Granja de la Fageda

Propostes pel cap de Setmana !!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Granja de la Fageda

EntradaAutor: Martineta26 » dc. maig 09, 2012 1:07 pm

Hola noies! aquest cap de setmana anem a visitar la granja on fan els iogurts de la fageda a Santa Pau. Alguna de vosaltres hi ha estat? què tal és la visita pels petits? expliquen molt rollo o és amena?

I llavors ens volem quedar a dinar per allà en pla picnic però he llegit que després de la visita has de deixar el recinte, sabeu si aprop d'allà hi ha zones de picnic??

Merci! :ok:
Avatar de l’usuari
estalada
:: pantera
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: estalada » dc. maig 09, 2012 1:51 pm

bones com ho has fet per concertar visita a la granja?

a prop d'alla hi ha el camping lava que tenien una zona de picinic amb brasa per a tothotm encara que no fossis del camping.
estalada l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 09, 2012 2:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
Avatar de l’usuari
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: jorlu » dc. maig 09, 2012 2:29 pm

Nosaltres ja hem fet la visita un parell de cops. Home, si els nens són gaire petits no els interessa gaire el què expliquen però és amena. Els nens estan més per mirar les vaques que no pas pel què expliquen però és entretingut. Per demanar visita has de trucar. Si entres a la pàgina web ho explica molt bé.
Zones de picnic no ho sé ja que els cops que hi hem anat hem tornat a dinar a casa. Nosaltres aquest cap de setmana també anem a aquesta zona per pujar al volcà de Santa Margarida. Espero que us agradi
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: pucpuc » dc. maig 09, 2012 2:50 pm

Nosaltres hi hem estat per setmana santa vam contractar la visita via mail http://www.fageda.com/

I ja ens van posar en un grup on tot eren pares amb nens.
La visita la van adapatar i van fer me sestona d eveure les vaques, tocarles, donar menjar... i menys estona de
veure la fabrica així no es cansaven tan.
Despres van passar un video que pots veure o no.
I al final de tot ens van convidar a tastar un dels ioguts (et deixaven escollir) jo hi vaig anar amb el meu fill de dos anys i mig i li va agradar.
Respecte al picnic no et puc ajudar vam anar a dinar a santa pau que es on teniem la casa rural.
Nomes un consell ves-hi amb temps que la carretera es de curves i cal anar a poc a poc perque els petits no es maregin.
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: edae » dc. maig 09, 2012 4:36 pm

La granja de la Fageda té aquest nom perquè està a "la fageda d'en Jordà", doncs en el punt d'informació de la fageda, que hi ha un pàrquing i també és on pots contractar les voltes amb el carro per la fageda hi ha una zona de picnic.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Martineta26 » dc. maig 09, 2012 9:36 pm

estalada ha escrit:bones com ho has fet per concertar visita a la granja?

a prop d'alla hi ha el camping lava que tenien una zona de picinic amb brasa per a tothotm encara que no fossis del camping.



Nosaltres ho hem fet a través de la seva web: www.lafageda.com. Un cop a la web a la dreta hi ha un requadre que diu Visites guiades, si cliques ja t'explica com fer-ho. Has d'omplir un formulari amb les teves dades i quan t'agradaria anar-hi i llavors ells et contesten amb un email i et confirmen el dia i hora de la visita.

Això del camping lava és d'on surt el carrilet no?? perquè em sona que havies de pagar per poder utiltizar les seves taules.
Avatar de l’usuari
jugapa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1455
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:36 pm

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: jugapa » dj. maig 10, 2012 12:19 pm

Martineta26 ha escrit:
estalada ha escrit:bones com ho has fet per concertar visita a la granja?

a prop d'alla hi ha el camping lava que tenien una zona de picinic amb brasa per a tothotm encara que no fossis del camping.



Això del camping lava és d'on surt el carrilet no?? perquè em sona que havies de pagar per poder utiltizar les seves taules.


Em sembla que has de pagar un o dos euros per persona.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
estalada
:: pantera
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: estalada » dj. maig 10, 2012 1:38 pm

no sabia que s'hagues de pagar pero pot ser, ho dic pq alla pels nens esta molt i molt bé pero sino tal com diuen anar al punt d'informació de la Fageda uqe alla us ho diran on n'hi ha...
mira que jo soc de la Garrotxa pero no conec zones de picnic clar com saps que vas a dinar a casa no hi pares atencio.
si se m' acut alguna cosa us ho dic ara fare la pregunta ala feina i tot a veure si algu sap alguna cosa.

ara tema curves d'Olot ala fageda d'en Jordà no hi ha tantes curves tampoc.. buff que nosaltres ho fem amb bici i no esta tan lluny.

tema capming lava he mirat la pagina d'internet perono deia res al respecte.
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Takita » dj. maig 10, 2012 3:44 pm

Hola!

Nosaltres fa temps que hi volem anar, però esperàvem que l'Arnau fos una miqueta més gran. Ara té 28 mesos, m'ho recomaneu?
La idea seria anar a passar el dia, sense pernoctar. Potser estaria bé visitar la Granja i després fer la ruta amb carro; dinar, de picnic (cercant informació, he llegit que hi ha una àrea al mateix lloc d'on surten els carros).
No sé si ens donaria temps de fer alguna altra cosa. Què en penseu?
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: edae » dj. maig 10, 2012 6:20 pm

Jo crec que s'ho passarà teta! A en Pau li encanta anar a bosc, i si a més a més aneu amb el carro segur que ho disfruta molt!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Takita » dv. maig 11, 2012 4:50 am

Edae, moltes gràcies! segur que un dia proper ens hi escapem :ok: .

