Administració i Finances al IOC

Universitat, oposicions...
ninde
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:56 pm

Administració i Finances al IOC

EntradaAutor: ninde » dj. juny 07, 2012 1:22 pm

hola a totes,

Estic buscant info sobre les persones que estudien Addministracio i Finances al IOC, i no trobo cap tema que parli d'aixó...Si no l'he vist i ja existeix disculpeu-me.

El cas és que he fet la inscripció i volia contactar amb gent que estigui estudiant el mòdul per fer com un grup i poder estudiar junts de manera telemàtica o fer grups de treballs...En fi, aquestes coses.

Jo tinc 35 anys, estic casada i tinc una nena de 2 anys. Vaig acabar la carrera a 2001 i des de llavors he fet cursets i tal però res d'estudiar de nou en plan "formal", i crec que em costarà tornar a agafar el fil, però s'intentarà. Jo vaig estudiar Filologia Anglesa, però els filòlegs ens hem de buscar la vida per on sigui, i estic cansada de feines precàries i de poques hores fent classes d'anglès extraescolar i coses així, i per fi m'he decidit a fer aquest mòdul perquè diuen que té moltes sortides i com que tb he treballat d'administratiu, doncs he optat per aquest.

Fins ara les feines de mitja jornada i per hores m'anaven bé perquè la meva filla és petita, però d'aqui un any comença el cole i vull estar preparada per endinsar-me de nou al mercat laboral ... Buenu, si la crisi ens ho permet, es clar...

Salutacions,

ninde
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 24, 2013 4:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: Ítaca » dj. juny 07, 2012 1:51 pm

Penso que és un dels CFGS més bons (com sortida professional, esclar). Jo el vaig estudiar, però no a l'ioc, i de fet, gràcies a ell estic treballant... (vaig deixar la carrera d'estadística a mitges :-:) ). Ara... t'han d'agradar força els números... ;-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: NyiNyi » dj. juny 07, 2012 1:59 pm

Jo el vaig començar l'any passat, però m'ho vaig deixar al quedar-me embarassada, ja que al principi se'm feia tot una muntanya!

Ara estic pensant d'apuntar-me a alguna assignatura fàcil, com informàtica..

Sobre trobar gent per quedar, veuràs que a la IOC es fa servir molt contactar amb altres alumnes a través de fòrums. Servien moltíssim d'ajuda!
Sobretot a l'hora de presentar els EAC (exàmens d'avaluació continuada) que són optatius però van molt bé per seguir el temari. Et recomano sobretot que t'organitzis, i et fixis uns horaris d'estudis.. jo és on vaig fallar!

Molta sort!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
ninde
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:56 pm

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: ninde » dj. juny 07, 2012 5:06 pm

Ítaca ha escrit:Penso que és un dels CFGS més bons (com sortida professional, esclar). Jo el vaig estudiar, però no a l'ioc, i de fet, gràcies a ell estic treballant... (vaig deixar la carrera d'estadística a mitges :-:) ). Ara... t'han d'agradar força els números... ;-)


Aixó dels números...Ja veus que sóc de lletres, ai!! Però he fet cursos de comptabilitat i m'han agradat força també, encara que ja sé que no és el mateix, però el meu marit és llicenciat en ADE i penso que em podrà treure moltssssss dubtes que segur que tindré!!!!!!!!
ninde
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:56 pm

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: ninde » dj. juny 07, 2012 5:10 pm

NyiNyi ha escrit:Jo el vaig començar l'any passat, però m'ho vaig deixar al quedar-me embarassada, ja que al principi se'm feia tot una muntanya!

Ara estic pensant d'apuntar-me a alguna assignatura fàcil, com informàtica..

Sobre trobar gent per quedar, veuràs que a la IOC es fa servir molt contactar amb altres alumnes a través de fòrums. Servien moltíssim d'ajuda!
Sobretot a l'hora de presentar els EAC (exàmens d'avaluació continuada) que són optatius però van molt bé per seguir el temari. Et recomano sobretot que t'organitzis, i et fixis uns horaris d'estudis.. jo és on vaig fallar!

Molta sort!


Gràcies pel consell !! Crec que aixó mateix serà el pitjor...Organització!! Sobretot amb la menuda, però bé, tot és posar-s'hi ... A veure si t'animes que al setembre la petita ja serà una mica més grandeta, però t'entenc perfectament, al principi sobretot és complicat amb els nadons...jeje
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: Dafneta27 » dv. juny 08, 2012 5:41 pm

Bona tarda !!

