love: Això sí, demà ens anem a Asturies així que segurament hi tornare amb algun quilo de més, però bé, després ja farem algo.

Espero que us hagi anat molt bé amb la màquina de la veritat i ja falta menys pel setembre i per tornar a la rutina, que per un costat es una pena perquè s'acaben les vacances, però per altra banda ja podrem fer dieta ja que hi hauran menys distraccións.

Ànims a totes, podem!

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::