Idees fer marc fotos amb un nen

Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Takita » dc. jul. 04, 2012 7:34 am

Hola noies,

Volem fer un detallet a la mestra de l'Arnau i el dia de la Festa de Fi de Curs els vam fer una foto molt maca i voldria fer-li un marc de fotos xulo i que l'Arnau hi pogués col.laborar. En teniu alguna idea? Quins materials hauria de comprar?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: catalanna » dc. jul. 04, 2012 8:01 am

A l'abacus venen marcs de fusta sense barnissar. En pots pintar un i enganxar-hi algo com botons, petxines... O gomets, si no vols fer servir superglue!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Raqueleta » dc. jul. 04, 2012 8:17 am

Jo en vull fer un per a regalar a la millor amiga de la Clara, que l'any que ve no aniran juntes. Hi posaré una foto de les dues.
El farem de foam (goma eva), el marc, potser amb algun detall en relleu (flor, papallona, etc) i la idea és que la Clara el pinti i "decori" com vulgui.
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Majka » dc. jul. 04, 2012 10:00 am

Jo en vaig fer per regalar per nadal a la família i vaig agafar els marcs de cartró de l'Abacus i el meu fill (que encara no tenia 3 anys) els va pintar amb pinzell i desprès vaig tallar paper de seda de diferents colors a trosets i posava cola blanca per tota la superfície i ell enganxava els trossets de paper damunt, fins que va quedar tot cobert. Desprès amb barnis d'aquests per ceres ho vaig cobrir tot.
I la veritat no m'ho esperava però va quedar força bé!!
Llastima que no tingui cap foto per ensenyar-t'ho.
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: nius » dc. jul. 04, 2012 11:41 am

Majka, un altre dia pots barrejar la cola blanca i el vernis, i ho fas servir tant x enganxar com dps x vernissar-ho :ok:
Tmb es poden fer servir els marcs de fusta de l'ikea :ok:
Imatge

Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: nuscka » dc. jul. 04, 2012 12:49 pm

naltros en fem de cartó, i li enganxem Play mais http://www.playmais.de/ al damunt, per que no es vegi el cartró... queda mono i ho fan ells quasi solets.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: fox » dc. jul. 04, 2012 6:47 pm

Havies vist aquest?

viewtopic.php?f=51&t=25237
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Takita » dc. jul. 04, 2012 10:33 pm

Moltes gràcies, noies! Passaré per l'Abacus a fer una ullada i comprar el material. No sé si comprar el marc de fusta o de cartró, quin penseu que pot ser millor per a pintar-lo, per exemple i després enganxar-hi cosetes? o tant és?

Ah! i una coseta: aquest vernís que dieu, val tant per ceres com per a pintura? Ja veieu que no en tinc ni idea de fer manualitats :ufs: .

El marc folrat de roba també m'ha agradat molt, però quasi que l'hauria de fer jo tota sola, doncs l'Arnau encara no té precisió i no sé pas què sortiria, però em guardo la idea per a fer algun altre regal :ok: .
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Majka » dj. jul. 05, 2012 5:40 pm

Ei, avui hem anat a dinar a casa els avis i he fet una foto al marc i així podies veure com havia quedat.
Respecte el barnís si preguntes a l'Abacus segur que et saben guiar, jo vaig utilitzar un per treballs manuals i artístics, (TITAN AQUALUX) amb base aquosa, així es pot rentar sense problemes.
Respecte el marc jo agafaria un amb bona amplada de treball, ja que si és molt estret al nen li costarà enganxar els paperets.
marc de fotos.jpg
marc de fotos.jpg (60.42 KiB) Visualitzat 17361 cops

Nius, gràcies per la idea el proper cop segur que ho faig com dius barrejant la cola i el barnís.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Takita » dj. jul. 05, 2012 6:58 pm

Moltes gràcies, Majka! :ok: Què xulo!!! A veure si demà faig una escapadeta a l'Abacus i compro tot el que ens cal.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 16, 2012 11:36 am

Ja tenim tot el material i aquesta tarda o demà ens hi posarem :ok: . Al final, el marc el vaig comprar de fusta, perquè el que hi havia de cartró no era pla i vaig pensar que a l'Arnau li costaria més, a part que per a enganxar gomets o botons ho vaig veure més complicat. Vaig preguntar a una noia i em va recomanar temperes, així que vaig comprar una caixeta de 4, pinzells, botonets de fusta de colors, gomets rodons de colors i el vernís.

Ja faré fotos i us ensenyaré el resultat final, a veure què us sembla :ok:
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Takita » dj. jul. 19, 2012 10:33 pm

Aquí teniu el resultat (la foto no és massa bona, però ja veieu com ha quedat), a mi m'agrada força i el va fer l'Arnau solet (s'ho ha passat pipa!), jo només he posat pega als botons i els he enganxat a on ell m'ha dit i també l'he envernissat.

Moltes gràcies a totes per les idees aportades! :ok:
Fitxers adjunts
575957_3530150007598_1965368614_n.jpg
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Majka » ds. jul. 21, 2012 10:27 pm

M'encanta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Crec que ha quedat fantàstic, a més a més el millor de tot és que ho hagi pogut fer qüasi tot ell sol, ja que com a mínim el meu n'està molt orgullós de la seva feina.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Takita » dg. jul. 22, 2012 8:09 am

Moltes gràcies, Majka! :ok: La veritat és que s'ho ha passat molt bé fent-lo i a la seva mestra li ha encantat, així que n'estem molt orgullosos :ok: .
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: yuyu » dg. jul. 22, 2012 8:33 am

Eiiii bona idea!! M'encanta!! Estava buscant alguna cosa que fer amb el petit Jofre!! I em sembla que en farem un!
Takita li ha quedat super xulo!! L'arnau es un artista!! Jeje i a la foto esteu guapissims eh mami??
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Idees fer marc fotos amb un nen

EntradaAutor: Takita » dg. jul. 22, 2012 8:52 am

Gràcies, yuyu! La veritat és que amb pocs diners es pot fer un marc xulo i, el més bo de tot, com diu la Majka, és que ho poden fer els nens solets quasi tot.
La noia de la foto és la seva mestra el dia de la graduació a la Llar, s'estimen moltíssim i trobo que va quedar una foto molt tendra :love:
Segur que en Jofre s'ho passaria pipa. Si us animeu, ja posaràs el resultat final :ok:

Torna a “Amb nens”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::