Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Aditi » dv. gen. 28, 2011 11:40 am

Hola chicas!!!

que tal vais????
veo que super animadas!!!!!!!!


FLAMAAAAAAAAAAAAAAAA felicidades!!!!!!!! 20 kilos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: eres mi idolooooooooo yo quiero tener esa fuerza de voluntaddddddddddd!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Con que dieta lo has conseguido??????????


Nucosa, yo creo que tambien me voy a animar con la dunkan, si realemtne funciona, yo quiero perder unos 20 kilos, asi que supongo que me ayudara.

Si alguna se vende el libro yo tambien lo quiero, alguien lo tiene en pdf???????

animos a todas!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dv. gen. 28, 2011 4:03 pm

Aditi ha escrit:FLAMAAAAAAAAAAAAAAAA felicidades!!!!!!!! 20 kilos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: eres mi idolooooooooo yo quiero tener esa fuerza de voluntaddddddddddd!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Con que dieta lo has conseguido??????????


gracias guapa! Hago la dieta en TLC, el centro donde la hizo Petazetas. Es durilla, pero los resultados son impresionantes.

Molts ànims noies!!
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lisa_Cat » dv. gen. 28, 2011 10:36 pm

si si Flama, moltes felicitats! i també he al.lucinat amb la Petazetas, quina enveja!! :ok: :ok:
per cert, les que voleu comprar el llibre, també existeix en català! es diu no sé com aprimar-me i és de l'editorial La Magrana
ah Nucosa, no recordo que fos molt car, però si no el vols comprar, ho podries mirar a la biblioteca!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » ds. gen. 29, 2011 4:28 pm

gracies pero el comprare en castella se'm dona molt mitllor. pero gracies i ho mirare a la biblio.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » ds. gen. 29, 2011 11:48 pm

hola wapas!!! cómo estaís, yo con la dieta voy muy despacio, solo he perdido 8 kilillos, pero bueno, 8 menos que tengo, jejeje, en cuanto se me regule la regla espero que vaya mejor. Besitos para todas y muchos ánimos.
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dg. gen. 30, 2011 5:30 am

dema mirare lo del llibre.
gracies aditi :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***:
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: soleilua » dg. gen. 30, 2011 10:52 am

una noia del foro es ven el llibre:
viewtopic.php?f=60&t=20531
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dg. gen. 30, 2011 12:58 pm

gracies
ImatgeImatge

ImatgeImatge
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: aire » dl. gen. 31, 2011 9:41 pm

Hola a totes,
Doncs jo fa un parell de setmanes vaig a nar a la dietista, ella per mail em va passar la dieta i per el que he llegit deu ser la dieta Dukan. Ella em va explicar una mica pero no va profunditzar en el tema, per exemple ella no em va dir que suprimis l'oli, si que em va ficar el tema del salvado y avena pero jo pensava que era optatiu, total que no m'el menjo...
He passat i estic passant uns dies xungos...nomes penso en el menjar..tant que faig que la gent menji davant meu per treure' el monillo!!!!!estic fatal!!!!!!!!!! a mes la setmana em donaven marejos i nauseas, suposo que per el canvi es normal.
A mi el que m'han eliminat es el pa...jo no en menjo molt, nomes per l entrepà del mati i aixó si que s'em fa molt dur.
He estat 5 dies amb la fase 1, i el diss vaig començar amb la dos, per el que ara faig un dia d'una i un altre dia de l'altre? com ho teniu vosaltres???
Perdoneu per el rotllo que hos acabo de encolomar!!!!!!!!!!!!!!

petons
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: soleilua » dt. feb. 08, 2011 5:31 pm

reina jo també faig un dia de PP i un dia de PV, el Dr. Dukan recomana fer-ho així peequè no es faci tan pesat... com ho portes?
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: aire » dt. feb. 08, 2011 6:41 pm

soleilua, doncs ho porto.... el que porto pitjor es el restrenyiment, aixó em mata... i em paso tot el dia pensant en el menjar... el dijous pero vaig a la dietista a veure que em diu...tu fa molt que la fas? i has perdut gaire pes?
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: soleilua » dc. feb. 09, 2011 5:20 pm

jo les dues primeres setmanes també vaig patir restrenyiment... vaig començar a pendre activia 0% un o dos al dia (els vaig combinant amb els vitalinea, que n'hi ha de més sabors) i des de llavors torno a ser jo!! ja de per si jo no sóc d'anar-hi cada dia... potser cada dos, i ara igual!

