TARTA 3 CHOCOLATES

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Elbereth » dl. oct. 03, 2011 3:45 pm

Bueno noies...un desastre!!! Desde ahir a les 12 que estava a la nevera. L'he desmotllat ara i res....no ha cuallat! S'ha fos a sobre del drap!! Un espectacle vamos!!
Algo no faig be...la propera vegada intentaré deixar refredar mes teps entre capa i capa i no posar tanta llet o nata perque eren molt liquides...
Seguirem provant!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: edae » dl. oct. 03, 2011 3:51 pm

Elbereth si vas posar les mides que et van dir hauria de funcionar. Potser no vas escalfar prou estona la "cuajada" i per això no ha funcionat! ?-) ?-)
Imatge
Imatge
Monnie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dg. des. 19, 2010 11:35 am

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Monnie » dl. oct. 03, 2011 5:45 pm

Deu ser problema de la cuallada. A mi sempre m'han recomanat la Royal.
Jo la dilueixo amb una mica dels 250 ml de llet en una tassa i l'afegeixo quan bull la llet+nata+xocolata que correspon. Llavors ho deixo bullir 1/2 minuts una altra vegada i ho tiro.
I entre capa i capa no ho poso a la nevera, perquè també em van recomanar no "moure-ho". Llavors, entre que fregues els estris, asseques, renyes a les nenes perquè no hi fiquin el dit :love: etc, faig l'altra capa i sempre m'ha quedat consistent.
Ah! I a la xocolata negra hi tiro un parell de cullerades de xocolata en pols perquè quedi més "negra".
Avatar de l’usuari
Lluna_petita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Lluna_petita » dl. oct. 03, 2011 8:57 pm

Elbereth jo també faig com t'ha dit la Monnie, desfaig el sobre de quallada en un got de llet, i quan la nata amb la xocolata ja vull al foc ho afegeixo.
Aquest cap de setmana l'hem fet aquest pastís perquè teníem un dinar i hi havia gent que es pensava que l'havíem comprat a la pastisseria!!!
LEs que no l'heu provat animeu-vos perquè val la pena i està boníssim!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Elbereth » dl. oct. 03, 2011 10:43 pm

Hum...noies....ja veig...! Segur que ha estat aixo!
Perdoneu la meva ignorancia...pero es que ni vaig mirar les instruccions de la capsa de la cuallada!! :-:) La vaig tirar tal cual al xoco-nata-sucre quan estava molt calent...(mai he deixat que bullis...)
La propera ho penso fer amb la calma!!!
Moltissimes gracies!! n_n
Monnie
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dg. des. 19, 2010 11:35 am

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Monnie » dl. oct. 03, 2011 11:28 pm

Jo la faig amb les nenes i s'ho passen molt bé trencant i aixafant les galetes de la base, remenant, trencant la xocolata, desfent la cuallada etc. El tema foc naturalment no. I després elles es fan un gotet que és el "seu" pastis i el decoren al seu gust.
Vull dir que és un pastis fàcil perquè fins i tot amb 2 criatures de 4 anys voltant i probant la xocolata, i menjant-se les galetes i els fideus per adornar etc... surt bé. I l'avantatge és que si tens convidats ja el tens preparat i no has d'estar pendent de forn etc. :ok:
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: edae » dt. oct. 04, 2011 8:08 am

Elbereth així segur que va ser això!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluna_petita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Lluna_petita » dt. oct. 04, 2011 1:57 pm

Elbereth jo no li tiro sucre, a mi una amiga em va dir que la 1ª vegada el va fer amb sucre i li va quedar molt dolç, les altres vegades que l'ha fet no n'hi va tirar i li va agradar més, jo em vaig deixar aconsellar i la veritat és que no trobo que li falti dolçor al pastís...
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xinxeta » dl. oct. 10, 2011 7:24 pm

Jo tampoc li poso sucre, deixo que bulli una mica, poc que sino se m'enganxa la xocolata, sobretot la blanca.

i la nata faig servir la del mercadona del tetrabrik groc que és per cuinar i bastant espesa, llet sencera i surt bonissim!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Elbereth » ds. oct. 15, 2011 8:40 pm

El segon intent està a la nevera! Em sembla (creuo els dits) que aquest cop bastant millor! He seguit els vostres cosells! Arribar a bullir, i la cuallada apart amb una mica de llet per després barrejar-ho tot! De moment no s'han "enamorat" les capes i cadascuna ha quedat bastant sobre l'altre....aviam al desmotllar-ho demà que tal!
Merci wapis!!

