nines "fofuchas"

fimo, goma eva, pasta de sal...
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

nines "fofuchas"

EntradaAutor: montses » ds. set. 17, 2011 5:36 pm

Hola noies,

Jo no tinc gaire traça per les manualitats, pero estic començant un projecte d'una botiga virtual a la que potser em podria anar bastant bé vendre unes nintes de "goma eva" que es diuen fofuchas. Posiblement ja les coneixeu, pero per mi han sigut tot un descobriment, les trobo maquísimes!!

El cas es que he trobat un lloc que fan un curset per apendre a fer-ne (d'unes 4 hores i cobren 30 euros).

M'agradaria saber si alguna de vosaltres n'ha fet aquest tipus de nines, si es molt complicat fer-ne, si trobeu be de preu el curset, si no val la pena ficar-si en manualitats si realment el que busco es vendre un producte, no gaudir fent-les, etc. M'ajudeu?
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: nines "fofuchas"

EntradaAutor: Ítaca » ds. set. 17, 2011 9:37 pm

Hola Montses!
Home, el preu del curset el trobo correcte, i més si penses aprendre per treure profit econòmic. És una inversió.
Ara, per una banda penso, q quan fas una manualitat has de gaudir fent-la, i més si tens intenció de fer vàries fofuchas... si no disfrutes te'n cansaràs.
Cal que vegis les hores q li dediques a fer-ne una per saber si et surt a compte fer una producció i vendre-la. A mi m'encanten les manualitats i de fet, durant uns quants anys vaig anar un parell d'hores cada setmana a un taller per aprendre de tot una mica, però... si hagués de vendre, per exemple, qualsevol de les figures de paper maché q he fet (asterix, obelix, tintín...), no les vendria pas, pq hauria de posar un preu molt elevat pq són moltíssimes hores invertides! Com m'encanten, doncs formen part de la decoració del menjador...
Jo provaria el curset i després a casa, amb tranquilitat faria una avaluació de tot plegat (fent-les tu sola, sense profe), i aleshores t'acabes de decidir!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Patty
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

Re: nines "fofuchas"

EntradaAutor: Patty » ds. set. 17, 2011 11:14 pm

Hola,

que mones que son!!!! Em podruies dir on fan el curset?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: nines "fofuchas"

EntradaAutor: montses » dg. set. 18, 2011 7:55 am

Itac@ ha escrit:Hola Montses!
Home, el preu del curset el trobo correcte, i més si penses aprendre per treure profit econòmic. És una inversió.
Ara, per una banda penso, q quan fas una manualitat has de gaudir fent-la, i més si tens intenció de fer vàries fofuchas... si no disfrutes te'n cansaràs.
Cal que vegis les hores q li dediques a fer-ne una per saber si et surt a compte fer una producció i vendre-la. A mi m'encanten les manualitats i de fet, durant uns quants anys vaig anar un parell d'hores cada setmana a un taller per aprendre de tot una mica, però... si hagués de vendre, per exemple, qualsevol de les figures de paper maché q he fet (asterix, obelix, tintín...), no les vendria pas, pq hauria de posar un preu molt elevat pq són moltíssimes hores invertides! Com m'encanten, doncs formen part de la decoració del menjador...
Jo provaria el curset i després a casa, amb tranquilitat faria una avaluació de tot plegat (fent-les tu sola, sense profe), i aleshores t'acabes de decidir!


Gràcies Itac@. Crec que el curset el farè, com a mínim per treure'm la curiositat!!! pero tinc molts dubtes de si ho acabarè fent. Em conec i no soc gaire pacient, i les manualitats requereixen de temps, espai i ganes!!!

No sé, l'altre opció que ronda pel cap es trobar a algú que en faci i que pogués fer-me una cada vegada que tingues una comanda...coneixeu algú?
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

Re: nines "fofuchas"

EntradaAutor: montses » dg. set. 18, 2011 8:00 am

Patty ha escrit:Hola,

que mones que son!!!! Em podruies dir on fan el curset?


A que sí??? jo les he trobat maquísimes, sobretot al natural (no a les fotos d'internet). Vaig veure una amb cues i un vestit infantil monissim!!!

El curset es a una botiga de manualitats a Mollet (on visc). Realment va ser una coïncidència. Vaig anar a la botiga per recollir una cosa i les vaig veure allà. Suposo que em van veure la cara que em va quedar mirant-les i em van dir que el disabte 24 de setembre farien un curset!! Si vols mes informació, digam-ho i et dono el telèfon i adressa.

Petonarros!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: nines "fofuchas"

EntradaAutor: raqrodser » dg. set. 18, 2011 8:42 am

Ostres!!
No coneixia aquestes nines!! I m'han encantat!!! M'agrada molt treballar amb goma eva, però no sabia que tenia tantes possibilitats!
Em miraré els videos que hi ha per internet sobre la tècnica i, si no ho veig clar, potser em plantejo de fer algun curset, també.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
Patty
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

Re: nines "fofuchas"

EntradaAutor: Patty » dg. set. 18, 2011 3:41 pm

montses ha escrit:
Patty ha escrit:Hola,

que mones que son!!!! Em podruies dir on fan el curset?


A que sí??? jo les he trobat maquísimes, sobretot al natural (no a les fotos d'internet). Vaig veure una amb cues i un vestit infantil monissim!!!

El curset es a una botiga de manualitats a Mollet (on visc). Realment va ser una coïncidència. Vaig anar a la botiga per recollir una cosa i les vaig veure allà. Suposo que em van veure la cara que em va quedar mirant-les i em van dir que el disabte 24 de setembre farien un curset!! Si vols mes informació, digam-ho i et dono el telèfon i adressa.

Petonarros!



Gracies guapa, pero no podré anar, però moltissimes gracies per la informació :-()-)
Imatge
Imatge

Torna a “Amb materials diferents”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::