mira, just divendres farà 1 mes i he perdut exactament 6 kg 200 gr. La primera setmana va ser molt bèstia (3,5kg!), ara vaig perdent entre 800 gr i 1kg la setmana, que és lo normal en una dieta...

jo la veritat és que no passo gens de gana i des de que vaig descobrir el llibre: Las recetas del Dr. Dukan que encara menys!! hi ha coses boníssimes!!! l'altre dia ma mare va fer un pa de pessic amb xocolata per llepar-se els dits!! i tot amb aliments permesos!!
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Lisa_Cat » dc. feb. 09, 2011 5:33 pm

Hola Soleilua!
moltes felicitats per aquests 6 kgs!! jo de moment ho he mig aparcat, només un parell de setmanes... però just hagi fet un examen que tinc pendent m'hi poso al 100%!
per cert, aquest llibre que dius, las recetas del dr dukan de quina editorial és?
gràcies!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
aire
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: aire » dc. feb. 09, 2011 8:45 pm

A mi el tema del restrenyiment em passa els dies que menjo sense verduro o amanida...ara aquests dies per sopar faig cereals de salvado amb fibra i sembla que la cosa va molt millor.... una pregunteta... a la meva dieta anterior hi havia un dia el cap de setmana que era lliure, saps si amb aquesta dieta aixo es viable?

Gracies per les teves aclaracions
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Aditi » dc. feb. 16, 2011 3:16 pm

Bueno ya vuelvo a estar por aqui!!!!!

Ya estoy mentalizada, animada, y con ganas de empezar jejejejejejje mañana empiezo oficialmente la dieta de nuevo, me tengo que poner las pilas, porque los pocos kilitos que habia perdido antes de navidades hasta ahora casi los he recupera todos menos 2, asi que casi es empezar de nuevo.

Como lo llevais vosotras????? nucosa como andas???? que tal te va la dieta????

Besitos a todas y animos.
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: laura_28 » dj. feb. 17, 2011 11:14 am

hola noies!!

veig que parleu de Dukan jo fa 2 mesos que ho faig, ho porto genial no passo gana, i si tinc gana menjo dels aliments permèssos el que em vingui de gust i la quantitat que vulgui, bec 2 litres d'aigua; l'únic que no faig es caminar, ho fa mal temps, el nen malalt, jo malalta quan fa :***: si que hi vaig........i agafau-se porto 10 kilos
estic contentissima, em sento molt millor.......encara me'n falten però tot arribarà!!!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: soleilua » dj. feb. 17, 2011 11:35 am

Lisa_Cat no sé de quina editorial és... avui ho miro i ja t'ho diré!!

aire en aquesta dieta no es permet cap dia "lliure" durant la primera i segona fase. A la tercera ja tens 1 àpat lliure a la setmana i a la segona part de la tercera 2 àpats lliures, però mai seguits...

laura_28 moltes felicitats 10 kg ja!! molt bé! jo tampoc tinc temps d'anar a caminar... el que faig és vaig caminant a la feina cada dia, són només 10 minutets, i quan torno a casa faig la volta més llarga i ja arribo als 30... a més si puc vaig al gimnàs, però això si que em fa més mandra.. jejejej
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: marta_mum » dj. feb. 17, 2011 11:53 am

Jo ja porto 3 mesos i -12kilets, que està molt bé, però últimament tinc una mica de bajada d'ànims, i em costa fer-ho bé del tot.
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: laura_28 » dj. feb. 17, 2011 12:04 pm

anima't marta-mum, que amb la constància hi ha resultats!!! jo he estat una setmana estancada i després amb 3 dies perds els kilets!!! ànims
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dj. feb. 17, 2011 2:24 pm

DONCS JO NOMES EN VULL PERDRE 5 DE KILOS I POTSER NO HO FAIG BE PQ EN UNA SETMANA HE PERDUT NOMES 1,700. EM QUEDEN 3,600 PER ARRIBAR AL MEU OBJCTIU DE 60 KILOS.
PERO JO LA FASE DE ATAC NOMES L VAIG FER 3 DIES POTSER HAGUES TIBUT QUE ESTIRAR MES O NO ???? NO HO SE PERO JO SI QUE EM PASO DE GANA ARA MATEIX JA EN TINC.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::