Edito! Gracies per les recomanacions! Sembla que ara ha sortit millor! Ara a esperar que tal està de gust!!!
Aqui teniu fotos!!! Muaks!
Fitxers adjunts
DSC06647.JPG
DSC06648.JPG
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: edae » dl. oct. 17, 2011 8:44 am

Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluna_petita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Lluna_petita » dt. oct. 18, 2011 12:01 am

Quina bona pinta Elbereth segur que estava boníssim!!!
A disfrutar-ho, clar que si!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Elbereth » dg. nov. 20, 2011 9:12 pm

Ha triunfat com el colacao!!!
Fitxers adjunts
DSC07038.JPG
2º cumple
Avatar de l’usuari
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: yuyu » dl. nov. 21, 2011 6:26 pm

tinc pensat fer-la!!! viam si m'animooo!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Elbereth » dc. nov. 23, 2011 10:29 pm

I aquesta per la festa de la guarde!!
Fitxers adjunts
DSC07080.JPG
Avatar de l’usuari
farcellet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: farcellet » dl. feb. 20, 2012 2:35 pm

Ei noies!

Al final em vaig animar a fer aquest pastís (em feia molta por perquè sóc un desastre a la cuina...) i la veritat és que és molt fàcil i va sortir boníssim :p-) !
Ja l'he fet un parell de vegades i per l'aniversari del meu mini en vaig fer una variant més petitona, només de 2 xocolates. Quan el faig de 3 necessito un motllo força gros i vaig pensar que amb un motllo més petitó en tindríem prou, per tant vaig reduir una capa.
Us deixo una foto del pastís i el mini!

Bufant espelmes.JPG
Bufant les 2 espelmes
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
Avatar de l’usuari
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: sylblaga » dl. març 05, 2012 8:27 am

Nosaltres també fem aquest pastís pels aniversaris. Aquest post, m'ha encantat perquè sou supercreatives decorant-los.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
farcellet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: farcellet » dl. març 26, 2012 3:00 pm

Hola Ramtri,

Jo no l'he fet mai sense la base, però no crec que passi res si no la poses. Un cop fet i refredat és un pastís molt dens (més que un flam), així que suposo que no tindries cap problema per desmotllar-lo. Que consti que parlo sense experiència, eh?

Quant al temps que necessites, jo tardo poc menys d'una hora entre que començo a fer la base i tinc les tres capes fetes. Tot depèn del temps que tardis a afegir capes (jo m'estimo més deixar-ne passar massa que poc, així no se'm barregen les capes).

Espero haver-te ajudat :-()-) !
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
Avatar de l’usuari
xayso
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 29, 2010 3:01 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xayso » dc. març 28, 2012 11:04 pm

Hola noies! Acabo de fer el meu primer pastís 3 xocolates. És per un concurs de la guarde de la meva filla, a veure com surt. Tinc un dubte... L'he fet ara, dimecres a la nit, i és per portar-ho el divendres. Aguanta bé a la nevera o m'aconselleu congelar-ho? Espero que demà al treure el motlle no es desmonti! Estic impacient per veure com ha quedat! A veure si em podeu ajudar amb el dubte, gràcies!
Avatar de l’usuari
farcellet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: farcellet » dj. març 29, 2012 8:47 am

Hola Xayso,

No pateixis, que aguanta perfectament a la nevera. Nosaltres som 4 a casa, però el Jordi no és gaire llaminer i ni el tasta i jo en menjo poquet perquè després ja sabem què passa amb la panxulina..., de manera que per molt que en mengin el farcelleto i el Carles, ens dura més d'una setmana i està tan bo el primer dia com l'últim! Potser la base de galeta s'estova una miqueta, però de dimecres a divendres no crec que es noti gaire la diferència...

Que tinguis sort :b-))) !
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::