Per cert, he trobat un altre post, més antic, en que es parla de La Fageda i hi han recomanacions de restaurants. Deixo aquí l'enllaç per si voleu donar un cop d'ull: viewtopic.php?f=38&t=18370
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Martineta26 » dv. maig 11, 2012 9:11 am

Gràcies noies a totes per les vostres respostes. Els hi vaig enviar un email als de la fageda per demanar lo de les zones de picinic i ens van dir que a 5 mintus de les seves instalacions n'hi ha una, ara ja veurem si hi ha lloc o està a tope.

Quan tornem us explico com anat!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Takita » dv. maig 11, 2012 9:19 am

Martineta26, que us ho passeu molt bé :ok: i ja ens explicaràs a la tornada, que nosaltres volem anar d'aquí a poc i m'aniran bé els teus consells.
Avatar de l’usuari
jugapa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1455
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:36 pm

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: jugapa » dv. maig 11, 2012 11:28 am

Martineta26 ha escrit:Gràcies noies a totes per les vostres respostes. Els hi vaig enviar un email als de la fageda per demanar lo de les zones de picinic i ens van dir que a 5 mintus de les seves instalacions n'hi ha una, ara ja veurem si hi ha lloc o està a tope.

Quan tornem us explico com anat!!


Diria, que aquesta zona, és el mateix lloc on surten els carros de cavalls per fer la ruta a la Fageda. Normalment hi ha gent, ja que és la zona d'aparcament també. Que vagi molt bé.

Tema curves, estic amb l'estelada, no n'hi ha tantes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Martineta26 » dv. maig 11, 2012 11:52 am

L'area de descans que ens han dit és la de "Can Serra" , no sé si parlem de la mateixa. Però ja ens imaginem que hi haurà força gent i més si fa bon temps! Per si de cas ens emportarem una manta i si no trobem taula, doncs farem picnic total!!!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Takita » dv. maig 25, 2012 2:00 pm

Martineta26, com va anar? explica, explica ;-))) , que volem anar aviat, a veure què ens aconselles :ok:
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Martineta26 » dl. maig 28, 2012 10:29 pm

Takita ha escrit:Martineta26, com va anar? explica, explica ;-))) , que volem anar aviat, a veure què ens aconselles :ok:


Hola Takita!! doncs mira et diré la veritat jo m'esperava una altra cosa!! no sé si era perquè vam ensopegar un dia amb molta calor, i comptant que la visita la teniem a les 12 vam suar molt!! i potser serà que la panxa em pesa i ho veig tot diferent,jajajaj.

Personalment jo crec que és per nens més grans, perquè expliquen força coses i amb aquests nens més grandets els hi demana i poden contestar però els petits no estan per estar-se allà escoltant perquè no entenen tota l'explicació que fan. Si que és veritat que l'estona de veure les vaques els hi agrada i esta bé però es poca estona. I la fabrica te l'ensenyen per un vidre que només es veu una mica.. I llavors al final et posen un video que tampoc no l'entenen ni s'aguanten quiets.

Llavors vam anar de picnic per allà i bé, perquè ja poden corre i fer la seva! No sé suposo que depèn de cada nen, però el meu que és un belluget no ho va gaudir gaire. S'ho va passar millor l'altre vegada que vam anar a la fageda i vam anar amb el carrilet.

Això és la nostra experiència, però ja et dic que és molt personal!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: pucpuc » dt. maig 29, 2012 7:56 pm

suposo que depen la hora que agafes la visita y la monitora que et toca ,a nosaltres la guia que ens va tocar o va fer molt be!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Takita » dc. maig 30, 2012 9:08 pm

Gràcies per compartir la teva experiència, Martineta26 :ok: . Potser l'Arnau també s'acabaria cansant de la visita a la Granja. I el pic-nic el vau fer a una zona habilitada o pel vostre compte? Ens agradaria fer el recorregut en carro i fer alguna activitat més. Què vau fer vosaltres l'altra vegada?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Granja de la Fageda

EntradaAutor: Martineta26 » dc. maig 30, 2012 9:27 pm

Takita nosaltres l'altre vegada que vam estar per la zona va ser perquè vam anar a una casa rural a passar el cap de setmana, i llavors un dia vam anar a pujar al carrilet que et dona una volta pels volcans, l'explicació que fan també es per grans però al meu petit li va fer molta gràcia anar amb el "tren" i no parava de mirar per les finestretes. També vam anar a caminar per la fageda però no vam poder fer-ho gaire, perquè la zona és difícil per caminar amb petits, el meu tenia poc més d'un any i clar la seva estabilitat amb troncs i pedres pel camí no era gaire bona.

Lo dels carruatges no ho vam fer però justament aquest dia que vam anar a la granja, després el picinic el vam anar a fer allà a l'area de descasns on estan els carruatges i el nen només feia que anar amb els cavalls. Aquesta area hi ha unes quantes taules però estaven plenes, nosaltres el que vam fer és portar una manta grossa per posar a terra i allà entre els arbres vam fer el picnic, que fins i tot pels nens ens va anar bé perquè a terra poden seure i estar millor que als bancs de les taules.

Bé espero haver-te ajudat, però ja et dic això només és la meva opinió, depèn amb qui parlis potser ho veura diferent, suposo que també depèn de com sigui cada nen. :ok:

Torna a “Sortim”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::