Com rentar la roba a la RENTADORA

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: mireiafor » dc. abr. 13, 2011 12:47 pm

Mari1978 ha escrit:Mireiafor, jo també poso un munt de rentadores:
- Roba del nen: amb detergent líquid Nenuco i sense suavitzant (té la pell una mica delicada).
- Roba de color fosc: amb detergent líquid per a roba de color i suavitzant.
- Roba de color clar: amb detergent líquid per a roba de color i suavitzant.
- Roba blanca: amb detergent en pols, lleixiu i suavitzant.
- Draps de netejar: amb detergent en pols.
- Roba de llana o delicada: amb detergent líquid i suavitzant.

Totes les rentadores les poso en rentats d'1 hora, excepte els draps que poso menys temps i per a la roba de llana, sintètica, seda,.. que tinc programes especials.
La temperatura a 30ºC, menys la roba blanca a 40, la llana amb aigua completament freda i els draps a 50 o 60.


Ja no em sento taaaaaaaan bitxo raro!!!!

:-D :-D >.-<: >.-<: :p-) :p-) :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: Nolfar » dg. juny 05, 2011 10:28 pm

Noies desde qué vaig obrir aquest post qué he seguit alguns dels vostres consells, altres em resulta impossible perque no tinc roba suficient per esperar a fer una rentadora per exemple em passa amb la roba blanca pura qué igual tinc 2 o 3 peces nomes, les altres porten blanc amb algo de color. En fi, qué continua sortint-me pelotilles a la roba, i nomes se m'acud qué sigui problema de la rentadora. Aixi qué canvio de pregunta,

com cuideu la rentadora?
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: angelina » dl. juny 06, 2011 9:46 am

Nolfar jo compro roba del jiabi del carrefour i d'aquest barateta també i no em fa peloilles, vols dir que no es l'aigua?
Jo no poso mai suavitzant abans en posava amb les tovalloles però em aquenen igual de resseques, el problema es estendre-les a fora!! les estenc a la tarda q es quan ja no toca el sol, però esclar comença a fer fresqueta ja (no tinc hombra durant el dia a la terrassa i s'hi han de quedar la nit fins el mati pq no son seuqes i esclar a primera hora del matí ja toca el sol i vulguis que no encara q nosaltres no notem la calor ens reseca la roba!! he descobert que passant un cop de planxa a tope de vapor queda mes suau que posant suavitzant! a més faig ser vir un sabó de marsella que m'encanta l'olor!

Mireiaflor jo també soc una mica maniatica amb les maquinades. Per començar no ajunto la nostra roba amb la dels nens més que res que la bruticia no es la mateixa sobretot amb la peque q no "es mou" encara però del Walid alguna cpsa barrejo, texans o pantalons foscos per exemple!
Va les maquinades que faig, que aixi les "bitxo raro" no ens sentim tant soles!:

*una de draps foscos on hi poso els draps d'eixugar mans i plats que no son blanquets, hi poso la mopa (aqui de fregona res) sinó aquelles planes i son com els guants de la pols amb una mena de xurros grossos - nose si m'expliko ajjaja) en aquesta maquinada hi posos tb les alfombres del WC i la dutxa q tb son tots de dolors foscos.

*Una maquinada amb les estovalles diaries (que son de roba però com encerada per tant es poden psoar amb lleixiu), draps de cuina blancs o molt clarets, vaieta de la cuina de la pols, del lavabo, i el draps de fer els vidres, aquí un xorro de lleixiu i un de sabó i apa

* Una de blanc nostre, basicamnet son samarretes d'imperi nostres, els bodys dels nens blancs que han necessitat rentat previ i algunes malles d'aquestes curtes (com si fos un visillo) que em poso sota les faldilles i alguna tovallola blanc nuclear i els cobreix-cambiador (nose quin nom te això) alguna camisa del meu home i la "bata de la feina" que quan baixa al taller de l'empresa on treballa, sembla q s'hagi psoat dins les maquines de la grassa q te per tot! i això que no es operari només fa controls de calitat si sfos operari ni m'imagino coms e0pm posaria... enfi que son molt llestos i son blanques les bates!!! :ufs:
En aquesta hi posos sabó i producte blanquejador i ara per ara es la sola maquinada q fa un cicle llarg i a 60º

* Una de roba clara, camises del meu home basicament i alguna samarreta meva sabó i rentat curt fred o a 30º segons el dia :-D

* una de roba de nens que els faig un rentat curt i una centrifugzada a 800 (el sabó utilitzo el mateix sempre i normalment centrifugo a 1200 menys a l'estiu)

*una de negra (on poso tot el q es fosc o verd o blau) i sabó normal i tot igual q la resta, no acostuma a ser molt bruta

