Idea felicitació de Nadal?

Nadal i Reis, Castanyada, Sant Jordi...
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: nurdeu » dg. nov. 06, 2011 9:02 pm

kabbisa ha escrit:Jajaja, nurdeu, m'has tingut una bona estona intentant esbrinar quina relacio tenia un anec despentinat amb el bec verd i vermell amb el nadal!!!
Despres he llegit q la foto estava de cantó.


Jajajajaja, que bo!!! m'estic pixant de riure!!! Però ara que ho dius, bé que ho sembla!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: nius » dl. nov. 07, 2011 12:29 am

L'any passat, a casa, vam fer aquesta postal de Nadal, ben senzilla i elegant :love:
És super fàcil de fer, com ja heu anat dient: vam estampar la mà del petit (que tenia 1 any i 2 mesos) amb témpera verda, i vaig posar-hi un gomet amb forma d'estrella. En un principi volia posar-hi també gomets de colors, o vermells, com si fóssin les boles, però ho carregava massa, i així va quedar.

Ara, aquest any no sé què podrem fer- Pensava en potser estampar amb esponjja, o amb patata, un ninot de neu... alguna cosa que ell pugui fer i que li sigui familiar. A mi m'encanten els arbres de Nadal, però tampoc passa res per anar canviant, oi?
Potser una cartolina negre, amb el ninot blanc i que contrasti (a dins hi posem la foto del petit)
Fitxers adjunts
postal nadal.jpg
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Lalona » dl. nov. 07, 2011 9:52 am

Hahaha! Jo vaig veure una cigonya! Moníssima però poc nadalenca... Però si te l'imagines del dret és un reno claríssim!! :-)
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Lalona » dl. nov. 07, 2011 9:56 am

Nius la teva postal també m'agrada molt! Te un toc indepe que ja m'està bé! Ostres quantes idees, ara ens costarà triar!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Lau » dt. nov. 08, 2011 7:00 pm

Ei si, els tres reis!! ok! en comptes de fer un pare noel, farem els tres reis... en el nostre cas, el negre no hi pot faltar!! (rocirita a casa teva tampoc eh!) així que tres barbes... tres corones i quedarà xulissim (o això espero!!)
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: kabbisa » dt. nov. 08, 2011 7:29 pm

potser m'atreveixo a fer una " maternitat" amb el meu peque y enviarla alsmes esceptics... Molts no haguessin cregut mai q arribaria a ser mare, ara ja podran tornar a creure e el nadal :D
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Lau » dt. nov. 08, 2011 8:45 pm

nius! que xulo, si que té un toc independent si! mola!! ||*||

jajaja qeu bo el ren-ànec!
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: raqrodser » dt. nov. 08, 2011 10:24 pm

Eii, aquí hi ha idees molt xules.
Nosaltres l'any passat vam vestir la nena amb un vestit nadalenc i diadema amb 2 rens i vam revelar la foto amb les postals de vistaprint. Va quedar xula, però aquest any, per variar, tenia pensat fer una postal que vaig veure fa temps i ara no trobo: era com la de la "nius", però amb la mà del revés (es a dir, els dits fan la part "acampanada" de l'arbre).
Però bé, he trobat aquesta altra, per si voleu més idees:

tarjetareno.jpg
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: socpetitona » dt. nov. 08, 2011 10:43 pm

Quantes idees, son xulissimes!!
Se que tinc pendent penjar la foto de l'arbre, pero no la tinc per enlloc, sort que la sogra ho guarda tot i dema vaig a casa seva!! Fare fotos i dema la penjare!
Esta clar que l'arbre com el vam fer nosaltres amb un paper petit no hi cap... Jo vaig fer amb cartolina prima dina A4
Imatge
Avatar de l’usuari
esthercangur
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 10:37 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: esthercangur » dc. nov. 09, 2011 9:27 am

Una postal molt facil de fer i divertida .. es agafar una cartulina negra i dibuixar un ninot de neu , despres omplir-ho amb coto fluix i posar-hi algun detallet .. com un barret o una bufanda ! despres es poden afegir mes boletes de coto per tota la cartulina com si estigues nevan :D
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: socpetitona » dc. nov. 09, 2011 5:40 pm

Ja tinc la foto! Pero ara des del mobil no puc adjuntar fotos.... ggggrrrrrr
Quan arribi a casa la descarregare a l'ordenador i l'envio!
M'ha encantat lo del ninot de neu! Crec que aquest any per la familia i prifes farem aixo!!!
Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: nius » dc. nov. 09, 2011 7:10 pm

Ahir vaig escriure un missatge i no es va publicar :ufs:

Deia que la postal no tenia cap intenció independentista, però potser és cert.
I res, dolluns em vaig inspoirar i vaig començar la d'aquest any: vam estampar ditets blanc en una cartolina negra, com si fóssin boles de neu. Ara dubto entre si fer un ninot de neu estampant amb esponja 2 boles grans, o un arbre de nadal estampant també amb esponja un triangle. Potser pel peque és més senzill l'arbre, i després posar-hi un gomet a dalt..... Al ninot, també li podriem posar nas, ulls i gorro.... En fi, que les seguirem probant les dues!
Imatge

Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: gege » dc. nov. 09, 2011 10:57 pm

Jo aquest any tinc pensat donar-li una cartolina grossa i que pinti com ell vulgui amb pintures de dit (encara no tinc clars els colors de res). Despréss hi tirarem purpurina platejada. Hi retallaré estrelles una mica grosses on hi posaré bones festes i segurament le splastificaré. Hi faré un forat i hi posaré un cordó per poder-les penjar a l'àrbre i apa.

L'any passat tenia pensat fer el mateix que heu fet amb la mà però amb el peu al revés. Pensava que s'assemblava més a la forma de l'avet. Però al final se'm va tirar el temps a sobre i vaig acabar enviant una foto casolana que vaig retocar fent una espècie d'scrap digital (o una cosa que s'hi assemblava pk jo no en tinc ni idea jeje i la vaig enviar per mail! Pk ni temps a arribar per correu teniem!!

Aquest any les començaré la setmana que ve pk no em passi el mateix!
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: socpetitona » dv. nov. 11, 2011 3:18 pm

Per fi us puc penjar la foto de l'arbre!

Espero que us agradi :p-) :p-)
Fitxers adjunts
felicitació nadal.JPG
Imatge
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Ixena » dv. nov. 11, 2011 9:33 pm

Gràcies socpetitona! Genial!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: (la idea me la guardo pel pròxim any o potser en fem una per nosaltres!)

Al final nosaltres hem fet invent a partir de la foto del pare noel que algú (perdó ara no recordo qui) va penjar. L'hem adaptat a rei, ja us posaré foto.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Lalona » dv. nov. 11, 2011 10:10 pm

socpetitona ha escrit:Per fi us puc penjar la foto de l'arbre!

Espero que us agradi :p-) :p-)


Que xula!!! Jo ara les vull fer totes!!!!!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: nius » dl. nov. 14, 2011 8:24 pm

Una altre idea per les que teniu nens una miqueta més grans (a partir de 3 anyets, per exemple):
al centre d¡una cartolina posar-hi un gomet d'estrella, i a sota, amb llapis, fer diversos punts
X




. . . . . . . .


Des de l'estrella, que tracin línies rectes, o de colors, o del mateix color, i queda un arbre de nadal ben xulo, fet per ells. es pot fer amb ceres, retoladors, o pintura....

Ho he fet avui a l'escola amb nens/es de P3 i ha sorgit per casualitat, però ben bonics que han quedat!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Laure » dv. nov. 25, 2011 6:09 pm

Gràcies per les idees! Ja tenim fetes les nostres! :ok: :ok: Ara potser per l'altra banda li poso un poema enganxat :p-)

Ara em falta retallar-les, ja veieu que vem fer una mica de poti poti amb la pintura, però vaja és el que té el 100% handmade! :-)
Fitxers adjunts
mans2.jpg
mans1.jpg
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Lau » ds. des. 03, 2011 5:41 pm

Hola gent, estem en procés de la felicitció nadalenca!! Ens estan quedant molt xules i divertides ;-))) ;-))) ;-)))

Imatge

us agrada?

el peque ha acabat fins als nassos de fer mans... i això que les hem anat fent mica a mica, però és que hem fet 20 postals!! enganxant ulls i els petits pompoms pel nas i les corones ja s'ha divertit més.

segurament ho apanyaré amb algun "bones festes" o algo així... el què no sé és si ficar alguna cosa darrera... hi poseu foto o algun escrit? potser si hi poso foto ho guardaran més temps no?

Lau.
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Idea felicitació de Nadal?

EntradaAutor: Laure » dc. des. 07, 2011 8:25 pm

Molt monos aquests reis, Lau ! >.-<: >.-<:

Torna a “Estacionals”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::