S'HA TRECAT UNA DENT!!!

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
jessixcarlos
:: poltre
:: poltre
Entrades: 625
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm

S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: jessixcarlos » dg. ago. 21, 2011 10:14 pm

Avui l'Eric a caigut i s'ha trencat una de les pales.
Em sento tant malament!
La meva sogra i la meva cunyada m'ha dit que no m'amoïnes, que son les dents de llet, que ja les canviara, pero clar d'aqui a que les canvii...
Porto tota la tarde donant-li voltes al cap, m'imagino que no hi ha res a fer. Pero jo que estava enamorada de les seves dentetes i ara veure'l aixi em sap un greu.
Per mi esta wapo igual, pero buffffff, quina rabia!!!!
Hi ha alguna que li hagi passat???
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: Napa » dg. ago. 21, 2011 10:46 pm

Al meu nebot li va passar pero en comptes de trencada la te enfonsada, jo de tu el portaria a un odontopediatra que li mires, hi ha un germen o algu semblant que s´ha de mirar q estigui be ja que sino li afectaria a les definitives ma germana porta el nen aqui:
Clínica Dental Dra. Magda Rugeles
C/ Diputació, 244
08007 - Barcelona (BARCELONA)
Telefono: 93 301 71 27 93 301 71 27
pero no estiguis malament que hi han moltes solucions al meu nebot petit i va passar aixo pero es que al gran es va trencar la mateixa pala pero la definitiva aixi que la dentista ens coneix bé
Avatar de l’usuari
surtelsol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 2:23 pm

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: surtelsol » dg. ago. 21, 2011 10:57 pm

Li va passar al meu cosí germà el dia del meu casament, ell tenia dos anys. El cas és que tot i tenir la dent trencada els seus pares van intentar salvar-li la dent però se li va cangrenar i li van haver de treure. Ara ell té sis anys i ha passat tot aquest temps sense la dent, la "bona" encara no la té. Comentar-te que sense la dent està moníssim, li fa una cara de pillo que no pot amb ella jijiji.
No t'amoinis que és la de llet i després li sortirà una "pinyata" que esarà guapíssim!! >.-<:
Avatar de l’usuari
amaiam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: amaiam » dl. ago. 22, 2011 12:36 am

Hola,

El Guiu es va trencar les dues pales el dia del seu aniversari. Ens va saber molt greu i la pediatra li va mirar per si de cas i ens va dir que anem al dentista per si estigues el nervi afectat. Tenim hora pel mes que ve i a veure que ens diu perquè la veritat es que li costa tallar el menjar.

Aqua
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: esquimal » dl. ago. 22, 2011 6:02 am

Jo quan era petita vaig caure i se'm va trencar una de les pales, ara a la definitiva tinc una taca més blanca, no sé si té alguna cosa a veure o no. Jo el portaria al dentista que li facin un cop d'ull, però no m'amoinaria, per sort són les de llet.
Avatar de l’usuari
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: Naylacris » dl. ago. 22, 2011 6:33 am

La meva cunyada és pediatra i als seus fills sempre els ha portat aquí:

Facultat d'Odontologia
1a planta Pavelló
de Govern
(Campus de Bellvitge)
Feixa Llarga, s/n
08907 L'Hospitalet Ll.
Telèfon: 934024256

Els han tractat super bé, bé de preu i diu que hi ha una part especialitzada en pediatria, ella té quatre fills, ja et dic es pediatra i han tingut de petits problemes amb les dents i està super contenta.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bicho's
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 4:50 pm

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: bicho's » dl. ago. 22, 2011 1:21 pm

Al nostre amb poc més d'un any i mig va caure i se li van trencar una miqueta les dues pales. El varem portar al dentista i ens va dir que de moment no patissim que tot estava bé, que només calia esperar a que li caiessin. Aixó sí, que si veia que se li fiquen negres o canvien de color tant les dentetes com el voltant de la geniva que el porti.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: fox » dl. ago. 29, 2011 3:57 pm

Si, noia, a mi m'ha passat, sap un greu... Se li va trencar una pala del davant i la del costat se li va començar a enfosquir, li vaig comentar al meu dentista i em va dir que el portes al dentista perque el controlin perque igual afecta a la dent definitiva. No se quans anys tenen els vostres pero el meu dos i mig i tant petits que tinguin que anar al dentista ho veig complicat. Encara no l'he portat ja us explicare.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
jessixcarlos
:: poltre
:: poltre
Entrades: 625
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: jessixcarlos » dt. ago. 30, 2011 3:46 pm

Gracies a totes per les respostes.
No he escrit abans pq estavem de vacances a la platja hi alla no tenim internet.
Avui he trucat per demanar hora al pediatra i tenim visita divendres. Com haig d'anar pq em facin un informe per la guarde, aprofitare i li dire lo de la dent aviam que em diu.
Em principi la meva preocupació era que al menjar li molestes, que el tingues molt mes sensible a les coses fredes i calentes, pero menja com si res i no s'ha queixat.
Aviam que ens diu el pediatra quan el portem!
Petonets per totes!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: Takita » dg. set. 04, 2011 6:33 pm

Depenent de com se l'hagi trencat, el dentista li pot reconstruir. Al fill d'una amiga li van fer fa un mes.
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: fox » dc. nov. 02, 2011 6:15 pm

Avui he anat al dentista, m'ha dit que de moment no em preocupi pero que li vaig mirant la geniva, a sobre de la dent del cop, per si li surt com un granet, que a llavors si que haig d'anar a que el mirin i que tant pot sortir a les dos setmanes del cop o als tres anys.

Esperem que no li surti res!!!! :-D
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
juan mayoral
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 16, 2016 2:44 pm
Contacta:

Re: S'HA TRECAT UNA DENT!!!

EntradaAutor: juan mayoral » dg. oct. 16, 2016 2:47 pm

Veig que t'han fet diverses recomanacions, jo també et recomanaria que visitessis primer a un dentista i després ja valorar si cal posar carilles o alguna altra opció més adient.
Salutacions.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::