Escoles públiques al barri de Sants-Badal

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: thankyou78 » dl. feb. 07, 2011 1:49 pm

A les sis de la tarda...
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Trinity
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: Trinity » dt. feb. 08, 2011 4:17 pm

Deixo a l'Unai i espero arribar!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: thankyou78 » dt. feb. 08, 2011 9:23 pm

Hola Trini! Al final sí que ens hem trobat . Bueno ara ja "només" ens queda decidir. Ja ho comentarem!!
Bona nit!!! zz:-)

PD: Núria, si vols info de la Barrufet avisa, però la veritat és que està bé :ok:
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kalanxoe
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 1:28 pm
Ubicació: Sants, Barcelona
Contacta:

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: Kalanxoe » dj. feb. 10, 2011 11:27 am

Hola!
Podríeu penjar comentaris sobre el Barrufet? No podré anar a les portes obertes i m'interessaria saber què tal és, tot i que no és per aquest any.
Moltes gràcies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: thankyou78 » dj. feb. 10, 2011 6:19 pm

T'explico Kalanxoe el que van ser les meves impressions de la Barrufet...

En quant a característiques de l'escola:

- És una escola laïca, arrelada al barri, donen molta autonomia a l'alumne, es veu propera a les famílies. L'AMPA és potent. L'ambient entre els professors es veu bo i coordinat i sel's veu implicats amb l'escola i els nens

-L'escola està ben situada a la zona del Vapor Vell i la sortida de l'escola és peatonal, i les instal.lacions són cuidades i maques.

En quant a serveis:

-Té menjador amb cuina pròpia, i la mensualitat és sobre els 105 euros.
- Té servei d'acollida matinal

Si vols saber alguna cosa més en concret m'ho dius i a veure si t'ho sé respondre. Una abraçada!
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kalanxoe
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 1:28 pm
Ubicació: Sants, Barcelona
Contacta:

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: Kalanxoe » dl. feb. 14, 2011 10:33 am

Moltes gràcies, thankyou78. Pinta molt bé tot el que expliques.
La mensualitat de 108€ correspon al menjador?
I la quota de l'AMPA?
Saps si els petits poden fer la migdiada?

Al web de l'escola hi ha molta informació i té molt bona pinta: em penso que l'anirem posant la primera de la llista. No obstant, m'imagino que deu ser complicat d'entrar-hi perquè tampoc deuen tenir tantes places, oi? Per cert, quantes línies hi ha per curs, que ho saps?

Bé, gràcies de nou per la informació.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Trinity
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: Trinity » dl. feb. 14, 2011 10:53 am

Kalanxoe...
Si que fan la migdiada. Son dues linies.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: nurdeu » dl. feb. 14, 2011 12:35 pm

Hola guapes, ja he anat a buscar el document al Pelegrí i demà portaré tota la documentació. Quina por!!!!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Trinity
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: Trinity » dl. feb. 14, 2011 12:58 pm

tan ràpid nurdeu???

Aix jo no sé que fer!!! I no per no se una indecisa, que no ho soc... em cabreja que jo tinc les idees molt clares normalment... porto dos anys pensant en el pelegrí y té tot lo que buscava: natació, entran als 3 anys fins als 18, fan migdiada, desdoblament, anglès...
Pero al visitar el barrufet vaig veure que m´ha agradaba molt, es mes dificil entrar i a més, rebo a casa el llibre d´educació i dintre una entrevista del barrufet argggggg em persegueix!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: nurdeu » dl. feb. 14, 2011 1:16 pm

Trini, jo per convicció el portaria a la Barrufet, és pública i de qualitat, però em fa tanta por quedar-me fora, cosa bastant possible ja que s'hi apunta molta gent, que no vull quedar-me amb el pitjor del barri. Per això acabo triant Pelegrí.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: thankyou78 » dl. feb. 14, 2011 4:31 pm

Hola noies! A nosaltres no ens ha arribat ni la carta amb les escoles amb més proximitat ni el llibre...Els meus pares me'l van ensenyar perque el donaven amb el diari fa uns dies.

Jo avui ja m'he acostat a fer la preinscripció per si les mosques l'Adrià s'avançés, així que ja està fet!. Hem posat les quatre escoles del barri que teníem clar que ens agradaven que us vaig comentar i esperem que tot surti bé, quins nervis!. No sabíem si omplir les sis opcions, però al final hem pensat que millor posar les que realment ens van agradar. Ara tocarà esperar que hi hagi sort.

Trini és normal que dubtis, doncs la veritat és que la decisió és díficil i molt personal...has de valorar pros i contras amb el teu home i pensa que decidiu el que decidiu ho feu pel bé de l'Unai, per tant, segur que prendreu la decisió més correcta al vostre parer, que és com ha de ser :ok: Ui, m'he posat una mica filosòfica...espero que se m'entengui el que vull dir, que m'enrotllo com una cotorra!. Nosaltres la Barrufet l'hem posada la quarta així que suposo que no entrarem ni en broma però bueno preferíem posar-la a excloure-la perque també ens va agradar.

I sobretot molta molta sort i a esperar que la cosa surti bé!. Una abraçada guapes!
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: tombarella » dj. març 24, 2011 2:46 pm

Hola noies!