*una de colors (acostuma a ser poca cosa pq tots dos tenim la rroba mes aviat fosca o blanca i jo tinc alguna samarreta ver no gaire clar pero com que ja se que no agafa la poso amb lo negre, però segons com si que tinc coses a posar

*una de vermells (tinc molts pijames vermells/roses i alguna samarreta de tirants i d'àquestes q porto per anar per casa i llavors tb faig un rentat especial

em sembla q no em deixo res, no tenim hjerseis delicats XD
Ara ho poso tot a rentat curt i a 30º o fred menys lo blanc... q poso rentat de coto i 60º. abans feia mes variat però com que no es necessari doncs ja no ho faig i aixi fem una mica d'economia nosaltres i el medi ambient...
Ho poso practicament tot al revés i si algun dia tinc pressa doncs hi poso sobretot lo delicat!!!
A l'estiu tot centrifugat a 800rpm i a l'hivrn 1200 menys al roba dels nens.
jo marxo que faig tard tyant explicara qui les meves manies de rentat... i si us expliko les d'estendre!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Riu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 4:41 pm

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: Riu » ds. juny 11, 2011 11:33 am

Amb el tema de les boles, jo crec que influeix com heu dit la qualitat de la roba i algu que també crec que és important és el centrifugat. Jo sempre que puc (és a dir, quan fa molt sol, no tinc assecadora) centrifugo al mínim (800-1000). En dies de pluja o molta humitat ja passo a 1200.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
Avatar de l’usuari
island
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: island » dt. juny 14, 2011 1:00 pm

mireiafor, jo ho faig gairebé igual que tu!!! quan tingui temps us poso les meves rentadores! :-D
m'uneixo al club dels bitxos raros! vaja, jo em creia que era el normal.... :-:) :-D :-D :-D :-D :-D
island l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 9:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: mireiafor » dt. juny 14, 2011 2:12 pm

Jajajaja Island, jo crec que el nostre sistema és el millor!!! L'haurem de patentar ;-)

Per cert la setmana passada rentadora espatllada: CAOS TOTAL :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: angelina » dt. juny 14, 2011 4:20 pm

Ostresss a mi se'm espatlla la rentadora i em moro!!! se'm va espatllar la planxa i casi m'agafa un soponsio!!! jo q planxo TOT o casi... de meu res però del meu home i els nens... tot (es plega millor) Sóc molt desordenada però molt maniatica per posar la roba a l'armari sembla que no es compatible però ho és!!! jajaj ersultat tinc una robada per planxar.... se'm en va acumular molta i al final vaig anar a agafard e prestao la planxa a la vaeina i com q em va dir que l'havia de buscar q no la feia servir mai doncs encara no li he tornat...r ealment no deu planxar RES pq ens hem trobat un munt de cops i em diu no passa ressssssss jajaja i fa potser ja un mes (o més...) q la tinc!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
island
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: island » dt. juny 14, 2011 9:37 pm

jajaja! angelina, aqui una altra maniàtica de planxa i de la roba ben plegada i organitzada als armaris!!! :-D :-D :-D
jo planxo fins i tot els draps perquè quedin ben posats! :-D :-:) (si, us podeu riure de mi). però m'agrada, he fet un espai com a planxador i m'encanta tenir-ho tot allà penjat o plegat, amb olor de roba neta.. ara, és molta feina i anem fatal de temps! però ho intento...de fet em relaxa, ves. però quan s'acumulen les piles ja és una altra cosa....i si se m'espatlla la planxa o la rentadora.....arg!!! no ho vull ni pensar!!!
:-D

en fi....ja veieu....no esteu soles! :r)
Avatar de l’usuari
gegette
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm
Ubicació: Salou, TGN

Re: Com rentar la roba a la RENTADORA

EntradaAutor: gegette » dt. abr. 14, 2015 1:01 am

Se m'ha espatllat la rentadora, i vés! m'ha donat per llegir aquest post...
I llegint els últims dos posts de l'Angelina i les altres que poseu tantes rentadores i sou fans de la planxa m'ha vingut al cap una pregunta:
Treballeu? Si sí, us admiro, perquè a mi ni de conya em donaria temps de tanta rentadora i tanta planxa!
Jo me la vaig comprar de 8kg per carregar-la a tope, i estiro bé la roba i així no planxo gairebé mai (només les camises i roba que es vegi molt arrugada, clar...).
De vegades em pregunto, com fan les altres mames per organitzar-se... em sento una mica inútil :ufs: i sovint estic tant cansada que no tinc esma per fer tot el que caldria que fes. En fi... :menjadonuts:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::