On sopar a Girona?
On sopar a Girona?
Bon dia socpetitones!
Doncs pugem a Girona un parell de dies i m'agradaria que em puguéssiu recomanar algun lloc on poder sopar a Girona que sigui bo, bonic i barat
, adient també per a un nen de gairebé quatre anys. Us estaré molt agraïda.
Merci per endavant!
Eurisco
Doncs pugem a Girona un parell de dies i m'agradaria que em puguéssiu recomanar algun lloc on poder sopar a Girona que sigui bo, bonic i barat
, adient també per a un nen de gairebé quatre anys. Us estaré molt agraïda.Merci per endavant!
Eurisco
Re: On sopar a Girona?
Per sopar en plan informal està genial El Cau del Llop, que és en plan torrades, embotits i truites. A google podràs trobar el plànol i com arribar-hi.
Bon dia!!
nosaltres anem sovint al König n'hi ha varis, al que més anem pero esta a Vilablareix, si ho cerques per internet ho trobaras, hi ha algun plat combinat pero el que més tira son els hamburguesses mmmmm jjejeje i les tapes també super bé! i a sobre esta bé de preu i sempre hi ha nens, ja els donen aquelles estovalles amb colors per pintar!!
si vols més info tu pregunta
que vagi moolt bé!!
nosaltres anem sovint al König n'hi ha varis, al que més anem pero esta a Vilablareix, si ho cerques per internet ho trobaras, hi ha algun plat combinat pero el que més tira son els hamburguesses mmmmm jjejeje i les tapes també super bé! i a sobre esta bé de preu i sempre hi ha nens, ja els donen aquelles estovalles amb colors per pintar!!
si vols més info tu pregunta
que vagi moolt bé!!
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
Per anar amb el nen pots anar també al Viena que està a Jaume I aprop de correus. Donen uns globus i un dibuix per pintar i els nens supercontents.
I si vols un dia a la creperia bretona que està al carrer cort reial, la travessia a final de la rambla. Allà hi han unes taules dins d'un minibus potser al teu fill li farà gràcia
Espero que passeu molt bon cap de setmana aquí a Girona i si et fa falta res més ja ho saps

I si vols un dia a la creperia bretona que està al carrer cort reial, la travessia a final de la rambla. Allà hi han unes taules dins d'un minibus potser al teu fill li farà gràcia
Espero que passeu molt bon cap de setmana aquí a Girona i si et fa falta res més ja ho saps

Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Què no hagin dit, La Tagliatella (pastes i pizzes), és una cadena i trobo que està força bé. Està molt a prop de la Plaça de la Indepèndencia, al c/ Santa Clara que surt des de la plaça, és molt fàcil de trobar.
Gaudeix de la ciutat!!!
Gaudeix de la ciutat!!!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
M'interessa el tema també!
SOm fixes del Temps de Flors, i sempre anàvem a sopar a l'Angelot, però l'any passat vem veure q estava tancat (no sé si estaven de reformes, q no m'ho va semblar pas, o és q van tancar la paradeta), o sigui q a part d'aquest, i algun xinès, sempre anem voltant i provant...
SOm fixes del Temps de Flors, i sempre anàvem a sopar a l'Angelot, però l'any passat vem veure q estava tancat (no sé si estaven de reformes, q no m'ho va semblar pas, o és q van tancar la paradeta), o sigui q a part d'aquest, i algun xinès, sempre anem voltant i provant...
Moltíssimes gràcies, noies!
M'apunto tots els llocs que m'heu dit i un cop siguem allà (d'aquí a tres o quatre hores), doncs decidirem.
És que no m'agrada anar perduda en aquest tema quan sortim fora amb el petit, per això he pensat a demanar-vos consell
.
Si mai alguna de vosaltres passa per la Terra Ferma, estaré també encantada de recomanar-vos!
Girona ens espera...!
M'apunto tots els llocs que m'heu dit i un cop siguem allà (d'aquí a tres o quatre hores), doncs decidirem.
És que no m'agrada anar perduda en aquest tema quan sortim fora amb el petit, per això he pensat a demanar-vos consell
.Si mai alguna de vosaltres passa per la Terra Ferma, estaré també encantada de recomanar-vos!
Girona ens espera...!
El Konig! mmmmm! Quan estava embarassada tenia antulls de les seves patates braves!!!!
Ítaca, l'Angelot si que està tancat!
- Ítaca
maitane ha escrit:El Konig! mmmmm! Quan estava embarassada tenia antulls de les seves patates braves!!!!
Ja m'ho va semblar...
Feien unes pizzes boníssimes