Jo estudio també al IOC però Educació Infantil, no sé com serà AFI (com li diuen pels foros de la ioc) però la clau és organitzar-se, comprat una agenda d'aquestes escolars i apunta quan tens que entregar els EACS, quan publiquen les notes, etc.
Molta sort i qualsevol cosa diguem-ho, que encara que no és la mateixa assignatura, la forma de treball és la mateixa!!
Imatge


Imatge
ninde
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:56 pm

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: ninde » dv. juny 08, 2012 6:26 pm

Dafneta27 ha escrit:Bona tarda !!

Jo estudio també al IOC però Educació Infantil, no sé com serà AFI (com li diuen pels foros de la ioc) però la clau és organitzar-se, comprat una agenda d'aquestes escolars i apunta quan tens que entregar els EACS, quan publiquen les notes, etc.
Molta sort i qualsevol cosa diguem-ho, que encara que no és la mateixa assignatura, la forma de treball és la mateixa!!


Hola Dafneta27 !! Gràcies pels consells...Primer he d'entrar, a veure si tinc sort perquè es veu que aquest any hi ha molta demanda!!
Jo ja sóc de tenir la meva agenda i apuntar-m'ho tot perquè sino sóc un desastre!!!!!!!!! O sigui que aquest hàbit ja el tinc...
Gràcies per l'oferiment, si m'agafen segur que et pregunto cosetes, perquè serà tot nou per a mi!
Avatar de l’usuari
Dafneta27
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: dc. des. 14, 2011 9:19 pm

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: Dafneta27 » dg. juny 10, 2012 10:03 am

Molta sort maca!!! qualsevol dubte per aqui estic, muaks!!
Imatge


Imatge
ninde
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:56 pm

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: ninde » dj. juny 14, 2012 1:46 pm

Només som la nyinyi i jo que estudiem administració i finances????????
Be, jo encara no, jo començare al setembre...
Estaria bé tenir un post com han fet les noies d'educació infantil !! :love:
Marta_86
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 10:55 pm

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: Marta_86 » ds. juny 16, 2012 9:35 pm

Jo vaig estudiar administració i finances però de manera presencial , si tens algún dubte referent al grau superior i les assignatures que hi han, ja saps!!
ninde
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. juny 07, 2012 12:56 pm

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: ninde » dg. juny 17, 2012 10:43 am

Marta_86 ha escrit:Jo vaig estudiar administració i finances però de manera presencial , si tens algún dubte referent al grau superior i les assignatures que hi han, ja saps!!


Gràcies per l'oferiment!
:ok:
condorbcn
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 25, 2012 7:39 pm

Administració i finances a l'Ioc

EntradaAutor: condorbcn » dc. juny 27, 2012 5:42 pm

Hola NyiNy!!!:

Jo em dic Joan i sóc de Barcelona. El proper mes de Septembre començaré el grau superior d'Administració i Finances al IOC,
llavors he demanat els materials a Secretaria però jo hi serè fora, durant 3 setmanes. Es per això que em preguntava si em podriès
deixar alguns materials per portar-me'ls a l'estranger fins que arribi a Barcelona. Els materials són els següents:

- Bloc1( Gestió Finançera).
- Tractament automátic de la informació.
- Formació i orientació laboral.

Doncs bè ja em diràs alguna cosa, per si de cas et deixo el meu nombre de telèfon 617813393 i parlem.

P.D. Si em deixas els materials et podria compensar amb alguna entrada de cine o bè si prefereixes podria portar-te alguna peli en DVD.


Merci!!!


Joan

Salutaci

ninde ha escrit:
NyiNyi ha escrit:Jo el vaig començar l'any passat, però m'ho vaig deixar al quedar-me embarassada, ja que al principi se'm feia tot una muntanya!

Ara estic pensant d'apuntar-me a alguna assignatura fàcil, com informàtica..

Sobre trobar gent per quedar, veuràs que a la IOC es fa servir molt contactar amb altres alumnes a través de fòrums. Servien moltíssim d'ajuda!
Sobretot a l'hora de presentar els EAC (exàmens d'avaluació continuada) que són optatius però van molt bé per seguir el temari. Et recomano sobretot que t'organitzis, i et fixis uns horaris d'estudis.. jo és on vaig fallar!

Molta sort!


Gràcies pel consell !! Crec que aixó mateix serà el pitjor...Organització!! Sobretot amb la menuda, però bé, tot és posar-s'hi ... A veure si t'animes que al setembre la petita ja serà una mica més grandeta, però t'entenc perfectament, al principi sobretot és complicat amb els nadons...jeje
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: JOBAAL » dt. gen. 29, 2013 11:53 am

Recupero el post!
Estic a punt a punt de començar AFI a l'IOC (2n semestre). Hi ha algú més que comenci ara o bé que l'estigui fent??? :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: NyiNyi » dt. gen. 29, 2013 2:14 pm

Ei! no havia respòs més, ja que al setembre no vaig començar.
Però aquest semestre si! ja estic matriculada de les 3 assignatures que recomanen matricular-te el nou pla LOE.
Anglès, Procés integral de l'activitat comercial i Recursos humans i responsabilitat social corporativa

Estic molt motivada ! espero no perdre-la durant aquests mesos i saber-me organitzar. :ok:
Joobal, comences també amb aquestes assignatures?
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: ADMINISTRACIO I FINANCES AL IOC

EntradaAutor: JOBAAL » dt. gen. 29, 2013 3:19 pm

NyiNyi que béeeee!!!! Jo tb estic matriculada a les que recomanen!!! :b-))) >.-<: :b-)))
Estic una "mica" nerviosa, perquè em fa por no ensortir-me'n... però il·lusionada a la vegada! Ara tinc tot el temps del món perquè estic a l'atur, però com pot sonar la campana i sortir alguna cosa, em fa por després no poder-ho fer tot :-o00m Però això s'haurà de veure! No m'he d'avançar als esdeveniments :***:
A veure quan ens arribi el material a casa, què ens sembla :ok:
Bé, ja compartirem dubtes aquí al "€€ Post de las de las cuentas €€" o-o:) ;-)
Imatge

Imatge
txell0808
Entrades: 1
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 3:14 pm

Re: Administració i Finances al IOC

EntradaAutor: txell0808 » dc. oct. 01, 2014 3:46 pm

Jo vaig apuntar-me a fer aquest grau superior a la IOC fa 2 anys però al tenir un nen ho vaig deixar perquè combinar les dues coses era impossible. Aquest setembre ho he tornat a provar però no a la IOC, i de moment m'he matriculat de 2 assignatures, a vera que tal, de moment he agafat recursos humans i gestió de la documentació jurídica i empresarial, també aprofitaré per intentar validar algunes assigatures amb l' experiència laboral. Així que si alguú te apunts que vulgui compartir jo molt agraida. I m' encantaria poder consultar dubtes i experiències.
Avatar de l’usuari
oli
:: rateta
:: rateta
Entrades: 190
Membre des de: dt. feb. 25, 2014 3:01 pm

Re: Administració i Finances al IOC

EntradaAutor: oli » dj. juny 04, 2015 3:51 pm

Hola,
estic fent el procés de preinscripció a l'IOC d'administració i finances per començar el proper semestre. Potse estic una mica boja ja que estic embrassada (amb previsió de part al novembre), i treballant!! :-:)
El cas és que estic treballant d'aux. administrativa en una empresa i us volia preguntar si algú sap si puc convalidar alguna/es assignatures amb el lloc de treball. Entenc que podré convalidar les pràctiques, però no se si puc convalidar també algun modul i/o com.

Gràcies per la vostra ajuda!!
Joseade
Entrades: 1
Membre des de: dv. juny 02, 2017 12:42 am

Re: Administració i Finances al IOC

EntradaAutor: Joseade » dv. juny 02, 2017 12:45 am

Hola alguien que haya exo el ciclo de administración y finanzas me queda pendiente el módulo de contabilidad la parte de contabilidad y auditoría que son 99 horas alguien que lo haya echo a través de la IOC sabe que tal es es difícil o fácil te existen mucho ?
Raquel28
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 27, 2019 10:07 pm

Re: Administració i Finances al IOC

EntradaAutor: Raquel28 » dt. ago. 27, 2019 10:19 pm

Què tal la vostre experiència a la IOC ? Vull matricular-me per començar al segon semestre ...
Hem fa por no poder amb tot, nens, feina, casa, estudis ...

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::