No havia vist aquest post i ara me l'he llegit de cap a peus!

Justament acabo d'obrir-ne un altre demanant referències d'un parell d'escoles de les que comenteu per aquí (Lluís Vives i Cavall Bernat), ja que són dues públiques que ens entren per zona. Finalment, heu entrat en primera opció?

A nosaltres ens toca prendre la decisió l'any vinent, de manera que m'interessen molt les vostres opinions! Ah! I també devem ser veïnes! :ok:
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: thankyou78 » dj. març 24, 2011 3:45 pm

tombarella ha escrit:Hola noies!

No havia vist aquest post i ara me l'he llegit de cap a peus!

Justament acabo d'obrir-ne un altre demanant referències d'un parell d'escoles de les que comenteu per aquí (Lluís Vives i Cavall Bernat), ja que són dues públiques que ens entren per zona. Finalment, heu entrat en primera opció?

A nosaltres ens toca prendre la decisió l'any vinent, de manera que m'interessen molt les vostres opinions! Ah! I també devem ser veïnes! :ok:


Al final no vaig demanar cap d'aquestes dues perque a les jornades de portes obertes en veure altres escoles del barri em van convèncer més... a veure si algú que porti als seus petits o que tingui referències et pot ajudar...
Et recomano que vegis també altres escoles del barri (les públiques jaume I i n-2, la concertada joan pelegrí...)tot i que no tinguis proximitat tens els punts per ser del barri (15). És preguntar una mica si l'any en que facis la preinscripció tantejar si hi ha molta gent amb molts més punts...i sobretot et recomano que vagis a les jornades de portes obertes de totes les escoles que us puguin interessar. Espero haver-te ajudat!. Si algun dia vols que intercanviem impressions per mi cap problema veïna :p-) !
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: tombarella » dj. març 24, 2011 5:54 pm

Moltes gràcies!!
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: tombarella » dl. set. 19, 2011 11:26 am

Noies, recupero aquest post perquè ara ja hi tornem a pensar. Bé, de fet, no he deixat de donar-hi voltes... :r) Però entre la panxa, la feina i tot plegat, prefereixo arribar al gener-febrer amb les coses una mica més clares. Si és possible, és clar!

Sí, aquest any han entrat tots els que van posar NII-Pràctiques en 1a opció, o sigui que no ho descartem pas. En tenim molt bones referències, per part d'alumnes i de docents. La pega és que queda a uns 30 minuts de casa, caminant , o uns 20 min amb el bus de barri (que s'ha d'agafar quan toca, ja que només passa cada 25 min). La resta de comunicacions amb trasnsport públic són una mica nefastes... :-:)

L'altra opció viable és la del CEIP Lluís Vives. El tenim a menys de 10 min de casa. Però encara és hora que algú ens en doni referències, bones o dolentes... :-:) Algú en sap alguna coseta?

Moltes mercès!!!
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: nurdeu » dl. set. 19, 2011 2:44 pm

Tombarella guapa, no et puc ajudar amb el que demanes, però us puc dir que estic molt contenta amb l'opció que vem triar, de moment!!

Espero que totes estigueu molt i molt bé a l'escola que veu triar!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Kalanxoe
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 1:28 pm
Ubicació: Sants, Barcelona
Contacta:

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: Kalanxoe » dl. set. 19, 2011 2:56 pm

Com que veig que s'ha penjat un comentari després de molts mesos, aprofito per preguntar als veïns/es de Sants:
algú ha entrat a la Barrufet aquest any? :anec:
Sabeu si s'hi ha va quedar molta gent fora?
Alguna altra escola comparable a aquesta?

Gràcies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: nurdeu » dl. set. 19, 2011 5:02 pm

Kalanxoe, la Trinity ha entrat a la barrufet, ella et sabrà explicar!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: tombarella » dl. set. 19, 2011 8:56 pm

nurdeu ha escrit:Tombarella guapa, no et puc ajudar amb el que demanes, però us puc dir que estic molt contenta amb l'opció que vem triar, de moment!!

Espero que totes estigueu molt i molt bé a l'escola que veu triar!!


Gràcies! Sí, sí, no està pas descartada, la vostra opció. :ok: Però vulguis que no, no deixa de ser concertada i, per tant, més calerons. I ara mateix, tenint en compte que ho haurem de multiplicar per dos, doncs ho veiem molt pelut. :ufs:

Però la vam anar a veure a les darreres eleccions i la feinada va ser treure la patufa del pati! Vinga a jugar-hi i a córrer!! :r)
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Trinity
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1582
Membre des de: dg. des. 17, 2006 10:01 pm
Contacta:

Re: Escoles públiques al barri de Sants-Badal

EntradaAutor: Trinity » dl. set. 19, 2011 9:45 pm

Nosaltres hem entrat a la Barrufet!!! De gent s´ha quedat bastants fora, pero crec que aquest any hi havia molta demanda... encara que puc dir que per exemple la lloret nomes te 25 places, doncs vaig veure al llistat de la barrufet que dos que la van demanar li van donar la segona opcio que era lloret.

Encara hi son les llistes penjades, per si vols donar una ullada...

Jo estic contenta, encara que a vegades em passa pel cap si ho he fet bé. Si vols alguna cosa en concret demana´l!!! a la web hi ha tota la informació.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::