Hi ha molts llocs, König (k n'hi ha varis), Foster's Hollywood (a l'espai gironès), El Racó(al c/ sta clara), Escondido Café (mexicà boníssim al c/bisbe lorenzana), Dolce vita (italià, pça independència)...
El könig sens dubte hi heu d'anar! n'hi han varis dins de Girona, si fa bon temps, us recomano el de sota St. Felix o el de la plaça independència.
A mi tb m'agrada molt le Bistrot a la pujada St. domenech, fan pizzes sobre pa de pagès.
A mi tb m'agrada molt le Bistrot a la pujada St. domenech, fan pizzes sobre pa de pagès.
M'heu fet venir ganes de konig jeje aquest divendres hi anirem!
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
Et recomano anar a dinar al bar del Parc del Migdia, és un buffet lliure vegetarià (boníssim), el preu està molt bé (no ho recordo bé però crec que ronda uns 10€), al costat hi ha un parc infantil i el mateix parc del Migdia amb gespa per seure, jugar, hi ha un estany amb ànecs i una pasarel·la que el travessa. Realment és un lloc per anar amb nens ni que sigui anar a passar la tarda!

NyiNyi no conec le bistrot...sona molt bé, pizzes sobre pa de pagès...mmm.. No sé on és la pujada st domènech, ja ho buscaré a internet. merci!
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
kenzo ha escrit:NyiNyi no conec le bistrot...sona molt bé, pizzes sobre pa de pagès...mmm.. No sé on és la pujada st domènech, ja ho buscaré a internet. merci!
La Pujada de Sant Domènech està entre el carrer de la Força i el carrer Ciutadans.
Ups!!! Ara veig que demanàves llocs per anar a sopar i jo te'n he recomanat un per dinar

A prop de le bistrot tens el draps... són plats x compartir i està tot bonissim!!! depèn del que busquis, si menjar més de tapeo ràpid o més tipus elaborat. tenen web.
una altre opció es el River, a prop d'un konig, i a prop de la lleona (no podeu marxar de girona sense fer un petó al cul de la lleona,com mana la tradició)... el river són amanides i brochettes de carn o peix (fletxes li diuen)... si fa bo pots sopar a la terrassa de fora.
una altre opció es el River, a prop d'un konig, i a prop de la lleona (no podeu marxar de girona sense fer un petó al cul de la lleona,com mana la tradició)... el river són amanides i brochettes de carn o peix (fletxes li diuen)... si fa bo pots sopar a la terrassa de fora.
- Ítaca
miula, ara m'has deixat de pedra... on és la lleona per fer-li un petó al cul?
Nosaltres sempre veiem el lleó de la pl. del mercat, però la lleona no sé on pare (i no tinc perdó pq a Girona pujem sovint!)
Nosaltres sempre veiem el lleó de la pl. del mercat, però la lleona no sé on pare (i no tinc perdó pq a Girona pujem sovint!)
MMm draps m'encanta! però puja un xic més de preu. Si voleu menjar cangur, és un bon lloc!
Ítaca, la lleona està davant de St. Felix, just davant d'un könig! la llegenda diu, que si li fas un petó al cul (hi han unes "escales" x pujar-hi) tornes a Girona! jo no li he fet mai però.... i m'hi vaig quedar a viure!
Ítaca, la lleona està davant de St. Felix, just davant d'un könig! la llegenda diu, que si li fas un petó al cul (hi han unes "escales" x pujar-hi) tornes a Girona! jo no li he fet mai però.... i m'hi vaig quedar a viure!

- Ítaca
Si, ja veig q no ho encerta gaire eh?! nosaltres no li hem fet mai, i com a mínim 1 cop a l'any venim!!! Però aquest cop la buscaré!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |