Vinil Electrostatics per vidres

Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: emanens » dl. abr. 25, 2011 12:06 pm

Hola, estic buscant uns vinils amb motius infantils però no els de paret, sinó per posar als vidres de les finestres que no tenen adhesiu ('senganxen per la electricitat estatica del vidre) i es veuen per banda i banda. Alguna sap o els ha vist en alguna web?

Gracies!
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: Nuty » dl. abr. 25, 2011 12:55 pm

Si!! No fa massa temps en vaig comprar al Bauhaus. Per dos mobles amb vidres que tinc al lavabo. El que no tinc clar és que en tinguin amb motius de mainada. Recordo que ni han molts que simulen vidrieres, amb color i tot (massa carregats pel meu gust) Però pots mira’t-ho.

Es molt i molt senzill de col•locar: Humiteges amb un polvoritzador el vidre que vols tapar i amb una espàtula vas treien l'aire que pot quedar-hi, i llestos. Et recomano que compris l’espàtula que venen especial per això que està just al costat dels vinils, val 4 duros i va perfecte.

Ja ens explicaràs com ha anat.

Salut!

EDITO:
PD: Per cert, allà en venen per metros o també hi han rotllos ja fets (mira't-ho perquè crec que hi havia molta diferencia de preu si ho compres a talls.)
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: sivi » dl. abr. 25, 2011 7:33 pm

Jo se d'una botiga, es dediquen a fer retolació per a botigues (cartells dels que es pengen sobre la porta d'entrada) i desde fa un temps fan vinils personalitzats per a parets i vidres, el problema es que et cau lluny, ja que es a girona.
Busca un lloc semblant per la zona on vius a veure si tens mes sort.
Per internet jo vaig buscar un lloc que fessin coses per l'estil però no vaig trovar res.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: Violeta » dl. abr. 25, 2011 8:06 pm

Emanens, no sé on vius, la meva germana fa poc en va comprar pel seu cotxe, però no sé si tenen motius infantils o només són foscos, però són vinils pel cotxe com els que dius, i els va comprar a Barcelona, a una botiga que es diu Rabassa, al carrer Casanovas.
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: emanens » dc. abr. 27, 2011 1:09 pm

És que si els he de fer a mida no em surt a compte, jo em referia si coneixieu alguna web de vinils infantils que hi hagi aquests que es poden psoar als vidres i ecnoomics..i al Bahaus no hi ha cap en la zona on visc,em quedaria massa lluny..
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: tombarella » dj. abr. 28, 2011 12:19 am

sivi ha escrit:Jo se d'una botiga, es dediquen a fer retolació per a botigues (cartells dels que es pengen sobre la porta d'entrada) i desde fa un temps fan vinils personalitzats per a parets i vidres, el problema es que et cau lluny, ja que es a girona.
Busca un lloc semblant per la zona on vius a veure si tens mes sort.
Per internet jo vaig buscar un lloc que fessin coses per l'estil però no vaig trovar res.


Hola sivi, em podries dir quina és aquesta botiga? Ens interessa per un vinil "a mida" pel cotxe, tipus logo d'empresa, que es pugui posar i treure en funció si s'està fent un ús personal o professional del vehicle. Saps si ho fan? Gràcies!!
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: sivi » dj. abr. 28, 2011 9:46 am

Hola tombarella, el lloc que et dic es diu rètols girona i la botiga està al carrer de la rutlla. Si comences el carrer de la rutlla per la plaça del lleó de seguida el trovaràs.
Fan moltes coses, rètols per botigues, vinils per parets i vidres...potser això que hem demanes ho fan, per preguntar...
Espero que tingui sort.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: tombarella » dj. abr. 28, 2011 9:52 am

Gràcies, sivi!! :ok:
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

Re: Vinil Electrostatics per vidres

EntradaAutor: Nuty » dj. abr. 28, 2011 2:17 pm

emanens ha escrit:És que si els he de fer a mida no em surt a compte, jo em referia si coneixieu alguna web de vinils infantils que hi hagi aquests que es poden psoar als vidres i ecnoomics..i al Bahaus no hi ha cap en la zona on visc,em quedaria massa lluny..


Si vaig al Bauhaus et miraré si ni han amb motius infantils i puc fer-hi alguna foto i tot. Si t'interessa t'ho podria enviar per correu, no crec que sigui gaire car.
Com et vaig comentar, els que venen a metros surten més bé de preu, però tot i així, piquen, eh? Sino recordo malament eren uns 14 o 15 euros el metro quadrat, però també depenia molt del dibuix.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::