Mestres a TV3

TàniaBCN
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

Mestres a TV3

EntradaAutor: TàniaBCN » dt. gen. 31, 2012 8:37 pm

Aquesta nit comença el programa "Mestres" a TV3, del mateix equip que va fer l'Endemà. Segur que serà molt intressant! A veure què us sembla a les mestres que correu per aquí ;) I a la resta també, segur que en podrem comentar moltes coses.
Poso l'enllaç del programa i un altre que he trobat al web:
http://www.tv3.cat/mestres
http://sermestreavui.cat/
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Mestres a TV3

EntradaAutor: lila » dt. gen. 31, 2012 8:57 pm

A mi l'anunci de TV3 m'ha semblat molt interessant, i també l'article que es va publicar al suplement "criatures" del diari ARA.

A veure què tal!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
juliaipau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 1:55 pm

Re: Mestres a TV3

EntradaAutor: juliaipau » dc. feb. 01, 2012 8:27 am

Hola a totes!!

Jo vaig mirar el programa ahir a la nit i em va encantar. Em van vindre molts records de la meva infantesa i també tots aquells mestres que em van deixar alguna cosa més que coneixements.
Ja està bé que s'intenti valorar més la feina dels mestres que sovint passa a infravalurar-se i a culpabilitzar de molts problemes de l'actualitat. La llàstima és que els que més s'haurien de mirar aquest programa no se'l deurien mirar
TàniaBCN
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dj. abr. 14, 2011 2:12 pm

Re: Mestres a TV3

EntradaAutor: TàniaBCN » dc. feb. 01, 2012 8:38 am

A mi també em va agradar molt. Em vaig emocionar moltíssim amb la mestra que es jubilava. L'únic que no em va agradar és el fet de voler-hi encabir moltes coses: la història de l'Empar Moliner, les declaracions de personatges coneguts... Però bé, segur que farà reflexionar, així que benvingut sigui!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mestres a TV3

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 01, 2012 8:41 am

Jo realment el vaig mirar pq conec el mestre de p4 (de fa molts anys, de la parròquia) i tenia curiositat. El programa em va agradar força, sinó fos per... l'empar moliner. No puc amb aquesta dona, ho sento... Ara el seu mestre, es veia dur, però un bon mestre!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

Re: Mestres a TV3

EntradaAutor: sylblaga » dc. feb. 01, 2012 9:30 am

Jo no el vaig poder veure... encara ens estem acostumant a dormir poc i anem a dormir tan aviat com podem per descansar mentre la peque descansa...

Tinc moltes ganes de veure'l, així que ara entraré a la pàgina web de tv3, suposo que el podré veure, l'anunci tenia pinta... tot i que l'Empar Moliner a mi tampoc em cau massa simpàtica
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Mestres a TV3

EntradaAutor: núvol » dc. feb. 01, 2012 9:49 am

Doncs jo també el vaig veure perquè els dibuixos dels nens que sortien era de l'escola del meu peque....però com que ell estava dormint li hauré d'ensenyar per la web perquè em digui quin era el seu...si sortia...Va ser força interessant.
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Mestres a TV3

EntradaAutor: lupitafriend » dc. feb. 01, 2012 10:41 am

Ítaca ha escrit:Jo realment el vaig mirar pq conec el mestre de p4 (de fa molts anys, de la parròquia) i tenia curiositat. El programa em va agradar força, sinó fos per... l'empar moliner. No puc amb aquesta dona, ho sento... Ara el seu mestre, es veia dur, però un bon mestre!



em va encantar aquest noi1 es veia tant motivat!!!
i si, algu suporta a l'empar moliner?????????????????
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mestres a TV3

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 01, 2012 1:20 pm

lupitafriend ha escrit:
Ítaca ha escrit:Jo realment el vaig mirar pq conec el mestre de p4 (de fa molts anys, de la parròquia) i tenia curiositat. El programa em va agradar força, sinó fos per... l'empar moliner. No puc amb aquesta dona, ho sento... Ara el seu mestre, es veia dur, però un bon mestre!



em va encantar aquest noi1 es veia tant motivat!!!
i si, algu suporta a l'empar moliner?????????????????


neujor:-) neujor:-)
si, si... sempre ha estat una mica cabra boja! D'aquests mig hippies/cumbas!
A la parròquia sempre estava liat fent coses, q si el pessebre vivent, q si la festa de la tardor... Fa 15-20 anys, a st. cugat, era més conegut q la monyos!

Sobre l'empar moliner... passo paraula :ufs:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::