Teen Mom

Avatar de l’usuari
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Teen Mom

EntradaAutor: Betth » dc. març 16, 2011 12:07 am

Hola!

Farà un temps que estic veient aquest programa al canal de la mtv ho fan els dimarts a les 22.20h.

"Teen Mom te mostrará el primer año de maternidad de las adolescentes que ya conociste en 'Embarazada a los 16'; no será fácil, pues tendrán que lidiar con los problemas que conlleva ser una joven madre: matrimonio, adopción, citas, relaciones personales, familiares, la universidad y el trabajo."

Us passo l'enllaç per si us interessa, trobareu els episodis complerts.
http://www.mtv.es/programas/teen-mom-se ... episodios/

Avui han anunciat que dintre de poc tornaran a començar amb altres personatges i històries suposo que començaran des de que s'enteren que estan embarassades fins una mica més del primer any de vida de les criatures.

Salutacions!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Teen Mom

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. maig 19, 2011 3:06 pm

Jo també ho vaig seguint;)
"Teen Mom" no és més que la prolongació de capítols de les mames de "embarazada a los 16".
Dimarts mateix ho vaig veure i vaig alucinar amb aquella àvia que li volia prendre la criatura a la seva filla! no li deixava fer res!!
I la quantitat de noies que acaben criant soles les criatures perquè els pares són uns immadurs que l'únic que volen és passar temps amb els amics... Em va sorprendre bastant la reacció d'un dels pares que, al poc de veure nèixer el seu nadó, va marxar amb els amics!!! I no va tornar fins molt temps després!!!:S
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

Re: Teen Mom

EntradaAutor: heaven25baby » dl. juny 06, 2011 6:07 am

No coneixia aquestes series ja que no veig molt el canal MTV però és molt interessant. Merci :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::